Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1124 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Peter 04-08-2023

De levering was supersnel. Toen het product niet bleek te passen (mijn eigen schuld!)was het terugsturen en restitutie van het betaalde bedrag snel gebeurd.Hulfe.

Jasper 04-08-2023

Netjes verpakt. Geen overmatige dozen of verpakkingsmateriaal. Product prima.

remschijven n remblokken 04-08-2023

De product is snel geleverd en past goed bij mijn auto. ik ben zeer tevreden erover

Wil 03-08-2023

Duidelijke website waar eenvoudig te vinden was wat ik zocht. Snelle levering

Alfred 03-08-2023

De beoordeling is gebaseerd op het feit dat je door de klantenservice op zich redelijk vriendelijke hulpen wordt maar er geen actie ondernomen wordt op de bestellingen die je gedaan hebt de bestelling die ik gedaan heb is namelijk kwijtgeraakt door de post leverancier en tot de brede nog steeds geen onderdelen binnen gekregen wat mijn betreft horen ze ook geen onderdelen meer te sturen aangezien dit ze al meerdere keren beloofd hebben om dit zo spoedig mogelijk te doen en totaal de woorden niet nagekomen zijn moet ik zeggen dat dit een zeer slechte ervaring is met dit bedrijf en het verleden heb ik ook meerdere keren bij dit bedrijf besteld en toen was het goed maar ze waardeloos als het nu is sluit voor mij gelijk heel veel deuren wat moet ik er dan nog meer over zeggen eindelijk niks want mooie woorden zeggen nooit of dat iets werkelijk is ja of te nee en dit geval is het mooie woorden en niks leveren

Hans Kasbergen 03-08-2023

Ruime keuze in de merken van de onderdelen, goede voorlichting of de onderdelen geschikt zijn voor je voertuig, redelijke prijzen en vooral snelle levering!

Edwin 03-08-2023

Snel geleverd, keurig in stevige verpakking tegen beschadigingen.
Het is fijn dat je keuze hebt uit diverse merken voor ieders portemonnee.
Kortom een aanrader zeker omdat ook de prijzen netjes zijn.

P. Toorians 03-08-2023

Ik ben goed tevreden, het gaat altijd goed, zelden problemen met onderdelen.

W.V. 03-08-2023

Onderdelen goed en zoals omschreven.
Fout van Post.nl met de verzending, snel en correct opgelost door de klantenservice van Winparts.

Ralph 03-08-2023

Betaalbare producten, groot assortiment,
Snelle levering! Ga hier zeker weer bestellen.

Walter 03-08-2023

Onderdelen zijn gemakkelijk te vinden op de Webshop.
Levering is altijd bijzonder snel.

john 03-08-2023

Een goed product dat met zorg is ingepakt en verzonden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk vanaf huis te bestellen en in twee dagen bezorgd.

Jc 03-08-2023

Het is niet de eerste keer dat er iets niet goed gaat in de breedste zin van het woord qua product en levering.
Ik wacht nu bijna een week op een simpele bestelling.
Ze communiceren matig tot niets en de order status staat stil.
En dan maar af zitten wachten tot je iets gaat ontvangen.
Je kunt dus totaal geen montage planning maken.
WINPARTS NOOIT MEER!!!!!!
Wil ook absoluut geen contact meer met Winparts want het kost enorm veel negatieve energie.

Taco 03-08-2023

Middels het invoeren van het kenteken van je auto krijg je vanzelf een selectie van artikelen die passend is voor dat type auto, dat vind ik heel behulpzaam. De site is goed te navigeren, gebruiksvriendelijk en duidelijk.
De artikelen die ik heb besteld (ruitenwissers) werden keurig verpakt en vlot geleverd. De kwaliteit van de producten is uitstekend.
Ik kan deze webshop daarom van harte aanbevelen.
Groet,

Frans 02-08-2023

Op de website zijn de onderdelen goed te vinden op je kenteken. Altijd een correcte levering en op tijd.

Rob 02-08-2023

Goede producten, snelle service. Ruitenwisserbladen waren van het goede type en makkelijk zelf te vervangen.

Aan vrienden. 02-08-2023

Hallo Beste Winparts.

Ik ben super goed tevreden over de snelle levering en de klanten service.

Maar toen ik mijn pakket binnen kreeg was ik eerst wel heel erg geschrokken van de datum op de flesjes 03 - 2023.

Maar na het telefoon contact met de klanten service was de schrik weer gezakt de datum op de flesjes bleek de productie datum te zijn gelukkig maar.

