VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is berekend op basis van 42 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,6

Coby 26-08-2019

Ik heb op zondag een fietsendrager bestelt bij Venderparts, nog geen uur later een persoonlijk mailtje dat de fietsendrager verzonden is. Zeer klantvriendelijk, en ze doen wat ze beloven, volgende dag fietsendrager in huis. Bij levering fietsendrager keurig verpakt. Top bedrijf.

Ad 23-08-2019

Een bijzondere ervaring bij deze supersnelle webshop. Bij de bestelling van de fietsdrager was de levering sneller dan de opgegeven dag.
Mijn vraag over het product heb ik 's avonds om 22:00 uur verzonden en het antwoord was er al toen ik om 8:00 de volgende morgen mijn mail bekeek.
Het product De Uebler P22 lijkt solide (dat moet in het gebruik nog blijken) en is erg handig in het gebruik. De bevestigingssteunen zijn gemakkelijk op slot te zetten.
De kortste bevestigingsbeugel zou iets langer mogen zijn omdat het stuur van mijn fiets maar 3 cm van de achterruit van mijn Mercedes Marco Polo verwijderd is. Het stuur kan natuurlijk over dwars gezet worden maar dat is een extra gedoe.
Tot nu toe ben ik erg blij met het product.

Laurens Derks 21-08-2019

Afgelopen vakantie zijn wij met onze camper door Spanje en Frankrijk gereisd. Ook onze elektrische fietsen hadden wij bij ons. In totaal hebben wij bijna 6000 km afgelegd. Voor de fietsen hadden wij bij VenderParts (voorheen Hifidump) een fietsendrager aangeschaft en tot dusver naar volle tevredenheid gebruikt. Totdat wij op een camping in Frankrijk aangeland waren en bij het afladen van de fietsen constateerden dat de bevestigingsbeugel bij de beide lasnaden afgescheurd waren en bijna los waren. Naar Venderbosch gebeld en het verhaal uitgelegd. "Kunt u de drager langsbrengen?", was de vraag. "Eh, wij zitten in Zuid Frankrijk" was mijn antwoord, "en kunnen niet meer gebruik maken van de drager, want die is kapot". Ik ga u helpen, zei Roel Schuurman, eigenaar van Venderparts. ik stuur een nieuwe op en de rest regelen we wel als u terug bent. 3 dagen later werd er een nieuwe bezorgd op de camping waar wij nog 6 weken gebleven zijn. Daarna zijn we nog 3 weken met veel plezier door Frankrijk langzaam richting Nederland getrokken. Nu zijn we weer thuis en ben ik bezig de kapotte drager naar Venderbosch te verzenden, zodat zij deze aan de fabrikant kunnen aanbieden waardoor deze kapot gegaan is. Wat een Service; helemaal Top!!

Fred Erik 20-08-2019

Oorspronkelijk had ik een DAB+ radio van JVC uitgezocht. Deze bleek uitverkocht. Vender parts bood me daarop een beter alternatief asn van Pioneer. Deze was wel duurder, maar ik kreeg hem voor dezelfde prijs. Tevens een DAB+ antenne meegeleverd. Dat noem ik nu superservice. Oh ja, en ik kreeg de radio keurig op tijd geleverd.

Sjoerd Soethout 20-08-2019

Gezocht naar een easyfold XT 933 fietsendrager van Thule. VenderParts.nl was een van de voordeligste. De belofte vandaag besteld morgen in huis hebben ze waargemaakt.

Geert 19-08-2019

Het is een webwinkel en deze heeft geen showroom, maar de prijs is dus ook lager. Verder is er veel info op de website, internet: reviews en testen. Daarom voor deze zaak gekozen. Blijkt dat deze zaak ook nog 7x24 uur "stand-by" is, mocht zich een probleem voordoen.
De fietsendrager werd snel afgeleverd (Vr.mi. besteld, Za.mo. bezorgd), goed verpakt, met instructie en garantiebewijs, in goede orde, geheel OK. Degelijk product, met de instructie vlot te monteren, ik verwacht geen problemen en ben heel tevreden.

Bijlsma 19-08-2019

Prima website, volgende dag al in huis en netjes volgbaar via track en trace.
Voor herhaling vatbaar👍🏼

G.Smit 18-08-2019

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van het fietsenrek, het werd heel snel geleverd en het fietsenrek is heel makkelijk te plaatsen en is van uitstekende kwaliteit.
Ik ben er heel blij mee en heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb.

