VenderParts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VenderParts.nl.

VenderParts.nl stelt zich voor

VenderParts.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 43 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. Venderparts.nl is een online webshop voor Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dak-dragers en Fietsendragers. Deze verzenden wij 6 dagen per week.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Brian 25-11-2019

Ik ben onwijs tevreden met de service. Mijn vragen zijn snel en adequaat behandeld en heb de juiste producten voor mijn auto ontvangen. Hartelijk dank

Jurgen 25-11-2019

Na een mailwisseling besloten een Kenwood radio te kopen deze werd de volgende dag al bezorgd
Echt een super tof bedrijf

Ricardo C. 24-11-2019

Twee keer iets via de webshop besteld , in beide gevallen snel en professioneel afgehandeld.
Levering dag na de bestelling.
Bij de laatste bestelling goed gecommuniceerd over het niet meer leverbaar zijn, er werd een alternatief gesuggereerd en met mijn instemming geleverd.
Het alternatief was duurder maar ik hoefde niet bij te betalen.
Klantvriendelijkheid ten top. Ik bestel graag weer in de toekomst.

Sjors 22-11-2019

Heel toevallig via Google op het product gestuit waar ik naar op zoek was, het product stond hier voor 1/4e van de destijds retail prijs! Enigzins verklaarbaar omdat mij auto inmiddels is opgevolgd. Vertrouwen was er al door eerdere goede(!) ervaringen van deze webshop en zelfs bij de koop van een BMW van Auto Venderbosch van een kameraad geweest, jaren geleden en deze rijd er nog steeds naar volle tevredenheid mee! Ik kom eigenlijk altijd het makkelijkst via Google en het product op de webshop, de overzichtelijkheid van de webshop mag nog wat verbeterd worden, dit is opbouwende kritiek van een zeer tevreden klant! Ga zo door!

rene 22-11-2019

Doordat een verkeerd artikel besteld was moest er omgeruild worden. Venderparts heeft hier snelle service verleend door het omruilen en toesturen van het juiste artikel.

Esther 19-11-2019

Professioneel, proactief en snelle levering. Bedrijf nam direct contact met mij op omdat ze het vermoeden hadden dat ik een verkeerde bijproduct had besteld ( dit was ook het geval) door de actieve houding heeft de bestelling geen vertraging opgeleverd en heb ik niet een verkeerd product ontvangen. De medewerker die mij telefonisch belde kwam heel vriendelijk over en was erg behulpzaam. Kortom een bedrijf die trots mag zijn op zijn werkwijze! Complimenten!

Ronald 19-11-2019

Op Google search staat gratis verzenden, wanneer je op de site iets besteld staat er gratis verzenden, wanneer je naar het winkelwagentje gaat en op het overzicht kijkt staat er bij de optie verzenden het woord gratis, wanneer je doorklikt naar betalen is het woord gratis ineens verdwenen. Ja, vanaf 100 euro is het verzenden gratis, onder de 100 euro is het ineens 6,95 of zelfs meer. Na emailcontact hierover kreeg ik een nietszeggend onvaag antwoord. Dus mensen, let goed op want ondanks dat er meerdere keren wordt aangegeven dat verzenden gratis is, is dit pas vanaf 100 euro. Ik vind dit misleiding en misschien wel oplichting. Denk goed na voordat je hier iets besteld, wanneer iemand deze praktijken gebruikt is de rest misschien ook niet helemaal betrouwbaar. Anders doe je zoiets niet. Ik bestel wel ergens anders.

wallydoc 13-11-2019

Na beschadiging van een onderdeel van mijn Fietsdrager Uebler i21 ben ik in enkele dagen uitstekend geholpen aan een nieuw onderdeel. Goede, persoonlijke e-mailwisseling over de gang van zaken. Afgehandeld onder garantie. Prima service!

Willem 13-11-2019

Ik heb bij deze winkel een MiVue J85 gekocht.
Snel en zorgvuldig verpakt geleverd.
Direct na mijn bestelling keurig op de hoogte gehouden via E-mail.
Ik kom hier graag weer.

