VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is berekend op basis van 44 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim 11-07-2021

Pro -User Diamant fietsendrager besteld. Goede bereikbaarheid, meedenkend. Ook naderhand met vraag over sleutel perfect geholpen. Ideaal een webshop die niet alleen vanuit verkoop kijkt, maar meedenkt en klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Een aanrader perfecte mix van prijs /kwaliteit en service.
Roel Schuurman 11-07-2021

Hallo Wim,

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
We proberen ons best te doen.
Veel plezier met de drager gewenst.

Reinier 23-06-2021

Na lang zoeken de tas voor de uebler i21 gevonden. Geen namaak maar de echte originele. Snel geleverd en ook nog eens goed geholpen toen er bij de betaling iets mis ging. Top
Roel Schuurman 24-06-2021

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
Veel plezier met de tas gewenst.

BPT Kerklaan 21-06-2021

Mooie fietsdrager gekocht voor een nette prijs. Keurig verpakt en vlot verstuurd. Nette communicatie over ontbrekend item, hetgeen keurig financieel werd opgelost.
Roel Schuurman 21-06-2021

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
Veel plezier met de drager gewenst.

Gerald Veugelink 19-06-2021

Vorige week een fietsendrager besteld, de fietsendrager werkt uitstekend en ziet er netjes uit! Toen ik vragen had werd ik via de mail vriendelijk geholpen door het personeel. Betrouwbare en goede webwinkel!
Roel Schuurman 20-06-2021

Hoi heer Veugelink,

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
Was uiteraard een kleine moeite. Veel plezier met de drager gewenst.

Willem E. 10-06-2021

Bij Venderparts eind vorig jaar een fietsdrager gekocht. Door alle Corona-perikelen nu pas de fietsdrager gebruikt. En ik zal de sleutels ongetwijfeld gehad hebben, maar nu zijn ze zoek. 1 berichtje naar Venderparts en vrij snel antwoord terug dat nieuwe sleutels worden opgestuurd. Gewoon klasse behandeling!!!
Roel Schuurman 10-06-2021

Hoi Willem,

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
Was uiteraard een kleine moeite. Veel plezier met de drager gewenst.

E.T. 02-06-2021

Hele goede service, ondanks webshop toch persoonlijk! Welke fietsendrager is geschikt voor mij en mijn fietsen? Zoveel keus en verschillen, ik kwam er zelf niet uit. Mailtje gestuurd en kreeg uitgebreid advies, echt top en nog de goedkoopste onlineshop ook!
Roel Schuurman 03-06-2021

Hoi,

Dank voor de review . Zijn we blij mee. Veel plezier met de Thule.

Ray 01-06-2021

Goede en kordate service. Werden correct te woord gestaan en gaven goed advies.
Roel Schuurman 01-06-2021

Hartelijk dank, uiteraard graag gedaan.

Michiel 16-05-2021

Dakkoffer gekocht, betrof een demo-model. Snelle, duidelijke communicatie en een eerlijke prijs. Prettige service ter plaatse, product voldoet aan de verwachting.
Roel Schuurman 17-05-2021

Hartelijk dank, uiteraard graag gedaan.

Henk 14-05-2021

Betrouwbare webwinkel. Neemt persoonlijk contact op wanneer de levering (van een fietsendrager) anders verloopt. Biedt alternatieven aan (koop beëindigen (geld terug), elders kopen, afwachten). Besloten om toch de levering via VenderParts.nl af te wachten. De fietsendrager werd toch nog sneller geleverd dan gedacht. Klantvriendelijke manier van bejegening. Achterhoekse mentaliteit.
Roel Schuurman 14-05-2021

Dank u wel, Veel plezier met de drager.

Groeten Team VenderParts.nl

Floortje Jansen 05-05-2021

Denken mee, weten waar ze het over hebben en komen afspraken / levertijden na.
Erg fijn contact!
Roel Schuurman 14-05-2021

Dank u wel. Veel plezier met de fietsendrager.

Groeten Team VenderParts.nl

Sander 02-05-2021

Via advertentie wat gekocht hier. Erg snelle reactie en een realistische prijs. Goede afspraken mee te maken. Zal hier zeker vaker kopen als ik wat nodig heb.

Alexandra 19-04-2021

Super goede service van het team Van Venderparts. Na verkeerd te zijn voorgelicht door een andere partij, gaven de heren van Venderparts mij het juiste advies. Goed ontvangen en goed geholpen in Halle. Venderparts is een zeer professioneel bedrijf, levert enorm goede service en bovendien verliep de communicatie snel via zowel mail, telefoon als app. Ik kan Venderparts iedereen aanbevelen.

