VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl ( voorheen 16jaar Hifidump.nl ) is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 42 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is berekend op basis van 230 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michiel 27-01-2020

Ik heb hier enkele dagen geleden een autoradio gekocht. Ik heb advies gevraagt voor het inbouwen in mijn auto, hier hebben ze mij zeer goed mee geholpen. Het contact liep ook zeer vlot. Ze hadden me echter 1 fout onderdeel verkocht. Dit mocht ik zonder kosten terug sturen. Top service!

Leo 19-01-2020

Perfecte service. De levering ging zelfs in overleg ( in verband met mijn afwezigheid van 2 dagen ) en was stipt zoals afgesproken.

Herman 17-01-2020

Ik kende de shop al langer, altijd al zeer gunstig geprijsd, en nog steeds. alle vragen worden kundig beantwoord en de spullen worden zeer snel geleverd. Alle hulde, en ik zou VenderParts.nl aan iedereen aanbevelen.

Filip 17-01-2020

Scherpe prijs en levering zoals beloofd geleverd ,super.
Dat kan men van niet iedereen zeggen maar hier TOP.

H de Boer 17-01-2020

Scherpe prijs, snelle levering en als je informatie wil zeer correcte voorlichters kortom een
fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Wolters 16-01-2020

Super webshop, duidelijke gecommuniceerd en netjes en vlot afgehandeld! Aanrader om hier wat te bestellen!

Carsten 16-01-2020

Overzichtelijk online aanbod. Snelle levering. Goed geholpen door VenderParts.nl

Aidan 16-01-2020

Er miste een stekker in de autoradio doos. Ik mailde in het weekend na openingstijden, en kreeg evengoed gelijk antwoord. Dinsdag had ik de kabel al in huis en kon ik het project afmaken. Top winkel

Thomas 14-01-2020

Super service gehad (van xxxx) bij online bestellingen. Snel en uitgebreid antwoord. Aanrader!

Raymond 13-01-2020

super makkelijke site om te bestellen en de volgende al in huis. Goed voor elkaar!

Hans 12-01-2020

Uitstekende en snelle service. Enige "minpuntje" vond ik het feit dat ik bij mijn bestelde fietsendrager ook een kentekenplaat bestelde en nergens op de site mijn kenteken kon invullen. Maar het kan ook zijn dat ik zelf iets over het hoofd heb gezien. Later per mail doorgegeven en is keurig op tijd opgelost. Daarom een 9 in plaats van een 10.

Celine Hoveling en Peter Visser 11-01-2020

Op advies hier een Thule 933XT aangeschaft voor onze nieuwe Cube "fully" E-bikes.
De volgende dag al bezorgd,maar helaas ging het om een 2020 model fiets en dit zorgde voor enig probleem met vastzetten.
Na telefonisch contact met Roel ( van Vendorparts) werd ons aangeboden om voor het probleem een oplossing te zoeken bij hun op locatie met de drager en 1 fiets mee.
Super spontane ontvangst,en na enig ( nogmaals) pas en meetwerk werd ons een andere drager van Uebler ter oplossing van het probleem aangeboden,deze heeft namelijk een net iets andere bevestigingsstang voor de "grijpers".
We konden deze nieuwe fietsdrager terplaatse omruilen naar deze gelijkwaardige drager..
Gewoon super service,vriendelijk en de optie geld retour is voor ons geen oplossing geweest,zelfs dat werd aangeboden.
Maak je zelden meer mee...dikke 10!

Derk 10-01-2020

Ik heb bij vanderparts een fietsdrager gekocht voor het vervoer van mijn e-Bikes het product werd mij vlot na de bestelling toegestuurd (met een klein oponthoud, schuld van Post.nl ) en voldoet volledig aan mijn verwachting.
Ik heb voor vanderparts gekozen omdat dit bedrijf in de Achterhoek gevestigd is en omdat zij mij de fietsdrager tegen een scherpe prijs konden leveren.
Ik geef ze een mooie negen omdat ik zelf ook nog nooit een 10 heb gehad. 😉

Stefan 08-01-2020

Zocht een paar goede autospeakers om mijn af fabriek audio te upgraden. Gezien het lage vermogen van mijn standaard radio zou ik beter uitkomen met een lagere ohm. De vgende dag had ik de set speakers al in huis. Zeer scherp geprijsd, en prima geregeld. Aanrader dit bedrijf!!!

