VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jamers Michel 28-09-2023

Een tijdje geleden een Spinder Explorer fietsendrager gekocht,waarbij na een tijdje een tweetal spanriempjes bijna niet meer functioneerde. Na contact bleek ik aangenaam verrast met de manier waarop de klantendienst mijn vraag behandelde. Vriendelijkheid, correctheid en snelheid zijn maar enkele superlatieven waarmee ik deze firma wil bewieroken. Op iets meer dan een week had ik de vervangstukken thuis. Ne dikke merci van een meer dan tevreden klant.
Roel9772 28-09-2023

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier weer met de fietsendrager.
Groetjes, Team VenderParts.nl

Max 17-08-2023

Zondagmiddag besteld, maandagmiddag geleverd. De fietsendrager besteld vanwege de totaalaanbieding, fietsendrager Pro User Diamant TG + oprijgoot + tas.
*tas=hoes
Roel9772 04-09-2023

Dank voor de reactie, Veel plezier ermee gewenst.

Groeten team Venderparts.nl

Koos 14-08-2023

Een XLC fietsendrager besteld. PostNL maakte een fout door de drager op een oppikpunt ruim 10 km verderop te bezorgen. Veel gebeld met PostNL met veel bureaucratische rompslomp tot resultaat. Een mail naar VenderParts werd direct beantwoord. Ook nadat PostNL niet in staat bleek de drager alsnog in mijn woonplaats te krijgen, maar deze terugstuurde naar VenderParts (ömdat ie niet werd opgehaald....) veel en snel contact (zelfs telefonisch van hun kant nadat ik meldde dat ik - als ik de drager niet binnen x dagen zou hebben - een restitutie wilde). Tweede poging vanuit Halle om de drager hier te bezorgen verliep vlekkeloos. Kortom: adequate hulp.
Roel9772 04-09-2023

Dank voor de reactie, Veel plezier ermee gewenst.

Groeten team Venderparts.n

Huub 11-07-2023

Snelle service. Had per ongeluk het verkeerde besteld. Werd direct zonder meerprijs omgeruild tegen het geschikte maar eigenlijk duurdere product. Zeer tevreden!
VenderParts 25-07-2023

Hallo Huub,

Dank u voor de review. Zijn wij weer blij mee.

Groeten Team Venderparts.nl

Mario 17-05-2023

Overzichtelijke webshop en goede communicatie tussen klant en winkel. Dakkoffer besteld en opgehaald. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
VenderParts 19-05-2023

Beste Mario,

Dank je wel voor de beoordeling.
Veel plezier met de dakkoffer gewenst.

Toon Smits 10-04-2023

Fietsendrager op trekhaak besteld maar gratis oprijgoot stond niet op bestelformulier. Volgende dag klantenservice gebeld en oprijgoot en Fietsendrager werden keurig de volgende dag bezorgd .prima service, ben zeer tevreden met aankoop voor een scherpe prijs.
Vr.gr.Toon Smits
VenderParts 10-04-2023

Beste Toon,

Dank je wel voor de beoordeling.
Gelukkig alles netjes en goed opgelost.
Veel plezier met de drager gewenst,

Groeten Team Venderparts.nl

Herman G 04-04-2023

Op zoek naar een fietsendrager voor elektrische fietsen stuitte ik op uw site.
Precies een opvouwbaar exemplaar waar ik naar zocht. Prima geprijsd.
VenderParts 05-04-2023

Erik 03-04-2023

Makkelijk online kunnen bestellen.
Het Artikel op voorraad en snel verzonden via een track en trace code.
Netjes en stevig verpakt aangekomen.
VenderParts 05-04-2023

Dank voor de review.
Verpakken hoort ook goed te zijn.

caudex 28-03-2023

Prima omschrijving op de website en snelle levering zoals beloofd, Top!! en keurig en track and trace mail via de vervoerder.
VenderParts 29-03-2023

Henk 02-03-2023

Fietsoprijgoot gekocht voor mijn Ubler fietsdrager. Laagste prijs, goede service. Hij bleek niet meer op voorraad te zijn maar de levering vond in goed overleg enkele dagen later plaats. Er wordt goed gecommuniceerd.
VenderParts 09-03-2023

Dank u voor de beoordeling.

Bas 02-03-2023

Klantenservice is erg goed. Tijdens het telefonisch “spreekuur” wordt ruim de tijd genomen om antwoord te geven op vragen, en denkt het personeel goed mee.

