VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Noud de Bruijn 23-07-2019

Fietsendrager gekocht , bij het juiste adres uitleg , service laat niets te wensen over .
Een bedrijf dat zeer betrouwbaar overkomt , in de mail, telefoon of op locatie .

Jolande 17-07-2019

Via internet kwam HifiDump goed uit de recensies voor onze fietsendrager. We hebben de fietsendrager zelf opgehaald. Prettige service en ze hebben ook voor de fietsendrager reserve onderdelen op voorraad.

Michel de Vries | De Rooij Sales BV 16-07-2019

Wij hebben voor een klant van ons een Navigatiesysteem besteld van Pioneer. De volgende dag zijn wij keurig gebeld dat het betreffende systeem helaas uitverkocht was maar dat ze ons voor hetzelfde bedrag een nieuw model op zouden sturen. Dit ontvingen wij ook geheel volgens afspraak. Een dikke voldoende voor jullie wijze van communiceren. Een aanrader.

Johan 10-07-2019

Ik was op zoek naar een fietsdrager van het merk Thule.
Bij het vergelijken van prijzen online, kwam HifiDump als beste prijs uit alles sites.
Vervolgens heb ik meerdere reviews gelezen over hun, deze waren alle positief.
De site op zich is zeer overzichtelijk en makkelijk om je bestelling te plaatsen.

Van de levering wordt je op de hoogte gehouden en binnen de afgesproken termijn had ik mijn fietsendrager.
Een echte aanrader !

Henk 10-07-2019

Ik heb een fietsendrager met gratis tas bestelt .De tas was na 1 keer gebruik uitgescheurd. Heb een mail gestuurd en kreeg binnen 15 minuten antwoord dat de tas opgestuurd kan worden en ik daarvoor dan een nieuwe tas krijg. Top

Chris Schornagel 10-07-2019

Wat ik zeer belangrijk en onderscheidend vind is dat HiFiDump niet uitsluitend een webwinkel is, maar er zit een echt bedrijf achter met een groot team. Dat geeft vertrouwen voor online shoppen.
Ik heb er een mooie fietsendrager gekocht voor de scherpste prijs beschikbaar van alle webwinkels. Maar wel mooi door HiFiDump uitermate snel geleverd. Bestel proces is zeer eenvoudig. Ik sluit me aan bij de overige beoordelingen.

Caesar 09-07-2019

Prettig, deskundig en vooral heel snel, efficiënt en effectief in communicatie uitstekende ervaring

Voor mij als klant een uitstekende ervaring door de prettige en deskundige klantenservice. Opvallend snelle opvolging van de bestelling inclusief planning van bezorging. Binnen enkele minuten volledig geïnformeerd inclusief PostNL bezorginformatie en Track&Trace-code. Dit oversteeg mijn verwachtingen.
• Personeel: prettig, deskundig
• Proces: efficiënt, effectief
• Communicatie: Uitstekend
• Product: kwaliteitsproduct (Uebler i21)
• Prijs: concurrerend.

Ron 08-07-2019

Wij hadden op zaterdagavond een Thule fietsendrager besteld bij Hifidump.nl met diverse accessoires (oprij goot en tas). Op zondagavond kregen wij al bericht dat de spullen verzonden waren. Op maandag de bestelde spullen in huis. Keurig verpakt! Goede prijs. Echte aanrader! Ze doen wat ze beloven!

Wim 08-07-2019

Zeer fijne samenwerking met hifidump
Ben zeeer goed geïnformeerd en op een prettige manier geholpen

Paul 08-07-2019

Na uitvoerig advies vooraf hebben we een fietsendrager hier besteld. Deze bleek niet helemaal goed te passen. Snel en adequaat werd dit nadien telefonisch opgelost; met daarbij de verzekering dat ze er alles aan doen om een tevreden klant te krijgen / houden. Levering en afhandeling kwam zeer professioneel over. Prima service!

Maikel 08-07-2019

In de haastend ik verkeerde speakers besteld , mail gestuurd en meteen reactie terug dat het word aangepast dus morgen meteen het goede product in huis zonder een hoop retourneer gedoe!
Top service!

