Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1100 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Gerben 21-05-2023

Alles super snel geleverd en ik was nog een vloeibare pakking vergeten die kon ik via de chat in mijn bestelling op laten nemen.
Ik ben meer dan tevreden en kan iedereen Winparts aanbevelen.

Gerben

Anton 20-05-2023

Bij de vorige bestelling duurde het al langer dan ik van het oude Winparts gewend was.
Voorheen bestelde ik hier altijd mijn spullen, vaak de volgende dag al binnen.
Echter is Winparts veranderd, en niet ten goede.
Nieuwe hippe website, berichten die je krijgt moeten ineens ook hip, het is geen u meer, maar alles je en jij.
Wat mij betreft geen verbetering.
En dan is nu mijn laatste bestelling, de druppel.
16 mei bestelling gedaan.
17 mei mail ontvangen met een voorstel voor andere remblokken, de bestelde waren er niet.
Prima, geaccepteerd, bezorgdatum blijft de 19e mei.
Mail ontvangen met de vraag, hoe hebben we het gedaan?
In de mail staat, u heeft uw bestelling ontvangen.....
Vandaag moeten kijken in 'mijn winparts'
Bestelling komt 22 mei!!
Daar heb ik helemaal niks meer aan.
Dit weekend moeten sleutelen, en ik kan dus op zoek naar een andere oplossing.
Winparts, klaar, over uit, nooit meer.
Zeer slecht geworden, heel erg jammer.

Tom leusink 20-05-2023

Top geregeld bij winparts snel en op tijd geleverd. Zeer tevreden erover. Bij de volgende bestelling ga ik weer naar winpart. Keurig antwoord op vragen die heb gesteld in de app.
Ik heb nog wel een puntje. Ik had de bougies besteld op kenteken. Deze bleken niet goed te werken in mij auto. Het waren goedkope bougies en ze stonden op de lijst. Misschien is raadzaam om te kijken of goedkope onderdelen wel bij de desbetreffende auto kunnen. En dan misschien anderen aan te raden.

Rich 19-05-2023

Ik had een koppakking, distributieketting set en remblokken besteld en alles werd snel geleverd en alle delen paste perfect! Ik vind dit een hele goede website!

Durk Alkema 19-05-2023

Zeer slechte service, met het kenteken nummer olie uitgezocht voor een Polo 6R, word er door de website bmw olie geadviseerd. Ik kwam er net te laat achter en had al een klein beetje olie in het oliefilter gedaan. Hierdoor kon de olie niet meer retour en moest ik opnieuw olie aanschaffen. Het personeel gaf aan dat als je op het kenteken zoekt de betreffende olie niet hoeft te kloppen, terwijl je als klant verwacht dat de website klopt en dat als je op Kenteken zoeken geen BMW olie word aangegeven.

M.Post 19-05-2023

Alles wat ik wilde is op tijd zoals winparts het heeft beloofd afgeleverd . En ook de juiste produkten gekregen voor de juiste voertuigen.

Jan van Santen 19-05-2023

Na uitgebreid te hebben onderzocht wat voor ons de meest geschikte fietsdrager zou zijn kwamen we uiteindelijk bij Winparts terecht.
Op de website stond dat als er voor een bepaalde tijd besteld zou worden er de volgende dag geleverd zou worden. Een kreet die je op veel webwinkels kunt lezen.
In dit geval zou binnen twee weken ook goed zijn, er was dus geen haast bij, de volgende dag leveren was geen noodzaak. De volgende ochtend rond 10 uur ging de bel, een bezorger met een rood hoofd kwam een zwaar pakket afleveren. Winparts maakt dus hun belofte waar!

Luc 19-05-2023

snel contact met klantenservice, item geleverd wat op de auto zou moeten passen, helaas was dat niet zo. Dit gemeld bij de klantenservice en kreeg binnen enkele dagen het juiste product opgestuurd.
Zeker een aanrader

Manawa 18-05-2023

Werd attend gemaakt door de verkoop organisatie mbt. het bestelde wel het juiste was voor het type voertuig, ter kontrole.

