VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ineke en Job 18-08-2019

De verwerking en bezorging van de bestelling is heel snel, inderdaad met een dag. Doordat er een onderdeel van de bestelling ontbrak en we in de buurt van Halle waren zijn we zelf langs gegaan, Allervriendelijkste ontvangst met koffie. Heel fijn hoe er de tijd genomen werd om even uit te leggen hoe het fietsenrek werkt en op de auto moet. Zonder handleiding doorploeteren konden wij weer vlot verder en met het fietsenrek op onze auto!

Bram 18-08-2019

Bestelling gedaan en binnen 24 uur in weekend ook al geleverd. Dikke 10 krijg deze shop van mij.

Martin 16-08-2019

Uebler fietsendrager tegen een scherpe prijs besteld . Ondanks dat die om 20.55 was besteld , keurig de volgende dag afgeleverd. Dus afspraak is afspraak.

HABO 16-08-2019

Hadden een fietsendrager nodig
Even googelen een Uebler I21 dat zou hem worden
Vonden een leverrancier Venderparts
In de avond op de website besteld
Wat schets mijn verbazing : Volgende dag al keurig afgeleverd.
Wow zo hoort het maar zij doen het ook.

Jeroen 16-08-2019

Door de scherpe prijzen kwam ik al vrij snel op Venderparts.nl. Het is niet de eerste keer dat ik via hun wat heb aangeschaft. Dus daarom was de keuze ook dit keer snel gemaakt. Na nog de nodige vragen te hebben gehad, die snel en duidelijk beantwoorden werden. Ben ik tot koop overgegaan.
Uiteindelijk, door een mazzeltje, nog dezelfde dag geleverd.
Ze kwamen langs mijn woonplaats voor een andere bezorging en hierdoor kon mijn bestelling gelijk meegenomen worden.
Super service!

Theet 16-08-2019

Bij bezoek deze winkel ter plaatsen werden wij vriendelijk ontvangen, en keurig geholpen.
Over het artikel waar wij voor kwamen, was helaas niet voorradig meer, maar ons werd geadviseerd dit via internet bij hun te bestellen, en nadat werd ook enige dagen gratis thuisbezorgd.

Gery Vervloessem 16-08-2019

Overzichtelijke webshop, makelijk te bestellen en snel geleverd.
En indien iets niet voorradig is wordt je gewoon netjes verwittigd.

Mobiliteitscentrum JE-ES 15-08-2019

Al meerdere keren dingen besteld en telkens een zeer vlotte en nette en correcte levering ontvangen.

Roland 14-08-2019

Hapro fietsendrager op zaterdagavond besteld, had verwacht dat de fietsendrager als alles mee zat er dinsdag zou zijn, maar nee hoor, zondag is de fietsendrager afgezonden, waardoor ik deze maandagmiddag al achter op de auto had zitten! Tevens was ik zeer content met de prijs, zag bij andere aanbieders dat de prijs 50 tot 100 hoger was. Al met al dik tevreden!

Patrick 14-08-2019

Geweldige service, snelle en correcte levering. Helaas had ik zelf een fout gemaakt en hebben ze heel goed meegedacht met me. Samen overeen gekomen de bestelde artikelen retour te sturen en binnen 2 dagen de gehele administratie afgehandeld. Chapeau.
Een heel klein aandachtspuntje, bij het artikel stond; voor bepaalde tijd besteld is volgende dag in huis, dit was echter een dag later.

Kees Balvers 13-08-2019

Alles snel en duidelijk geregeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van mijn bestelling.

Wim 12-08-2019

Venderparts doet wat het belooft en dat tegen een scherpe prijs, correcte en snelle levering van de bestelde fietsdrager

Rob Couveld 11-08-2019

Scherpe prijs fietsendrager. Goed werkende site.
Snelle levering.
Heldere terugkoppeling met juiste informatie.
Mooi en degeleijk Thule product!!

Frans 10-08-2019

Voor 21.00 uur mijn product besteld en de volgende morgen al in huis. Super!

Adri 09-08-2019

In mijn zoektocht naar een leverancier van Uebeler i21 kwam VenderParts op mijn pad.
Zij beloofden een levering voor de volgende dag.
Logistiek leek mij dat nogal een opdracht, maar het was 100% .

Hans 09-08-2019

Onderdelen besteld en netjes op tijd geleverd door Venderparts. Blijkt uiteindelijk niet goed vanwege een verkeerde keuze van mezelf. Door de proffesioneler begeleiding en soepele medewerking uiteindelijk toch opgelost.

Marian 08-08-2019

Bij de aankoop van een geweldige fietsendrager XLC Azura Xtra&Easy, zaten niet de juiste sleuteltjes.Een belletje en de volgende dag werden de juiste sleuteltjes gratis per post ontvangen ! Chapeau!

LFHebber 07-08-2019

Duidelijke website. Scherpe prijzen en super snelle afhandeling van de bestelling. Top

Rene 06-08-2019

Goed overzicht op de site. De bestelling ging vlot. Zo ook de bezorging van het product, die werd de volgende dag al afgeleverd.

Ruzius 06-08-2019

Zaterdag middag een fietsendrager besteld via internet en de maandag er op al thuis bezorgd.
Goede snelle levering van VenderParts.nl.
Zeer tevreden.

Rogier 04-08-2019

Op zoek naar een hoes voor onze dakkoffer. Was niet helemaal zeker of de geselecteerde versie paste en kreeg direct reactie.
Goede winkel en vooral goede en persoonlijke service!

HW. Balster 02-08-2019

Thule fietsdrager besteld, heel goede prijs verhouding en super snel geleverd.
En makkelijk bestellen via internet.
Dus iets nodig van venderparts doen !!

Thierry 31-07-2019

Ik ben super goed geholpen en een aan een top prijs. De service / opvolging / levering was uitstekend.
Als ik de volgende keer iets nodig heb, surf ik meteen naar Venderparts.nl.
Een echte aanrader dus.

Mark 28-07-2019

Snelle levering, een dag later dan beloofd, maar dat kwam door de vervoerder (computer problemen). Lage prijs, goede prijsvechter. Er was een onderdeel niet goed, meteen contact gezocht, zeer snel reactie en supergoed opgelost. Dag erop was defecte onderdeel alweer binnen. Super !

Hennie Dohmen 25-07-2019

Lage prijs snelle levering s'middags besteld en de andere dag geleverd zoals ze beloven
Gr. Hennie