VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Karin 27-11-2020

Fijne shop/winkel, vriendelijke, behulpzame en goed adviserende mensen.
De webshop heeft een duidelijke site en is makkelijk, daarnaast een supersnelle levering.
Wat wenst een mens nog meer op dat gebied.

Goed product en prima service 27-11-2020

In een week een fietsendrager bestellen als de rest van nederland met sint en kerst aankopen bezig is had waarschijnlijk op een ander moment sneller gegaan.
Venderparts toonde betrokkenheid over de latere bezorgtijd en deed wat mogelijk was qua informatie.
Product is geheel volgens verwachting.

Van der Heijden 25-11-2020

Een dag voor vertrek naar onze vakantie bestemming in Nederland een fietsendrager besteld bij Venderparts.
Zoals beloofd kwam deze optijd binnen. Drager geïnstalleerd op de auto, fietsen erop en we zijn vertrokken.

Markus 25-11-2020

Zeer goede winkel en uiterst vriendelijk. Als je dat in Duitsland helaas niet meer gewend bent, zou ik het opnieuw kopen
Groeten Markus

YW 25-11-2020

Het bedrijf VenderParts heeft mij super geholpen met het helpen kiezen voor een set speakers voor in mijn auto! Het is echt super service en erg klantvriendelijk. Alles werd geregeld van a tot z. Zo was het in bouwen van nieuwe speakers een gemakkelijke klus. Kortom een supersnelle en super service en raad deze site dan ook echt aan!

Femke 24-11-2020

Venderparts stuurt 3x achter elkaar een kapotte subwoofer (gecontroleerd in 2 verschillende auto's met splinternieuwe bekabeling en door hun geleverde versterker, en dubbel gecontroleerd met een eerdere subwoofer van hetzelfde model, die wel in beide auto's perfect werkt).

Ze laten mij voor de retourzending betalen, terwijl de wet duidelijk voorschrijft dat bij een non-conformiteit álle kosten (dus ook voor retourzending) voor de verkoper zijn.

Nu zit ik zonder subwoofer en met flinke kosten van het steeds weer terugsturen van een zwaar pakket.
Geen excuses, geen terugbetaling van deze kosten. Alleen een nogal kinderachtige discussie van de eigenaar van het bedrijf.

Zo ga je niet met je klanten om.
Roel Schuurman 25-11-2020

Beste Femke Puijman uit Hoofddorp,

Jammer dat je op meerdere sites ons probeert slecht te maken.
( niet erg netjes ). Je besteld een Subwoofer van het merk Caliber welke € 19.95 kost en € 6.95 verzenden kost. Deze is keurig 1 dag later met PostNL bij je. Op de een of andere manier werkt die bij jouw niet, je stuurt hem terug, wij testen hem en gelukkig doet die prima. We zijn makkelijk en sturen je een nieuwe toe, verzendkosten betalen wij, ook deze doet bij jouw niet.............. 2x een nieuwe subwoofer van een degelijk merk welke niet doet......... ??
De retour kosten zijn dan wederom voor jouw, ook nadat we deze testen komt er net als de eerste subwoofer een prima geluid uit. En nu........... nu ben je boos omdat je 2x retour kosten betaald voor een nieuw product dat keurig werkt.............
Erg jammer dit............... Ik denk dat je wel beter weet,,,,,,,,,,,,,,

Ps: Ook bij ons is de klant al meer dan 43jaar Koning, we doen er bijna alles voor maar reëel en eerlijk blijven zal van 2 kanten moeten komen........

Groeten Roel Schuurman / info@venderparts.nl

Wilbert Vrieze 02-11-2020

Meerdere artikelen hier gekocht.
Voor mij een betrouwbare partner die mee denkt, een geen computers die antwoorden.

Erwin Willems 21-10-2020

Ik ben echt super tevreden. Zéér klantvriendelijk, vriendelijke manier van communiceren, zéér betrokken, scherpe prijzen. Mijn JVC radio was stuk. Deze is binnen de garantieperiode vervangen door een nieuwe. Dit alles verliep super. Mijn dank daarvoor.

Sjuul 27-09-2020

Al verschillende keren wat gekocht bij deze webshop, aardig personeel, hebben verstand van zaken en zijn bereid iets extra's te doen of je te helpen.

Immie 08-09-2020

Fijne en betrouwbare webshop. Op mail wordt erg snel gereageerd en bij een defect aan de geleverde fietsendrager (waar venderparts.nl zelf niets aan kon doen) werd er een uitstekende service geboden. Ben tevreden over deze webshop!

Poppelier Ahm 29-08-2020

Niet alleen een top product, maar OOK een nog geweldige services .
Sleutels verloren, binnen EEN dag twee nieuwe sleutels toe gestuurd,
geweldig super veel dank.
EEN DIKKE AANRADER

Rens 25-08-2020

Onlangs pioneer radio gekocht.
Hier waren wat aansluit problemen mee oa ivm stuurwiel bedienings interface.
Dit is snel en correct opgelost.
Ze gaan door totdat alles naar behoren werkt.
Klasse!!!

