Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1106 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Lou 21-07-2023

Eerste keer besteld en zeer zeker niet de laatste keer.
Overzichtelijke website, gebruiksvriendelijk, snelle levering en niet onbelangrijk materialen voor elke beurs.
Gewoon een aanrader Winparts, top.

Martin 21-07-2023

IK kocht een gasveer maar deze was met geen mogelijkheid te gebruiken. Fabrieksfoutje of niet? Geen gezeur bij Winparts en het aankoopbedrag werd keurig teruggestort op mijn rekening. Klasse !!

Dimitri 21-07-2023

Na de bestelling direct een mail gekregen van jullie, daarna steeds de correcte info over het bestelde product en over de levering
Bestelling is ook correct en vrij snel geleverd

Barry Jans 21-07-2023

Ik had het verkeerde besteld. Hier werd ik netjes op gewezen en kreeg de juiste spullen toegestuurd. Topservice

MissCo 21-07-2023

Snelle service, super fijne oplossing bij niet passen van artikel.! Een en al top!

Andre 21-07-2023

Ik heb de remblokken nog niet gemonteerd maar de bestelling ging helemaal goed zoals beloofd
Winparts is een aanrader

hans 20-07-2023

slecht , ik werk overdag , kan het nergens ophalen heb aangegeven het bij de buren af te geven of voor de deur te zetten . word niet gedaan. ze blijven het overdag aanbieden al tig keer , weet niet meer wat ik moet doen met winparts gebeld , is niet hun probleem , zeeeeeeert slecht !!!!

Robin 20-07-2023

Had een trekhaak en kabelset besteld dit op dezelfde dag .komt er 17 juli chauffeur van transmission heeft die alleen de kabelset.kon de rest niet vinden .andere dag in de ochtend een mail we komen la ngs bij u .en indd 2 deel van pakket .maar niemand houd er rekening mee dat mensen niet zonaar thuis zijn .en van alles moeten regelen .voor dit soort dingen .lever het gewoon in 1 keer .dus voor mij was het waardeloos .want niemamd betaald de uren .die we niet op werk konden zijn

Heiko 20-07-2023

Snelle en goede levering. Door gebruik van het kenteken altijd het goede artikel dat past bij de auto. Zeer tevreden en raad het iedereen aan.

Jacob 20-07-2023

snel, de juiste onderdelen, goede communicatie, eerdere ervaring met zelfde resultaat

Pirke 20-07-2023

Super bedrijf. Geweldig goed geholpen via de chat. Zeer snelle levering. Wat ik teveel besteld had hoef ik zelfs niet terug te sturen.

Bjorn 20-07-2023

Producten staan goed beschreven en komen overeen met het origineel. Daarnaast altijd scherpe prijzen en snelle levering.

John 20-07-2023

Snelle levering en prima producten. De klantenservice had na een telefoontje van mij meteen in de gaten dat er 2 zendingen apart warern verstuurd en het artikel waarvan ik dacht dat die niet gestuurd was nog onderweg was.

Guido 19-07-2023

Fijne website, waar de producten makkelijk op te vinden zijn. Meermalen producten bij hen besteld. Accu, remschijven en schoenen, ruitwissers. Snelle levering.

Daniel H 19-07-2023

Winparts verbaast me altijd op een positieve manier. Ze leveren altijd het juiste, en hebben ook altijd alles goed op voorraad. Ook de updates die je krijgt zijn helemaal helder en top. Ga zo door, dan blijf ik zeker klant!

Aad S 19-07-2023

Veel artikelen beschikbaar.
Duidelijke omschrijving en het artikel dat ik besteld heb was exact volgens de omschrijving

Peter 19-07-2023

Aluminium bumper balk voor een bmw. Pakket kwam 2 dagen later als beloofd en er zaten verkeerde kunsstof bevedtigongspunten op. Die heb ik dus van de oude moeten gebruiken.
Heel fijn dat op basis van kenteken een passend product geleverd wordt

Philippe 19-07-2023

Winparts kon de gewenste ruitenwissers leveren tegen een scherpe prijs. De kwaliteit is goed en ik ben tevreden over de snelheid van levering.

Rob 19-07-2023

Voorkom frustratie en bestel ergens anders!
Informatie die ze geven klopt niet. Er staat duidelijk "Op werkdagen voor 21:00 uur besteld is morgen in huis". Maar volgens de klantenservice is dit indicatief. Als het indicatief is zet dit er dan bij! Is de productinformatie dan ook indicatief? Dat is wel heel makkelijk zaken doen zo. Oplossing is er niet. Ze geven alleen aan dat ze een 30-dagen leverplicht hebben. Maar daar kan ik weinig mee.
Gewoonweg slecht!

Joop 19-07-2023

Makkelijke bestelling en snel geleverd. Alleen onnodig grote verpakking, had gewoon door de brievenbus gekunt

Erik 19-07-2023

Ik had de verkeerde ruitenwissers besteld bij Winparts, vervolgens ging het kostenloos omruilen voor de juiste heel makkelijk. Fijn bedrijf dat duidelijk communiceert en met een vriendelijke klantenservice.

Roland 19-07-2023

Zeer goede service. Hele snelle levering en via de ap goede informatie gekregen.

M Rotman 18-07-2023

De keuze was snel gemaakt voor mijn toyota aygo.
2 remschijven incl remblokken een luchtfilter een oliefilter en interieurfilter voor €75 euro incl verzenden en dat met 1 dag in huis . Ik dacht het zal wel proberen is de moeite waard en ja dat was het zeker. Kortom een aanrader voor mij en ieder ander om daar nog meer te bestellen.

Hessel 18-07-2023

Veel producten met snelle levering, alleen de verzendkosten vind ik wat aan de hoge kant.

peet36 18-07-2023

Super makkelijk de juiste maat en design zoeken,met duidelijke en voordelige prijzen.
Ben ontzettend blij met me nieuwe wieldoppen.
Makkelijke betaling en Supersnelle verzending.
Goed en netjes verpakt.
Absolute aanrader voor iedereen.