VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kees 20-06-2019

Zeer tevreden over de service van deze winkel. Er waren wat problemen met een artikel maar dat werd snel en klantvriendelijk opgelost. Geen spijt van mijn bestelling bij deze winkel. Alle lof voor hun service.

The Movie Store 19-06-2019

Nummerbord besteld en ik werd dezelfde dag gebeld dat de levering één dag langer duurde ivm aanmelden RDW. Dat is wat ik nu noem persoonlijke service en daar hou ik van :-)
Ik hier zeker terug.

H 19-06-2019

Geweldige service, artikel besteld en werd binnen een uur gebeld dat het artikel niet leverbaar was. Maar 2 dagen later het artikel al in huis, Super

Alain Janssen 18-06-2019

Doris de fijnste on line shop die ik in lange, lange tijd heb leren kennen
Echt een zaak met hart voor de klant, en wat ze beloven doen ze ook echt.
Spullen worden verzonden na bestelling, ongeacht op wat voor een dag in de week.
Dus niet zoals bij veel webshops een x per week.
Top, top, top.
Zal hier nog vaker gebruik van maken, en zal ze zeker positief aanbevelen, bij vrienden en collega’s

Jan Sui 17-06-2019

HiFiDump.nl kwam als goedkoopste tevoorschijn in mijn zoektocht naar de Thule Easyfold XT 933 fietsendrager, makkelijk te bestellen, te betalen en werd snel en volgens afspraak en goed verpakt afgeleverd via PostNL. Niks op aan te merken dus, klasse.

Henriet 16-06-2019

Makkelijk site met goede omschrijving . Zeer snelle reactie en levering , Zeker een pluspunt omdat ik een verkeerde fietsendrager had uitgezocht, binnen 3 dagen geleverd kreeg,( man fiets met middenmotor ) en reactie om de fietsendrager om te ruilen voor een andere , en dit allemaal op zondagmiddag via mail met persoonlijk contact was heel fijn en extra bonu-punten verdiend . IK raad deze site en dit bedrijf zeker aan .De afwerking met weer ontvangst ging super goed . We zijn blij met onze nieuwe fietsendrager , hij past perfect , is stevig , makkelijk op te brengen op de trekhaak , voor mij wel een beetje zwaar (reuma en artrose ) maar het lukt wel .De fietsen staan ook stevig , wat wel plezierig aanvoelt als je aan het autorijden bent . We hebben er al veel plezier van gehad .De aanschaf is wel prijzig , de afwerking is super fijn en ook de trekbandjes om de fietsen vast te zetten werken heel handig , zeker voor mij met handen .Wij raden deze site en dit product zeker aan .

M. Van der Kemp 16-06-2019

Heldere informatie, zeer scherpe prijs en inclusief fraaie en handige hoes voor de i21.
Levering was snel en zonder problemen.

Chris uit Noordwijk 13-06-2019

Hifidump heeft mij super geholpen met een probleem met mijn fietsdrager Ubler i21 . Een nieuw onderdeel uit Duitsland werd niet snel geleverd , en werd er door Hifidump een hele nieuwe fietsdrager naar mij gestuurd !!! Ik ben er super blij mee en geef dit bedrijf een dikke 10 !!

Ido 11-06-2019

Je wordt gebeld als het product niet op voorraad is
Snel geleverd
Top service

Peter Merkus 11-06-2019

Perfecte service, afspraak is afspraak en komt belofte na. Zeer tevreden over product.

Ad 11-06-2019

Heb de fietsdrager Uebler i21besteld, deze is zeer snel geleverd binnen 1 dag daarna de oprij goten erbij besteld en ook binnen 1dag geleverd.
Vind het een geweldig en gemakkelijk aan te brengen en goed vast zittende fietsdrager.

Jaap Nieuwenhuis 10-06-2019

Ik had een verkeerd huisnummer ingevuld. Daarom werd de fietsendrager niet op het gegeven tijdstip bezorgd. Doordat ik geholpen werd door Hifidump, telefonisch, kwam alles toch nog op z’n pootjes terecht.

PK 10-06-2019

Reeds goede prijs met extra gratis accessoire ter waarde van 10 % van totaalprijs. Vriendelijke bediening en erg behulpzaam..Fietsendrager werd gemonteerd en duidelijke uitleg gegeven.