Marian 20-08-2020

Een klein, maar best belangrijk onderdeel van mijn fietsendrager was kapot. Omdat deze fietsendrager niet meer te koop is, vreesde ik ‘m niet meer te kunnen gebruiken. Dankzij VenderParts.nl heb ik het onderdeel via de importeur binnen twee dagen kunnen aanschaffen. Top!

Denise Eggels 16-08-2020

Snel, vakkundig en prettig contact met Jan W. van VenderParts. Dankzij zijn pro-actieve houding wisten we exact waar we aan toe waren.
Onze bestelling, Pro-User Diamant SG2 fietsendrager, kwam precies op de afgesproken datum en werd keurig thuis afgeleverd. Goede prijs/kwaliteit van het product. Solide fietsendrager die zeer eenvoudig te monteren is. Bevestiging op de trekhaak van de auto is ook erg makkelijk evenals het plaatsen en vastzetten van de fietsen. Het voetpedaal zorgt voor een goede kantelbaarheid zodat de achterklep van de auto bereikbaar blijft. Kortom zowel leverancier als product een aanrader!

Henry 13-08-2020

S avonds laat de pro user diamant besteld , de dag erna binnen gekregen..
Binnen 5 minuten op de auto...
Wat een geweldig ding en wat een service
Geweldig

Anke Jansen 30-07-2020

Heb bij VenderParts een fietsendrager gekocht. Levering was zeer snel. Service erg goed, heel klantvriendelijk. Raad het zeker aan!

rdenbak 21-07-2020

Geweldige klantvriendelijkheid - zeer snelle levering
Op de website stond vermeld dat de Hapro Atlas 2 Blue niet op voorraad was (zoals ongeveer in heel NL). Mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een demomodel hadden. Dat was niet het geval, maar nog wel 1 normaal op voorraad gevonden. Linkje werd erbij geleverd en een kwartier later was de aankoop gedaan. Een half uur later was de verzending al rond en leuk persoonlijk mailverkeer met de medewerkers van VenderParts daaromheen. Zending in goede orde de dag daarop ontvangen. Ik ben een blije klant

Henricus W. 08-07-2020

Mooi en goed advies gekregen bij de aankoop van een fietsendrager. Is een uebler geworden als een van de weinigen hadden ze voorraad

Karel-Den Haag 04-07-2020

Goede service en snelle levering, helemaal toppie! Vakbekwaam en behulpzaam, zou er zo weer zaken mee doen!

Tom Neeskens 02-07-2020

Wat een shop, geweldig aanbod, beste deal ooit gemaakt! Godallemachtig wat prachtig geweldig goed! Fantastische mensen en magnifieke producten! Service van het hoogste niveau en ongeëvenaarde kennis! Een ware alleen heerser op het gebied van service prijs en beschikbaarheid!

Sanne 02-07-2020

Ik ben enorm goed geholpen door Venderparts. Top service, en ik ben zeker tevreden over het product. Zeker een aanrader!

Fiona Jong 19-06-2020

Zeer goede ervaring met dit bedrijf! Goede en snelle communicatie over levertijd en zeer klantvriendelijk. Als er iets niet goed is gegaan wordt het direct opgelost en is het juiste artikel de volgende dag geleverd! Echt super en aan te raden als je spullen nodig hebt!!

Willem 19-06-2020

Een lichtgewicht fietsendrager gezocht én bij dit bedrijf gevonden. Een van de remlichten was echter defect. Na enige pogingen om dit via de mail op te lossen, is uiteindelijk overeengekomen om het product om te ruilen. Op vrijdag avond hebben ze mij een nieuwe gestuurd inclusief een retourbon voor de defecte drager. Op zaterdag nog bezorgd zodat ik een fijne fietsweek tegemoet kon zien. Prima service en een groot vertrouwen in mij als klant. De defecte drager heb ik uiteraard direct maandag terug gestuurd.

Ans 16-06-2020

De draaiknop van de framedrager van mijn fietsdrager wilde ineens niet meer draaien, er was nauwelijks beweging meer in te krijgen. Contact opgenomen met Venderparts, nadat we uitgezocht hadden waar het probleem aan lag werd er de volgende dag al een nieuwe knop geleverd.
Ik ben zeer tevreden over de communicatie, de aanpak en de afhandeling van het probleem.

Jan van Leerdam 14-06-2020

Ongeveer 8 maanden na levering gebruikte ik mijn fietsrek voor het eerst . Ik ontdekte dat er iets beschadigd was en contacteerde de leverancier. Probleem werd zonder discussie opgelost