Ineke en Job 18-08-2019

De verwerking en bezorging van de bestelling is heel snel, inderdaad met een dag. Doordat er een onderdeel van de bestelling ontbrak en we in de buurt van Halle waren zijn we zelf langs gegaan, Allervriendelijkste ontvangst met koffie. Heel fijn hoe er de tijd genomen werd om even uit te leggen hoe het fietsenrek werkt en op de auto moet. Zonder handleiding doorploeteren konden wij weer vlot verder en met het fietsenrek op onze auto!

Bram 18-08-2019

Bestelling gedaan en binnen 24 uur in weekend ook al geleverd. Dikke 10 krijg deze shop van mij.

Martin 16-08-2019

Uebler fietsendrager tegen een scherpe prijs besteld . Ondanks dat die om 20.55 was besteld , keurig de volgende dag afgeleverd. Dus afspraak is afspraak.

HABO 16-08-2019

Hadden een fietsendrager nodig
Even googelen een Uebler I21 dat zou hem worden
Vonden een leverrancier Venderparts
In de avond op de website besteld
Wat schets mijn verbazing : Volgende dag al keurig afgeleverd.
Wow zo hoort het maar zij doen het ook.

Jeroen 16-08-2019

Door de scherpe prijzen kwam ik al vrij snel op Venderparts.nl. Het is niet de eerste keer dat ik via hun wat heb aangeschaft. Dus daarom was de keuze ook dit keer snel gemaakt. Na nog de nodige vragen te hebben gehad, die snel en duidelijk beantwoorden werden. Ben ik tot koop overgegaan.
Uiteindelijk, door een mazzeltje, nog dezelfde dag geleverd.
Ze kwamen langs mijn woonplaats voor een andere bezorging en hierdoor kon mijn bestelling gelijk meegenomen worden.
Super service!

Theet 16-08-2019

Bij bezoek deze winkel ter plaatsen werden wij vriendelijk ontvangen, en keurig geholpen.
Over het artikel waar wij voor kwamen, was helaas niet voorradig meer, maar ons werd geadviseerd dit via internet bij hun te bestellen, en nadat werd ook enige dagen gratis thuisbezorgd.

Gery Vervloessem 16-08-2019

Overzichtelijke webshop, makelijk te bestellen en snel geleverd.
En indien iets niet voorradig is wordt je gewoon netjes verwittigd.

Mobiliteitscentrum JE-ES 15-08-2019

Al meerdere keren dingen besteld en telkens een zeer vlotte en nette en correcte levering ontvangen.

Roland 14-08-2019

Hapro fietsendrager op zaterdagavond besteld, had verwacht dat de fietsendrager als alles mee zat er dinsdag zou zijn, maar nee hoor, zondag is de fietsendrager afgezonden, waardoor ik deze maandagmiddag al achter op de auto had zitten! Tevens was ik zeer content met de prijs, zag bij andere aanbieders dat de prijs 50 tot 100 hoger was. Al met al dik tevreden!

Patrick 14-08-2019

Geweldige service, snelle en correcte levering. Helaas had ik zelf een fout gemaakt en hebben ze heel goed meegedacht met me. Samen overeen gekomen de bestelde artikelen retour te sturen en binnen 2 dagen de gehele administratie afgehandeld. Chapeau.
Een heel klein aandachtspuntje, bij het artikel stond; voor bepaalde tijd besteld is volgende dag in huis, dit was echter een dag later.

Kees Balvers 13-08-2019

Alles snel en duidelijk geregeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van mijn bestelling.

Wim 12-08-2019

Venderparts doet wat het belooft en dat tegen een scherpe prijs, correcte en snelle levering van de bestelde fietsdrager

Rob Couveld 11-08-2019

Scherpe prijs fietsendrager. Goed werkende site.
Snelle levering.
Heldere terugkoppeling met juiste informatie.
Mooi en degeleijk Thule product!!

Frans 10-08-2019

Voor 21.00 uur mijn product besteld en de volgende morgen al in huis. Super!

Adri 09-08-2019

In mijn zoektocht naar een leverancier van Uebeler i21 kwam VenderParts op mijn pad.
Zij beloofden een levering voor de volgende dag.
Logistiek leek mij dat nogal een opdracht, maar het was 100% .

