VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is berekend op basis van 56 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Peter Mulder 21-01-2021

Mijn fietsendrager die ik bij VenderParts had besteld bleek niet geschikt voor mijn auto. Ik wilde het artikel retourneren en kreeg tot mijn verbazing direct na mijn mail , zelfs wat later op de avond contact en mij werd verzekerd “ we komen er wel uit “. Ik kon de fietsdrager omruilen en de volgende dag werd door Venderparts de oude fietsdrager omgeruild voor de nieuwe. Geweldige service. Geweldige kerels uit de achterhoek en het motto “ een man, een man , een woord een woord”.

Versterker 11-01-2021

Vind de communicatie geweldig en vooal de producten uitleg perfeckt mooie prijzen in een woord top.zou het iedereen aanraden op bij dit bedrijf te kopen .groetjes daniel kossen

Peter Verdonck 07-01-2021

Topservice, materiaal effectief op voorraad en dus snel geleverd.
Vriendelijk en snel reageren per mail.
Keep up the good work! 👍🏼

Harry 19-12-2020

Goede,snelle en prima service.
Wij hebben een fietsendrager aangeschaft bij Venderparts
De levering was snel en de service was erg goed.
Kortom zeer tevreden.

VenderParts 18-12-2020

Bij het uitpakken van mijn fietsdrager bleek een plastic onderdeel gescheurd te zijn. Ik heb een
mail met foto's hierover weggedaan en kreeg direct een reactie. Deze bestond dat het opgelost
zou worden, 8 dagen later heb ik een nieuw onderdeel toegestuurd gekregen en dat nog wel in
deze Corona tijd. Dat vind ik nou een geweldige service ( dikke duim ) en ga dat beslist delen in
mijn kennissenkring.

Gert Scholing 04-12-2020

Prima winkel. Uitermate tevreden over de service!
Reageerde snel op mails en bied goede oplossingen. Zeker een aanrader.

Karin 27-11-2020

Fijne shop/winkel, vriendelijke, behulpzame en goed adviserende mensen.
De webshop heeft een duidelijke site en is makkelijk, daarnaast een supersnelle levering.
Wat wenst een mens nog meer op dat gebied.

Goed product en prima service 27-11-2020

In een week een fietsendrager bestellen als de rest van nederland met sint en kerst aankopen bezig is had waarschijnlijk op een ander moment sneller gegaan.
Venderparts toonde betrokkenheid over de latere bezorgtijd en deed wat mogelijk was qua informatie.
Product is geheel volgens verwachting.

Van der Heijden 25-11-2020

Een dag voor vertrek naar onze vakantie bestemming in Nederland een fietsendrager besteld bij Venderparts.
Zoals beloofd kwam deze optijd binnen. Drager geïnstalleerd op de auto, fietsen erop en we zijn vertrokken.

Markus 25-11-2020

Zeer goede winkel en uiterst vriendelijk. Als je dat in Duitsland helaas niet meer gewend bent, zou ik het opnieuw kopen
Groeten Markus

YW 25-11-2020

Het bedrijf VenderParts heeft mij super geholpen met het helpen kiezen voor een set speakers voor in mijn auto! Het is echt super service en erg klantvriendelijk. Alles werd geregeld van a tot z. Zo was het in bouwen van nieuwe speakers een gemakkelijke klus. Kortom een supersnelle en super service en raad deze site dan ook echt aan!

Femke 24-11-2020

Venderparts stuurt 3x achter elkaar een kapotte subwoofer (gecontroleerd in 2 verschillende auto's met splinternieuwe bekabeling en door hun geleverde versterker, en dubbel gecontroleerd met een eerdere subwoofer van hetzelfde model, die wel in beide auto's perfect werkt).

Ze laten mij voor de retourzending betalen, terwijl de wet duidelijk voorschrijft dat bij een non-conformiteit álle kosten (dus ook voor retourzending) voor de verkoper zijn.

Nu zit ik zonder subwoofer en met flinke kosten van het steeds weer terugsturen van een zwaar pakket.
Geen excuses, geen terugbetaling van deze kosten. Alleen een nogal kinderachtige discussie van de eigenaar van het bedrijf.

