Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1037 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

MJPM Tenlima 11-05-2023

Heel gemakkelijk onderdelen besteld via de website aan de hand van het kenteken. Op deze manier worden de onderdelen van verschillende merken die geschikt zijn voor jouw auto zichtbaar, waarna jezelf de keuze kunt maken.
Onderdelen waren snel binnen en na een instructie filmpje op youtube bekeken te hebben, gewoon zelf snel en simpel vervangen.
Mocht je iets willen vervangen: kijk eerst even op youtube, bestel het bij Winparts.nl en regel het wanneer het jou uitkomt. Het was binnen een kwartier in orde. TOP.

Rene 11-05-2023

Onderdelen snel geleverd jammer dat DHL een keer liet afweten. De doos was alleen niet goed dichtgeplakt de tape liet los. Maar alles was aanwezig en ziet er goed uit.

Marcel 11-05-2023

S'avonds rond etenstijd besteld en de keuze gemaakt om het bij een postnl punt in de buurt te laten bezorgen
Volgende dag rond 12:00 kon ik het afhalen TOP!!

GerJD 11-05-2023

Ruime sortering en met het invoeren van mijn kenteken meteen een aanwijzing of je het goede, passende, onderdeel gaat bestellen...

Hoekstra 11-05-2023

Goede service , snelle levering.
Bij ontvangst bleek het nieuwe onderdeel defect.
Helaas dit kan gebeuren. Dit werd goed opgepakt. Defect onderdeel retour gestuurd en Nieuw onderdeel binnen paar dagen opnieuw thuis gekregen. Top.

will 11-05-2023

Snelle levering in goede verpakking,perfecte pasvorm, snel te monteren.En de kwaliteit is perfect

Will Th 11-05-2023

Prima artikel (automatten) , lage prijs, snelle levering, alles naar verwachting !

Danny 11-05-2023

Ik bestel al jaren bij winparts altijd een snelle levering en goede producten.

Peter van den Boomen 11-05-2023

Winparts gaf aan snel te leveren en dat klopt ook, 4 mei besteld en 5 mei had ik het in huis,
Goede en duidelijke webshop, alles goed verpakt, zeer tevreden klant, ga zeker nog een terugkomen.

jolanda 11-05-2023

product zoals omschreven. zeer snelle levering. internet site overzichtelijk.

Johan Egberts 11-05-2023

Alles verliep zoals wordt verwacht en ook zo hoort.
Niets op aan te merken.

Neeltje 11-05-2023

Mijn Buitenspiegel was kapot!
Op de site mijn kenteken ingevuld.. en de spiegel besteld..
Binnen 2 dagen werd de juiste spiegel geleverd!! Top bedrijf!!

Robin 10-05-2023

Ruim aanbod, goede prijs, snelle levering zonder verzendkosten. Ben bij dit bedrijf terecht gekomen via een Google zoekresultaat. Blij mee! Enige minpuntje is dat ik had aangegeven het pakket bij een pakketpunt te willen laten bezorgen (van die kluisjes die je met een code kunt openen), maar dat het direct naar een andere afhaallocatie is gebracht. Qua openingstijden kwam me dat niet goed uit. Maar ik verwacht dat dit eerder door Post-NL komt dan door Winparts zelf.

T. Zwinkels 09-05-2023

Wij zijn echt tevreden over de snelle levering van het bestelde product , bereikbaarheid en de klantenservice! Een dikke 10 van ons!

Lin 09-05-2023

Prima prijs kwaliteit verhouding
Snelle bezorging . Goed verpakt . Makkelijke site

Peter 09-05-2023

Waterpomp VW -Up, voldoende keus. beschrijving van de producten kan in detail beter.
Zo weet je vaak niet of er (waterpomp) pakkingen bijzijn, of er thermostaten in zijn gemonteerd etc.
Je moet bij het gewenste product wat dieper graven op andere (vaak buitenlandse) websites.

EBri 09-05-2023

Betrouwbare website, levert op de afgesproken tijd, producten goed verpakt, prijzen zijn prima.

Smajlovic 08-05-2023

Beste, alles klopt en past wat ik bestel aan onderdelen en voor een schappelijke prijs..

# 08-05-2023

Alles op voorraad en geleverd wanneer gevraagd. Producten goed verpakt. Alles naar wens

K Schigt 08-05-2023

Goede beschrijving en uitleg van artikelen .tevens snelle levering
Het aanbod van artikel met meerdere keuzes .Ook de prijs is goed .

johan 08-05-2023

Goed materiaal aantrekkellijke prijzen. goede en snelle info verzending. al jaren klant

Hans 08-05-2023

Overzichtelijke website kwaliteit spullen je hoeft alleen je kenteken maar in te vullen en alles voor je auto komt te voorschijn.
Alleen zou de samenwerking met de bezorger wel wat beter kunnen blijf je er een dag voor thuis komen ze niet slechte bezorger die dhl.

Oscar 08-05-2023

Ruitenwissers besteld voor en achter, levering had 1 dag vertraging.
Ruitenwisser voor passen prima👍 ,maar ruiten wisser achter niet. 👎
2x mail gestuurd geen reactie🤨.
Dit kan beter

Jaap 07-05-2023

Snelle levering en prima artikelen in mijn geval koplampen Toyota. (Gelijk ook maar een paar reserve)

Ron Zevenbergen 07-05-2023

De levering was uitstekend en goed wat ik gewend ben van Winparts ik kom zeker terug
Gr Ron Zevenbergen