VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is berekend op basis van 130 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,6

Anke Jansen 30-07-2020

Heb bij VenderParts een fietsendrager gekocht. Levering was zeer snel. Service erg goed, heel klantvriendelijk. Raad het zeker aan!

rdenbak 21-07-2020

Geweldige klantvriendelijkheid - zeer snelle levering
Op de website stond vermeld dat de Hapro Atlas 2 Blue niet op voorraad was (zoals ongeveer in heel NL). Mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een demomodel hadden. Dat was niet het geval, maar nog wel 1 normaal op voorraad gevonden. Linkje werd erbij geleverd en een kwartier later was de aankoop gedaan. Een half uur later was de verzending al rond en leuk persoonlijk mailverkeer met de medewerkers van VenderParts daaromheen. Zending in goede orde de dag daarop ontvangen. Ik ben een blije klant

Henricus W. 08-07-2020

Mooi en goed advies gekregen bij de aankoop van een fietsendrager. Is een uebler geworden als een van de weinigen hadden ze voorraad

Karel-Den Haag 04-07-2020

Goede service en snelle levering, helemaal toppie! Vakbekwaam en behulpzaam, zou er zo weer zaken mee doen!

Tom Neeskens 02-07-2020

Wat een shop, geweldig aanbod, beste deal ooit gemaakt! Godallemachtig wat prachtig geweldig goed! Fantastische mensen en magnifieke producten! Service van het hoogste niveau en ongeëvenaarde kennis! Een ware alleen heerser op het gebied van service prijs en beschikbaarheid!

Sanne 02-07-2020

Ik ben enorm goed geholpen door Venderparts. Top service, en ik ben zeker tevreden over het product. Zeker een aanrader!

Fiona Jong 19-06-2020

Zeer goede ervaring met dit bedrijf! Goede en snelle communicatie over levertijd en zeer klantvriendelijk. Als er iets niet goed is gegaan wordt het direct opgelost en is het juiste artikel de volgende dag geleverd! Echt super en aan te raden als je spullen nodig hebt!!

Willem 19-06-2020

Een lichtgewicht fietsendrager gezocht én bij dit bedrijf gevonden. Een van de remlichten was echter defect. Na enige pogingen om dit via de mail op te lossen, is uiteindelijk overeengekomen om het product om te ruilen. Op vrijdag avond hebben ze mij een nieuwe gestuurd inclusief een retourbon voor de defecte drager. Op zaterdag nog bezorgd zodat ik een fijne fietsweek tegemoet kon zien. Prima service en een groot vertrouwen in mij als klant. De defecte drager heb ik uiteraard direct maandag terug gestuurd.

Ans 16-06-2020

De draaiknop van de framedrager van mijn fietsdrager wilde ineens niet meer draaien, er was nauwelijks beweging meer in te krijgen. Contact opgenomen met Venderparts, nadat we uitgezocht hadden waar het probleem aan lag werd er de volgende dag al een nieuwe knop geleverd.
Ik ben zeer tevreden over de communicatie, de aanpak en de afhandeling van het probleem.

Jan van Leerdam 14-06-2020

Ongeveer 8 maanden na levering gebruikte ik mijn fietsrek voor het eerst . Ik ontdekte dat er iets beschadigd was en contacteerde de leverancier. Probleem werd zonder discussie opgelost

Marianne van Doorn 13-06-2020

Bij Venderparts kwamen wij terecht vanwege het ruime aanbod, de overzichtelijke website en goede reviews (!). De eerste fietsendrager bleek niet op onze (blijkbaar redelijk korte) trekhaak te passen. Gemaild en we werden meteen gebeld, persoonlijke benadering en het probleem ging sowieso opgelost worden. We konden op de site een andere fietsendrager uitkiezen. De eerste hebben we teruggestuurd, de tweede werd naar ons verstuurd.
Post NL is heel druk in deze corona tijd dus dat duurde al met al erg lang maar tussentijds was er goed contact met de winkel.
Uiteindelijk hebben we een prima nieuwe drager voor een mooie prijs en prettig in gebruik.
Dat verdient zeker een volgende heel positieve review! Dank voor de service!

Bert 07-06-2020

Duidelijke site met goed advies, goede prijzen, je wordt vriendelijk te woord gestaan en snelle levering!

Laurence 06-06-2020

Wil hierbij mijn complimenten maken voor de ontvangst en afhandeling bij de verkoop; óók voor de digitale afhandeling.

De jongeman die mij in de shop hielp deed het heel goed; was zeer klantvriendelijk ingesteld. Mijn fietsdrager stond al klaar en hij vond het totaal geen probleem om alles uit te leggen en te checken.

Ook heb ik de 'Achterhoekse gastvrijheid' mogen genieten. (Kopje Cappuccino) Was ook erg onder de indruk van de sanitaire ruimte. Bijzonder schoon en netjes!

Ben er van overtuigd dat ik veel plezier zal beleven aan mijn 'Diamant' drager.

