VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Loekfa 03-05-2022

Voor een zeer scherpe prijs de Blaupunkt Bremen autoradio gekocht. Een vraag hierover werd op vrijdagmiddag al na sluitingstijd beantwoord, super ! Vrijdag besteld en Maandag al in huis ! Hij speelt al en perfect ! Super webshop. Aan te bevelen !!!!
Roel Schuurman 04-05-2022

Dank voor de review.
We doen ons best en zijn met het hele team erg actief.

L.Leder 28-04-2022

Snelle en accurate behandeling. Trekhaak opgehaald omdat ik van mijn reis uit Italië bij het bedrijf langs kwam in december 2021. Alles stond klaar , zoals afgesproken en montage was een fluitje van een cent.
Roel Schuurman 28-04-2022

Dank je wel voor de review.
Veel plezier met de fietsendrager.

Groeten Roel Schuurman / Venderpasrts.nl

Cor van Waveren 11-04-2022

Eigenlijk had ik samen met mijn broer nagedacht over een goede fietsendrager. We hadden verschillende types op het oog. Tot mijn broer zei dat deze zaak een interessante aanbieding had. Hij heeft ‘s avonds nog onderhandeld met de eigenaar van de zaak, dat ging heel vlot. Omdat we er allebei 1 zouden kopen, kregen we elk nog een oprijgoot voor half geld erbij. Maar de vlotte beantwoording van onze mails gaf ook genoeg vertrouwen om de bestelling te plaatsen. Inmiddels hebben we heel snel daarna onze fietsendrager ontvangen. Hij is makkelijk in gebruik en alles lijkt oerdegelijk. Hier kunnen we mee vooruit! Dankjewel Venderparts!
Roel Schuurman 11-04-2022

Dank u voor de review, veel plezier met de dragers gewenst.

R. Vandeput 11-04-2022

Prima transparant bedrijf dat klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel draagt. Mails worden direct beantwoord, zelfs 's avonds laat(!) en eventuele problemen worden direct opgelost. Niet vanzelfsprekend de dag van vandaag, maar ze doen het toch maar. Hier kom ik zeker terug!
Roel Schuurman 11-04-2022

Piet 08-04-2022

Prima service. Mails binnen 5 minuten beantwoord. Begrijpend antwoord met tekening.
Al met al prima bedrijf.
Roel Schuurman 10-04-2022

Martin 17-03-2022

Online georiënteerd op een nieuw mediasysteem voor m’n camper. Nog even gebeld en ze deden meteen het onderdeel wat miste er kosteloos bij. Net dat beetje extra. Thanks. Dag later in huis na bestellen 👍🏻
Roel Schuurman 08-04-2022

Toirettekentet 16-03-2022

Niets op af te keuren, gewoonweg perfect! Ongelooflijke kennis van zaken, behulpzaam en telkens zeer snelle reactie bij vragen. Deze shop beveel ik iedereen aan. Was het zo maar overal! dikke pluim!!!
Roel Schuurman 07-04-2022

Willy 08-02-2022

Snelle levering met prima service, fietsendrager Uebler F24 besteld volgende dag in huis.
Na het uitpakken ontbrak er een slotje van de drager, mailtje gestuurd met informatie en foto van de plaats van het slotje, volgende dag een nieuw slotje in huis wat ik zelf kon monteren, dat is nog eens een snelle service !!
Roel Schuurman 08-02-2022

Dank voor de review.
Als je pech hebt moet dat snel opgelost worden.

Bert 07-02-2022

Ik wilde mijn dakkoffer monteren op de V70 classic van mijn schoonzoon voor zijn skivakantie maar toen bleken de Thule dragers die ik had te kort. Paniek! Contact opgenomen met Venderparts en dezelfde avond nog een reactie. 's Ochtends werd ik terug gebeld en ik kon de langere dragers direct ophalen. Venderparts heeft een enorme voorraad in Thule spullen. Eerder kocht ik er al meerdere dragers, een dakkoffer, een fietsendrager etc. Topbedrijf!
Roel Schuurman 08-02-2022

Dank je wel, mooi dat het op tijd goed gekomen is.