Bastiaan 07-01-2020

Zeer tevreden over dit bedrijf.
Snelle levering, netjes verpakt, duidelijke en kloppende track en tracé.

Mooie producten voor leuke prijzen.

Zeker een aanrader!

Vincent 06-01-2020

Direct na online bestelling werd telefonisch contact opgenomen over kleine vertraging van levering van Blaupunkt radio uit Duitsland ivm Kerstperiode. Netjes hoor!
Verder correcte levering, goed product. Ben er blij mee.

Marco 05-01-2020

Goede en duidelijke website.
Betrouwbaar, snelle levering en goede communicatie.

Ronald 02-01-2020

Na mijn bestelling nam eigenaar Roel contact met mij op, bleek ik een foutje te hebben gemaakt met de bestelling, hij deed er ook nog even een gratis DAB antenne bij!
Autoradio was snel geleverd en prima verpakt.
Prima service en contact!

Stef 31-12-2019

Online op zoek naar info over een fietsrek, kwam ik op de site van Venderbosch terecht, zonder veel moeite juiste model en met de nodige handleiding/filmpje en gratis tas erbij vrij vlug besloten over te gaan naar aankoop, 48u later geleverd.
Merci mannen!

Gilbert 31-12-2019

Een super online winkel , enkele vragen ivm pioneer en zelfs op kerstdag twee antwoorden gekregen en een zeer overtuigd en dus de 920 aangekocht. Super top top

Jerry 26-12-2019

Zeer goede service ik was laat voor een kerstkado een autoradio ik bestelde hem bij venderparts en ik had de verkeerde bezorgdatum ingevuld toen werd ik door een verkoper gebeld of het voor kerst was en heeft hij het handmatig veranderd anders had het te laat aangekomen dus helemaal super.
Bedankt voor de oplettendheid.
Volgende keer zeker weer bij venderparts.

Mario 18-12-2019

Adverteren op Google met gratis verzending maar als je gaat bestellen moet je verzending betalen of meer dan 100 euro bestellen.
Roel Schuurman 18-12-2019

Beste Mario,

Dank je wel voor de review. We hebben al jaren verzend/verzeker kosten vanaf € 100.- ( misschien dat dit ergens verkeerd staat ).
Sorry voor de eventuele verwarring. Voor vragen kunt u mij altijd bellen.

Groeten Roel Schuurman 088-2080308

Ivo 12-12-2019

Super service, ook bij retouren. Eerste radio pastte niet en werd retour genomen. Even met Roel gebeld en het was gepiept. Tweede radio zit er inmiddels in, super!

Mark 02-12-2019

Ik heb voor venderparts gekozen omdat de website duidelijk en overzichtelijk is. Daarbij bij de producten die ik heb gekocht waren ze ook nog eens 50 euro goedkoper dan de rest. Voor de rest snelle afhandeling en bezorging en ook nog eens goed verpakt. Al met al een goede service en koop hier zeker weer mijn volgende product.

John 30-11-2019

Ik heb een fietsendrager gekocht bij venderparts. Hun advies was heel goed niet de duurste verkopen maar de meest praktische voor mij.
Snelle bezorging thuis, kortom gewoon een goed en eerlijk advies

Mark 28-11-2019

De webshop is duidelijk en het bestellen is makkelijk en snel geregeld.
En de supersnelle bezorging is helemaal top !

Zeker aan te raden.

