VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Leo 19-01-2020

Perfecte service. De levering ging zelfs in overleg ( in verband met mijn afwezigheid van 2 dagen ) en was stipt zoals afgesproken.

Herman 17-01-2020

Ik kende de shop al langer, altijd al zeer gunstig geprijsd, en nog steeds. alle vragen worden kundig beantwoord en de spullen worden zeer snel geleverd. Alle hulde, en ik zou VenderParts.nl aan iedereen aanbevelen.

Filip 17-01-2020

Scherpe prijs en levering zoals beloofd geleverd ,super.
Dat kan men van niet iedereen zeggen maar hier TOP.

H de Boer 17-01-2020

Scherpe prijs, snelle levering en als je informatie wil zeer correcte voorlichters kortom een
fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Wolters 16-01-2020

Super webshop, duidelijke gecommuniceerd en netjes en vlot afgehandeld! Aanrader om hier wat te bestellen!

Carsten 16-01-2020

Overzichtelijk online aanbod. Snelle levering. Goed geholpen door VenderParts.nl

Aidan 16-01-2020

Er miste een stekker in de autoradio doos. Ik mailde in het weekend na openingstijden, en kreeg evengoed gelijk antwoord. Dinsdag had ik de kabel al in huis en kon ik het project afmaken. Top winkel

Thomas 14-01-2020

Super service gehad (van xxxx) bij online bestellingen. Snel en uitgebreid antwoord. Aanrader!

Raymond 13-01-2020

super makkelijke site om te bestellen en de volgende al in huis. Goed voor elkaar!

Hans 12-01-2020

Uitstekende en snelle service. Enige "minpuntje" vond ik het feit dat ik bij mijn bestelde fietsendrager ook een kentekenplaat bestelde en nergens op de site mijn kenteken kon invullen. Maar het kan ook zijn dat ik zelf iets over het hoofd heb gezien. Later per mail doorgegeven en is keurig op tijd opgelost. Daarom een 9 in plaats van een 10.

Celine Hoveling en Peter Visser 11-01-2020

Op advies hier een Thule 933XT aangeschaft voor onze nieuwe Cube "fully" E-bikes.
De volgende dag al bezorgd,maar helaas ging het om een 2020 model fiets en dit zorgde voor enig probleem met vastzetten.
Na telefonisch contact met Roel ( van Vendorparts) werd ons aangeboden om voor het probleem een oplossing te zoeken bij hun op locatie met de drager en 1 fiets mee.
Super spontane ontvangst,en na enig ( nogmaals) pas en meetwerk werd ons een andere drager van Uebler ter oplossing van het probleem aangeboden,deze heeft namelijk een net iets andere bevestigingsstang voor de "grijpers".
We konden deze nieuwe fietsdrager terplaatse omruilen naar deze gelijkwaardige drager..
Gewoon super service,vriendelijk en de optie geld retour is voor ons geen oplossing geweest,zelfs dat werd aangeboden.
Maak je zelden meer mee...dikke 10!

Derk 10-01-2020

Ik heb bij vanderparts een fietsdrager gekocht voor het vervoer van mijn e-Bikes het product werd mij vlot na de bestelling toegestuurd (met een klein oponthoud, schuld van Post.nl ) en voldoet volledig aan mijn verwachting.
Ik heb voor vanderparts gekozen omdat dit bedrijf in de Achterhoek gevestigd is en omdat zij mij de fietsdrager tegen een scherpe prijs konden leveren.
Ik geef ze een mooie negen omdat ik zelf ook nog nooit een 10 heb gehad. 😉

Stefan 08-01-2020

Zocht een paar goede autospeakers om mijn af fabriek audio te upgraden. Gezien het lage vermogen van mijn standaard radio zou ik beter uitkomen met een lagere ohm. De vgende dag had ik de set speakers al in huis. Zeer scherp geprijsd, en prima geregeld. Aanrader dit bedrijf!!!

Bastiaan 07-01-2020

Zeer tevreden over dit bedrijf.
Snelle levering, netjes verpakt, duidelijke en kloppende track en tracé.

Mooie producten voor leuke prijzen.

Zeker een aanrader!

Vincent 06-01-2020

Direct na online bestelling werd telefonisch contact opgenomen over kleine vertraging van levering van Blaupunkt radio uit Duitsland ivm Kerstperiode. Netjes hoor!
Verder correcte levering, goed product. Ben er blij mee.

Marco 05-01-2020

Goede en duidelijke website.
Betrouwbaar, snelle levering en goede communicatie.

Ronald 02-01-2020

Na mijn bestelling nam eigenaar Roel contact met mij op, bleek ik een foutje te hebben gemaakt met de bestelling, hij deed er ook nog even een gratis DAB antenne bij!
Autoradio was snel geleverd en prima verpakt.
Prima service en contact!

Stef 31-12-2019

Online op zoek naar info over een fietsrek, kwam ik op de site van Venderbosch terecht, zonder veel moeite juiste model en met de nodige handleiding/filmpje en gratis tas erbij vrij vlug besloten over te gaan naar aankoop, 48u later geleverd.
Merci mannen!

Gilbert 31-12-2019

Een super online winkel , enkele vragen ivm pioneer en zelfs op kerstdag twee antwoorden gekregen en een zeer overtuigd en dus de 920 aangekocht. Super top top

Jerry 26-12-2019

Zeer goede service ik was laat voor een kerstkado een autoradio ik bestelde hem bij venderparts en ik had de verkeerde bezorgdatum ingevuld toen werd ik door een verkoper gebeld of het voor kerst was en heeft hij het handmatig veranderd anders had het te laat aangekomen dus helemaal super.
Bedankt voor de oplettendheid.
Volgende keer zeker weer bij venderparts.

Mario 18-12-2019

Adverteren op Google met gratis verzending maar als je gaat bestellen moet je verzending betalen of meer dan 100 euro bestellen.
Roel Schuurman 18-12-2019

Beste Mario,

Dank je wel voor de review. We hebben al jaren verzend/verzeker kosten vanaf € 100.- ( misschien dat dit ergens verkeerd staat ).
Sorry voor de eventuele verwarring. Voor vragen kunt u mij altijd bellen.

Groeten Roel Schuurman 088-2080308

Ivo 12-12-2019

Super service, ook bij retouren. Eerste radio pastte niet en werd retour genomen. Even met Roel gebeld en het was gepiept. Tweede radio zit er inmiddels in, super!

Mark 02-12-2019

Ik heb voor venderparts gekozen omdat de website duidelijk en overzichtelijk is. Daarbij bij de producten die ik heb gekocht waren ze ook nog eens 50 euro goedkoper dan de rest. Voor de rest snelle afhandeling en bezorging en ook nog eens goed verpakt. Al met al een goede service en koop hier zeker weer mijn volgende product.

John 30-11-2019

Ik heb een fietsendrager gekocht bij venderparts. Hun advies was heel goed niet de duurste verkopen maar de meest praktische voor mij.
Snelle bezorging thuis, kortom gewoon een goed en eerlijk advies

Mark 28-11-2019

De webshop is duidelijk en het bestellen is makkelijk en snel geregeld.
En de supersnelle bezorging is helemaal top !

Zeker aan te raden.