VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ruud 04-05-2019

Zeer snelle levering en ook nog eens de goedkoopste die te vinden was. Zeer tevreden.

Frank 03-05-2019

Prima webshop. Werd netjes gebeld de volgende dag over mijn bestelling en ik kon ook meteen de dag van bezorging afspreken. Perfect.
Bestelling was keurig verpakt en je krijgt precies wat je hebt besteld.

Noud de Bruijn 02-05-2019

Op zoek naar fietsendrager ,deze side Hifi dump.nl was gelijk raak 👍duidelijke info bij vragen o.a. gewoon efffen bellen dan krijg je duidelijke en eerlijke antwoorden en adviezen .Klasse 👍afhandeling en levering snel en goed . Prima adres en service .

Arina 02-05-2019

Snelle reactie en komen de afspraken na. Leveren op tijd de artikelen uit. Top

Gerard 01-05-2019

Een prima shop waar ik een inklapbare fietsendrager besteld heb tegen een zeer concurrerende prijs. Werd notabene binnen 24 uur aan huis geleverd. Duidelijk en helder bestel proces via webshop.

Jan Wienen 01-05-2019

Accuraat, zorgvuldig, snel en korte lijnen in de communicatie.
Vriendelijke te woord gestaan.

Dennis 30-04-2019

Uitstekende service, snelle levering, goede communicatie, goed verpakt, scherpste prijs.

Hans 30-04-2019

Ondanks aparte naam toch een fietsendrager besteld. Binnen 10 minuten na bestelling een telefoontje gekregen over te leveren kentekenplaat. Bestelling kon volgende dag geleverd worden, maar we hadden afgesproken om dit enkele dagen later te doen. Fietsendrager is exact op afgesproken dag geleverd. Fijn dat leverancier zo communiceerd. Complimenten aan hifidump!

Kuijf 30-04-2019

Via Google uitgekomen bij Hifi Dump, ik was op zoek naar navigatie voor vrachtwagens voor de beste prijs. Hifi Dump sprong hier met kop en schouders boven uit en de omschrijving van het product was zeer duidelijk. Bestellen via de duidelijke website ging erg snel en ook de verzendbevestiging met track& trace was erg makkelijk.

Kortom aanrader, voor de beste prijs dan elders en zeer snelle verzending en communicatie!

Paul Voet 30-04-2019

Vriendelijke, snelle en correcte service. Levert producten van goede kwaliteit.

Sandra 27-04-2019

Goede en duidelijke info op de website. Levering van fietsendrager snel en volgens afspraak. Had online nog een vraag. Deze werd snel en accuraat afgehandeld. Zeer tevreden over Hifidump!

ten Have 26-04-2019

Goede en duidelijke site..Zeer snelle levering en zeer scherpe prijzen.Bovendien geen verzendkosten.Kortom een aanrader

Ben van Zon 26-04-2019

De webshop is naar voren gekomen tijdens een zoektocht naar een aanbieder van een Thule fietsdrager. Daarbij is in eerste instantie mailcontact gezocht om enkele vragen van technische aard beantwoord te krijgen. Hierop is snel en duidelijk professioneel op gereageerd, hetgeen veel vertrouwen gaf en heeft geleid tot bestelling van een fietsendrager. Nog geen 10 minuten na de bestelling is door het bedrijf telefonisch contact genomen om nog enkele details te bespreken en aan te geven wat de verwachting was over de levertijd. Ook de leveringstijd is exact uitgekomen. Aankoop en keuze van deze leverancier voelen dan ook erg goed!

Rudie van leeuwen 26-04-2019

Goede en snelle service alles is goed gegaan tot op de levering van de artikelen die ik heb besteld er goed verpakt en zeer vriendelijk aan de telefoon

Hilbrand 24-04-2019

Ze doen helemaal wat afgesproken is...... prima service, top produkt. Zeker een aanbeveling waard.

Caroline Meester 24-04-2019

Heel tevreden over deze webwinkel. Bestelling snel ontvangen, persoonlijk contact, voor herhaling vatbaar.

JJ Spreij 24-04-2019

Autoradio besteld. Kreeg een mailtje dat dit model momenteel niet op voorraad was -- en kreeg daarom het vernieuwde duurdere model voor hetzelfde geld en dag later toegestuurd. Top service!

fjedema 23-04-2019

In het verleden een Uebler fietsenrek gekocht met hoes; 50 euro goedkoper dan elders. Op paaszondag besteld (inclusief een telefonisch aangevraagd hulpmiddel): direkt dinsdags thuis.
Nu een week geleden een Tomtom camper to go gekocht. 50 euro onder de prijs van de officiele website van Tomtom. Direct de volgende dag weer in huis. Weliswaar was Tomtom een week later ook 50 euro goedkoper, maar dat kon HiFi dump denk ik niet weten. Chapeau voor HiFi dump.

Marian 23-04-2019

Wij wilden een nieuw navigatiesysteem en hebben gezocht naar de laagste prijs. Dat hebben we gevonden bij Hifi Dump. Het apparaat werd snel en correct geleverd.

linnie 22-04-2019

Een dag later de bestelling al in huis. Goede communicatie en een mooi product.

Jan 21-04-2019

Goede, snelle levering.
Afspraak is afspraak en ook nagekomem.
Tot de volgende bestelling!

Ronald Janus 21-04-2019

Men doet wat men beloofd vandaag bestellen ( en betalen) is morgen in huis.
De medewerker heeft per telefoon met mij diverse TomToms vergeleken om de beste voor en met mij uit te zoeken en dat geeft mij een goed gevoel.

Mijn TomTom was ook nog eens perfect en professioneel verpakt zodat er geen transport schade kon plaats vinden.

Ronald 18-04-2019

De volgende dag in huis. Verpakking kan iets beter. Prijs was super. Volgende keer weer.

Lammerink 18-04-2019

Ten eerste . De prijs . Ten tweede zeer tevreden over de snelle levering, en de directe contacten zijn duidelijk en men komt de afspraak na!!

Johan V. 18-04-2019

In het verleden heb ik al eerder een bestelling geplaatst bij HifiDump en mijn ervaringen toen waren zodanig dat ik zonder twijfel een nieuwe order heb geplaatst. Ook nu weer tot volle tevredenheid. De bestelde hoeveelheid was niet voorradig, maar direct een telefoontje met de vraag of de zending in twee gedeeltes moest worden verzonden of dat ik er geen probleem mee had te wachten totdat de voorraad voldoende aangevuld was. Ik heb gekozen voor het laatste en de bestelde hoeveelheid kwam - met een vertraging van één dag - keurig binnen.
Dat noem ik kwaliteit: doen wat je belooft en als er dan al eens een probleem is, contact zoeken.