Wilco 18-05-2023

Goed bedrijf.
Site werkt makkelijk.
Heb al meerdere keren op deze site besteld en alle keren is alles goed gegaan.
Er was een keer 1 onderdeel niet op voorraad daar is een afspraak over gemaakt dat dit onderdeel later werd nagestuurd.
Dit is allemaal netjes geregeld en gegaan.
Er is dus zeker nix op aan te merken en zeker aan te raden.

Rob 18-05-2023

Gewoon een fijn bedrijf met kwalitatief goede producten voor een mooi prijsje, en snel geleverd, bedankt Winparts.

Ronnie 18-05-2023

Gewoon helemaal top, alle spullen paste perfect. Belangrijk: betaalbaar! Tot slot razendsnel in huis. Alsmede prijzen zo blijven, bestel ik gerust weer.

Geweldig 18-05-2023

Ik bestelde hem om 1uur in de nacht maar kwam er later achter dat je er ook een oprij goot bij kon bestellen en in de morgen direct geannuleerd wat snel gebeurd was. Daarna weer opnieuw besteld met goot en twee dagen later in huis. Werkt heel goed en gemakkelijk enkel zouden er spanband rateltjes op moeten zitten zodat je de wielen gemakkelijker strak kan zetten.

Edwin 18-05-2023

Betrouwbare shop, je kunt alles goed vinden.
Duidelijke omschrijvingen, voorwaarden en goede leverbetrouwbaarheid.
Prijs is prima 👍🏼

Gio Profita 18-05-2023

Artikel gekregen met verkeerde afmetingen, na vriendelijk contact met medwerkerster heb ik teruggestuurt om ingeruild te worden, PostNL
heeft het afgeleverd op maandag 15-5 om 9.33 uur en verder is niets gebeurt,tot vandag heb niets.

Robin 18-05-2023

Ik bestel mij n onderdelen bij jullie met plezier voormij tigra wasrik mee bezig ben. Als er iets voor info je wordt altijd goed geholpen...en de producten zijn altijd optijd bij je... blijf mooi bij jullie bestel ben zeer te vreden..

Jenny 18-05-2023

Ik kon heel gemakkelijk op de website mijn gezochte producten vinden en bestellen tegen een schappelijke prijs.
Levering was ook vlot !

Anton Antonissen 17-05-2023

Bestelling was in orde. Alleen staat er dan vermeld dat het artikel op voorraad is . vandaag besteld voor 15.00 uur morgen in huis klopt niet. Bestelling komt van leverancier uit Duitsland. Komt via GLS en duurt gewoon 5 tot 7 dgn

Johan 17-05-2023

Zeer goede omschrijving van de onderdelen en vermelding van originele nummers.
Perfect volgens afspraak geleverd.
Volgende bestelling zeker wéér bij Winparts.

G. Selier 17-05-2023

Goede communicatie, snelle levering fietsdrager (3 uur te laat)
Goed telefonisch advies (paasing aamprofielen)

Jo 17-05-2023

Uitstekende webwinkel. De ruitenwisser die is geleverd was niet te monteren. Bleek toch ander type te moeten zijn. Na contact met klantenservice prima geholpen voor retourneren. En 3 dagen later de juiste ontvangen.
Kortom prima service en prijs kwaliteit verhouding. Top!!

D 17-05-2023

Veel vragen bleven onbeantwoord, klantenservice was niet behulpzaam. Ze hebben goede producten maar daar is het ook mee gezegd.

Michel 17-05-2023

Duidelijke website, concurrerende prijzen en een groot assortiment. Geen 10, want i.p.v. het bestelde Wynn's Injector +
Plus +Cleaner werd Wynn's Injector geleverd.

Mart 17-05-2023

Goede website, met ruime keuze uit diverse redelijk goedkope merken/producten.
Snelle levering. Product voldoet geheel aan de verwachtingen.

Jos Maas 16-05-2023

Duidelijk goed geholpen door magazijn medewerker die pakket ging samenstellen omdat ik te vroeg was om pakket op te halen