Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Arend Voskuijl 18-06-2022

Kocht er de magnat receiver voor een prima prijs. Aardige mensen. De logistieke afhandeling was een beetje slordig, zoals in niet weten of ie nou op voorraad was en de verkeerde kleur speakers toesturen. Ach, er zijn ergere dingen.

Tony 15-06-2022

Via marktplaats interesse getoond in een tweede kans Bluenode soundbar. Zeer vriendelijk en snel geholpen, ook buiten openingstijden en zelfs op een feestdag. Omdat mijn vrouw de kleur uiteindelijk niet goed vond heb ik een nieuwe soundbar gekocht, tegen een scherpe prijs. Erg netjes bij Smits Arnhem, service, prijs, vriendelijk en betrouwbaar. En het product zelf, wat een geluid voor een soundbar, m.n. voor muziek!

Edwin 12-06-2022

Node2i via marktplaats aangeboden door Smits. Snel contact gelegd en dezelfde dag de koop gesloten. Ik kreeg er meer accessoires bij dan verwacht tegen een meer dan schappelijke prijs.

Karin 12-06-2022

Goede winkel, nette communicatie en proactief met oplossingen wanneer product niet op voorraad is. Misschien wel andere pakketbezorgers contracteren

Gerard 10-06-2022

Bij mijn zoektocht naar nieuwe av receiver en 5.1 speaker set via google bij Smits (Arnhem) terecht gekomen en offerte gevraagd.
Hierop werd zeer snel gereageerd door een van de medewerkers (Dylan) die al direct (in tegenstelling met andere shops) een nette offerte mailden.
Het overige contact met hem verliep vlot en prettig (niet gehaast en geen druk) en dit gaf mij een prettig gevoel.
Na nog wat onderhandelen was ik er dan ook snel uit dat zij mochten leveren en plaatsten ik mijn bestelling met nog een enkele aanpassing van mijn kant die ook door Dylan zéér klantgericht werd verwerkt.
Enkele dagen na de aflevering van mijn nieuwe set kon ik deze door ziekte pas instaleren en kwam ik erachter dat de door mij aangekochte subwoofer eigenlijk niets aan de configuratie van mijn set zou toevoegen.
En nu komt het belangrijkste.
Ik besloot om op 2e Pinksterdag deze zelf terug te gaan brengen In Arnhem om zo ook gelijk eens een kijkje in de winkel te kunnen nemen. (keurige zaak trouwens)
Zodra ik binnen kwam met deze zware doos werd ik vriendelijk begroet en aan de kassa al snel geholpen.
Er werd mij gevraagd naar de rede van retour en de speaker werd ondanks dat deze ongeopend was geweest even gecontroleerd (wat ik niet meer dan normaal vind natuurlijk) en hierna zonder meer retour genomen.
Ik denk het gaat hier echt zoals het eigenlijk overal zou moeten zijn en besloot gelijk maar een nieuwe BluRay speler aan te kopen die netjes een prijs aanpassing kreeg.
Het retour bedrag stond al met twee dagen weer op mijn rekening.
Het is een lang verhaal maar ik weet al waar mijn nieuwe televisie als de spaarpot weer gevuld is vandaan komt.
En dat is mij best een stukje rijden vanuit Vleuten waard.
TOP PERSONEEL DAAR.

PvdB 09-06-2022

Tijdens mijn zoektocht naar een streamer/versterker kwam in contact met Smits Arnhem. Super vriendelijke te woord gestaan ( zelfs buiten reguliere winkeltijd ), goed geholpen en ook nog eens een interessante aanbieding gekregen voor een Bluesound Powernode N330! Deze werd vervolgens erg snel geleverd, top!
Ik heb heel even op het punt gestaan de N330 te ruilen voor een N130 en ook dit bleek geen probleem.
Inmiddels besloten de N330 te houden, wat een kwaliteit voor het geld!
Erg tevreden over de winkel en de apparatuur die zij aanbeveelt en levert voor een prima prijs!

Ernst 09-06-2022

Keurige service, goed oplossingsgericht bij een vraag en snelle verzending. Fijn!

Wouter Pieterse 08-06-2022

Via Marktplaats ‘tweede kans’ product gekocht.

1) erg goede foto’s en omschrijving
2) prima prijs
3) duidelijk over reserveren en in maken afspraak

In de winkel was de ontvangst wat apart, het leek alsof ik de drie mannen stoorde in hun werk achterin de zaak. Hierom geen 10

Want toen contact genmaakt was, was de service weer top. Toestel even getoond, werking toegelicht, net als garantie.

