VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Reinier 15-09-2019

Ik bestel rond het middaguur een nieuwe fietsdrager bij Venderparts en de volgen middag om 15.00 uur stond hij klaar op het afhaalpunt.
Perfect! Snel en vakkundig.

Ina Vinke-roosien 13-09-2019

Zeer goede en duidelijke dit alleen jammer dat ze belofte niet nakomen van voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis dit gebeurde dus een dag later

cor van os 10-09-2019

een zeer goede service en behandeling,een vlotte en correcte aflevering.
ook als je bestelling niet meer leverbaar is komen zij met een alternatief

Dennisvenlo01 10-09-2019

Fijn winkel/webshop heb voor mij en een 20 tal collega's de TomTom 6250 pro besteld . Diverse keren prima contact gehad .
Alles goed afgehandeld op wens . Ze zijn ook zéér geduldig want een actie organiseren kost nogal wat tijd en dat was allemaal geen probleem.
Als ik of mijn collega's weer een nieuwe actie houden zullen zij zeker als eerste benaderd worden.
Ik zeg niet twijfelen maar doen.

K. VIsscher 07-09-2019

Goede service, snelle afhandeling en betrouwbaar. Duidelijke en veelvuldige communicatie over de levering. De belofte van voor 21.00 uur (?) besteld, morgen in huis liep helaas een dag vertraging op, maar dat leverde mij deze keer geen problemen op.

Jac 07-09-2019

Gebruiksvriendelijke site, goede/concurrerende prijzen en een supersnelle service. 100 punten!

Jacques 06-09-2019

Geweldige service. Snelle levering. Contact per telefoon zeer vriendelijk en men doet alles om tot een goede oplossing te komen.

Martijn Springer 03-09-2019

VenderParts is nog echt een winkel die met je meedenkt! Ik had oorspronkelijk een specifiek type fietsdrager besteld met speciale eigenschappen die ik belangrijk vond. Echter, toen deze niet voorradig bleek (voor de tijd dat ik hem nodig had) kwam VenderParts zelf met een heel goed (duurder) alternatief met alle benodigde eigenschappen. Ik kreeg hem ook nog eens tegen dezelfde lagere prijs! Volgende dag in huis en inmiddels naar alle tevredenheid gebruikt!

Wim Westerbeek 01-09-2019

Snelle en correcte levering.
Fietsdrager komt volledig overheen met onze wensen mbt e-bike vervoer.
Kost een paar eurocenten maar de kwaliteit, degelijk, makkelijke montage en veiligheid voor onze toch wel dure fietsen, vergoed alles.
Kwaliteit kost eenmaal wat meer.
Keuze bij venderparts.nl gedaan obv duidelijke website, prijs en ruime assortiment.

Carl Reusens 31-08-2019

Duidelijke en eenvoudige webshop,groot aanbod, scherpe prijzen, snelle levering kortom perfect

Tanja 30-08-2019

Fietsendrager besteld, deze was niet op voorraad. Ik kreeg meteen een mail waarin men mij een betere en duurdere fietsendrager aanbood, maar dan tegen dezelfde prijs. Ook op mijn vragen hierover werd meteen teruggemaild.

Ivo 30-08-2019

Fietsendrager besteld en daarbij vermeld dat ik levering de volgende dag echt nodig had. Werd direct na m’n bestelling met de bevestiging dat hij direct werd verzonden voor levering de volgende dag! Levering vervolgens perfect, evenals verdere communicatie daarover.

Freek 30-08-2019

Door wat wijzigingen in mijn bestelling leek het erop dat mijn bestelling tijdens mijn vakantie thuis geleverd zou worden. Na contact per mail, met het verzoek om e.a. naar de camping in Duitsland te sturen, belde Jan (Venderparts) me nog even om de adressering zeker goed te hebben. Aangekomen op de Camping was het pakket al in goede orde geleverd. Vooral de wijze van contact en servicebereidheid vind ik geweldig. Groetjes, nogmaals dank! En tot de volgende bestelling!

Yvonne 29-08-2019

Eind juli fietsdrager gekocht en die was zeer snel in huis. Bij 1e gebruik geeft auto op display aan dat 'n richting aanwijzer het niet doet. Omdat wij denken dat het de trekhaak zal zijn, afspraak bij de garage gemaakt (2e hands auto, weten dus niet wie trekhaak gemonteerd heeft) voor controle. Garage constateert dat trekhaak aansluiting in orde is. Met Venderparts gebeld, die sturen kosteloos 2e verloopstekker, omdat dat dan wellicht het probleem is. Dan blijkt de foutmelding er nog steeds in te zitten. Drager daarna op 'n andere auto geprobeerd met 13-polige aansluiting. Die geeft hetzelfde probleem, dus het is toch onverwacht de drager. Maandag weer met Venderparts gebeld, en die sturen direct een nieuwe (eerst nog even door hun geteste) drager. En deze is inderdaad goed. Wij zijn er blij mee. De defecte drager met de retoursticker die bij de 2e drager zat retour gestuurd. De 2e verloopstekker mochten wij houden. Top service en Top communicatie en concurrerend in prijs. Als wij ooit nog iets nodig hebben wat Venderparts verkoopt, zullen wij dat zeker bij hen willen kopen.