Aad van Loon 14-01-2022

Nieuwe fietsdrager pro-user diamant vrijdag 7 januari besteld, zaterdag 8 januari geleverd. Dat is snel !
Bij montage op mijn auto bleek een klem om de fiets op de drager monteren defect. Contact opgenomen met xxx van Venderparts. Gegevens uitgewisseld op dinsdag 11 januari , donderdag 13 januari een nieuwe klem in huis !! Dat is ook nog eens service en een tevreden klant, bedankt xxxxx
Roel Schuurman 14-01-2022

Dank u wel voor de beoordeling.
Veel plezier met de drager gewenst,

Dennis 24-12-2021

Op de website staat. Voor 2100u besteld vandaag verzonden.

Artikel om 2030u besteld. 15 min. later mail ontvangen met dat ie is verzonden. Kreeg ik een dag later pas de Tracking en zie dat ie dus een dag later is verzonden

Had het eigenlijk de volgende dag nodig maar helaas pas 3 dagen later ontvangen.
Roel Schuurman 24-12-2021

Beste Dennis,

Dank voor de review, u verhaal klopt. Sorry voor de vertraging. Het label gaat naar een leverancier die het normaal dezelfde dag verzend. Of bij hun of bij de verzender is het wat vertraagt, nogmaals sorry daar voor maar het kan gebeuren in deze rare en drukke tijd. Veel plezier ermee gewenst en uiteraard fijne feestdagen voor u en familie.

Groeten Roel Schuurman info@venderparts.nl

De Jager 30-11-2021

Wij waren zeer tevreden met u bedrijf. Snelle levering en goede service. Wij kregen een duurder model fietsendrager omdat onze goedkopere keuze was uitverkocht.
Roel Schuurman 30-11-2021

Dank u wel voor de beoordeling.
We doen ons best, soms moeten we een compromis maken.

Ajans 23-10-2021

Thule fietsendrager bij bol.com gekocht. Bodemplaat tijdens rijden beschadigd en kon zelf niet meer terug geplaatst worden. Venderparts heeft zonder problemen de fietsendrager aangenomen en opgestuurd naar Thule. Correct behandeld ondanks dat de aankoop niet bij Venderparts gedaan is. Professioneel behandeld. Een compliment waard.
Roel Schuurman 24-10-2021

Hallo,

Dank u wel. Thule heeft het samen met ons idd netjes voor u opgelost.
Was een kleine moeite. Veel plezier weer met de drager gewenst.

Willem van Blanken 12-10-2021

We hebben 3 jaar geleden een Uebler fietsendrager gekocht. De Fietsenmaker bestaat niet meer. 2 x met de importeur in Oldenzaal gebeld, deze mensen kunnen niet communiceren en weten niet wat service is. Een erg vervelende en onbeleefde man aan de telefoon….. Venderparts heeft ons op aan dringen van een familie lid inmiddels keurig geholpen. Dank jullie, ga zo door
Roel Schuurman 12-10-2021

Dag Martin,

Dank je wel. Service geven is niet moeilijk.
Mooi dat je het zo hebt ervaren.

Martin 04-10-2021

Zeer snelle en zeer goede service/bezorging. Reageren zeer snel op mails en lossen het op. Helemaal top!!!!
Roel Schuurman 07-10-2021

Dag Martin,

Dank je wel.
Mooi dat je het zo hebt ervaren. We proberen steeds weer om ons best te doen.

Peter 30-09-2021

Dinsdag een fietsdrager gekocht bij venderparts die zou woensdag geleverd worden woensdag kwam er niet toen heb ik donderdagmorgen een mailtje gestuurd en ik kreeg meteen bericht van venderparts dat het paket te groot was en het werd nu door iemand anders bezorgd
Tien minuten er na krijg ik bericht van mijn vrouw dat de fietsdrager is bezorgd
Dat vind ik nog eens een goede service
Venderparts bedank
Roel Schuurman 30-09-2021

Peter,

Dank je voor de beoordeling. Blij mee.

