Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Peter 20-09-2022

Heel goed advies en schitterende service. Je kan eindeloos vragen stellen zonder de verplichting om te kopen. Dat is zeldzaam. Tevens ook een snelle levering.

Diana en Hans 17-09-2022

Na een vraag via een website-formulier buiten openingstijden aan Smits Arnhem te hebben gesteld, de dag erna direct een telefoontje van D*** van Smits Arnhem gehad. De wijze van communicatie, de klantvriendelijkheid en daarbij opgeteld ook nog eens de snelheid waarmee de aankoop ( een SONY 77 inch OLED televisie model 2022 ) bij ons, in Purmerend nota bene, is afgeleverd wekte in eerste instantie argwaan (wij waren Media Markt gewend) maar het bleek allemaal te kloppen. Fantastische klantervaring en dat is te gek om mee te mogen maken anno 2022. De transporteur heeft ook nog de oude led televisie meegenomen. Dank D*** en collega's, jullie hebben er weer een klant bij !!

Wim 16-09-2022

Een aanbieding waarvan ik dacht te mooi om waar te zijn. Maar het was echt waar. Super contact met aardige mensen, snel antwoord op vragen, snelle verzending. Wat mij betreft echt een top hifi zaak. Graag tot een volgende keer.

Giedrius 13-09-2022

Nieuw speakers gekocht en ervaring is alleen maar positief:
* snelle reactie
* advies op maat
* top service mbt service

Antoine 07-09-2022

Eerst via de e-mail contact gehad, dit ging zonder problemen en erg snel. Daarna afgesproken wat ik wilde hebben en dit in de winkel opgehaald. Erg vriendelijk personeel. Heeft kennis van zaken en neemt de tijd voor je. Kom ik zeker terug en zou deze winkel ook bij kennissen aanbevelen !

Bakkums 07-09-2022

Afgelopen weekend een Denon receiver opgehaald bij Smits. Dit betrof een 2de kans artikel maar was zoals van ze gewent 100% goed. Prijs +/- 18% onder nieuw waarde, maar wel gewoon fabrieksgarantie en goed advies.

Heb al meerdere keren nieuwe of 2de kans artikelen opgehaald en altijd goed te woord gestaan. Top personen.

Heb ze een 9 gegeven omdat er altijd verbeteringen mogelijk zijn, al kan ik ze niet benoemen.

E voor Denon 01-09-2022

Al bij aankomst in Arnhem, zie je al dat dit een zaak is van perfecte kwaliteit. Het interieur is verzorgt en heel mooi ingericht. Je treft hier nog topkwaliteit apparatuur aan.
Zowel in luidsprekers, surround- en of stereo versterkers aan.
Een feest om te beleven.

Ron Booden 01-09-2022

Fijne winkel met deskundig personeel. Ook aankopen via website en/of marktplaats verlopen prima.
Misschien alleen een andere vervoerder want de huidige is niet erg betrouwbaar wat betreft dag van afleveren.

Jan 29-08-2022

Prettige communicatie en vlotte afhandeling. Product voldoet een de verwachtingen.

Rutger 29-08-2022

Ik kocht wat online. Snelle response op vragen. Prima, inhoudelijke antwoorden. Komen afspraken na. Fijne, persoonlijke communicatie. Goede uitleg. En ook nog eens scherp geprijsd. Blijkt de winkel er ook nog eens mooi uit te zien. Aanrader!

Alex 29-08-2022

Heb nu een aantal high end kabels bij deze winkel gekocht. En hun snelle service, kundig en klantgericht advies icm hun super scherpe prijzen hebben mij een vaste klant gemaakt. Top!

Viktor Karaba 28-08-2022

Perfect communication over emails. Fast and cooperative workers in the shop. Parking is 2m from shop.

Paul 28-08-2022

Ik heb tegen een zeer scherpe prijs een Audioquest powercord gekocht.
Jammer dat de kortere lengte er niet meer was ( dan wel op tijd de MP advertentie verwijderen!), maar het tegenvoorstel was prima. Het was niet helemaal duidelijk hoe ik moest bestellen, omdat de MP-prijzen een stuk lager waren dan die op de site,
maar dat is opgelost. De levering was snel en de kabel was goed ingepakt. Al met al een prima aankoop!

Jalke Peters 17-08-2022

Wederom goed geholpen voor een zeer scherpe prijs. Er was een fout gemaakt bij het afhalen maar dit is netjes opgelost daarna dus geen klachten.

Koop hier laatste jaren vaak mijn audio vanwege prijs en klantvriendelijkheid.

Gert 12-08-2022

Wat een fijne club mensen bij Smits! Naast het feit dat ze beslist in zijn voor een geweldige aanbieding, denken ze ook graag mee als je je wensen kenbaar maakt. Afgelopen maand hier een nieuwe versterker, en een set fraaie staande speakers (Silver 300s) gekocht en zeer tevreden mee. Ook de communicatie omtrent de artikelen zeer goed. Eventueel volgende aankoop kijk ik beslist eerst bij Smits in Arnhem!