Wim Westerbeek 29-08-2019

Snelle en correcte levering.
Fietsdrager komt volledig overheen met onze wensen mbt e-bike vervoer.
Kwaliteit kost eenmaal wat meer.

Thomas 26-08-2019

Bestelling binnen een dag geleverd, een item misste ik, via mail was het weer binnen een dag geregeld. Kan de winkel alleen maar aanraden

Freek 26-08-2019

Ik wilde nog iets toevoegen aan de zending en wilde het verzendadres wijzigen. Maakte me al zorgen of dit zou gaan lukken via een webwinkel.
Mijn vragen op zondagavond per mail gesteld. Op maandag direct reactie van Jan, die duidelijk geen ‘robot’ was :) Leuk en vriendelijk contact en alles prima geregeld! Bij grotere collega’s als Bol en Coolblue heb ik hele andere ervaringen. Dus prima geregeld bij Venderparts!

Coby 26-08-2019

Ik heb op zondag een fietsendrager bestelt bij Venderparts, nog geen uur later een persoonlijk mailtje dat de fietsendrager verzonden is. Zeer klantvriendelijk, en ze doen wat ze beloven, volgende dag fietsendrager in huis. Bij levering fietsendrager keurig verpakt. Top bedrijf.

Ad 23-08-2019

Een bijzondere ervaring bij deze supersnelle webshop. Bij de bestelling van de fietsdrager was de levering sneller dan de opgegeven dag.
Mijn vraag over het product heb ik 's avonds om 22:00 uur verzonden en het antwoord was er al toen ik om 8:00 de volgende morgen mijn mail bekeek.
Het product De Uebler P22 lijkt solide (dat moet in het gebruik nog blijken) en is erg handig in het gebruik. De bevestigingssteunen zijn gemakkelijk op slot te zetten.
De kortste bevestigingsbeugel zou iets langer mogen zijn omdat het stuur van mijn fiets maar 3 cm van de achterruit van mijn Mercedes Marco Polo verwijderd is. Het stuur kan natuurlijk over dwars gezet worden maar dat is een extra gedoe.
Tot nu toe ben ik erg blij met het product.

Laurens Derks 21-08-2019

Afgelopen vakantie zijn wij met onze camper door Spanje en Frankrijk gereisd. Ook onze elektrische fietsen hadden wij bij ons. In totaal hebben wij bijna 6000 km afgelegd. Voor de fietsen hadden wij bij VenderParts (voorheen Hifidump) een fietsendrager aangeschaft en tot dusver naar volle tevredenheid gebruikt. Totdat wij op een camping in Frankrijk aangeland waren en bij het afladen van de fietsen constateerden dat de bevestigingsbeugel bij de beide lasnaden afgescheurd waren en bijna los waren. Naar Venderbosch gebeld en het verhaal uitgelegd. "Kunt u de drager langsbrengen?", was de vraag. "Eh, wij zitten in Zuid Frankrijk" was mijn antwoord, "en kunnen niet meer gebruik maken van de drager, want die is kapot". Ik ga u helpen, zei Roel Schuurman, eigenaar van Venderparts. ik stuur een nieuwe op en de rest regelen we wel als u terug bent. 3 dagen later werd er een nieuwe bezorgd op de camping waar wij nog 6 weken gebleven zijn. Daarna zijn we nog 3 weken met veel plezier door Frankrijk langzaam richting Nederland getrokken. Nu zijn we weer thuis en ben ik bezig de kapotte drager naar Venderbosch te verzenden, zodat zij deze aan de fabrikant kunnen aanbieden waardoor deze kapot gegaan is. Wat een Service; helemaal Top!!

Fred Erik 20-08-2019

Oorspronkelijk had ik een DAB+ radio van JVC uitgezocht. Deze bleek uitverkocht. Vender parts bood me daarop een beter alternatief asn van Pioneer. Deze was wel duurder, maar ik kreeg hem voor dezelfde prijs. Tevens een DAB+ antenne meegeleverd. Dat noem ik nu superservice. Oh ja, en ik kreeg de radio keurig op tijd geleverd.

Sjoerd Soethout 20-08-2019

Gezocht naar een easyfold XT 933 fietsendrager van Thule. VenderParts.nl was een van de voordeligste. De belofte vandaag besteld morgen in huis hebben ze waargemaakt.

Geert 19-08-2019

Het is een webwinkel en deze heeft geen showroom, maar de prijs is dus ook lager. Verder is er veel info op de website, internet: reviews en testen. Daarom voor deze zaak gekozen. Blijkt dat deze zaak ook nog 7x24 uur "stand-by" is, mocht zich een probleem voordoen.
De fietsendrager werd snel afgeleverd (Vr.mi. besteld, Za.mo. bezorgd), goed verpakt, met instructie en garantiebewijs, in goede orde, geheel OK. Degelijk product, met de instructie vlot te monteren, ik verwacht geen problemen en ben heel tevreden.

Bijlsma 19-08-2019

Prima website, volgende dag al in huis en netjes volgbaar via track en trace.
Voor herhaling vatbaar👍🏼

G.Smit 18-08-2019

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van het fietsenrek, het werd heel snel geleverd en het fietsenrek is heel makkelijk te plaatsen en is van uitstekende kwaliteit.
Ik ben er heel blij mee en heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb.