Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Wendy 14-07-2023

Goede shop. Alle auto materialen tegen scherpe prijzen.
1 a 2 dagen na bestelling het artikel al in huis. Goed verpakt.
Voor mij is winparts de nr 1.

Mertcan 14-07-2023

Heb een distributieriemset besteld via Winparts, dag later als aangegeven geleverd maar dat tenzij, mistte een onderdeel van de set, tot ik fatsoenlijk antwoord en ook het missende onderdeel kreeg was het al 2 weken verder, bij telefoontjes geen gehoor, via de mail geen antwoord en via de whatsapp geen voldoende antwoord tot er keer op keer over gevraagd wordt voor bevestiging.

Hendrikje 13-07-2023

Keurig verpakt en super super snel bezorgt. Ook de perfect passende ruitenwisser. Zeer tevreden!!!

Martin 13-07-2023

Correct afgeleverd ,ook duidelijk het traject te volgen van winparts tot huisadres

L.W. de Graaf 13-07-2023

De shop via Google gevonden. Duidelijke beschrijving van de producten.
Makkelijk te bestellen

Roel 13-07-2023

Snel geleverd, door een fout van de pakketbezorger was er 1 artikel kwijt geraakt.
Contact opgenomen met de klantenservice. Deze hebben het direct geregeld en binnen 24 had ik het juiste artikel in huis

Bert 13-07-2023

Artikel is makkelijk te vinden op de site, en wordt snel geleverd. Kwaliteit-prisverhouding aantrekkelijk.

BruintjeXP 13-07-2023

Makkelijke site alles zeer snel geleverd en goed verpakt. Zeer makkelijke site makkelijk om het product te vinden.

Martin 13-07-2023

Winparts heeft een breed aanbod tegen scherpe prijzen. Door de handige zoekfunctie, die op kenteken zoekt naar onderdelen die passend zijn voor jouw auto. Is de kans dat je iets terug moet sturen, erg klein. Ik ben dus ook zeer tevreden over mijn aankopen. De levering was iets minder snel dan in eerste instantie werd aangegeven, maar dit kan natuurlijk ook aan de bezorgdienst hebben gelegen.

JohnnyMe 13-07-2023

Snelle levering van kwaliteitsproducten die eenvoudig zijn te bestellen op de overzichtelijke website van Winparts.nl

Joost 13-07-2023

Hele goeie webshop en hele goeie service. Goeie onderdelen en veel keus. Snel antwoord en betrouwbaar.

van der Laan 13-07-2023

Tja, wat moet ik zeggen. Altijd tevreden met winparts.nl hoor, maar mijn laatste bestelling was niet zo'n succes. 1e levering was de doos niet goed dicht en miste er een aantal dingen uit, en wat er nog wel in zat was niet het juiste onderdeel, die wel via het kenteken besteld was. Helaas kan je winparts.nl niet bellen hiervoor en moet het via de chat of WhatsApp. Dit gedaan en kreeg vriendelijk de missende onderdelen alsnog toe gestuurd en het verkeerde onderdeel ook opnieuw, maar dit stond verkeerd in het systeem en dat had ik ook aangegeven. Er zou een extra controle gedaan worden voordat het opgestuurd zou worden. Maar helaas niet en kreeg ik wederom het zelfde verkeerde onderdeel binnen. Daar was ik eerlijk gezegd al bang voor dat dit niet goed kwam en had al geopperd om voor een ander merk te gaan. Dus poging 3, die is vandaag binnen gekomen. Ander merk en in één keer goed. Nu kan ik eindelijk verder met de auto die al dagen stil staat door niet goed te kijken. Tevens is dit alles ook erg zonde van het verzenden en de kosten daarvan voor winparts.nl, en voor mij ook, want de auto staat hierdoor onnodig lang te wachten. Dit had veel soepeler gekund als ik even kon bellen, of dat de extra controle was uitgevoerd.

Rahiel 13-07-2023

Drama klantenservice! Onderdeel past niet en weigeren ze te ruilen!