Herbert 15-04-2021

Bij mijn fietsdrager was een hendeltje gebroken, binnen een paar dagen het nieuwe onderdeel binnen geweldig

Geen gezeur, gewoon dingen goed geregeld, toppers

Martijn 11-04-2021

Bij Venderparts een 1-din autoradio van het merk/type Sony MEX-N7300BD aangekocht.
Bij telefonisch contact alvorens aankoop ben ik zeer correct en kundig te woord gestaan. Mijn voorkeur ging uit naar het merk Sony. Ik gaf mijn wensen aan en al snel kwam het type voornoemd als beste keus naar voren.
Het product werd na betaling direct de dag erna keurig zonder transportkosten aan huis bezorgd.
Exact als omschreven werd de radio geleverd en is inmiddels ingebouwd. Geweldig toestel in aanzicht, gebruik en vooral qua sound zeer prettig! Een van mijn wensen was een geïntegreerde telefoonfunctie voor handsfree telefoneren met externe microfoon. Deze wens was geen probleem en voldoet dan ook volledig.

Uitmuntende service! 26-03-2021

Op zoek naar een Thule fietsdrager kon ik niet slagen bij de plaatselijke rijwielhandelaar, niet bij Bol.com, niet bij Halfords en kwam ik via googelen terecht bij dit bedrijf.
Overal een levertijd van minimaal drie maanden!
Gisteren besteld in de voormiddag en binnen kwartier bericht dat de bestelde fietsdrager was verzonden en binnen nog geen 24 uur geleverd! Zo snel nog nooit meegemaakt.
Chapeau voor dit bedrijf en uiteraard de koeriersdienst.

Ron te West 25-03-2021

Duidelijke bestel-site, fantastische service en goed advies. Goed voorbeeld voor veel internet-winkels.

Nien 23-03-2021

Contact gezocht met de klantenservice omdat ik een vraag had over de compatibiliteit van een product. Ontzettend aardig en behulpzaam! Zeker een aanrader. Product werd netjes dezelfde dag nog verzonden. Topservice!

Arjan 16-03-2021

Mijn bestelde product moest nog op de markt komen. Na een paar maandjes keurig een mailtje ontvangen dat VenderParts ze op voorraad hadden gekregen. Daarna bij elke stap van de bestelling keurig op de hoogte gehouden. Zeker een aanrader!

Ruud Jansen 05-03-2021

De service van “Venderparts” is top. Bij fietserdrager was de kentekenhouder gescheurd. Na 1 telefoontje had ik 2 dagen later een nieuwe houder.
Geen gezeur maar direct actie.
Ik ben dus een hele tevreden klant

Naomi 18-02-2021

Gisteren om iets voor 20:30 een radio van Kenwood besteld en vandaag al in huis! Snelle levering dus en ook ontzettend blij met de kwaliteit. Niks aan te merken op de radio en/of op de service

Wesley S. 28-01-2021

Ik heb bij deze winkel een onderdeel gekocht voor het dashboard van een Fiat Panda 169. Ik kreeg deze ontzettend snel geleverd. Echter bleek dat ik het niet nodig had, en heb per mail contact opgenomen. Ik kreeg direct een reactie en heb het item netjes kunnen retourneren.
Super snelle en vriendelijke service! Top!

Ronny Nuten 24-01-2021

Prima service en reactiviteit op mails , zelfs in het weekend !
Tevreden klant 👍

M. de Wit 23-01-2021

We kochten de Übler !21 90 graden kantelbaar. Prachtig apparaat, de beste prijs en punctueel geleverd na zorgvuldig advies van VenderParts. Aanrader!

Peter Mulder 21-01-2021

Mijn fietsendrager die ik bij VenderParts had besteld bleek niet geschikt voor mijn auto. Ik wilde het artikel retourneren en kreeg tot mijn verbazing direct na mijn mail , zelfs wat later op de avond contact en mij werd verzekerd “ we komen er wel uit “. Ik kon de fietsdrager omruilen en de volgende dag werd door Venderparts de oude fietsdrager omgeruild voor de nieuwe. Geweldige service. Geweldige kerels uit de achterhoek en het motto “ een man, een man , een woord een woord”.