Anke 29-09-2021

Ik heb gekozen voor VenderParts ivm de goedkoopste prijs. De bestelling is de volgende dag geleverd. Helemaal top!
Roel Schuurman 30-09-2021

Dag Anke,

Mooi dat je het zo hebt ervaren. We proberen steeds weer om ons best te doen.

Pvlpeter 10-09-2021

Uebler I21 90 gr met DC gekocht, opgehaald in de shop.
Thuis bleek de DC niet te werken.
Na éen email en één telefoontje met Roel Schuurmans kreeg ik op zijn voorstel een nieuwe set toegestuurd..
Op mijn verzoek een 60 gr versie omdat de 90 gr niet echt handig bleek. Bij deze werkte de DC direct.

Wat mij betreft absoluut een 10 voor Venderparts!!
Zo hoor je je klanten te behandelen en niet anders!
Roel Schuurman 10-09-2021

Hallo Peter

Veel plezier met de Uebler drager.
Dank voor het vertrouwen

Michiel 26-08-2021

Uitstekende webshop! Goed geholpen via de mail, en heel klantvriendelijk. Product snel geleverd.
Roel Schuurman 26-08-2021

Goedemiddag Michiel,

Veel plezier met de Kenwood Navigatie.
Dank voor het vertrouwen

ellhteeuws 17-08-2021

Ik heb na de fout van mijzelf alsnog de gewenste fietsendrager van Uebler kunnen kopen bij Venderparts.
Ben uiterst vriendelijk geholpen door ......
Dus is mijn beoordeling een DIKKE 10. Vooral ook omdat .......Wessels mij zelf heeft benaderd en daardoor dit vervelende misverstand recht gezet kon worden. Hiervoor dank. Een bedrijf om bij iedereen aan te bevelen.
Roel Schuurman 17-08-2021

Dag Ellen,

Bedankt voor het mooie cijfer.
Fijn dat het opgelost is.

Daan Bosma 08-08-2021

Ik bestelde eind maart een fietsdrager. Er waren leveringsproblemen bij de fabrikant. Onze fietsvakantie, begin mei, naar Zuidlimburg dreigde in het water te vallen. Een telefoontje naar VenderParts was voldoende. Per ommegaande werd een nieuwe vergelijkbare fietsdrager van een ander merk opgestuurd. Deze mochten we gebruiken tot de bestelde zou komen. Dat noem ik pas service. Ik heb voor deze webshop gekozen, doordat ik voor mijn aanschaf overtuigd was van de betrouwbaarheid door eerder verschenen goede reviews.
Roel Schuurman 09-08-2021

Hallo Daan,

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
Service geven is niet moeilijk, we doen het graag.

Wim 11-07-2021

Pro -User Diamant fietsendrager besteld. Goede bereikbaarheid, meedenkend. Ook naderhand met vraag over sleutel perfect geholpen. Ideaal een webshop die niet alleen vanuit verkoop kijkt, maar meedenkt en klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Een aanrader perfecte mix van prijs /kwaliteit en service.
Roel Schuurman 11-07-2021

Hallo Wim,

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
We proberen ons best te doen.

Reinier 23-06-2021

Na lang zoeken de tas voor de uebler i21 gevonden. Geen namaak maar de echte originele. Snel geleverd en ook nog eens goed geholpen toen er bij de betaling iets mis ging. Top
Roel Schuurman 24-06-2021

Hoi,

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
Veel plezier met de tas gewenst.

BPT Kerklaan 21-06-2021

Mooie fietsdrager gekocht voor een nette prijs. Keurig verpakt en vlot verstuurd. Nette communicatie over ontbrekend item, hetgeen keurig financieel werd opgelost.
Roel Schuurman 21-06-2021

Hoi,

Gerald Veugelink 19-06-2021

Vorige week een fietsendrager besteld, de fietsendrager werkt uitstekend en ziet er netjes uit! Toen ik vragen had werd ik via de mail vriendelijk geholpen door het personeel. Betrouwbare en goede webwinkel!
Roel Schuurman 20-06-2021

Hoi heer Veugelink,

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
Was uiteraard een kleine moeite. Veel plezier met de drager gewenst.