Ik kom hier wel weer.
SmitsArnhemB.V. 08-06-2022

Hoi Wouter,

Dank voor je review.

Excuus voor het wat minder warme welkom. Maar fijn om te horen dat je verder goed geholpen bent.

We zullen hier in het vervolg beter op letten!
Hopelijk tot een volgende keer.

SmitsArnhemB.V. 08-06-2022

Hoi Wouter,

Dank voor je review.

We zullen hier in het vervolg beter op letten!
Hopelijk tot een volgende keer.

Mart 07-06-2022

Ik werd mee genomen in de wereld van audio. Duidelijke uitleg en een prima aanbieding. 2 collega’s gesproken en allen zeer vriendelijk, hulptaal en professioneel. Ik zal hun een volgende keer dat ik iets nodig heb, niet vergeten.
Gr Mart Koolen

Martijn 07-06-2022

Smits Arnhem heeft op Marktplaats soms net wat scherpere prijzen dan op hun eigen website. Contact verliep soepel en levering was vlug.

Bert 02-06-2022

En dan heb je de afgelopen jaren geïnvesteerd in een receiver, een DAC erbij... En daarna nog goede luidsprekers. Een kameraad gaf aan om op Marktplaats te kijken. Wat duurdere, 2e hands luidsprekers. 2e hands??? Weet ik veel wat er mee gebeurt is. Maar toch .....zo kom je uit bij Smits Arnhem. Op zondag appje gestuurd want bij de advertentie staat " ook buiten kantooruren" . Snel app verkeer, vriendelijk, to the point. Maandagmiddag knoop doorgehakt, de Dali Opticon 6. Woensdag binnen. Wat een geluid, wat een service en wat een prijs. Erg top bij Smits Arnhem . Vriendelijk, vlot en, belangrijk, betrouwbaar . En ja, vrienden raad ik zeker Smits aan. Bedankt allemaal.

George 01-06-2022

Geweldige deals, top service, vriendelijk en snel. Ook enkele vragen die ik gesteld heb over mijn nieuwe versterker zijn zelfs op zondag(!!) beantwoord. Complimenten

Denon AVC-X6500 28-05-2022

Denon AVC-X6500 gekocht. Prijs was goed, snelle verzending, helaas was het (inruil) apparaat niet schoongemaakt en zat de stroomstekker niet in de doos.
Bij de advertentie stond dat het een tweede keus apparaat (dus een retour?) was, maar het blijkt een inruilapparaat te zijn. Er werd verteld dat het apparaat 1/1,5 jaar oud is, maar daar twijfel ik nu sterk aan.
Er werd aangeboden een nieuwe (of ook tweede hands) stekker te versturen, maar aangezien ik geen zin heb om vier dagen op een stekker te wachten had ik er zelf al eentje gekocht. Ik had eigenlijk een andere geste verwacht, maar helaas, geen reactie meer ontvangen.
Ik twijfel of ik deze winkel aanbeveel aan vrienden/collega's.
Ik overweeg om het apparaat retour te sturen.
SmitsArnhemB.V. 31-05-2022

Beste klant,

Nogmaals onze excuses dat het apparaat niet is aangekomen zoals u verwacht had. We hebben hier duidelijk een steek laten vallen door het apparaat niet grondig te controleren voor verzending. Uiteraard niet onze normale gang van zaken.

We nemen graag nog even telefonisch contact met u op voor een passende oplossing en hopen uw vertrouwen in onze winkel te kunnen herstellen.

Lucas 27-05-2022

Ik heb nu al een paar keer producten besteld bij Smits en iedere keer met grote tevredenheid. Het contact is fijn, de prijzen zijn erg goed, ze zijn bereid af en toe tegemoet te komen in de prijs en de verzending wordt snel geregeld. Goede service, hier kom ik vaker terug!