Hans 09-08-2019

Onderdelen besteld en netjes op tijd geleverd door Venderparts. Blijkt uiteindelijk niet goed vanwege een verkeerde keuze van mezelf. Door de proffesioneler begeleiding en soepele medewerking uiteindelijk toch opgelost.

Marian 08-08-2019

Bij de aankoop van een geweldige fietsendrager XLC Azura Xtra&Easy, zaten niet de juiste sleuteltjes.Een belletje en de volgende dag werden de juiste sleuteltjes gratis per post ontvangen ! Chapeau!

LFHebber 07-08-2019

Duidelijke website. Scherpe prijzen en super snelle afhandeling van de bestelling. Top

Rene 06-08-2019

Goed overzicht op de site. De bestelling ging vlot. Zo ook de bezorging van het product, die werd de volgende dag al afgeleverd.

Ruzius 06-08-2019

Zaterdag middag een fietsendrager besteld via internet en de maandag er op al thuis bezorgd.
Goede snelle levering van VenderParts.nl.
Zeer tevreden.

Rogier 04-08-2019

Op zoek naar een hoes voor onze dakkoffer. Was niet helemaal zeker of de geselecteerde versie paste en kreeg direct reactie.
Goede winkel en vooral goede en persoonlijke service!

HW. Balster 02-08-2019

Thule fietsdrager besteld, heel goede prijs verhouding en super snel geleverd.
En makkelijk bestellen via internet.
Dus iets nodig van venderparts doen !!

Thierry 31-07-2019

Ik ben super goed geholpen en een aan een top prijs. De service / opvolging / levering was uitstekend.
Als ik de volgende keer iets nodig heb, surf ik meteen naar Venderparts.nl.
Een echte aanrader dus.

Mark 28-07-2019

Snelle levering, een dag later dan beloofd, maar dat kwam door de vervoerder (computer problemen). Lage prijs, goede prijsvechter. Er was een onderdeel niet goed, meteen contact gezocht, zeer snel reactie en supergoed opgelost. Dag erop was defecte onderdeel alweer binnen. Super !

Hennie Dohmen 25-07-2019

Lage prijs snelle levering s'middags besteld en de andere dag geleverd zoals ze beloven
Gr. Hennie

Noud de Bruijn 23-07-2019

Fietsendrager gekocht , bij het juiste adres uitleg , service laat niets te wensen over .
Een bedrijf dat zeer betrouwbaar overkomt , in de mail, telefoon of op locatie .

Jolande 17-07-2019

Via internet kwam HifiDump goed uit de recensies voor onze fietsendrager. We hebben de fietsendrager zelf opgehaald. Prettige service en ze hebben ook voor de fietsendrager reserve onderdelen op voorraad.

Michel de Vries | De Rooij Sales BV 16-07-2019

Wij hebben voor een klant van ons een Navigatiesysteem besteld van Pioneer. De volgende dag zijn wij keurig gebeld dat het betreffende systeem helaas uitverkocht was maar dat ze ons voor hetzelfde bedrag een nieuw model op zouden sturen. Dit ontvingen wij ook geheel volgens afspraak. Een dikke voldoende voor jullie wijze van communiceren. Een aanrader.

Johan 10-07-2019

Ik was op zoek naar een fietsdrager van het merk Thule.
Bij het vergelijken van prijzen online, kwam HifiDump als beste prijs uit alles sites.
Vervolgens heb ik meerdere reviews gelezen over hun, deze waren alle positief.
De site op zich is zeer overzichtelijk en makkelijk om je bestelling te plaatsen.

Van de levering wordt je op de hoogte gehouden en binnen de afgesproken termijn had ik mijn fietsendrager.
Een echte aanrader !

Henk 10-07-2019

Ik heb een fietsendrager met gratis tas bestelt .De tas was na 1 keer gebruik uitgescheurd. Heb een mail gestuurd en kreeg binnen 15 minuten antwoord dat de tas opgestuurd kan worden en ik daarvoor dan een nieuwe tas krijg. Top

Chris Schornagel 10-07-2019

Wat ik zeer belangrijk en onderscheidend vind is dat HiFiDump niet uitsluitend een webwinkel is, maar er zit een echt bedrijf achter met een groot team. Dat geeft vertrouwen voor online shoppen.
Ik heb er een mooie fietsendrager gekocht voor de scherpste prijs beschikbaar van alle webwinkels. Maar wel mooi door HiFiDump uitermate snel geleverd. Bestel proces is zeer eenvoudig. Ik sluit me aan bij de overige beoordelingen.