Uiteindelijk duurde het leveren van de producten langer dan verwacht, maar werd daar een oplossing voor gevonden.
VenderParts 09-03-2023

Dank voor de beoordeling.

Meta Kroeze 18-02-2023

Een zeer goede service! Er wordt heel snel gereageerd op problemen en lossen het adequaat op! Super!

Dank voor u reactie.
Daar gaan we voor.

AC Scheer 06-10-2022

Zondags een Zenec camera en een Mio dashcam besteld. Maandags een prettige behulpzame mailwisseling gehad. Waarbij de nodige info werd gegeven. Het bestelde werd dinsdag al in een degelijke verpakking geleverd.
VenderParts 06-10-2022

Bedankt voor de review! Veel plezier met uw aankopen.

Jan Wessels
VenderParts

Marius Meys 30-09-2022

Ik heb voor mijn Uebler fietsdrager een onderdeel besteld. Dankzij opmerkzaamheid van Jan Wessels bij Venderparts werd de bestelling gecorrigeerd en heb ik het juiste onderdeel ontvangen waardoor alles weer prima functioneert.
Super service, die je bij weinig internet bedrijven tegenkomt. Mijn complimenten!!🙏👍
VenderParts 30-09-2022

Hi Marius,

Bedankt voor de review!
Daar zijn we voor!
Veel plezier weer met uw fietsendrager.

Jan Wessels
VenderParts

Paul 22-09-2022

In april kocht ik via internet bij VenderParts.nl een Mio Spirit 7800 LM GPS met truck/caravanmodus in september ging ik op reis met de caravan naar Italië. op de heenreis via Duitsland en Oostenrijk naar Umbrië geen enkel probleem alles werd perfect aangegeven. Toen ik 2 weken later terugkwam kon ik de truck/caravanmodus niet meer vinden. Bij mijn thuiskomst heb ik VenderParts hierover ingelicht en Jan heeft hiervoor hemel en aarde verzet om dit terug in orde te krijgen wat hem uiteindelijk ook is gelukt. Ik kan iedereen aanraden bij deze firma te kopen je wordt er als mens behandeld en niets is hen teveel. Nogmaals hartelijk bedankt.
VenderParts 22-09-2022

Hi Paul, bedankt voor de mooie review!
Service geven hoort erbij!
Veel plezier weer met uw navigatie.

Groetjes Jan Wessels,
Team VenderParts.nl

Andre 29-08-2022

Ik heb reeds een review geschreven aangaande mijn aankoop van een radio met ingebouwde GSP, de verkoper (VerderParts) reageerde erop maar zijn uitleg klopt niet, als reactie op mijn mail om het toestel terug te sturen antwoorde hij dat hij het toestel niet meer terug nam, hij zou de zending zelfs weigeren
daarop ,heb ik enkele neg beoordelingen geschreven, daarna stuurde hij een mail dat hij het toestel toch wilde terugnemen maar met een verlies aan waarde, nog later stuurde hij terug een mail met de melding dat hij het; toestel toch niet terug nam daar een een neg review geschreven had
Hoe kan men de werking van een GPS controleren zonder hem tijdelijk in te bouwen?
Ik heb hem de dag volgende op de levering al gemeld dat het toestel niet voldeed aan mijn wensen
Voor mij is die firma onbetrouwbaar
Wanneer ik mijn GSM aansluit werk Waze en andere goed en ook geen probleem met het telefoneren, ik zal het toestel zo gebruiken maar ik voel mij bedrogen

Review 27-8-22
Ik kocht er een radio met ingebouwde GPS, om deze GPS te testen heb ik het toestel enkele uren ingebouwd
er is ook een probleem met de geluidssterkte tijdens het telefoneren
Omdat het toestel is ingebouwd geweest wil men te niet terugnemen, dergelijke service heb ik nog nooit meegemaakt
ik koop er nooit meer
VenderParts 31-08-2022

Beste heer Ramsdam,

Jammer van het cijfer 1, of deze helemaal terecht is............

U koopt bij ons een Kenwood DNX7190Dab auto navigatie systeem met 3 jaar garantie. Deze is door u ingebouwd en gebruikt, ik heb u 4 keer een mail beantwoord/gestuurd met wat te doen, harder zetten volume telefoon tijdens bellen, plaatsing van de GPS antenne, gratis registratie en gratis laatste software update via de Kenwood site en het allerbelangrijkste even de gebruiksaanwijzing doorbladeren met handige tips. ( Goed en degelijk inbouwen is een vak apart ! ).

