VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Willem E. 10-06-2021

Bij Venderparts eind vorig jaar een fietsdrager gekocht. Door alle Corona-perikelen nu pas de fietsdrager gebruikt. En ik zal de sleutels ongetwijfeld gehad hebben, maar nu zijn ze zoek. 1 berichtje naar Venderparts en vrij snel antwoord terug dat nieuwe sleutels worden opgestuurd. Gewoon klasse behandeling!!!
Roel Schuurman 10-06-2021

Hoi Willem,

Dank voor de review . Zijn we blij mee.
Was uiteraard een kleine moeite. Veel plezier met de drager gewenst.

E.T. 02-06-2021

Hele goede service, ondanks webshop toch persoonlijk! Welke fietsendrager is geschikt voor mij en mijn fietsen? Zoveel keus en verschillen, ik kwam er zelf niet uit. Mailtje gestuurd en kreeg uitgebreid advies, echt top en nog de goedkoopste onlineshop ook!
Roel Schuurman 03-06-2021

Hoi,

Dank voor de review . Zijn we blij mee. Veel plezier met de Thule.

Ray 01-06-2021

Goede en kordate service. Werden correct te woord gestaan en gaven goed advies.
Roel Schuurman 01-06-2021

Hartelijk dank, uiteraard graag gedaan.

Michiel 16-05-2021

Dakkoffer gekocht, betrof een demo-model. Snelle, duidelijke communicatie en een eerlijke prijs. Prettige service ter plaatse, product voldoet aan de verwachting.
Roel Schuurman 17-05-2021

Hartelijk dank, uiteraard graag gedaan.

Henk 14-05-2021

Betrouwbare webwinkel. Neemt persoonlijk contact op wanneer de levering (van een fietsendrager) anders verloopt. Biedt alternatieven aan (koop beëindigen (geld terug), elders kopen, afwachten). Besloten om toch de levering via VenderParts.nl af te wachten. De fietsendrager werd toch nog sneller geleverd dan gedacht. Klantvriendelijke manier van bejegening. Achterhoekse mentaliteit.
Roel Schuurman 14-05-2021

Dank u wel, Veel plezier met de drager.

Groeten Team VenderParts.nl

Floortje Jansen 05-05-2021

Denken mee, weten waar ze het over hebben en komen afspraken / levertijden na.
Erg fijn contact!
Roel Schuurman 14-05-2021

Dank u wel. Veel plezier met de fietsendrager.

Groeten Team VenderParts.nl

Sander 02-05-2021

Via advertentie wat gekocht hier. Erg snelle reactie en een realistische prijs. Goede afspraken mee te maken. Zal hier zeker vaker kopen als ik wat nodig heb.

Alexandra 19-04-2021

Super goede service van het team Van Venderparts. Na verkeerd te zijn voorgelicht door een andere partij, gaven de heren van Venderparts mij het juiste advies. Goed ontvangen en goed geholpen in Halle. Venderparts is een zeer professioneel bedrijf, levert enorm goede service en bovendien verliep de communicatie snel via zowel mail, telefoon als app. Ik kan Venderparts iedereen aanbevelen.

Herbert 15-04-2021

Bij mijn fietsdrager was een hendeltje gebroken, binnen een paar dagen het nieuwe onderdeel binnen geweldig

Geen gezeur, gewoon dingen goed geregeld, toppers

Martijn 11-04-2021

Bij Venderparts een 1-din autoradio van het merk/type Sony MEX-N7300BD aangekocht.
Bij telefonisch contact alvorens aankoop ben ik zeer correct en kundig te woord gestaan. Mijn voorkeur ging uit naar het merk Sony. Ik gaf mijn wensen aan en al snel kwam het type voornoemd als beste keus naar voren.
Het product werd na betaling direct de dag erna keurig zonder transportkosten aan huis bezorgd.
Exact als omschreven werd de radio geleverd en is inmiddels ingebouwd. Geweldig toestel in aanzicht, gebruik en vooral qua sound zeer prettig! Een van mijn wensen was een geïntegreerde telefoonfunctie voor handsfree telefoneren met externe microfoon. Deze wens was geen probleem en voldoet dan ook volledig.