P.S. Ik heb ook nog met Duitsland gemaild over de flesjes En die mailden netjes terug dat de laatste 4 cijfers onder aan op het flesje de Productie datum was.

Nu was ik helemaal gerust gesteld.

Want ik heb in totaal 20 flesjes in een keer besteld voor prive gebruik dus het duurt een tijdje voor die op zijn.

Melanie 02-08-2023

Nadat ik vol enthousiasme 2 gasveren besteld heb bij winparts voor een bmw, ontving ik 2 schokbrekers voor een Nissan. Ik heb direct contact opgenomen telefonisch. Na 15 minuten kreeg ik uiteindelijk een medewerker die zei dat ik het per whatsapp moest afhandelen. In whatsapp foto's gedeeld en mijn verhaal. Waarna ik ineens blijkbaar een nieuwe medewerker kreeg die het verhaal nogmaals wou hebben omdat ze niks terug kon vinden. Toen ik niet op dat verzoek inging, kon hij/zij ineens alles weer lezen.

De enigste oplossing die winparts bood was om nogmaals een bestelling te plaatsen, nogmaals de betalen en de schokbrekers te retourneren en dat uiteindelijk daarvan het geld terug krijgen.

Ik vind dit een trieste oplossing. Ik ben hier niet op in gegaan omdat ik niet nogmaals ging betalen terwijl de fout niet bij mij ligt. Uiteindelijk dus de bestelling geannuleerd en de schokbrekers geannuleerd. Nu ben ik in afwachting om mijn geld weer te ontvangen.

Helaas geen gasveren rijker.
Dit was voor mij de eerste en laatste bestelling bij winparts.
Officiele reactie van Winparts.nl 04-08-2023

Bedankt voor uw review!

Wij vinden het jammer om te horen dat u deze ervaring bij ons hebt gehad. Helaas is het op dit moment erg druk bij onze klantenservice, waardoor onze reactietermijnen langer kunnen zijn dan u wellicht van ons gewend bent. Helaas geldt dat ook voor onze wachtrij op de telefonie.

Het is vervelend dat u hierdoor lang heeft moeten wachten en het verhaal dubbel heeft moeten toelichten. Ik zie dat er via onze Whatsapp een tweede conversatie is gestart in ons systeem, waardoor mijn collega de voorgaande communicatie niet heeft kunnen inzien en deze handmatig heeft moeten koppelen aan uw andere gesprek met ons. Mijn collega heeft inderdaad het volgende aangegeven: "Is dit een tijd sensitief situatie? Zo ja dan adviseer ik u om nogmaals uw bestelling te plaatsen. Zo niet, dan kan ik voor u een gratis ruiling aan uw retour koppelen. Een ruiling duurt vaak wat langer."

U hebt aangegeven de bestelling te willen annuleren en uw geld terug te willen ontvangen. Wij hebben daarom een gratis retour voor u aangemaakt voor deze bestelling. wij hebben uw creditering verwerkt op 2 juli. Binnen 3 werkdagen vanaf dit moment zou het weer op de rekening moeten staan. Onze excuses voor het ongemak en de communicatie.

Indien u verder nog vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groeten,
Kimberly
Winparts.nl

cees 02-08-2023

super snel en overzichtelijke website veel keus en ook het zoeken op kenteken is erg makkelijk

Hubert 02-08-2023

En zeer tevreden met de snelle afhandeling van het bestelde , en het sortiment is zeer groot en de prijzen kloppen

Rob 02-08-2023

Zoals altijd goed. Onderdelen zijn goed, zitten al in de auto. Informatie over levering en leverings datum was ook goed. Al jaren de betrouwbaarste leverancier voor mij.

Marc Van Draanen 02-08-2023

Een goede en mooie shop om te winkelen op kenteken, en is snel gevonden wat je zoekt na bestellen óók snel geleverd kortom een goede site voor elk wat wils

Hubert 02-08-2023

Snelle service en prijs contact. Onderdeel paste aanvankelijk niet maar is snel en vakkundig door het juiste onderdeel vervangen.

A. Ghaddari 01-08-2023

Dit is niet de eerste keer dat ik iets bestel bij winparts en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Ik ben zeer tevreden over jou service, de bestelling is op tijd aangekomen en alle producten zijn goed ontvangen. De prijzen zijn concurrerend. Ik raad deze website aan iedereen aan.

jandykstra 01-08-2023

Winparts is snel met leveren en ik krijg altijd het juiste artikel. Gewoon alles goed in orde.