VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henriet 04-06-2019

Super snel geholpen en snelle levering , zelfs op zondag snelle reactie op bestelling en levering , super

Milan Wopereis 04-06-2019

Super service, vriendelijke personeel en snelle levering van het product. Ik had een service vraag ben meteen snel en goed geholpen boven verwachting via telefoon en via de mail. Echt een aanrader dit bedrijf hier wordt je nog geholpen zoals het hoort.

simon 03-06-2019

snelle levering en goed verzorgd.prettige webside.redelijk geprijsd en mooi apparaat

R.M.Meijer 02-06-2019

Het bestelde product -in ons geval een fietsdrager- werd geheel volgens afspraak geleverd en ook precies op tijd. De fietsdrager zat degelijk verpakt in karton, dus geen overbodig plastic. De financiële afwikkeling verliep ook prima. Kortom, wij zijn zeer tevreden, met het bestelde product en ook met de wijze waarop HiFi-dump voor de aflevering heeft zorggedragen.

Van ryckeghem Nathalie 02-06-2019

Zeer goede service!
Levering op tijd en zeer vriendelijk aan de telefoon
Prijszetting zeer goed

Fsmit 01-06-2019

We hebben een fietsendrager besteld, voordat we bestelde eerst even gebeld omdat we nog een vraag hadden snel en correct geholpen. Ook de bestelling was netjes op de afgesproken tijd binnen. De volgende keer zou ik hier weer bestellen

Paul 24-05-2019

Perfect geholpen door XXX van HiFiDump die correct en vlot reageerde over het niet op voorraad zijnde product (fietsendrager). Goed meegedacht over een voor beide partijen goede oplossing en het product werd alsnog snel en netjes geleverd. Top service !!!!!

Azaad 22-05-2019

Supervoordelig en snelle service ! Voor al uw hifi producten een echte aanrader !

Koop 21-05-2019

De bestelling werd snel geleverd. Toen de radio niet naar behoren leek te werken zorgde de goed bereikbare klantenservice snel voor een oplossing. Uiteindelijk ben ik zeer tevreden over hifidump en hun klantenservice.

Jerry 20-05-2019

De site is overzichtelijk en het gekozen product was goed verpakt met weinig kans op beschadiging. Ook de leveringstijd werd in acht genomen dus echt een webshop waar ik nog naar zal uitzien.

Arjen 18-05-2019

N.a.v. advertentie op marktplaats contact gezocht met HiFiDump. Vlotte reactie. Ook in de avonduren en weekend! En tot een goede deal gekomen. Levering binnen een dag geregeld.
Gewoon top gedaan!

Doede Mijnheer 16-05-2019

De goedkoopste, goede communicatie en afspraken nagekomen. Na bestelling de afgesproken tijd geleverd. Laagste prijs en een aanbeveling voor iedereen.

Jeroen 16-05-2019

Snelle levering; bij een vraag van mij tijdens de bestelling een persoonlijk reactie terug.
Netjes verpakt. Goede prijs.

Gerard Mug 16-05-2019

De site is duidelijk in opzet en gebruiksvriendelijk
Producten aanbod naar wens en kompleet
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Hugo 14-05-2019

Bij bestelling bleek het gewenste artikel niet meer leverbaar. Er werd meteen gereageerd en advies over het eventueel vervangende artikel gegeven. Wij zijn hier zeer tevreden over deze sevice en goede klantbehandeling. Verdere afhandeling en verrekening van het prijsverschil verliep zeer soepel en overzichtelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Rene 13-05-2019

Snelle levering goed product ze maken waar wat ze schrijven zodat je niet teleurgesteld wordt

John 13-05-2019

Ik heb mijn autoradio bij hifidump besteld omdat ze de goedkoopste zijn en de levering ging supersnel.

erik 12-05-2019

aangezien me vooraf werd meegedeeld dat ik 3 weken zou moeten wachten vooraleer het product kon geleverd worden , kreeg ik nadien de melding dat het toch eerstdaags kon geleverd worden . Super ! Bij de installatie ondervond ik een probleem . Ik heb dit gemeld en kreeg direct antwoord hoe ik dit kon verhelpen ! Super support !

Frans 10-05-2019

Bestelling ruim op tijd afgeleverd. Makkelijke website en duidelijke keuzes.

Johan 09-05-2019

Surfend op zoek naar een fietsendrager op deze site terechtgekomen. Veel keuze en goede prijzen.
Heel snelle verzending van de gemaakte keuze (Uebler i21)

Laurens 09-05-2019

Goede winkel met een duidelijke website een lage prijzen. Snelle levering En de klachten afhandeling is snel en zeer netjes.
Ik had een autoradio besteld en de dab antenne ontbrak. Na een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik de zelfde dag nog antwoord. En de volgende dag de antenne na geleverd. Zeer netjes.
Ik raad dit bedrijf zeker aan

Wouter 05-05-2019

Snelle levering en scherpe prijs TOP. Ook product bevalt prima al met een hele goede keuze HifiDump

w 05-05-2019

ik geef ze een 10 want ik had dingen besteld dat doe ik wel vaker
moet erbij zeggen ze geven snelle levering en pakken alles goed in
als je iets niet weet kun je ze bellen ze kan je netjes te woord
dat mag gezegd worden en de spullen zijn altijd goed

John 05-05-2019

Uitstekende service en persoonlijke aanpak.
Er ging iets verkeerd met de verzending, maar dat werd ogenblikkelijk aangepakt en hersteld.
Bijzonder snelle levering.
Zeer betrouwbare firma en van harte aan te bevelen.

Donald 04-05-2019

Perfect van bestellen, informeren tot afleveren. En dat alles in de korts mogelijke tijd!