Joop Plukkel 23-05-2022

Al weer enige tijd geleden kwam ik tot de conclusie dat het tijd werd om mijn installatie uit te breiden met een streamer. Zoals menig audiofiel nam ik ruim de tijd om me op de aanschaf ervan te oriënteren en de markt te verkennen. Tijdens mijn zoektocht naar dé streamer, naar dé beste koop, bezocht ik sites van speciaalzaken, las ik reviews en deed ik mijn best om de perfecte match te vinden. Toen ik ongeveer wist wat ik wilde hebben, ben ik op zoek gegaan naar de beste prijs en tijdens het surfen op o.a. Marktplaats kwam ik uit bij Smits Arnhem, die een heel aantrekkelijk exemplaar aanbood. Ik nam contact met hen op en gaandeweg kwam ik er achter dat zij geweldig met mij meedachten: ik stond er niet alleen voor. Om gelijk spijkers met koppen te slaan reed ik nog dezelfde middag van Breda naar Arnhem, waar ik hartelijk werd ontvangen (wat een mooie winkel, en wat gróót) en waar ze alle tijd voor me hadden. We namen de verschillende modellen door, en de verkoper adviseerde uiterst correct (hij drong niks op) en hielp toen de keuze gemaakt was, met de installatieprocedure, met de inbreng van een module / software om de streamer plug en play klaar temaken, en met de garantiepapieren. Hartstikke fijn. Inmiddels geniet ik alweer een paar weken van de puike streamer, met dank voor de uitstekende begeleiding van *** van Smits Arnhem.

Jan B 22-05-2022

Ik had een online uitgezocht. Deze was niet meer beschikbaar, maar is mij een zeer goed alternatief geboden voor een scherpe prijs.
De nieuwe sub bevalt uitstekend!
Wat mij opvalt is een hele goede service en het meedenken van Marijn.
Ik ben ook heel tevreden over de communicatie die snel en duidelijk is.
Kortom kan ik Smits aan een ieder aanraden.

Christian B. 18-05-2022

Was in de markt voor een nieuwe set luidsprekers en op basis van diverse recensies interesse in een set Wharfedale Linton speakers. Maar ik wilde ze wel eerst zelf horen en die mogelijkheid was er bij Smits. Ook was het geen probleem om mijn eigen Marantz versterker en cd speler mee te nemen. Kon ook in alle rust deze speakers auditeren en ik moet zeggen: horen = kopen. Helemaal als Smits ook nog eens een uiterst scherpe aanbieding had voor deze nieuwe (dus ongeopend) speakers. Ook top dat je aan de achterkant van de winkel kunt parkeren en vervolgens geholpen word met inladen.

Arjan 16-05-2022

Ik zag een advertentie op MP aangeboden door Smits in Arnhem daarop heb ik geageerd omdat ik het product graag wilde kopen. Op mijn vraag of dit product nog te koop was gaf de verkoper aan dat het reeds was gereserveerd voor iemand anders, niks aan te doen dat gebeurd wel eens.

Direct geeft de verkoper aan dat hij nog een gelijkwaardig product te koop had, dat kan ik wel erg waarderen als mensen met je meedenken, dus ik ga over tot aankoop.

Alles is super fijn en duidelijk verlopen en inmiddels heb ik het product aangesloten en werkt helemaal zoals ik mijzelf dat had voorgesteld.

Complimenten aan de verkoper en het bedrijf voor de duidelijke, snelle en zeer vriendelijke communicatie, zo ook het leveren van het product duidelijk waar je aan toe bent en lekker snel!

Voor mij een absolute aanrader.

Ronald 15-05-2022

Via de marktplaats pagina van Smits een fraaie Dali centerspeaker gekocht. Online prettig geholpen. Snelle duidelijke communicatie met goede voorlichting. Handeling prima. Helemaal goed! Kijk uit naar het nieuwe geluid in de woonkamer.

Daniel 12-05-2022

Heel vriendelijk, scherpe prijzen en snelle verzending. Zeker een aanrader.

Oren Toft 05-05-2022

good service and communication. thank you. would recommend the store to any audiophile.

Peter en Astrid 05-05-2022

ouderwetse service bestaat nog.
zo hoort het.
tv gekocht keurig geholpen goede prijs en top service.

dat komt in het internet tijdperk niet of nauwelijks nog voor.

Dylan en Marijn in een woord geweldig.
Bij smits moet je zijn voor een fantastische service en een superscherpe prijs krijg je de tv die je wilt en een ouderwets goede service

groeten

Tom 04-05-2022

Vond een 2dekans set Dali Oberon 9 voor een mooie prijs op marktplaats van Smits Arnhem. Communicatie via de marktplaats app was snel en vriendelijk. Prima winkel en personeel!

Patrick 02-05-2022

Smits Arnhem heeft mij goed geholpen in de aanschaf van een nieuwe televisie. Ze reageren snel en hebben mij een mooie aanbieding voor een LG OLED gedaan. Eerder hebeen TV via Smits Arnhem gekocht en dat zal ik de volgende keer weer doen, evenals het aanraden van familie en vrienden om met Smits Arnhem zaken te doen.

JW 30-04-2022

Goede voorlichting en snel versturen en levering.
Prijs ook prima na onderhandelen.
Kortom Prima