Tineke 08-07-2019

Bij de aankoop van de uebler i21 fietsendrager raakte ik wat verward door het aanbod om een combi-bestelling te doen van gootjes en een tas, terwijl in grote letters een gratis tas wordt aangeboden. Ik heb toch de combi-bestelling besteld en werd binnen 10 minuten in de avond teruggebeld met de vraag of ik wel twee tassen wilde hebben. Nee, natuurlijk niet, maar ik vond de site wat verwarrend. De tas werd gecanceld en terugbetaling werd direct voorgesteld. De gootjes werden twee dagen later verstuurd en het geld voor de tas stond aan het einde van de week op onze rekening. Top service en geweldige fietsendrager.

Pieter de Bruijn 08-07-2019

Bestellen en levering van de fietsendrager is netjes en volgens afspraak uitgevoerd. De communicatie rondom de bestelling was prima.

Roel S. 07-07-2019

Kan iedereen aanbevelen om zaken met HiFiDump bedrijf te doen, althans ik ben 100% tevreden.
Bij het bedrijf een TomTom GO Basic 5 besteld. Op de site stond dat hij in voorraad was, echter bij bevestiging van de order bleek dat dit niet het geval was. Heb toen direct een mail van hun ontvangen dat het apparaat helaas niet voorradig was en pas over enkele dagen leverbaar was. Hierop geantwoord dat dit voor mij geen probleem was.
Hun antwoord hierop was dit niet met 100% zeker is en zij mij toen gelijkt een alternatief apparaat aanboden (die echter duurder is ). Hiermee akkoord gegaan en de volgende dag thuis.
Al met al een bedrijf die achter hun klant staat en zoekt voor een oplossing om tevreden klant te krijgen. Zal als het nodig is en ik wil bestellen zeker eerst op hun site kijken af zij het hebben.

Tom 06-07-2019

Fietsendrage uebler i31 gekocht, zeer scherpe prijs, goede service en zeer snelle levering!

Paulusma 05-07-2019

Duidelijke website, met ruim voldoende informatie over het gewenste product. Prijs was zeer gunstig en er zat bij de fietsendrager tevens een opbergtas. Een leuk extra dus. De beloofde leveringstijd is netjes aangehouden en het product is keurig geleverd, zoals gepland.

Marc 04-07-2019

Jvc autoradio besteld zat er een stekker te weinig in de doos. Vreemd vanuit de fabriek niet erin gedaan.
1 mailtje gestuurd dat ie er niet in zat en de volgende dag al na geleverd.
Perfecte goede en snelle service.
Bedankt.

Marcel 03-07-2019

Op zaterdag fietsdrager gekocht. Aflevering maandagmorgen . Had ik niet verwacht. Ben uiterst content met de snelle levering. De fietsdrager is perfect en voor een scherpe prijs geleverd..

Harry 02-07-2019

Fietsendrager gekocht. Scherpe prijs en gratis tas. Vlotte levering. Prima service toen eea niet goed leek te werken.

Michael 01-07-2019

Na een bestelling gedaan te hebben van een bepaald artikel wat er niet meer was een alternatief gekregen. Super. Zelfs nog na een paar weken een vraag gesteld om de factuur aan te laten passen en ook dat was in 24uur gefixt. Super service jongens. Kom zeker weer terug bij jullie.

Steensedyk 30-06-2019

Deze shop heeft álles wat een online shop zo waardevol maakt, het gemak op de site, het gemak bij het bestellen en de supersnelle levering plus de garantie die je standaard krijgt maakt het dat deze site nu gewoon in mijn favorieten staat. Ik dank jullie voor de goede service

Harry 28-06-2019

Prima bedrijf. Perfecte levering van de Uebler fietsendrage. Had een verkeerde verloopstekker er bij besteld. Een telefoontje en ik kreeg gratis het juiste onderdeel geleverd. Klasse hoor!

Rogier 28-06-2019

Super service en hele prettige samenwerking. Duidelijk in communicatie en overleg met de klant. Aanrader

pauline 27-06-2019

Er waren wat problemen met de voorraad van ons product. netjes over gebeld en uiteindelijk een nieuwer type mogen ontvangen voor dezelfde prijs. levering heeft uiteindelijk ruim een week geduurd maar zijn overal netjes van op de hoogtte gehouden. zou volgende keer weer hier bestellen! top service

Flowergirl 25-06-2019

Met deze bestelling voor het eerst kennisgemaakt met HiFiDump. Ze doen wat ze beloven: ik bestelde vóór 21.00 uur een fietsendrager en de volgende morgen tussen 9.00-11.30 is hij bezorgd. Fantastisch!