Caesar 09-07-2019

Prettig, deskundig en vooral heel snel, efficiënt en effectief in communicatie uitstekende ervaring

Voor mij als klant een uitstekende ervaring door de prettige en deskundige klantenservice. Opvallend snelle opvolging van de bestelling inclusief planning van bezorging. Binnen enkele minuten volledig geïnformeerd inclusief PostNL bezorginformatie en Track&Trace-code. Dit oversteeg mijn verwachtingen.
• Personeel: prettig, deskundig
• Proces: efficiënt, effectief
• Communicatie: Uitstekend
• Product: kwaliteitsproduct (Uebler i21)
• Prijs: concurrerend.

Ron 08-07-2019

Wij hadden op zaterdagavond een Thule fietsendrager besteld bij Hifidump.nl met diverse accessoires (oprij goot en tas). Op zondagavond kregen wij al bericht dat de spullen verzonden waren. Op maandag de bestelde spullen in huis. Keurig verpakt! Goede prijs. Echte aanrader! Ze doen wat ze beloven!

Wim 08-07-2019

Zeer fijne samenwerking met hifidump
Ben zeeer goed geïnformeerd en op een prettige manier geholpen

Paul 08-07-2019

Na uitvoerig advies vooraf hebben we een fietsendrager hier besteld. Deze bleek niet helemaal goed te passen. Snel en adequaat werd dit nadien telefonisch opgelost; met daarbij de verzekering dat ze er alles aan doen om een tevreden klant te krijgen / houden. Levering en afhandeling kwam zeer professioneel over. Prima service!

Maikel 08-07-2019

In de haastend ik verkeerde speakers besteld , mail gestuurd en meteen reactie terug dat het word aangepast dus morgen meteen het goede product in huis zonder een hoop retourneer gedoe!
Top service!

Tineke 08-07-2019

Bij de aankoop van de uebler i21 fietsendrager raakte ik wat verward door het aanbod om een combi-bestelling te doen van gootjes en een tas, terwijl in grote letters een gratis tas wordt aangeboden. Ik heb toch de combi-bestelling besteld en werd binnen 10 minuten in de avond teruggebeld met de vraag of ik wel twee tassen wilde hebben. Nee, natuurlijk niet, maar ik vond de site wat verwarrend. De tas werd gecanceld en terugbetaling werd direct voorgesteld. De gootjes werden twee dagen later verstuurd en het geld voor de tas stond aan het einde van de week op onze rekening. Top service en geweldige fietsendrager.

Pieter de Bruijn 08-07-2019

Bestellen en levering van de fietsendrager is netjes en volgens afspraak uitgevoerd. De communicatie rondom de bestelling was prima.

Roel S. 07-07-2019

Kan iedereen aanbevelen om zaken met HiFiDump bedrijf te doen, althans ik ben 100% tevreden.
Bij het bedrijf een TomTom GO Basic 5 besteld. Op de site stond dat hij in voorraad was, echter bij bevestiging van de order bleek dat dit niet het geval was. Heb toen direct een mail van hun ontvangen dat het apparaat helaas niet voorradig was en pas over enkele dagen leverbaar was. Hierop geantwoord dat dit voor mij geen probleem was.
Hun antwoord hierop was dit niet met 100% zeker is en zij mij toen gelijkt een alternatief apparaat aanboden (die echter duurder is ). Hiermee akkoord gegaan en de volgende dag thuis.
Al met al een bedrijf die achter hun klant staat en zoekt voor een oplossing om tevreden klant te krijgen. Zal als het nodig is en ik wil bestellen zeker eerst op hun site kijken af zij het hebben.

Tom 06-07-2019

Fietsendrage uebler i31 gekocht, zeer scherpe prijs, goede service en zeer snelle levering!

Paulusma 05-07-2019

Duidelijke website, met ruim voldoende informatie over het gewenste product. Prijs was zeer gunstig en er zat bij de fietsendrager tevens een opbergtas. Een leuk extra dus. De beloofde leveringstijd is netjes aangehouden en het product is keurig geleverd, zoals gepland.

Marc 04-07-2019

Jvc autoradio besteld zat er een stekker te weinig in de doos. Vreemd vanuit de fabriek niet erin gedaan.
1 mailtje gestuurd dat ie er niet in zat en de volgende dag al na geleverd.
Perfecte goede en snelle service.
Bedankt.