Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is berekend op basis van 258 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Haberdoedas 16-02-2021

Via Marktplaats bij Smits Arnhem terecht gekomen.
Voor eentweedekans Bluesound die gelukkig niet meer leverbaar was.. want ik kon een spiksplinternieuwe voor een hele mooie prijs aanschaffen. Vrijdag besteld en ondanks het slechte weer alsnog dinsdag in huis.

Top service, interesse, luisterend oor, oplossingsgericht, know-how, vriendelijk, eerlijk, mooie prijzen, topmerken, zeg maar Smits..

Ps. Ook al heb je niets nodig, gewoon even langs gaan, of bellen.. wedden dat ze iets moois voor je hebben.

Alex 14-02-2021

Duidelijke communicatie mbt aankoop speakers. Goede prijs en goede service! De speakers zijn fantastisch. Bedankt !

George 13-02-2021

Super vriendelijk service een zeer aantrekkelijke prijzen. Altijd een oplossing gevonden voor klanten.

Michael 12-02-2021

Goede service, duidelijke communicatie, vlotte levering.

Na bestellen, mail en telefonisch contact gehad over 2de keus speakers. Waren niet meer leverbaar,
Na overleg toch nieuwe speakers besteld.
Werden binnen een dag geleverd.

Speakers zijn echt top.

Hans 12-02-2021

Zeer netjes geholpen om een subwoofer uit te zoeken . Goede service en advies en zeer vriendelijk en Betrouwbaar

Hans 11-02-2021

Uitstekende klantenservice, goede begeleiding
Attent personeel.
Doen niet moeilijk.
Zeer scherpe prijzen, en dan ook nog gratis verzending.
En snelle levering.

Rutger 11-02-2021

Bij toeval in contact gekomen met deze winkel, mijn eerste ervaring dus. Snelle reacties, scherpe prijs. Deze winkel ga ik onthouden. Product netjes bezorgd, werkt allemaal prima. Helemaal tevreden.

Sido 09-02-2021

Een Bluesound Flex aangeschaft. Prima service. Uitermate vriendelijk en flexibel. Daarnaast ook nog eens scherpe prijzen. Artikel was binnen 2 dagen binnen.

Jeff Huisman 08-02-2021

Via marktplaats met deze winkel in contact gekomen, ze boden een eerlijke inruilprijs voor de apparatuur die ik had, toen ik die vervolgens zelf al verkocht had een upgrade naar een betere mediaspeler/versterker met een flinke korting.
Ben alleen bang dat de bezorging door de huidige sneeuw vorst periode nog even op zich zal moeten wachten.
Maar vol vertrouwen zie ik mijn aankoop tegemoet tot die tijd even zelf zingen :-)

Bert griffioen 08-02-2021

2 st. Wireless speakers gekocht bij Smits Arnhem.
Qua prijs was Smit op moment van kopen de scherpste die ik vinden kon. Speakers niet besteld via de webshop, maar corona proof middels mail contact met de verkoper, wat prima ging, snelle reactietijd, ook in het weekend. Betaling ging daarom wel iets anders (via een link in een mail), maar dat werkte verder prima. Levering 2-3 werkdagen na bestelling, maar dat was voor mij totaal geen probleem.
Zeer tevreden over de afhandeling door Smits van mijn bestelling

Dirk 07-02-2021

Vriendelijke en accuraat advies en afhandeling van mijn bestelling door de mannen van Smit! Zaterdagochtend om 09:30 gebeld en om 13:00 stond mijn bestelling klaar in Arnhem. Alles prima naar wens en inmiddels geniet ik van geweldig mooie geluidsweergave thuis terwijl het buiten sneeuwt. Mijn complimenten! Groet, .....

DT Rotterdam 06-02-2021

Het 2e kansje waarvoor ik ging bleek net verkocht te zijn. Smits Arnhem bood mij gelijk een heel mooi alternatief waarvan ik dankbaar gebruik heb gemaakt. Product is snel en keurig verzonden. Weer een blije klant erbij!

Fred Wubbenhorst 04-02-2021

Snel, netjes en niet opdringerig. Was enige verwarring mbt de bestelling, maar keurig en netjes opgelost.

Guido 02-02-2021

Online een Bower en Wilkins center speaker besteld. Goede prijs kwaliteit verhouding, een goede indicatie van de levertijd en even een belletje toen de speaker binnen was en verzonden ging worden.

Paul 30-01-2021

Ik heb nu voor de tweede keer een grote weloverwogen aankoop gedaan bij Smits Arnhem. Beide keren snelle en persoonlijke communicatie. Scherpste prijs en snelle levering. Ook netjes factuur op de mail en uitleg welke garantie.

Bas 29-01-2021

Nu de winkels dicht zijn, moet ook de aanschaf van hifi online plaatsvinden. Dat vond ik lastig, maar ik ben erg tevreden over de productinformatie en de begeleiding bij het aankoop proces. Op de website staat Vraag naar de Smits prijs. Dat bleek een goede deal en ik was overstag. De luidsprekers had ik drie dagen later in huis. Nu kan ik twee weken luisteren en ze terug sturen als ik ontevreden ben. Dat is de zekerheid die ik nodig had.

Goede informatie voorziening
Snelle reactie
Goede prijs

Daarom beoordeel ik met een 10.

Dylan 26-01-2021

Snelle en duidelijke beantwoording van vragen, snelle levering en goede producten tegen een zeer scherpe prijs!

Sander 21-01-2021

Ik heb een Dali subwoofer recent gekocht. Correcte en snelle reactie op vragen. Subwoofer was een model waarvan de verpakking al een keer open is geweest.