H.D.Oldenburger 12-11-2019

Ik heb hier voor de eerste keer besteld en dat tot volle tevredenheid.Prima assortiment met topmerken.Uitstekende prijzen, snelle en correcte levering.Ook als je belt om een vraag te stellen wordt er snel gereageerd en wordt je niet eindeloos in de wacht gezet.Vooral op deze manier doorgaan.
Artikel gekocht : Thule fietsdrager Easyfold XT 2

Ricardo 08-11-2019

Ik ben zeer tevreden met de duidelijke website en werd goed op hoogte gehouden toen de fabrikant in dit geval Blaupunkt niet meteen kon leveren.
Voorts werd ik telefonisch geïnformeerd dat mijn radio naar mij onderweg was.
Een 10 dus voor de klantvriendelijkheid . Bestel graag weer bij u in de toekomst !

Tim 01-11-2019

Prima website, zit heel netjes in elkaar. Prima prijszetting ook van de producten die ze aanbieden. De bestelling liep van A tot Z enorm soepel, geweldige communicatie vanuit venderparts ook. Ik wist op elk moment hoever het stond met mijn bestelling en levering. Alles heel correct en professioneel verlopen t.e.m. de levering toe. Zeer tevreden klant alvast!

v Dalen 31-10-2019

Prima en overzichtelijke site. goed product heb er veel plezier van.
prima afhandeling van bestelling.

Peter 31-10-2019

Alles netjes verwerkt en geleverd. De bestelde goederen waren niet allemaal op voorraad, dit werd netjes gecommuniceerd en de goederen zijn binnen een week nageleverd.

G. Jans 29-10-2019

De medewerkers van Vender Parts zijn uitermate behulpzaam, hebben kennis van zaken en
zorgen voor een snelle afhandeling. Ik zal Vender Parts graag aanbevelen.

Judith 29-10-2019

Prima service, en toen de bestelling wat langer op zich liet wachten ,keurig op de hoogte gehouden dmv mail en telefoon.

Marthijn 28-10-2019

Goedeprijs en snel geleverd

Zondag’s besteld voor 21:00u, bevestiging mail gekregen met levering op Dinsdagmiddag (toen dacht ik, kleine lettertjes zeker “vandaag besteld morgen in huis” geld niet op zondag natuurlijk...Jammer..) Maar maandag ochtend in de PostNL app.. bericht dat de bezorger onderweg was!

Top dus!

Jeroen 28-10-2019

Thule produkt besteld en de service en klantvriendelijkheid van Venderparts is uitstekend!
Communicatie verliep ook erg goed!
In de winkel wist men van onze komst en werden we goed geholpen.

Jimmy A. 25-10-2019

Helemaal tevreden over de service en levering van deze webshop. Wat ik bestelde werd doordat dit niet op voorraad was niet geleverd binnen een dag en hier kreeg ik gelijk een mail over van een medewerker. Die dag extra wachten was door deze service geen probleem en hierdoor wist ik gelijk waar ik aan toe was. Goede ervaring dus en zal hier zeker vaker bestellen!

Wout Vochteloo 25-10-2019

Ik heb een fietsendrager merk Uebler gekocht bij Venderbosch waar ik tevreden over ben.
Toen een van de afstandhouders defect bleek ben ik heel goed geholpen in Halle. Prima service.

Jean-Paul 24-10-2019

Vanaf aankoop tot aan de verzending, goed en snel contact gehad over de mogelijkheden van het product. Ik beveel deze webshop zeker aan. Als je een autoradio nodig hebt, dan is venderparts de webshop die je nodig hebt.

John 11-10-2019

het bedrijf geeft een zeer goed advies en levert op tijd en als het product niet overweg kan met de software van de auto een zeer goede service

Jelle Smid 17-09-2019

Had een fietsdrager besteld maar was niet te leveren binnen 4 dagen.
Boden ze mij het zelfde type maar dan kantelbaar.
Dat noem ik service, en zonder bij betaling, super.

T Maas 15-09-2019

Zeer attent, behulpzaam en snel.
Mijn vragen werden zeer snel beantwoord. Uitleg goed en duidelijk. Ontvangst bestelling al de volgende dag en een leuk presentje erbij. En dan ook nog eens de goedkoopste prijs. Mooier kan niet.

Saskia 15-09-2019

Goede info op website, snelle levering en goede info over wanneer de levering is, product is netjes verpakt geleverd.