Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Marco 24-07-2023

Ik bestel al diverse jaren bij Wnparts.nl. Elke keer prima producten tegen een scherpe prijs en goede en zeer correcte afhandeling.
Goed verpakt en goede informatie per mail. M.a.w. een zeer volwassen website waar je goed spullen voor je auto kan bestellen. Een aanrader. Alle leveringen van afgelopen jaren keurig verlopen en heb nog geen ervaring met de aftersales, omdat alles steeds goed is geleverd.

Chantal 24-07-2023

Een deel van 9nze bestelling is zoek geraakt door waarschijnlijk dhl. Waar wij niks mee te maken hebben. En toch hebben wij opnieuw betaald om de bestelling binnen te kunnen krijgen. We krijgen te horen dat we pas geld terug zien als er contact is geweest tussen jullie en dhl. Nou sorry maar ik vind het belachelijk.

Roy 24-07-2023

Altijd naar tevredenheid besteld en producten ook van goede kwaliteit. Nu oa een Purflux filter besteld voor een Renault Clio. Dit filter eerder ook al besteld en was toen van goede kwaliteit.

Het filter wat nu werd geleverd was van dramatisch slechte kwaliteit van een niveau dat ik het niet in mijn auto wilde monteren.

Na contact kreeg ik eenzelfde filter nogmaals opgestuurd. Ook dit filter helaas van dezelfde bedroevende kwaliteit. Na kort contact kreeg ik vwb het filter mijn geld terug. Filters hoefde ik niet te retourneren dus deze zijn richting grijze bak gegaan. Purflux was altijd goed en het filter was made in France. Nu niet meer. Zal geen Purflux filters meer kopen. Filter kwaliteit ruk maar afhandeling wel goed.

Hoi 24-07-2023

Tot veel goedkoop maar jammer van de lange levertijden en ik bestel er al best lang

Gerard van Loenhout 24-07-2023

Meermals Bosch Aerotwin ruitenwissers gekocht voor verschillende auto's. Snelle levering tegen een schappelijke prijs.

johan 24-07-2023

Wat een fijne winkel. Ik ben niet deskundig en winparts twijfelde of ik wel het juiste besteld had. Keurige mail ontvangen of ik wel het juiste besteld had. Het was dus inderdaad niet juist en Winparts heeft toen de juiste naar mij verzonden. Ze zijn dus goed klantgericht bezig om de klant echt tevreden te stellen. Blijf zo doorgaan!!!

H Jans 24-07-2023

Prima prijs, goede communicatie per mailing en bezorging na een paar dagen.

Yoeri 24-07-2023

Onderdelen allemaal netjes bezorgd. Ook de pasgarantie is fijn. Als ik bij andere aanbieders kijk zie ik toch vaak onderdelen staan waarvan ik weet dat die niet passen. Site is erg overzichtelijk met genoeg keuze in verschillende prijs/kwaliteit klasse. Niet tientallen pagina's gevuld met slechte kwaliteit onderdelen.

paul 24-07-2023

ik had een achter ruitenwisser besteld met kenteken paste niet zo goed ,zit er wel op maar ben bang dat ik toch iets een beetje veranderd heb gr paul.

Johannes 24-07-2023

De bestelling wordt snel en correct afgehandeld, binnen 2 dagen in huis.
Nooit geen problemen gehad met Winparts.

SpS 24-07-2023

Heel gemakkelijk om met je kenteken, voor een billijke prijs het juiste produkt of onderdeel te vinden, wat na bestelling snel wordt bezorgd.

Rob 24-07-2023

Ik vind het fijn dat je kan winkelen op kenteken, dat zorgt ervoor dat je vertrouwen krijgt dat je het juiste artikel krijgt aangeboden.

Toni D. 24-07-2023

7 punten omdat de aangegeven bezorgdatum niet gehaald werd. Verder goede service!

Marcel 23-07-2023

Product werd 1 dag later bezorgd maar werd goed en meteen gecommuniceerd met een goede verklaring waardoor dit kwam

Francy 23-07-2023

Snelle levering. We moeten de koffer nog gebruiken maar was makkelijk op het dak te plaatsen en is erg ruim!

Bert 23-07-2023

Winparts heeft het goed gedaan.
Maar de aflevering via de Post bij de Jumbo in Leens werkte minder mee, het pakket was in eerste instantie niet te vinden door de medewerker.
Maar volgen de Post NL site was het wel daar afgeleverd.

Wenmar 23-07-2023

Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelle levering. We zijn super tevreden

Henk 22-07-2023

Heldere website, goede service, duidelijke berichtgeving over de voortgang van de bestelling en - niet onbelangrijk - vriendelijke helpdesk (zowel telefonisch als via whatsapp)

Alex 22-07-2023

Fijne webshop om met kenteken onderdelen uit te kiezen.
Zelf bepalen wat belangrijk voor je is op gebied van merk en prijsniveau.
Duidelijke communicatie, ook wanneer een onderdeel later geleverd gaat worden.
Goede ervaring met terug verzenden.
Ervaring is dat je zelf moet weten wat je wil hebben, gezien telefonische advisering is erg basic.

J. B. uit Leek 22-07-2023

Zelfs in een drukke periode (zomervakanties) wordt het dezelfde dag verzonden.
De volgende dag heb ik is het afgeleverd, bij het uitpakken zag ik dat de stander was verbogen (vermoedelijk is tijdens het transport het artikel gevallen). De doos bleek op een hoek ingedeukt.
Gelukkig heb ik de stander kunnen terug buigen, de enig zichtbare schade is dat er wat verf af is gesprongen.

J.D. Koeslag 22-07-2023

Razendsnelle levering, zelfs rond het weekend. Zaterdag besteld, maandagmorgen bezorgd.

Gerafd 22-07-2023

Wat ik heb besteld is keurig op tijd geleverd.
Ik was mezelf alleen niet bewust dat de bestelde imitatie van zo'n slechte kwaliteit zou zijn. Natuurlijk ben ik zelf verantwoordelijk om goed te onderzoeken wat ik bestel maar toch....
Het was een raammechanisme.

Richard 21-07-2023

Snel geleverd echter was de verpakking dusdanig beschadigd dat er diverse boutjes en moeren weg waren.
Niet bekend waar dit is gebeurd natuurlijk.

Danny 21-07-2023

Een bestelling geplaatst 2 weken geleden pakket is zoek geraakt of ergens anders bezorgd. Inmiddels al 2 weken verder en is nog steeds niet opgelost of pakket ontvangen. Duurt erg lang met een oplossing.

A.J. van Wijngaarden 21-07-2023

Dikke prima! Altijd netjes op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.
Ook via mailcontact goed overleg ivm eventueel een niet passend onderdeel.
Bestel er regelmatig producten en dat is altijd goed, snelle levering.