Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Harry 24-05-2023

prima winkel en snelle klantenservice. alleen de retour-funnel (omruilen) is zo ingericht dat je eerst het product moet terugsturen, en na ontvangst wordt er een nieuw product gestuurd. zo lopen zij zo min mogelijk risico, maar als je een snelle doorlooptijd wilt, kun je beter de nieuwe onderdelen direct bestellen en de oude retour sturen. dan heb je de onderdelen sneller, maar betaal je wel even dubbel (tot je de creditfactuur krijgt).

Bezorgmoment bijwerken 24-05-2023

goede shop. personeel is altijd vriendelijk , klaar om te helpen. levering komt snel en op tijd.

Bert 24-05-2023

Perfecte pasvorm, snelle gratis levering en montage goede prijs. Bovendien is het heel prettig dat je 1 mat kunt bestellen.

Gert 23-05-2023

Perfecte site met zeer goede service! Had verkeerde glas voor m’n buitenspiegel ontvangen. Even via Whatsapp gevraagd wat te doen en dezelfde dag werd zonder extra kosten het juiste glas opgestuurd!! Chapeau!

Evert Kruytzer 23-05-2023

Na twee dagen was produkt opeens niet meer op voorraad! Kon een andere krijgen, die was een dikke drie euro duurder. Moest eerst dit bedrag overmaken en dan zou het bestelde opgestuurd worden! Het gaat mij niet om die drie euro, maar als jullie klantvriendelijk waren geweest hadden jullie aangeven dat ik deze bestelling kon krijgen zonder de extra betaling! Fout lag nl. niet aan mij!

Michel 23-05-2023

Ik had een grote bestelling gedaan alleen mijn 4 bougies zaten er niet bij.
Contact opgenomen bewijs opgestuurd en 2 dagen later netjes nagestuurd gekregen.

ruud 23-05-2023

makkelijk dat je op kenteken kan zoeken.
keuze uit meerdere merken
snelle levering en goed verpakt

Cor 23-05-2023

Goede overzichtelijke webshop. Snelle levering, volgende dag in huis. Kwaliteit geleverd materiaal doet niet onder voor origineel.

FDL 23-05-2023

Ze hebben zeer veel onderdelen en materialen plus ze leveren heel snel en goede prijzen.

Peter 23-05-2023

Prima bedrijf, heel veel keuze en normaal snel geleverd, alleen jammer dat ze deze keer het verzendmoment niet gehaald hebben maar ze hebben me er wel van op de hoogte gesteld

arthur 23-05-2023

goede zoekfunctie binnen de site
zoals beloofd een snelle en correcte uitlevering

Tonnie 22-05-2023

Goed assortiment en een nette prijs.
Een nadeel de levering is te traag dat moet een dag sneller kunnen.
Nu is dat meest 3 dagen.

Ralph 22-05-2023

Artikel makkelijk te vinden, dmv zoeken op kenteken. Artikel voldoet aan de beschrijving en is snel geleverd

Patrick 22-05-2023

Simpel en snel.
Makkelijk via kenteken de juiste onderdelen bestellen.
En snel geleverd

Duncan 22-05-2023

Levering was zoals vermeld, binnen enkele dagen en goed verpakt. Producten waren ook zoals beschreven, ruitenwissers voor en achterkant auto. Makkelijk te installeren en past goed.

Ulbe 22-05-2023

Zeer gebruiksvriendelijk. Vul je kenteken in en je weet welke automatten je moet hebben. Duidelijkheid spreekt voor zicht.

Jaap 22-05-2023

Duidelijke website, nette prijzen, snel geleverd, beter als adoc.
Ga zo door

Anton 22-05-2023

Snelle levering en duidelijke informatie en er wordt met je meegedacht zodat de kans op een verkeerde bestelling minder wordt.
Kortom een goede service.

Marco 21-05-2023

Snel en goed geleverd.
Contact vanuit Winpart ivm jaartal auto en of het juiste geleverd zou worden.
Prima service!!!

Dirk 21-05-2023

Zeer vriendelijk en kundig personeel. Een eventuele retour wordt ook zeer net afgehandeld.

Kees krent 21-05-2023

Super service
Na aankoop van halfjaar geleden ging het onderdeel onverhoopt stuk
Inmiddels een nieuwe gekregen van winparts ivm garantie

Sonja van der Weijde 21-05-2023

Ik ben super tevreden.Zondag 14 mei besteld, en en dinsdag 16 mei al in huis. Super !👌

Ron 21-05-2023

Remblokken waren snel geleverd, maar bleken achteraf niet nodig te zijn en kon ze snel en makkelijk terug sturen en kreeg het geld ook snel weer terug dus al met al een snelle en vooral goede service

Klaas Assen 21-05-2023

Via website ruitenwissers gezocht en besteld. Snel en het juiste product geleverd.

Gabor Szego 21-05-2023

Ze zijn wel klantvriendelijk, ik kan met me bestellingen en met hun levering goed plannen, ze kommuniceren en regelen alles wel prima.