Zo ga je niet met je klanten om.
Roel Schuurman 25-11-2020

Beste Femke Puijman uit Hoofddorp,

Jammer dat je op meerdere sites ons probeert slecht te maken.
( niet erg netjes ). Je besteld een Subwoofer van het merk Caliber welke € 19.95 kost en € 6.95 verzenden kost. Deze is keurig 1 dag later met PostNL bij je. Op de een of andere manier werkt die bij jouw niet, je stuurt hem terug, wij testen hem en gelukkig doet die prima. We zijn makkelijk en sturen je een nieuwe toe, verzendkosten betalen wij, ook deze doet bij jouw niet.............. 2x een nieuwe subwoofer van een degelijk merk welke niet doet......... ??
De retour kosten zijn dan wederom voor jouw, ook nadat we deze testen komt er net als de eerste subwoofer een prima geluid uit. En nu........... nu ben je boos omdat je 2x retour kosten betaald voor een nieuw product dat keurig werkt.............
Erg jammer dit............... Ik denk dat je wel beter weet,,,,,,,,,,,,,,

Ps: Ook bij ons is de klant al meer dan 43jaar Koning, we doen er bijna alles voor maar reëel en eerlijk blijven zal van 2 kanten moeten komen........

Groeten Roel Schuurman / info@venderparts.nl

Wilbert Vrieze 02-11-2020

Meerdere artikelen hier gekocht.
Voor mij een betrouwbare partner die mee denkt, een geen computers die antwoorden.

Erwin Willems 21-10-2020

Ik ben echt super tevreden. Zéér klantvriendelijk, vriendelijke manier van communiceren, zéér betrokken, scherpe prijzen. Mijn JVC radio was stuk. Deze is binnen de garantieperiode vervangen door een nieuwe. Dit alles verliep super. Mijn dank daarvoor.

Sjuul 27-09-2020

Al verschillende keren wat gekocht bij deze webshop, aardig personeel, hebben verstand van zaken en zijn bereid iets extra's te doen of je te helpen.

Immie 08-09-2020

Fijne en betrouwbare webshop. Op mail wordt erg snel gereageerd en bij een defect aan de geleverde fietsendrager (waar venderparts.nl zelf niets aan kon doen) werd er een uitstekende service geboden. Ben tevreden over deze webshop!

Poppelier Ahm 29-08-2020

Niet alleen een top product, maar OOK een nog geweldige services .
Sleutels verloren, binnen EEN dag twee nieuwe sleutels toe gestuurd,
geweldig super veel dank.
EEN DIKKE AANRADER

Rens 25-08-2020

Onlangs pioneer radio gekocht.
Hier waren wat aansluit problemen mee oa ivm stuurwiel bedienings interface.
Dit is snel en correct opgelost.
Ze gaan door totdat alles naar behoren werkt.
Klasse!!!

Marian 20-08-2020

Een klein, maar best belangrijk onderdeel van mijn fietsendrager was kapot. Omdat deze fietsendrager niet meer te koop is, vreesde ik ‘m niet meer te kunnen gebruiken. Dankzij VenderParts.nl heb ik het onderdeel via de importeur binnen twee dagen kunnen aanschaffen. Top!

Denise Eggels 16-08-2020

Snel, vakkundig en prettig contact met Jan W. van VenderParts. Dankzij zijn pro-actieve houding wisten we exact waar we aan toe waren.
Onze bestelling, Pro-User Diamant SG2 fietsendrager, kwam precies op de afgesproken datum en werd keurig thuis afgeleverd. Goede prijs/kwaliteit van het product. Solide fietsendrager die zeer eenvoudig te monteren is. Bevestiging op de trekhaak van de auto is ook erg makkelijk evenals het plaatsen en vastzetten van de fietsen. Het voetpedaal zorgt voor een goede kantelbaarheid zodat de achterklep van de auto bereikbaar blijft. Kortom zowel leverancier als product een aanrader!

