Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1121 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jaap Modderman 28-07-2023

prima prijs. super snelle verzending! overzichtelijke site.
Al vaker besteld. prima ervaring.

Lyco 28-07-2023

Zeer goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste onderdelen, en ook snelle levering.

Henk Jansen 28-07-2023

Ik had nieuwe wissers besteld via mijn kenteken en ontvangen. Na ontvangst er mee aan de slag. Er zaten 4 verschillende opzetstukken bij maar die pasten niet. Na een tijdje "prutsen" kwam ik er achter dat het wissers waren voor o.a een Peugeot Partner t/m 12/2018 en die van mij is van 5/2019. Logisch dat ze niet passen. De reactie van Winparts was dat de kentekencheck niet altijd juist filtert. Vervolgens kreeg ik een alternatief voorgesteld die ook niet paste, dat kon ik aan de foto al zien, ik moest maar omruilen, vervolgens op eigen kosten retourneren en ze gingen niet op zoek naar wissers met wel een juist opzetstuk. Na veel ergenissen en maar mailen kreeg ik dan toch de retourkosten terug en uiteraard het aankoopbedrag.
Conclusie: de check moet beter en het mag allemaal wel een stuk klantvriendelijker. Voor mijn geen WINparts meer.

Henk Jansen

Stefan 27-07-2023

Een paar ruitenwissers bestelt, maar nooit geleverd. De bezorger van DHL heeft nooit een poging gedaan om het af te leveren, omdat de adresgegevens volgens DHL onjuist zijn. De gegevens zijn echter 100% correct, maar het is een adres in het buitengebied en dat kost ze waarschijnlijk te veel tijd. Heb dit probleem veel vaker met DHL. Pakket is teruggestuurd naar de afzender. Een mail gestuurd naar de klantenservice van Winparts met het verzoek om de delen opnieuw op te sturen met PostNL, die overigens wel altijd correct leveren, maar 3 dagen later nog geen reactie gehad....

Leon Remie 27-07-2023

Onderdeel besteld in overleg (per mail).
Wisten niet zeker of of voor ons type colt geschikt was.
Maar het past perfect

van bueren 27-07-2023

3 bobines besteld en er bleken bij ontvangst 2 bobines van een ander type bij te zitten
contact gehad via whats app met het bedrijf en keurig 2 andere bobines toe gestuurd gekregen en de ander type bobines
retour gestuurd.
netjes,correct en snel geholpen

Ronny 27-07-2023

Zeer snelle levering, de prijzen van de producten zijn scherp geprijsd. Bij grote orders moet nog steeds verzendingkosten worden betaald in tegenstelling van andere webshops.

Rob 27-07-2023

Via Google gezocht op ruitenwissers en uitgekomen bij WinParts, zij hadden de juiste.

Jan Beelen 27-07-2023

Snelle levering, soepel bij retourzendingen en vriendelijke helpdesk.
Soms is het best even zoeken naar de juiste onderdelen omdat automobiel fabrikanten vaak modificaties toepassen.
Bij Winparts lukt dat prima.

Niels 26-07-2023

Ruitenwissers beschadigd bezorgd tot op heden geen reactie op de mail. Hoop dat we tot een goede oplossing kunnen komen.

dimitris 26-07-2023

winparts is one of the best in the Netherlands very fast very good at its job

Jacques 26-07-2023

Winparts is een betrouwbare partner
als het gaat om onderdelen en service bestellingen worden volgens afspraak geleverd en altijd topkwaliteit en mocht er een vertraging zijn krijg je bericht en wordt door hun alles in werking gesteld om het nog zo snel als mogelijk is geleverd TOPPERS

Aad 26-07-2023

Duidelijk omschreven. Goede prijs. Besteld en volgende dag al bezorgd.
Keurig verpakt.

Johan 26-07-2023

Mooie site,snelle levering,goede communicatie.
Goed product. Grote dakkoffer zonder schade bezorgd door proffesionele bezorgdienst👍
Perfect👌

Theo 26-07-2023

onderdelen makkelijk te vinden door het kentekenen in te voeren met pas garantie altijd goed!!!

Ybema 26-07-2023

Na sonneboys voor mijn auto besteld (E 190) en ontvangen te hebben ben ik 2 clips kwijtgeraakt in de ventilatiesleuf van de auto. Heb vervolgens winparts mail gestuurd of ze me konden helpen dit op te lossen .Geen enkel reactie .
Na 3 dagen nog een keer een mail gestuurd maar tit op heden geen enkele reactie . Clnclusie : Beleefdheid 0 en klantgerichtheid 0 . Wat meest irriteert is dat er helemaal niet wordt gereageerd.

Danny 26-07-2023

Het is deze keer vrij goed verlopen.
Ondanks de regel “voor 17.00 uur besteld,de volgende dag in huis” niet gelukt is,was het er deze keer de derde dag na bestelling.
In tegenstelling van vorige keer toen er 1 pakking niet leverbaar was en de hele bestelling werd vastgehouden,tot mijn telefoontje! Ik had een reparatie gepland,wat dus mis liep door dit,tevens kon de auto niet verplaatst worden omdat het onderstel al gedemonteerd was ivm nieuwe onderdelen.

Theo 26-07-2023

mijn artikelen snel gevonden op de site. Web site is ook duidelijk en over zichtelijk. snel uit voorraqad geleverd en boed verpakt.

Stephan Winter 25-07-2023

Zending was veel te laat, ik was al op vakantie vertrokken.
Retour zenden was niet eenvoudig te doen, zelfs onmogelijk. Geen retourlabel in de doos bv.

J ten Have 25-07-2023

Snelle levering en goede omschrijving van de gekochte producten. Van te voren wel de maten van de te vernieuwen onderdelen even meten, omdat er blijkbaar verschillende maten (in mijn geval remschijven/blokken) worden geselecteerd op kenteken.

Ronald van den Eijnden 25-07-2023

We waren op zoek naar een nieuwe fietsdrager achterop de camper omdat door de plaatsing van een ICD niet meer hoog mag tillen. We hebben ook een trekhaak er achter dus de keuze was eenvoudig een drager die op de camper en de auto past. Heel handig is de fietsgoot die bij Winparts voor een klein bedrag erbij geleverd werd. Inmiddels zijn we auto en camper ervaring rijker en ook de flexibele instelling van de fietsgoten op de drager maakt dat we een een goede investering vinden die in ons geval ook perfect past bij mijn tilbeperking. De levering was in een dag gepiept en de bezorger wachtte totdat we de deur openden met de opmerking: ik wacht even want u zult hem wel nodig hebben. Dus we zijn zeer tevreden met de aanschaf.

R.Kuip 25-07-2023

Snelle levering, reageert snel op mail na vraag/opmerking over geleverd product en daarna netjes afgehandeld, zeer tevreden.

h.westerop 25-07-2023

het product was ok, maar de verzending vanaf Veendam naar Zwolle tot aan het koeriersbedrijf fietsbedrijf Cycloon .!
kreeg mijn pakket 2 dagen later, heb geprobeerd contact te leggen met het fietsbedrijf om mijn pakket zelf af te halen.! dit lukte niet , aangezien ik met een auto bezig ben voor onderhoud.!!! ben hierover ook zeker niet tevreden.

Henk 25-07-2023

Prima en snelle levering van de auto onderdelen. Goede producten
Ik ben van plan om vaker iets te bestellen., als ik iets nodig heb

Christine 24-07-2023

Ben al jaren zeer tevreden over dit bedrijf, goede klanten service, kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Winparts hartelijk dank voor jullie service