VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Marianne van Doorn 13-06-2020

Bij Venderparts kwamen wij terecht vanwege het ruime aanbod, de overzichtelijke website en goede reviews (!). De eerste fietsendrager bleek niet op onze (blijkbaar redelijk korte) trekhaak te passen. Gemaild en we werden meteen gebeld, persoonlijke benadering en het probleem ging sowieso opgelost worden. We konden op de site een andere fietsendrager uitkiezen. De eerste hebben we teruggestuurd, de tweede werd naar ons verstuurd.
Post NL is heel druk in deze corona tijd dus dat duurde al met al erg lang maar tussentijds was er goed contact met de winkel.
Uiteindelijk hebben we een prima nieuwe drager voor een mooie prijs en prettig in gebruik.
Dat verdient zeker een volgende heel positieve review! Dank voor de service!

Bert 07-06-2020

Duidelijke site met goed advies, goede prijzen, je wordt vriendelijk te woord gestaan en snelle levering!

Laurence 06-06-2020

Wil hierbij mijn complimenten maken voor de ontvangst en afhandeling bij de verkoop; óók voor de digitale afhandeling.

De jongeman die mij in de shop hielp deed het heel goed; was zeer klantvriendelijk ingesteld. Mijn fietsdrager stond al klaar en hij vond het totaal geen probleem om alles uit te leggen en te checken.

Ook heb ik de 'Achterhoekse gastvrijheid' mogen genieten. (Kopje Cappuccino) Was ook erg onder de indruk van de sanitaire ruimte. Bijzonder schoon en netjes!

Ben er van overtuigd dat ik veel plezier zal beleven aan mijn 'Diamant' drager.

Vriendelijke groet,

Laurence van Leeuwen

henk 05-06-2020

Bijzonder netjes behandeld. Ook toen de post het liet afweten binnen 4 (!) dagen te bezorgen werd er aan een oplossing mee gedacht.
Toen naderhand het product niet bleek te voldoen wederom zeer netjes en snel afgehandeld.
Eigenlijk vreemd dat dit bijzonder is maar zij doen het wel gewoon.
Werkelijk top. Van begin tot eind

Robert 24-05-2020

Snelle en uitstekende service. Kreeg in eerste instantie geen track & trace van Postnl. Na een mailtje naar Venderparts kreeg ik snel de track & trace code. Na de levering van mijn bestelling nog zeer prettig persoonlijk contact gehad.

Leon 23-05-2020

Prima levering van de Hapro Atlas 2 fietsdrager! Ook geweldige after service toen ik dacht dat ik een paar boutjes miste. Zaterdag een mailtje gestuurd en werd meteen teruggebeld. Boutjes bleken reeds in de fietsdrager te zijn geschroefd en uiteindelijk liep de montage (heel duidelijk Hapro YouTube instructiefilmpje!) gesmeerd. Mooie drager en prima winkel; aanbevolen!

Jurre 20-05-2020

Super website! Ik werd snel geholpen met mijn vragen. De levering was er supersnel en ben tot op heden nog super tevreden met het product.

Nico Kok 18-05-2020

Vorig jaar dakdragers en skibox gekocht. Snelle en correcte service. Wisselde onlangs van model auto en bestelde de verkeerde voetstukken voor de dakdragers, werden zonder probleem teruggenomen en de juiste alsnog geleverd. Correct bedrijf.

Saskia Hopman 21-04-2020

Enorm fijn geholpen, uitstekende service en snelle levering. Betrokken medewerkers.
Wij hebben een Uebler fietsdrager gekocht met accessoires en zijn er heel blij mee. Goede kwaliteit, solide en gebruiksvriendelijk!

M 21-04-2020

Goede prijs kwaliteit, snelle en goede service!
Heb een versterker en subwoofer besteld, het klinkt perfect en was goed/stevig en netjes verpakt.

ICT-112 20-04-2020

Goeie webwinkel met kundige mensen. Snel contact via mail bij vragen of onduidelijkheden. Nieuw model Pioneer als enige bij Venderparts als eerste leverbaar voor de beste prijs.

Simon dijk 19-04-2020

Hele fijne servies, goeie pijs/kwalitijd werd meteen geholpen goed geholpen. Top!!

Johan veen 19-04-2020

Zeer tevreden met mijn fietsendrager . Snel geleverd
Goeie kwaliteit en een scherpe prijs!

Henricus W. 18-04-2020

JBL versterker besteld, Deze werd 24 uur later met PostNL geleverd. Zeer tevreden mee,

LB 10-04-2020

Bestelling geplaatst om 20:58. Volgende dag om 11:00 uur mijn Thule easyfold 933 al binnen. Top service! Bedankt VenderParts. Ik raad het iedereen aan!

Tamara Dijkers 02-04-2020

Duidelijke website, nog mailcontact gehad dit verliep snel en correct. Goede prijzen voor mooie producten.

Dirk Jansen 01-04-2020

Ik heb hier gister avond een thule fietsendrager besteld in de verwachting dat het een paar dagen ging duren, hij was vandaag binnen en zonder beschadigingen geleverd, helemaal top.

Erik 22-02-2020

Bij Venderparts een Thule fietsdrager gekocht. Deze werd keurig verpakt bezorgd, binnen een dag.
In de levering was een foutje geslopen.
Na een mailtje werd er direct (binnen een minuut) gebeld en werd dit zeer ruimhartig opgelost!
Nogmaals dank hiervoor!

Martijn kampen 11-02-2020

De service bij deze garage is super kwa in de showroom/garage als digitaal zijn ze er snel bij en reageren ze snel op uw berichten als u iets nodig heeft proberen ze dit zo snel mogelijk op te lossen

Robert 09-02-2020

Snelle levering en product zoals verwacht, aanrader wat mij betreft. en beveel dit zeker bij anderen aan

Kees Hart 09-02-2020

Binnen 24 uur in huis, prima en persoonlijke aandacht voor je bestelling, betaald met iDeal echter het product was niet in voorraad, kregen na overleg een goed alternatief en binnen 48 uur kregen wij een bedrag retour gestuurd aangezien dit iets goedkoper was, zeer goede service.

Gijs 08-02-2020

Prima service en ze doen wat ze zeggen en super snel leveren klasse winkel.

G. van der Ven 03-02-2020

Wij hadden bij VenderParts een fietsendrager besteld. Bij het uitpakken bleek er helaas een klein mankementje aan een onmisbaar onderdeel. Na contact met de klantenservice, met name xxxx, is deze "klacht" direct en adequaat opgelost. Vervangend onderdeel is met kerende post opgestuurd en ook op andere gestelde vragen hebben we gelijk dezelfde dag antwoord gekregen!
Fantastische! Als alle webshops hun klantenservice zo goed op orde hadden waren er weinig klachten!

Jeffrey Hiraki 01-02-2020

Met een vraag gebeld over een TomTom Rider 550. Netjes tewoord gestaan met duidelijke informatie en super klantvriendelijk. Na een duidelijk antwoord het product besteld. Daarna nog een vraag telefonisch voorgelegd, moest even met de leverancier overlegd worden. Kort daarna werd ik terug gebeld met alle benodigde informatie.

Alles bij elkaar, duidelijke communicate, mooie prijzen en een toffe klantenservice!

Michiel 27-01-2020

Ik heb hier enkele dagen geleden een autoradio gekocht. Ik heb advies gevraagt voor het inbouwen in mijn auto, hier hebben ze mij zeer goed mee geholpen. Het contact liep ook zeer vlot. Ze hadden me echter 1 fout onderdeel verkocht. Dit mocht ik zonder kosten terug sturen. Top service!