Henry 13-08-2020

S avonds laat de pro user diamant besteld , de dag erna binnen gekregen..
Binnen 5 minuten op de auto...
Wat een geweldig ding en wat een service
Geweldig

Anke Jansen 30-07-2020

Heb bij VenderParts een fietsendrager gekocht. Levering was zeer snel. Service erg goed, heel klantvriendelijk. Raad het zeker aan!

rdenbak 21-07-2020

Geweldige klantvriendelijkheid - zeer snelle levering
Op de website stond vermeld dat de Hapro Atlas 2 Blue niet op voorraad was (zoals ongeveer in heel NL). Mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een demomodel hadden. Dat was niet het geval, maar nog wel 1 normaal op voorraad gevonden. Linkje werd erbij geleverd en een kwartier later was de aankoop gedaan. Een half uur later was de verzending al rond en leuk persoonlijk mailverkeer met de medewerkers van VenderParts daaromheen. Zending in goede orde de dag daarop ontvangen. Ik ben een blije klant

Henricus W. 08-07-2020

Mooi en goed advies gekregen bij de aankoop van een fietsendrager. Is een uebler geworden als een van de weinigen hadden ze voorraad

Karel-Den Haag 04-07-2020

Goede service en snelle levering, helemaal toppie! Vakbekwaam en behulpzaam, zou er zo weer zaken mee doen!

Tom Neeskens 02-07-2020

Wat een shop, geweldig aanbod, beste deal ooit gemaakt! Godallemachtig wat prachtig geweldig goed! Fantastische mensen en magnifieke producten! Service van het hoogste niveau en ongeëvenaarde kennis! Een ware alleen heerser op het gebied van service prijs en beschikbaarheid!

Sanne 02-07-2020

Ik ben enorm goed geholpen door Venderparts. Top service, en ik ben zeker tevreden over het product. Zeker een aanrader!

Fiona Jong 19-06-2020

Zeer goede ervaring met dit bedrijf! Goede en snelle communicatie over levertijd en zeer klantvriendelijk. Als er iets niet goed is gegaan wordt het direct opgelost en is het juiste artikel de volgende dag geleverd! Echt super en aan te raden als je spullen nodig hebt!!

Willem 19-06-2020

Een lichtgewicht fietsendrager gezocht én bij dit bedrijf gevonden. Een van de remlichten was echter defect. Na enige pogingen om dit via de mail op te lossen, is uiteindelijk overeengekomen om het product om te ruilen. Op vrijdag avond hebben ze mij een nieuwe gestuurd inclusief een retourbon voor de defecte drager. Op zaterdag nog bezorgd zodat ik een fijne fietsweek tegemoet kon zien. Prima service en een groot vertrouwen in mij als klant. De defecte drager heb ik uiteraard direct maandag terug gestuurd.

Ans 16-06-2020

De draaiknop van de framedrager van mijn fietsdrager wilde ineens niet meer draaien, er was nauwelijks beweging meer in te krijgen. Contact opgenomen met Venderparts, nadat we uitgezocht hadden waar het probleem aan lag werd er de volgende dag al een nieuwe knop geleverd.
Ik ben zeer tevreden over de communicatie, de aanpak en de afhandeling van het probleem.

Jan van Leerdam 14-06-2020

Ongeveer 8 maanden na levering gebruikte ik mijn fietsrek voor het eerst . Ik ontdekte dat er iets beschadigd was en contacteerde de leverancier. Probleem werd zonder discussie opgelost

Marianne van Doorn 13-06-2020

Bij Venderparts kwamen wij terecht vanwege het ruime aanbod, de overzichtelijke website en goede reviews (!). De eerste fietsendrager bleek niet op onze (blijkbaar redelijk korte) trekhaak te passen. Gemaild en we werden meteen gebeld, persoonlijke benadering en het probleem ging sowieso opgelost worden. We konden op de site een andere fietsendrager uitkiezen. De eerste hebben we teruggestuurd, de tweede werd naar ons verstuurd.
Post NL is heel druk in deze corona tijd dus dat duurde al met al erg lang maar tussentijds was er goed contact met de winkel.
Uiteindelijk hebben we een prima nieuwe drager voor een mooie prijs en prettig in gebruik.
Dat verdient zeker een volgende heel positieve review! Dank voor de service!

Bert 07-06-2020

Duidelijke site met goed advies, goede prijzen, je wordt vriendelijk te woord gestaan en snelle levering!

Laurence 06-06-2020

Wil hierbij mijn complimenten maken voor de ontvangst en afhandeling bij de verkoop; óók voor de digitale afhandeling.

De jongeman die mij in de shop hielp deed het heel goed; was zeer klantvriendelijk ingesteld. Mijn fietsdrager stond al klaar en hij vond het totaal geen probleem om alles uit te leggen en te checken.