Nu bevalt de Kenwood u blijkbaar niet, maar deze is ingebouwd geweest en dus niet helemaal nieuw meer. Ik heb u aangeboden 10% te laten vallen, ik kan deze daan als demo/b-keus aanbieden. Ook heb ik u verteld dat er 3 jaar garantie opzit er als deze echt iets stuk/defect zou zijn............ ( dit is dus niet het geval )

Jammer maar helaas kan ik u verder niet meer bieden.

Groeten Roel Schuurman ( Eigenaar VenderParts.nl )

VenderParts 31-08-2022

Beste heer Ramsdam,

Jammer van het cijfer 1, of deze helemaal terecht is............

Jammer maar helaas kan ik u verder niet meer bieden.

Groeten Roel Schuurman ( Eigenaar VenderParts.nl )

Hans 02-08-2022

Één onderdeel van een fietsdrager was niet goed.
Mail gestuurd en binnen één dag antwoord terug dat het deel door de fabrikant opgestuurd zou worden. Binnen twee dagen geleverd.
Ik geef niet snel een uitmuntend review maar deze is het waard. Toppie

Groeten team Venderparts

Dank u wel voor de review.
Veel plezier ermee gewenst.

Bram van Dongen 26-07-2022

Prima service! Dakdragers met dakfietsendragers aangeschaft. Bleek achteraf dat de combinatie ProUser dakdrager met ProUser dakfietsendrager niet compatible was. Echter bij montage de dakdrager reeds beschadigd. Vervangende dakdrager ontvangen en prima alternatieve opties aangedragen voor de dakfietsendragers. Thule geworden uiteindelijk. Reacties waren zeer snel en met kennis van zaken!
VenderParts 04-08-2022

Dank u wel voor de review. Sorry voor het foutje.
Veel plezier ermee gewenst.

Co Terwal 09-07-2022

Als alle webshops zo goed en snel reageren, wordt iedereen die online iets besteld, helemaal blij!! Wij waren op zoek naar een fietsdrager, Pro-user Diamant TG en kwamen erachter, dat Venderbosch qua prijs en reageren op onze mail, erg goed bekend staat. Na bestelling stond de fietsdrager klaar, werd in de auto gelegd en kregen koffie toe bij het afhalen! Beter kan je niet krijgen!

Dank u wel voor de review.
Veel plezier met de fietsendrager gewenst.

Evelien 01-07-2022

Super snelle en goeie service. Er was iets mis gegaan tijdens het bestelproces waardoor ik een bestelling 2 keer had geplaatst. Dit werd meteen opgelost

Tot een volgende keer.

Groeten team Venderparts

Dounia 28-06-2022

Vandaag langs geweest voor een Dakkoffer bij Roel Schuurman. Roel was enorm aardig en behulpzaam. We zijn erg vriendelijk te woord gestaan. We waardeerde de gastvrijheid enorm, al bij de deur werd er gevraagd of we wat wouden drinken etc..

Hij was eigenlijk al dicht maar koste hem geen moeite om alsnog uit zijn huis te gaan om ons te woord te staan..

Conclusie ; het bedrijf is zeker aan te raden!

Dank u wel voor de review.
Veel plezier ermee gewenst en fijne vakantie gewenst.

Jan van Hal Enschede. 26-06-2022

Fietsendrager besteld, direct na betaling. E-mail van Jan Wessels ,keurig op tijd en volgens afspraak geleverd.
perfecte service dus en perfecte levering.

Dank u wel voor de review.
Veel plezier met de fietsendrager gewenst.

Michel Lebrun 20-06-2022

Ik had dringend Thule - Voetenset onderdelen nodig om mijn nieuwe dakdragers te repareren. Ik had niet zo'n snelle en efficiënte service verwacht. Materiaal komt tip top overeen met mijn wensen. Ik raad deze leverancier ten zeerste aan.

Kim 07-05-2022

Goede en snelle service. Direct antwoord gekregen op mijn mail nadat er iets niet compleet was geleverd. Gelijk opgelost. Top!
Roel Schuurman 09-05-2022

Dank voor de review. Gelijk oplossen hoort er bij.

Loekfa 03-05-2022

Voor een zeer scherpe prijs de Blaupunkt Bremen autoradio gekocht. Een vraag hierover werd op vrijdagmiddag al na sluitingstijd beantwoord, super ! Vrijdag besteld en Maandag al in huis ! Hij speelt al en perfect ! Super webshop. Aan te bevelen !!!!
Roel Schuurman 04-05-2022

Dank voor de review.
We doen ons best en zijn met het hele team erg actief.