Jeroen 10-06-2019

Snelle levering van de bestelde producten. Niet alles was direct leverbaar, er werd direct contact opgenomen of het 1 dag later bezorgd kon worden en dan tegelijk alles. Dus duidelijke en snelle afspraken. Verder scherpe prijzen

Rob 10-06-2019

Leveren volgens de afspraken op een snelle en goede manier. Na de levering wordt gevraagd of men wel echt tevreden is en het gevoel geeft dat men er echt iets mee doet als het niet zo mocht zijn.

Miriam 08-06-2019

Via marktplaats gereageerd op een demomodel uebler i31 fietsdrager. Deze was al weg, maar ze konden me wel een mooi aanbod doen voor een nieuwe met oprijgoot, zonder verzendkosten. De communicatie verliep zeer vlug, via 1 persoon en nadat ik via de mail een offerte had gekregen en deze betaald had, kreeg ik binnen het kwartier een mail met de aanmelding bij PostNL. De volgende dag had ik 'm al in huis. Topservice!
Geen 10 omdat de advertentie op marktplaats niet weg wordt gehaald terwijl het demomodel al weg is, al snap ik ook wel dat het een mooi lokkertje is. ;-)
Of de fietsdrager ook bevalt moet ik nog uitproberen, maar een volgende keer zeker weer kijken bij Hifidump Auto Service Venderbosch.

Paul Sikkeler 08-06-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer betrouwbaar alsmede prettige communicatie.
Persoonlijke aflevering voelde als een warm bad! Grote aanrader!

Sh 07-06-2019

Prima shop zeer betrouwbaar. Goedkoper, snelle levering, zeer goed bereikbaar per mail, en probleempjes worden keurig opgelost.

Autolohuis 07-06-2019

Top service! 's avonds nog even snel een radio besteld die niet voorradig bleek te zijn. Na een uur kreeg ik telefoon en werd er een duurder type opgestuurd.

H.M. 07-06-2019

Op zoek naar een fietsendrager kwam ik bij de website van HifiDump terecht. Daar de fietsendrager van mijn keuze gevonden voor een perfecte prijs. Dus de koop gesloten. Kort daarna een orderbevestiging en het bericht dat de betaling ontvangen was. Dezelfde dag ook de bevestiging dat mijn bestelling verzonden was en een bericht van Post-nl van de aanmelding van die zending. Het ging perfect en snel, heldere (maar waarschijnlijk geautomatiseerde) communicatie. De dag daarna, een telefoontje van HifiDump, er was iets fout gegaan, het artikel was niet op voorraad en zou enkele dagen later worden verzonden. Ik had geen haast dus heb rustig afgewacht. Gisteren de nieuwe fietsendrager ontvangen, netjes verzorgde levering, zoals telefonisch beloofd. Ik ben ondanks de wat langere wachttijd zeer tevreden. Wel het advies aan HifiDump om als verbeterpuntje het voorraad beheersysteem te optimaliseren om vergelijkbare situaties in de toekomst te voorkomen. Succes met de zaken, jullie doen het serieus goed.

Willem uit Den Bosch 06-06-2019

Zeer voordelige fietsendrager perfekt geleverd. Nu kan de achterdeur van mijn volkswagen bus weer open als de drager gemonteerd is. Superblij met Hifidump en Auto Service Vanderbosch in Halle. Dit bedrijf met vriendelijke contacten kan ik zonder meer aanbevelen.

Rens 06-06-2019

Ik kocht onlangs via Marktplaats een Pioneer AVH-X5800DAB, een demo model.
Er bleek een verkeerde ISO kabel bij te zitten. Kan gebeuren, het apparaat was immers uit de verpakking geweest. Na melding hiervan werd de juiste kabel opgestuurd en het probleem was opgelost. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van dit probleempje en over het contact met HifiDump.

Hanny 06-06-2019

Perfecte snelle levering. En de fietsendrager was bij Hifidump ook nog het goedkoopst. Dus win win situatie.

Cityfields 05-06-2019

Een Pioneer SPH-DA230DAB besteld. Vlotte levering, degelijk verpakt en zeer scherpe prijs (paar tientjes minder dan een Bol.com of Coolblue.nl).

Guus Luiten 05-06-2019

De shop heeft een uitgebreid assortiment met goede merken. De levering en afhandeling was snel en de prijs goed. Fietsdrager (Hapro) gebruikt en zeer tevreden.