Brian 25-11-2019

Ik ben onwijs tevreden met de service. Mijn vragen zijn snel en adequaat behandeld en heb de juiste producten voor mijn auto ontvangen. Hartelijk dank

Jurgen 25-11-2019

Na een mailwisseling besloten een Kenwood radio te kopen deze werd de volgende dag al bezorgd
Echt een super tof bedrijf

Ricardo C. 24-11-2019

Twee keer iets via de webshop besteld , in beide gevallen snel en professioneel afgehandeld.
Levering dag na de bestelling.
Bij de laatste bestelling goed gecommuniceerd over het niet meer leverbaar zijn, er werd een alternatief gesuggereerd en met mijn instemming geleverd.
Het alternatief was duurder maar ik hoefde niet bij te betalen.
Klantvriendelijkheid ten top. Ik bestel graag weer in de toekomst.

Sjors 22-11-2019

Heel toevallig via Google op het product gestuit waar ik naar op zoek was, het product stond hier voor 1/4e van de destijds retail prijs! Enigzins verklaarbaar omdat mij auto inmiddels is opgevolgd. Vertrouwen was er al door eerdere goede(!) ervaringen van deze webshop en zelfs bij de koop van een BMW van Auto Venderbosch van een kameraad geweest, jaren geleden en deze rijd er nog steeds naar volle tevredenheid mee! Ik kom eigenlijk altijd het makkelijkst via Google en het product op de webshop, de overzichtelijkheid van de webshop mag nog wat verbeterd worden, dit is opbouwende kritiek van een zeer tevreden klant! Ga zo door!

rene 22-11-2019

Doordat een verkeerd artikel besteld was moest er omgeruild worden. Venderparts heeft hier snelle service verleend door het omruilen en toesturen van het juiste artikel.

Esther 19-11-2019

Professioneel, proactief en snelle levering. Bedrijf nam direct contact met mij op omdat ze het vermoeden hadden dat ik een verkeerde bijproduct had besteld ( dit was ook het geval) door de actieve houding heeft de bestelling geen vertraging opgeleverd en heb ik niet een verkeerd product ontvangen. De medewerker die mij telefonisch belde kwam heel vriendelijk over en was erg behulpzaam. Kortom een bedrijf die trots mag zijn op zijn werkwijze! Complimenten!

Ronald 19-11-2019

Op Google search staat gratis verzenden, wanneer je op de site iets besteld staat er gratis verzenden, wanneer je naar het winkelwagentje gaat en op het overzicht kijkt staat er bij de optie verzenden het woord gratis, wanneer je doorklikt naar betalen is het woord gratis ineens verdwenen. Ja, vanaf 100 euro is het verzenden gratis, onder de 100 euro is het ineens 6,95 of zelfs meer. Na emailcontact hierover kreeg ik een nietszeggend onvaag antwoord. Dus mensen, let goed op want ondanks dat er meerdere keren wordt aangegeven dat verzenden gratis is, is dit pas vanaf 100 euro. Ik vind dit misleiding en misschien wel oplichting. Denk goed na voordat je hier iets besteld, wanneer iemand deze praktijken gebruikt is de rest misschien ook niet helemaal betrouwbaar. Anders doe je zoiets niet. Ik bestel wel ergens anders.

wallydoc 13-11-2019

Na beschadiging van een onderdeel van mijn Fietsdrager Uebler i21 ben ik in enkele dagen uitstekend geholpen aan een nieuw onderdeel. Goede, persoonlijke e-mailwisseling over de gang van zaken. Afgehandeld onder garantie. Prima service!

Willem 13-11-2019

Ik heb bij deze winkel een MiVue J85 gekocht.
Snel en zorgvuldig verpakt geleverd.
Direct na mijn bestelling keurig op de hoogte gehouden via E-mail.
Ik kom hier graag weer.