Versterker 11-01-2021

Vind de communicatie geweldig en vooal de producten uitleg perfeckt mooie prijzen in een woord top.zou het iedereen aanraden op bij dit bedrijf te kopen .groetjes daniel kossen

Peter Verdonck 07-01-2021

Topservice, materiaal effectief op voorraad en dus snel geleverd.
Vriendelijk en snel reageren per mail.
Keep up the good work! 👍🏼

Harry 19-12-2020

Goede,snelle en prima service.
Wij hebben een fietsendrager aangeschaft bij Venderparts
De levering was snel en de service was erg goed.
Kortom zeer tevreden.

VenderParts 18-12-2020

Bij het uitpakken van mijn fietsdrager bleek een plastic onderdeel gescheurd te zijn. Ik heb een
mail met foto's hierover weggedaan en kreeg direct een reactie. Deze bestond dat het opgelost
zou worden, 8 dagen later heb ik een nieuw onderdeel toegestuurd gekregen en dat nog wel in
deze Corona tijd. Dat vind ik nou een geweldige service ( dikke duim ) en ga dat beslist delen in
mijn kennissenkring.

Gert Scholing 04-12-2020

Prima winkel. Uitermate tevreden over de service!
Reageerde snel op mails en bied goede oplossingen. Zeker een aanrader.

Karin 27-11-2020

Fijne shop/winkel, vriendelijke, behulpzame en goed adviserende mensen.
De webshop heeft een duidelijke site en is makkelijk, daarnaast een supersnelle levering.
Wat wenst een mens nog meer op dat gebied.

Goed product en prima service 27-11-2020

In een week een fietsendrager bestellen als de rest van nederland met sint en kerst aankopen bezig is had waarschijnlijk op een ander moment sneller gegaan.
Venderparts toonde betrokkenheid over de latere bezorgtijd en deed wat mogelijk was qua informatie.
Product is geheel volgens verwachting.

Van der Heijden 25-11-2020

Een dag voor vertrek naar onze vakantie bestemming in Nederland een fietsendrager besteld bij Venderparts.
Zoals beloofd kwam deze optijd binnen. Drager geïnstalleerd op de auto, fietsen erop en we zijn vertrokken.

Markus 25-11-2020

Zeer goede winkel en uiterst vriendelijk. Als je dat in Duitsland helaas niet meer gewend bent, zou ik het opnieuw kopen
Groeten Markus

YW 25-11-2020

Het bedrijf VenderParts heeft mij super geholpen met het helpen kiezen voor een set speakers voor in mijn auto! Het is echt super service en erg klantvriendelijk. Alles werd geregeld van a tot z. Zo was het in bouwen van nieuwe speakers een gemakkelijke klus. Kortom een supersnelle en super service en raad deze site dan ook echt aan!

Femke 24-11-2020

Venderparts stuurt 3x achter elkaar een kapotte subwoofer (gecontroleerd in 2 verschillende auto's met splinternieuwe bekabeling en door hun geleverde versterker, en dubbel gecontroleerd met een eerdere subwoofer van hetzelfde model, die wel in beide auto's perfect werkt).

Ze laten mij voor de retourzending betalen, terwijl de wet duidelijk voorschrijft dat bij een non-conformiteit álle kosten (dus ook voor retourzending) voor de verkoper zijn.

Nu zit ik zonder subwoofer en met flinke kosten van het steeds weer terugsturen van een zwaar pakket.
Geen excuses, geen terugbetaling van deze kosten. Alleen een nogal kinderachtige discussie van de eigenaar van het bedrijf.

Zo ga je niet met je klanten om.
Roel Schuurman 25-11-2020

Beste Femke Puijman uit Hoofddorp,

Jammer dat je op meerdere sites ons probeert slecht te maken.
( niet erg netjes ). Je besteld een Subwoofer van het merk Caliber welke € 19.95 kost en € 6.95 verzenden kost. Deze is keurig 1 dag later met PostNL bij je. Op de een of andere manier werkt die bij jouw niet, je stuurt hem terug, wij testen hem en gelukkig doet die prima. We zijn makkelijk en sturen je een nieuwe toe, verzendkosten betalen wij, ook deze doet bij jouw niet.............. 2x een nieuwe subwoofer van een degelijk merk welke niet doet......... ??
De retour kosten zijn dan wederom voor jouw, ook nadat we deze testen komt er net als de eerste subwoofer een prima geluid uit. En nu........... nu ben je boos omdat je 2x retour kosten betaald voor een nieuw product dat keurig werkt.............
Erg jammer dit............... Ik denk dat je wel beter weet,,,,,,,,,,,,,,

Ps: Ook bij ons is de klant al meer dan 43jaar Koning, we doen er bijna alles voor maar reëel en eerlijk blijven zal van 2 kanten moeten komen........

