Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1138 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Betsie 07-08-2023

Heel makkelijk je onderdeel/product te vinden door middel van je kenteken.. helemaal als je geen kaas gegeten hebt van de auto intern.
Heel erg vlot bezorgd.

Hans Rijzinga 07-08-2023

Super shop veel op voorraad en kunnen snel leveren en ze doen wat ze beloven

Jong 07-08-2023

Prima shop: bestel hier vaker iets en altijd goed.
Goede artikelen, goed verpakt, snelle levering, goede communicatie.

Hans 07-08-2023

Goed werkende website en snelle levering.
Eerder bestelling hier gedaan en ook nu weer naar tevredenheid.

Freddy 07-08-2023

Had een bestelling gedaan en gekregen. Bij de bestelling van 112eu zat geen Pakbon bij en op internet ontving ik geen factuur om te downloaden en die moet staan voor de 2 jaar garantie die op de bestelling zit. Ook is het moeilijk om rechtstreeks met hun in contact te komen, die robot die je eerst krijgt is waardeloos!

Johan Dijkstra 07-08-2023

Winparts is een voordelige zaak met veel keuze. Een grote plus is het gemak waarmee ik kon zien of mijn dakdragers compatibel zijn met mijn auto. De handleiding is niet uitgebreid, maar duidelijk genoeg. De bezorging van de dakdragers en fietsen drager gebeurde ook heel vlot. Een klein verbeterpunt zou een wat uitgebreider YouTube filmpje kunnen zijn, maar al met al ben ik heel tevreden met mijn aankoop via Winparts!

Hans 07-08-2023

de levering van de auto accu op kenteken was biezonder goed de accu werd gelukkig zonder verpakking afgeleverd prima was er helemaal blij mee

Marcel O 07-08-2023

Goede producten, goedkoop en snel geleverd. Niets op aan te merken; daarom een 10.

Tevreedje 07-08-2023

Meerdere producten op meerderen datums besteld, ben zeer tevreden over de snelheid en producten

Cees 07-08-2023

Artikelen,na bestelling snel geleverd ,kortweg goed geregeld,een aanbeveling ,top👍

Remy van baalen 06-08-2023

Pas 3 keer wat gekocht maar alles paste en werd gewoon netjes bezorgd. Dikke 10

J.P Emmelot 06-08-2023

Levering conform afspraak en binnen vooraf gegeven tijdsmarges Zorgvuldige verpakking van bestelling!
Top!

Robert 06-08-2023

Goede en snelle service. Altijd de juiste onderdelen en als het een keer niet klopt wordt het snel opgelost.

Rengelink 06-08-2023

Vanwege de snelle levering heb ik voor Winparts gekozen alleen kwam de levering niet op de afgesproken dag

Leo 06-08-2023

27 juli 2023 wat besteld en mijn pakket nog steeds niet ontvangen, 2 keer terug gestuurd omdat ik een pakketschop heb opgegeven waar ik mijn pakket wil afgeleverd hebben omdat ik net over de grens in Duitsland woon is het blijkbaar allemaal zo moeilijk terwijl dit wel allemaal aangegeven staat op de website dat ik het naar Bruna of naar de bouwmarkt Hubo kan sturen in Gennep. Heb nu voor de 3de keer een adres opgegeven nu van een vriendin van me, hopelijk gaat het nu eindelijk wel goed. Vandaag is het 6 augustus 2023

Mijke 06-08-2023

Eenvoudige website, handige tool en daardoor zekerheid dat ruitenwissers passen, snelle levering, en goed verpakt . Top gedaan!

Dicky 06-08-2023

Snelle levering , extra service met monteren . Helemaal geweldig. En een mooi product voor een redelijke prijs.

john 06-08-2023

Een goed product dat met zorg is ingepakt en verzonden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk vanaf huis te bestellen en in twee dagen bezorgd.

Theo 05-08-2023

Twee accu's nodig. Deze webshop had precies ded accu's die ik zocht tegen een goede prijs en levertijd. Geleverd zoals afgesproken.

Willem 05-08-2023

Ik zocht een bevestiging set voor mijn dakkoffer op mijn dakdragers. Simpele U-bouten, of ook wel vierkante bouten of strop genoemd.
Nergens te koop. Deze winkel was wel een stukje rijden. Dus maar laten bezorgen. Netjes de volgende dag binnen zoals gepland. En ik kan mooi last-minute mijn dakkoffer gebruiken voor vakantie.
Donderdag besteld, vrijdagmiddag binnen.

michel 05-08-2023

ik vind het een erg overzichtelijke en duidelijke webshop ,en erg snel met verzenden van producten dus gewoon dik tevreden

Ad 05-08-2023

Doen exact wat ze moeten doen tegen de juiste prijs. Top. 👏
Dus kan ze aanbevelen.

Jos Bleeker 04-08-2023

Prima product. Na een verkeerde bestelling, uitstekend geholpen door de medewerker van de klantenservice, incl. snelle retournering betaling. Ook de bezorging was goed verzorgd.

Gies 04-08-2023

Zeer snelle bezorging. Zelfs een dag eerder dan de eerste planning. Alles klopte. En de prijs voor het artikel was uiterst correct.

indy 04-08-2023

Winparts is super makkelijk om te zoeken op je eigen kenteken en je eigen auto. Ze zijn ook niet zo duur en de service is erg goed.