Ook heb ik de 'Achterhoekse gastvrijheid' mogen genieten. (Kopje Cappuccino) Was ook erg onder de indruk van de sanitaire ruimte. Bijzonder schoon en netjes!

Ben er van overtuigd dat ik veel plezier zal beleven aan mijn 'Diamant' drager.

Vriendelijke groet,

Laurence van Leeuwen

henk 05-06-2020

Bijzonder netjes behandeld. Ook toen de post het liet afweten binnen 4 (!) dagen te bezorgen werd er aan een oplossing mee gedacht.
Toen naderhand het product niet bleek te voldoen wederom zeer netjes en snel afgehandeld.
Eigenlijk vreemd dat dit bijzonder is maar zij doen het wel gewoon.
Werkelijk top. Van begin tot eind

Robert 24-05-2020

Snelle en uitstekende service. Kreeg in eerste instantie geen track & trace van Postnl. Na een mailtje naar Venderparts kreeg ik snel de track & trace code. Na de levering van mijn bestelling nog zeer prettig persoonlijk contact gehad.

Leon 23-05-2020

Prima levering van de Hapro Atlas 2 fietsdrager! Ook geweldige after service toen ik dacht dat ik een paar boutjes miste. Zaterdag een mailtje gestuurd en werd meteen teruggebeld. Boutjes bleken reeds in de fietsdrager te zijn geschroefd en uiteindelijk liep de montage (heel duidelijk Hapro YouTube instructiefilmpje!) gesmeerd. Mooie drager en prima winkel; aanbevolen!

Jurre 20-05-2020

Super website! Ik werd snel geholpen met mijn vragen. De levering was er supersnel en ben tot op heden nog super tevreden met het product.

Nico Kok 18-05-2020

Vorig jaar dakdragers en skibox gekocht. Snelle en correcte service. Wisselde onlangs van model auto en bestelde de verkeerde voetstukken voor de dakdragers, werden zonder probleem teruggenomen en de juiste alsnog geleverd. Correct bedrijf.

Saskia Hopman 21-04-2020

Enorm fijn geholpen, uitstekende service en snelle levering. Betrokken medewerkers.
Wij hebben een Uebler fietsdrager gekocht met accessoires en zijn er heel blij mee. Goede kwaliteit, solide en gebruiksvriendelijk!

M 21-04-2020

Goede prijs kwaliteit, snelle en goede service!
Heb een versterker en subwoofer besteld, het klinkt perfect en was goed/stevig en netjes verpakt.

ICT-112 20-04-2020

Goeie webwinkel met kundige mensen. Snel contact via mail bij vragen of onduidelijkheden. Nieuw model Pioneer als enige bij Venderparts als eerste leverbaar voor de beste prijs.

Simon dijk 19-04-2020

Hele fijne servies, goeie pijs/kwalitijd werd meteen geholpen goed geholpen. Top!!

Johan veen 19-04-2020

Zeer tevreden met mijn fietsendrager . Snel geleverd
Goeie kwaliteit en een scherpe prijs!

Henricus W. 18-04-2020

JBL versterker besteld, Deze werd 24 uur later met PostNL geleverd. Zeer tevreden mee,

LB 10-04-2020

Bestelling geplaatst om 20:58. Volgende dag om 11:00 uur mijn Thule easyfold 933 al binnen. Top service! Bedankt VenderParts. Ik raad het iedereen aan!

Tamara Dijkers 02-04-2020

Duidelijke website, nog mailcontact gehad dit verliep snel en correct. Goede prijzen voor mooie producten.

Dirk Jansen 01-04-2020

Ik heb hier gister avond een thule fietsendrager besteld in de verwachting dat het een paar dagen ging duren, hij was vandaag binnen en zonder beschadigingen geleverd, helemaal top.

Erik 22-02-2020

Bij Venderparts een Thule fietsdrager gekocht. Deze werd keurig verpakt bezorgd, binnen een dag.
In de levering was een foutje geslopen.
Na een mailtje werd er direct (binnen een minuut) gebeld en werd dit zeer ruimhartig opgelost!
Nogmaals dank hiervoor!

Martijn kampen 11-02-2020

De service bij deze garage is super kwa in de showroom/garage als digitaal zijn ze er snel bij en reageren ze snel op uw berichten als u iets nodig heeft proberen ze dit zo snel mogelijk op te lossen