Groeten Roel Schuurman / info@venderparts.nl

Wilbert Vrieze 02-11-2020

Meerdere artikelen hier gekocht.
Voor mij een betrouwbare partner die mee denkt, een geen computers die antwoorden.

Erwin Willems 21-10-2020

Ik ben echt super tevreden. Zéér klantvriendelijk, vriendelijke manier van communiceren, zéér betrokken, scherpe prijzen. Mijn JVC radio was stuk. Deze is binnen de garantieperiode vervangen door een nieuwe. Dit alles verliep super. Mijn dank daarvoor.

Sjuul 27-09-2020

Al verschillende keren wat gekocht bij deze webshop, aardig personeel, hebben verstand van zaken en zijn bereid iets extra's te doen of je te helpen.

Immie 08-09-2020

Fijne en betrouwbare webshop. Op mail wordt erg snel gereageerd en bij een defect aan de geleverde fietsendrager (waar venderparts.nl zelf niets aan kon doen) werd er een uitstekende service geboden. Ben tevreden over deze webshop!

Poppelier Ahm 29-08-2020

Niet alleen een top product, maar OOK een nog geweldige services .
Sleutels verloren, binnen EEN dag twee nieuwe sleutels toe gestuurd,
geweldig super veel dank.
EEN DIKKE AANRADER

Rens 25-08-2020

Onlangs pioneer radio gekocht.
Hier waren wat aansluit problemen mee oa ivm stuurwiel bedienings interface.
Dit is snel en correct opgelost.
Ze gaan door totdat alles naar behoren werkt.
Klasse!!!

Marian 20-08-2020

Een klein, maar best belangrijk onderdeel van mijn fietsendrager was kapot. Omdat deze fietsendrager niet meer te koop is, vreesde ik ‘m niet meer te kunnen gebruiken. Dankzij VenderParts.nl heb ik het onderdeel via de importeur binnen twee dagen kunnen aanschaffen. Top!

Denise Eggels 16-08-2020

Snel, vakkundig en prettig contact met Jan W. van VenderParts. Dankzij zijn pro-actieve houding wisten we exact waar we aan toe waren.
Onze bestelling, Pro-User Diamant SG2 fietsendrager, kwam precies op de afgesproken datum en werd keurig thuis afgeleverd. Goede prijs/kwaliteit van het product. Solide fietsendrager die zeer eenvoudig te monteren is. Bevestiging op de trekhaak van de auto is ook erg makkelijk evenals het plaatsen en vastzetten van de fietsen. Het voetpedaal zorgt voor een goede kantelbaarheid zodat de achterklep van de auto bereikbaar blijft. Kortom zowel leverancier als product een aanrader!

Henry 13-08-2020

S avonds laat de pro user diamant besteld , de dag erna binnen gekregen..
Binnen 5 minuten op de auto...
Wat een geweldig ding en wat een service
Geweldig

Anke Jansen 30-07-2020

Heb bij VenderParts een fietsendrager gekocht. Levering was zeer snel. Service erg goed, heel klantvriendelijk. Raad het zeker aan!

rdenbak 21-07-2020

Geweldige klantvriendelijkheid - zeer snelle levering
Op de website stond vermeld dat de Hapro Atlas 2 Blue niet op voorraad was (zoals ongeveer in heel NL). Mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een demomodel hadden. Dat was niet het geval, maar nog wel 1 normaal op voorraad gevonden. Linkje werd erbij geleverd en een kwartier later was de aankoop gedaan. Een half uur later was de verzending al rond en leuk persoonlijk mailverkeer met de medewerkers van VenderParts daaromheen. Zending in goede orde de dag daarop ontvangen. Ik ben een blije klant

Henricus W. 08-07-2020

Mooi en goed advies gekregen bij de aankoop van een fietsendrager. Is een uebler geworden als een van de weinigen hadden ze voorraad

Karel-Den Haag 04-07-2020

Goede service en snelle levering, helemaal toppie! Vakbekwaam en behulpzaam, zou er zo weer zaken mee doen!

Tom Neeskens 02-07-2020

Wat een shop, geweldig aanbod, beste deal ooit gemaakt! Godallemachtig wat prachtig geweldig goed! Fantastische mensen en magnifieke producten! Service van het hoogste niveau en ongeëvenaarde kennis! Een ware alleen heerser op het gebied van service prijs en beschikbaarheid!

Sanne 02-07-2020

Ik ben enorm goed geholpen door Venderparts. Top service, en ik ben zeker tevreden over het product. Zeker een aanrader!