H.D.Oldenburger 12-11-2019

Ik heb hier voor de eerste keer besteld en dat tot volle tevredenheid.Prima assortiment met topmerken.Uitstekende prijzen, snelle en correcte levering.Ook als je belt om een vraag te stellen wordt er snel gereageerd en wordt je niet eindeloos in de wacht gezet.Vooral op deze manier doorgaan.
Artikel gekocht : Thule fietsdrager Easyfold XT 2

Ricardo 08-11-2019

Ik ben zeer tevreden met de duidelijke website en werd goed op hoogte gehouden toen de fabrikant in dit geval Blaupunkt niet meteen kon leveren.
Voorts werd ik telefonisch geïnformeerd dat mijn radio naar mij onderweg was.
Een 10 dus voor de klantvriendelijkheid . Bestel graag weer bij u in de toekomst !

Tim 01-11-2019

Prima website, zit heel netjes in elkaar. Prima prijszetting ook van de producten die ze aanbieden. De bestelling liep van A tot Z enorm soepel, geweldige communicatie vanuit venderparts ook. Ik wist op elk moment hoever het stond met mijn bestelling en levering. Alles heel correct en professioneel verlopen t.e.m. de levering toe. Zeer tevreden klant alvast!

v Dalen 31-10-2019

Prima en overzichtelijke site. goed product heb er veel plezier van.
prima afhandeling van bestelling.

Peter 31-10-2019

Alles netjes verwerkt en geleverd. De bestelde goederen waren niet allemaal op voorraad, dit werd netjes gecommuniceerd en de goederen zijn binnen een week nageleverd.

G. Jans 29-10-2019

De medewerkers van Vender Parts zijn uitermate behulpzaam, hebben kennis van zaken en
zorgen voor een snelle afhandeling. Ik zal Vender Parts graag aanbevelen.

Judith 29-10-2019

Prima service, en toen de bestelling wat langer op zich liet wachten ,keurig op de hoogte gehouden dmv mail en telefoon.

Marthijn 28-10-2019

Goedeprijs en snel geleverd

Zondag’s besteld voor 21:00u, bevestiging mail gekregen met levering op Dinsdagmiddag (toen dacht ik, kleine lettertjes zeker “vandaag besteld morgen in huis” geld niet op zondag natuurlijk...Jammer..) Maar maandag ochtend in de PostNL app.. bericht dat de bezorger onderweg was!

Top dus!

Jeroen 28-10-2019

Thule produkt besteld en de service en klantvriendelijkheid van Venderparts is uitstekend!
Communicatie verliep ook erg goed!
In de winkel wist men van onze komst en werden we goed geholpen.

Jimmy A. 25-10-2019

Helemaal tevreden over de service en levering van deze webshop. Wat ik bestelde werd doordat dit niet op voorraad was niet geleverd binnen een dag en hier kreeg ik gelijk een mail over van een medewerker. Die dag extra wachten was door deze service geen probleem en hierdoor wist ik gelijk waar ik aan toe was. Goede ervaring dus en zal hier zeker vaker bestellen!

Wout Vochteloo 25-10-2019

Ik heb een fietsendrager merk Uebler gekocht bij Venderbosch waar ik tevreden over ben.
Toen een van de afstandhouders defect bleek ben ik heel goed geholpen in Halle. Prima service.

Jean-Paul 24-10-2019

Vanaf aankoop tot aan de verzending, goed en snel contact gehad over de mogelijkheden van het product. Ik beveel deze webshop zeker aan. Als je een autoradio nodig hebt, dan is venderparts de webshop die je nodig hebt.

John 11-10-2019

het bedrijf geeft een zeer goed advies en levert op tijd en als het product niet overweg kan met de software van de auto een zeer goede service

Jelle Smid 17-09-2019

Had een fietsdrager besteld maar was niet te leveren binnen 4 dagen.
Boden ze mij het zelfde type maar dan kantelbaar.
Dat noem ik service, en zonder bij betaling, super.

T Maas 15-09-2019

Zeer attent, behulpzaam en snel.
Mijn vragen werden zeer snel beantwoord. Uitleg goed en duidelijk. Ontvangst bestelling al de volgende dag en een leuk presentje erbij. En dan ook nog eens de goedkoopste prijs. Mooier kan niet.