Vriendelijke groet,

Laurence van Leeuwen

henk 05-06-2020

Bijzonder netjes behandeld. Ook toen de post het liet afweten binnen 4 (!) dagen te bezorgen werd er aan een oplossing mee gedacht.
Toen naderhand het product niet bleek te voldoen wederom zeer netjes en snel afgehandeld.
Eigenlijk vreemd dat dit bijzonder is maar zij doen het wel gewoon.
Werkelijk top. Van begin tot eind

Robert 24-05-2020

Snelle en uitstekende service. Kreeg in eerste instantie geen track & trace van Postnl. Na een mailtje naar Venderparts kreeg ik snel de track & trace code. Na de levering van mijn bestelling nog zeer prettig persoonlijk contact gehad.

Leon 23-05-2020

Prima levering van de Hapro Atlas 2 fietsdrager! Ook geweldige after service toen ik dacht dat ik een paar boutjes miste. Zaterdag een mailtje gestuurd en werd meteen teruggebeld. Boutjes bleken reeds in de fietsdrager te zijn geschroefd en uiteindelijk liep de montage (heel duidelijk Hapro YouTube instructiefilmpje!) gesmeerd. Mooie drager en prima winkel; aanbevolen!

Jurre 20-05-2020

Super website! Ik werd snel geholpen met mijn vragen. De levering was er supersnel en ben tot op heden nog super tevreden met het product.

Nico Kok 18-05-2020

Vorig jaar dakdragers en skibox gekocht. Snelle en correcte service. Wisselde onlangs van model auto en bestelde de verkeerde voetstukken voor de dakdragers, werden zonder probleem teruggenomen en de juiste alsnog geleverd. Correct bedrijf.

Saskia Hopman 21-04-2020

Enorm fijn geholpen, uitstekende service en snelle levering. Betrokken medewerkers.
Wij hebben een Uebler fietsdrager gekocht met accessoires en zijn er heel blij mee. Goede kwaliteit, solide en gebruiksvriendelijk!

M 21-04-2020

Goede prijs kwaliteit, snelle en goede service!
Heb een versterker en subwoofer besteld, het klinkt perfect en was goed/stevig en netjes verpakt.

ICT-112 20-04-2020

Goeie webwinkel met kundige mensen. Snel contact via mail bij vragen of onduidelijkheden. Nieuw model Pioneer als enige bij Venderparts als eerste leverbaar voor de beste prijs.

Simon dijk 19-04-2020

Hele fijne servies, goeie pijs/kwalitijd werd meteen geholpen goed geholpen. Top!!

Johan veen 19-04-2020

Zeer tevreden met mijn fietsendrager . Snel geleverd
Goeie kwaliteit en een scherpe prijs!

Henricus W. 18-04-2020

JBL versterker besteld, Deze werd 24 uur later met PostNL geleverd. Zeer tevreden mee,

LB 10-04-2020

Bestelling geplaatst om 20:58. Volgende dag om 11:00 uur mijn Thule easyfold 933 al binnen. Top service! Bedankt VenderParts. Ik raad het iedereen aan!

Tamara Dijkers 02-04-2020

Duidelijke website, nog mailcontact gehad dit verliep snel en correct. Goede prijzen voor mooie producten.

Dirk Jansen 01-04-2020

Ik heb hier gister avond een thule fietsendrager besteld in de verwachting dat het een paar dagen ging duren, hij was vandaag binnen en zonder beschadigingen geleverd, helemaal top.

Erik 22-02-2020

Bij Venderparts een Thule fietsdrager gekocht. Deze werd keurig verpakt bezorgd, binnen een dag.
In de levering was een foutje geslopen.
Na een mailtje werd er direct (binnen een minuut) gebeld en werd dit zeer ruimhartig opgelost!
Nogmaals dank hiervoor!

Martijn kampen 11-02-2020

De service bij deze garage is super kwa in de showroom/garage als digitaal zijn ze er snel bij en reageren ze snel op uw berichten als u iets nodig heeft proberen ze dit zo snel mogelijk op te lossen

Robert 09-02-2020

Snelle levering en product zoals verwacht, aanrader wat mij betreft. en beveel dit zeker bij anderen aan

Kees Hart 09-02-2020

Binnen 24 uur in huis, prima en persoonlijke aandacht voor je bestelling, betaald met iDeal echter het product was niet in voorraad, kregen na overleg een goed alternatief en binnen 48 uur kregen wij een bedrag retour gestuurd aangezien dit iets goedkoper was, zeer goede service.

Gijs 08-02-2020

Prima service en ze doen wat ze zeggen en super snel leveren klasse winkel.

G. van der Ven 03-02-2020

Wij hadden bij VenderParts een fietsendrager besteld. Bij het uitpakken bleek er helaas een klein mankementje aan een onmisbaar onderdeel. Na contact met de klantenservice, met name xxxx, is deze "klacht" direct en adequaat opgelost. Vervangend onderdeel is met kerende post opgestuurd en ook op andere gestelde vragen hebben we gelijk dezelfde dag antwoord gekregen!
Fantastische! Als alle webshops hun klantenservice zo goed op orde hadden waren er weinig klachten!