Jan Morel 11-08-2022

Had hier al eerder gekocht en dat beviel prima, dus nu opnieuw gekozen voor Smits Arnhem voor een LG Oled TV

Ivo 10-08-2022

Via marktplaats in contact gekomen met Smits Arnhem voor de aankoop van een LG OLED C2 tv. Ik kreeg vrij snel reactie. Na een afspraak gemaakt te hebben, heb ik de tv opgehaald bij Smits waar de tv al direct klaar stond.
De communicatie verliep prima en ik heb de tv voor een goede prijs gekocht (De prijs scheelde behoorlijk vergeleken met andere winkels).
Ik zou bij Smits Arnhem in de toekomst zeker weer een tv kopen.

Marcel 10-08-2022

Nette prijs, redelijk vlotte levering.
Product is beschreven zoals in de advertentie stond aangegeven

Auke 10-08-2022

Ik kwam in contact met de behulpzame mensen van Smits via Marktplaats. De communicatie verliep vlot en prettig. Na enige mail wisselingen (via Marktplaats) mijn bestelling laten plaatsen. Alles prima verlopen.
Wat mij betreft een uitstekende winkel om zaken mee te doen!

Maurice 10-08-2022

Bij Smits in Arnhem hebben ze verstand van zaken en geven je een eerlijk er oprecht advies.
Ze hebben scherpere prijzen tov andere grote concurrenten.

Ga naar de winkel en ervaar daar zelf het juiste advies.

Sander 10-08-2022

Zeer fijne winkel om zaken mee te doen.
Prijs is altijd, snel leveren en zeer klantvriendelijk.
Ook assortiment is zeer uitgebreid.
Smits is echt een begrip in Arnhem en omgeving.

GÜRKAN 09-08-2022

Vriendelijke medewerkers, ze hebben altijd scherp prijs op hun producten.

Dali opticon mk2 vocal wat ik gekocht heb, dat het heeft compacte maat maar grote en helder geluid!

Patrick 08-08-2022

Fijne zaak. Ik kwam via hun Marktplaats advertenties bij een fantastische aanbieding voor een set Dali Rubicon 6 speakers. Ondanks de super scherpe aanbieding toch nog een redelijke inruil bedrag voor mijn oude speakers gekregen zodat ik hiervoor niet op Marktplaats hoefde te leuren.
Tijdens het bestelproces keurig telefonisch hier doorheen geleid door één van de vriendelijke medewerkers. Bij het ophalen in Arnhem keurig geholpen.
De eerste indruk van de speakers is precies wat ik er van verwacht. Al zal ik de komende tijd nog wel wat bezig zijn met het vinden van de juiste positie in de woonkamer en het inspelen van de speakers.

Mark Weidema 06-08-2022

Via marktplaats deze winkel gevonden. Er werd geadverteerd voor speakers van Dali. Ik was al een tijdje op zoek naar de Rubicon 6. Deze waren dusdanig laag in prijs dat ik ze wel moest kopen. Na een telefoontje was de deal gedaan. Verkoop gaat via hun website, dus niet via marktplaats, wat ik erg prettig vond. Het personeel is zeer behulpzaam en kundig. Bezorgen was top geregeld. Al met al een zeer positieve ervaring met deze winkel. Aanrader!

Marina 02-08-2022

Ze bestaan nog. Speciaalzaken waar de juiste apparatuur wordt verkocht, de medewerkers écht weten waar ze het over hebben en waar service en klantvriendelijkheid hand in hand gaan. Smits Arnhem kende ik nog niet en kwam er via internet terecht, op zoek naar een nieuwe tv plus soundbar en dvd speler. Wat ik wilde, wist ik. Wat daarbij paste, nog niet. Een kleine rondgang langs de grote aanbieders leverde een 'ongeveer goed' selectie op. Maar bellen met Smits (ik zocht een bepaald model tv, zij zouden er nog een hebben staan) bracht in 1 telefoongesprek alles wat ik zocht. Ik kreeg advies en er werden wat alternatieven besproken. Na een half uur had ik alles aangeschaft, was de aflevering geregeld en zou alles keurig geïnstalleerd worden. Wat diezelfde avond nog gebeurde.
Het is een prachtig bedrijfsmodel: verkoop kwaliteit, weet wat je verkoopt, neem de tijd voor je klanten en verleen service. Dat dit alles ook nog eens kan met concurrerende prijzen is knap en daarachter schuilt een bedrijfsfilosofie die je niet overal aantreft: we hebben een bedrijf dat jaren mag meegaan en dat kan alleen als je goed zorgt voor zowel de klant als je medewerkers.
De website is overzichtelijk, alles wat je wilt weten is makkelijk te vinden. Trouwens, voor wie RAF nog kent (Rijnstraat, Amsterdam, bestaat niet meer, heet nu HiFiKlubben): daar hadden ze altijd zowel nieuw als tweedehands. Smits doet mij daaraan denken, deze zaak heeft een prachtig aanbod van 2e kans apparatuur.
Conclusie: een topzaak en ik hoop dat ze zo doorgaan (lukt ongetwijfeld)!