Koop liever in winkel mensen dan bij winparts!

René Nieuwenhuizen 13-07-2023

Na het invoeren van kenteken was het heel gemakkelijk om de juiste (en goedkope) gasveren voor de achterklep te vinden. Netjes binnen een paar dagen geleverd. Het erin zetten was een eitje. Wat een geld heb ik bespaard!!

Hennie Sinterniklaas 13-07-2023

Onderdelen keuze ging zeer eenvoudig. Snelle levering. Direct gemonteerd. Tevreden.

Harm-Jan 12-07-2023

Goed assortiment tegen acceptabele prijzen. Inpakken mag wat mij betreft degelijker en met minder plastic.

Frans 12-07-2023

Door invoeren kenteken is het eenvoudig artikelen voor jouw auto te vinden.
Bestellen, betalen etc. verloopt vlot.
Verzending naar adres naar jouw voorkeur is ook handig.
Afgeleverd binnen afgesproken termijn.
Top.

Gino 12-07-2023

Zeer goed geholpen, de kenteken filter liet helaas nog 2 opties remblokken zien voor mijn voertuig, kreeg netjes hulp aangeboden indien dit gewenst was en order was netjes gearriveerd volgende dag meteen. Moest 1 set terugsturen en nog iets anders bestellen, het "omruilen" is ook super goed behandeld, met gedeelte creditbon en het verzenden van het nieuwe product. Heb ook meteen een retourbon gekregen, dus ben helemaal tevreden.

RaMarGMC international VOF 12-07-2023

Het assortiment en de kwaliteit van de door mij aangeschafte topproducten voor een gunstige prijs en een super service zullen ervoor zorgdragen dat ik ze de volgende keer weer bij Winparts zal bestellen!

Schimmel 11-07-2023

Startmotor paste goed. Ook de statiegeld afhandeling was prima, binnen 5 dagen na aanmelden en terugsturen oude startmotor geld retour op rekening. Enige minpuntje misschien dat het de verzendkosten voor terugsturen wel voor eigen rekening was.

Willem 11-07-2023

Duidelijke website makkelijk bestellen en snel geleverd.
En alles past dus voor mij perfect.

Maarten 11-07-2023

Winparts is een prima bedrijf en levert supersnel tegen betrekkelijk scherpe prijzen. DHL daarentegen heeft mijn bestelling beschadigd afgeleverd. (Doos was dichtgeplakt met DHL-plakband.) Daardoor was 1 ruitenwisser licht beschadigd.

Roberto 10-07-2023

elke bestelling die ik tot nu toe gedaan heb wordt snel en secuur geleverd, plus dat de mechanische onderdelen altijd goed passen en redelijk geprijsd zijn!!

Ferry 10-07-2023

Echt goede webshop en snelle service en redelijke prijs!!!dank jullie wel jongens👌😍

Fred 10-07-2023

Deze keer echt teleurgesteld, na een aantal keren al aangeven te hebben dat de manier van producten inpakken echt beter kan omdat dingen beschadigd aankomen is deze keer mijn complete bestelling weg!!?? Oke niet direct de schuld van winparts maar ligt bij post.nl maar echt haast om mijn bestelling boven water te krijgen hebben ze niet. Pakket is nu ruim vijf dagen zoek en niemand kan me iets vertellen, ja dat ze post.nl aanschrijven in een mail voor opheldering. Leuk maar daar heb ik als consument helemaal niets aan want ik ben daar niet direct mee geholpen. Denk zelf dan stuur mij een nieuw pakket na een aantal dagen en laat die ander retour komen als die boven water komt. Maar nee nu moet ik maar als consument geduld hebben tot dat post.nl met een oplossing komt richting winparts en tot die tijd helemaal niets. Dit ter wel er al wel betaald is voor de spullen. Volgens mij is de verzender tot aan de aflevering de verantwoordelijke voor de verzending en moet ik schadeloos gesteld worden. Hetzij door het opnieuw het versturen van de spullen of het retourneren van het aankoop bedrag.