Uitmuntende service! 26-03-2021

Op zoek naar een Thule fietsdrager kon ik niet slagen bij de plaatselijke rijwielhandelaar, niet bij Bol.com, niet bij Halfords en kwam ik via googelen terecht bij dit bedrijf.
Overal een levertijd van minimaal drie maanden!
Gisteren besteld in de voormiddag en binnen kwartier bericht dat de bestelde fietsdrager was verzonden en binnen nog geen 24 uur geleverd! Zo snel nog nooit meegemaakt.
Chapeau voor dit bedrijf en uiteraard de koeriersdienst.

Ron te West 25-03-2021

Duidelijke bestel-site, fantastische service en goed advies. Goed voorbeeld voor veel internet-winkels.

Nien 23-03-2021

Contact gezocht met de klantenservice omdat ik een vraag had over de compatibiliteit van een product. Ontzettend aardig en behulpzaam! Zeker een aanrader. Product werd netjes dezelfde dag nog verzonden. Topservice!

Arjan 16-03-2021

Mijn bestelde product moest nog op de markt komen. Na een paar maandjes keurig een mailtje ontvangen dat VenderParts ze op voorraad hadden gekregen. Daarna bij elke stap van de bestelling keurig op de hoogte gehouden. Zeker een aanrader!

Ruud Jansen 05-03-2021

De service van “Venderparts” is top. Bij fietserdrager was de kentekenhouder gescheurd. Na 1 telefoontje had ik 2 dagen later een nieuwe houder.
Geen gezeur maar direct actie.
Ik ben dus een hele tevreden klant

Naomi 18-02-2021

Gisteren om iets voor 20:30 een radio van Kenwood besteld en vandaag al in huis! Snelle levering dus en ook ontzettend blij met de kwaliteit. Niks aan te merken op de radio en/of op de service

Wesley S. 28-01-2021

Ik heb bij deze winkel een onderdeel gekocht voor het dashboard van een Fiat Panda 169. Ik kreeg deze ontzettend snel geleverd. Echter bleek dat ik het niet nodig had, en heb per mail contact opgenomen. Ik kreeg direct een reactie en heb het item netjes kunnen retourneren.
Super snelle en vriendelijke service! Top!

Ronny Nuten 24-01-2021

Prima service en reactiviteit op mails , zelfs in het weekend !
Tevreden klant 👍

M. de Wit 23-01-2021

We kochten de Übler !21 90 graden kantelbaar. Prachtig apparaat, de beste prijs en punctueel geleverd na zorgvuldig advies van VenderParts. Aanrader!

Peter Mulder 21-01-2021

Mijn fietsendrager die ik bij VenderParts had besteld bleek niet geschikt voor mijn auto. Ik wilde het artikel retourneren en kreeg tot mijn verbazing direct na mijn mail , zelfs wat later op de avond contact en mij werd verzekerd “ we komen er wel uit “. Ik kon de fietsdrager omruilen en de volgende dag werd door Venderparts de oude fietsdrager omgeruild voor de nieuwe. Geweldige service. Geweldige kerels uit de achterhoek en het motto “ een man, een man , een woord een woord”.

Versterker 11-01-2021

Vind de communicatie geweldig en vooal de producten uitleg perfeckt mooie prijzen in een woord top.zou het iedereen aanraden op bij dit bedrijf te kopen .groetjes daniel kossen

Peter Verdonck 07-01-2021

Topservice, materiaal effectief op voorraad en dus snel geleverd.
Vriendelijk en snel reageren per mail.
Keep up the good work! 👍🏼

Harry 19-12-2020

Goede,snelle en prima service.
Wij hebben een fietsendrager aangeschaft bij Venderparts
De levering was snel en de service was erg goed.
Kortom zeer tevreden.

VenderParts 18-12-2020

Bij het uitpakken van mijn fietsdrager bleek een plastic onderdeel gescheurd te zijn. Ik heb een
mail met foto's hierover weggedaan en kreeg direct een reactie. Deze bestond dat het opgelost
zou worden, 8 dagen later heb ik een nieuw onderdeel toegestuurd gekregen en dat nog wel in
deze Corona tijd. Dat vind ik nou een geweldige service ( dikke duim ) en ga dat beslist delen in
mijn kennissenkring.

Gert Scholing 04-12-2020

Prima winkel. Uitermate tevreden over de service!
Reageerde snel op mails en bied goede oplossingen. Zeker een aanrader.