Jeffrey Hiraki 01-02-2020

Met een vraag gebeld over een TomTom Rider 550. Netjes tewoord gestaan met duidelijke informatie en super klantvriendelijk. Na een duidelijk antwoord het product besteld. Daarna nog een vraag telefonisch voorgelegd, moest even met de leverancier overlegd worden. Kort daarna werd ik terug gebeld met alle benodigde informatie.

Alles bij elkaar, duidelijke communicate, mooie prijzen en een toffe klantenservice!

Michiel 27-01-2020

Ik heb hier enkele dagen geleden een autoradio gekocht. Ik heb advies gevraagt voor het inbouwen in mijn auto, hier hebben ze mij zeer goed mee geholpen. Het contact liep ook zeer vlot. Ze hadden me echter 1 fout onderdeel verkocht. Dit mocht ik zonder kosten terug sturen. Top service!

Leo 19-01-2020

Perfecte service. De levering ging zelfs in overleg ( in verband met mijn afwezigheid van 2 dagen ) en was stipt zoals afgesproken.

Herman 17-01-2020

Ik kende de shop al langer, altijd al zeer gunstig geprijsd, en nog steeds. alle vragen worden kundig beantwoord en de spullen worden zeer snel geleverd. Alle hulde, en ik zou VenderParts.nl aan iedereen aanbevelen.

Filip 17-01-2020

Scherpe prijs en levering zoals beloofd geleverd ,super.
Dat kan men van niet iedereen zeggen maar hier TOP.

H de Boer 17-01-2020

Scherpe prijs, snelle levering en als je informatie wil zeer correcte voorlichters kortom een
fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Wolters 16-01-2020

Super webshop, duidelijke gecommuniceerd en netjes en vlot afgehandeld! Aanrader om hier wat te bestellen!

Carsten 16-01-2020

Overzichtelijk online aanbod. Snelle levering. Goed geholpen door VenderParts.nl

Aidan 16-01-2020

Er miste een stekker in de autoradio doos. Ik mailde in het weekend na openingstijden, en kreeg evengoed gelijk antwoord. Dinsdag had ik de kabel al in huis en kon ik het project afmaken. Top winkel

Thomas 14-01-2020

Super service gehad (van xxxx) bij online bestellingen. Snel en uitgebreid antwoord. Aanrader!

Raymond 13-01-2020

super makkelijke site om te bestellen en de volgende al in huis. Goed voor elkaar!

Hans 12-01-2020

Uitstekende en snelle service. Enige "minpuntje" vond ik het feit dat ik bij mijn bestelde fietsendrager ook een kentekenplaat bestelde en nergens op de site mijn kenteken kon invullen. Maar het kan ook zijn dat ik zelf iets over het hoofd heb gezien. Later per mail doorgegeven en is keurig op tijd opgelost. Daarom een 9 in plaats van een 10.

Celine Hoveling en Peter Visser 11-01-2020

Op advies hier een Thule 933XT aangeschaft voor onze nieuwe Cube "fully" E-bikes.
De volgende dag al bezorgd,maar helaas ging het om een 2020 model fiets en dit zorgde voor enig probleem met vastzetten.
Na telefonisch contact met Roel ( van Vendorparts) werd ons aangeboden om voor het probleem een oplossing te zoeken bij hun op locatie met de drager en 1 fiets mee.
Super spontane ontvangst,en na enig ( nogmaals) pas en meetwerk werd ons een andere drager van Uebler ter oplossing van het probleem aangeboden,deze heeft namelijk een net iets andere bevestigingsstang voor de "grijpers".
We konden deze nieuwe fietsdrager terplaatse omruilen naar deze gelijkwaardige drager..
Gewoon super service,vriendelijk en de optie geld retour is voor ons geen oplossing geweest,zelfs dat werd aangeboden.
Maak je zelden meer mee...dikke 10!

Derk 10-01-2020

Ik heb bij vanderparts een fietsdrager gekocht voor het vervoer van mijn e-Bikes het product werd mij vlot na de bestelling toegestuurd (met een klein oponthoud, schuld van Post.nl ) en voldoet volledig aan mijn verwachting.
Ik heb voor vanderparts gekozen omdat dit bedrijf in de Achterhoek gevestigd is en omdat zij mij de fietsdrager tegen een scherpe prijs konden leveren.
Ik geef ze een mooie negen omdat ik zelf ook nog nooit een 10 heb gehad. 😉

Stefan 08-01-2020

Zocht een paar goede autospeakers om mijn af fabriek audio te upgraden. Gezien het lage vermogen van mijn standaard radio zou ik beter uitkomen met een lagere ohm. De vgende dag had ik de set speakers al in huis. Zeer scherp geprijsd, en prima geregeld. Aanrader dit bedrijf!!!

Bastiaan 07-01-2020

Zeer tevreden over dit bedrijf.
Snelle levering, netjes verpakt, duidelijke en kloppende track en tracé.

Mooie producten voor leuke prijzen.

Zeker een aanrader!

Vincent 06-01-2020

Direct na online bestelling werd telefonisch contact opgenomen over kleine vertraging van levering van Blaupunkt radio uit Duitsland ivm Kerstperiode. Netjes hoor!
Verder correcte levering, goed product. Ben er blij mee.