Over de sub zelf; ik ben nog een starter op het vlak van home cinema dus er zullen ongetwijfeld betere zijn. Dit is bij mijn weten het instapmodel maar voor mijn ruimte klinkt de woofer keurig. Mooie lage tonen. In combinatie met mijn Dali Fazon Micro en Denon AVR 2700 een mooi setje.

JLN 21-01-2021

Er wordt snel en duidelijk gecommuniceerd, de prijzen zijn goed (stuur altijd even een berichtje voor de laagste prijs), ze doen enorm hun best voor een korte levertijd, ook als er geen voorraad is en een vergeten artikel (foutje van de fabrikant) wordt snel opgelost.

Kris Broodcoorens 20-01-2021

Ondanks de lockdown, ik de winkel nog nooit in werkelijkheid zag en onze contact enkel online verliep een goeie service, duidelijke en volledige informatie, goede communicate (zelfs op zaterdagavond en zondagochtend!), mooie prijs en vlotte levering. Ondanks dat dit een tweedekans was en de door behoorlijk gehavend was, zag het toestel er picobello uit en was het aansluiten een makkie. Nu mijn aankoop uittesten en er vooral veel plezier aan beleven.

Rob Groenevelt 19-01-2021

Zeer nette en behulpzame mensen . Geen gewoon internet bedrijf en altijd een oplossing klaar. Kom uit Eindhoven maar heb nu mij Electronica adres gevonden . Jammer dat de winkel niet open is , Corona , maar zo gauw het kan , kom ik zeker kijken .

Petrs 17-01-2021

2 speakers dali Oberon 3 aan gekocht! De medewerkers zijn vriendelijk, enorm behulpzaam ook achteraf te bereiken voor support. Goede prijs! Kortom goede service!

Ramon Sijstermans 15-01-2021

Ik woon niet eens in de buurt, maar aangezien ik het belangrijk vind in deze tijd om fysieke winkels te steunen ben ik op zoek gegaan naar een winkel die het product verkocht wat ik zocht. Ik kwam uit bij Smits Arnhem en nam contact op met deze firma.

Ik had vanaf het eerste moment een zeer goed gevoel. Er was duidelijkheid, openheid en vriendelijkheid. Zeer belangrijke ingrediënten voor een goede, klantgerichte, speciaalzaak.

Aangezien het opgestuurd moest worden en het daardoor iets langer zou duren, in combinatie met mijn eigen ongeduldigheid nam ik contact op met Smits en ook nu weer super professioneel en klantvriendelijk. Er is zelfs een andere transporteur opgeroepen om het product sneller bij mij te krijgen.

Een dikke 10 voor deze zaak!

Melvin 15-01-2021

Dinsdag de tv besteld en vandaag bezorgd. Contact gehad met xxc, snelle reactie op berichten en erg vriendelijk.
Ben goed geholpen en de verzending was ook top geregeld.

RdW 12-01-2021

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Snelle reacties op vragen en denken mee over alternatieven.

Manfred 09-01-2021

Overzichtelijk webshop; Ik ben er terecht gekomen via Marktplaats; vriendelijke mensen, reageren netjes en vlot. Helpen je uitstekend om tot een goede overeenkomst te komen.

Marcel Doornkamp 05-01-2021

De oudste hifi winkel van NL, dat zegt natuurlijk al genoeg.
Prima service, goede communicatie en snel van handelen in woord en daad. Ik had ‘s avonds gekocht, volgende dag gelijk verzonden.
Enige verbeterpunt (vandaar een 9) is dat sommige producten wat summier voorzien zijn van foto’s, maar als je daarom al af zou haken.
Omschrijvingen zijn helder en duidelijk en wijze van communiceren is gepast.
Wat mij betreft een echte aanrader.

Daniël 05-01-2021

Zowel zaken gedaan met de fysieke winkel als met de webshop. Kan het Smits Arnhem alleen maar aanbevelen. Grote winkel met ruime sortering. Ook high end apparatuur. Medewerkers hebben kennis van zaken. Er wordt altijd erg snel en accuraat gereageerd. Afspraken worden nagekomen. Gewoon een fijne winkel!

Maarten 02-01-2021

Naar aanleiding van een Marktplaats advertentie een set Dali luidsprekers besteld. Op mail berichten wordt snel, vriendelijk en precies gereageerd. Bij een vraag ook net even dat stapje extra om mij comfortabel door het bestelproces te leiden. Levering was snel en zorgvuldig. Top

Huib 30-12-2020

Een speaker dankzij een advertentie op marktplaats bij Smits gevonden, en hierna via de website van Smits verder alles afgehandeld. De speaker is vandaag geleverd en is precies zoals ik had verwacht. Ben erg goed en snel geholpen en voor een zeer scherpe prijs. Ik zal voortaan eerst bij Smits op de website kijken als ik wat nodig heb van audio of televisie.

Martin 30-12-2020

Nieuwe centerspeaker gekocht via Smits. Snelle, kundige afhandeling, en ook nog een hele scherpe prijs. Top, ga zo door!

Roel Adema 28-12-2020

Sterke aanbieding, goed advies. Snel en netjes bezorgd. Product spreekt voor zich, erg goeie kwaliteit.

Pieter 27-12-2020

De hele afhandeling geen heel vlot.
De communicatie was helder en de service en info was top

Eddy 25-12-2020

Prima afhandeling van het via internet gekochte product. Tweede kans product ook netjes verpakt in de orginele verpakking. Zeer tevreden.

Danny Smit 23-12-2020

Via een advertentie op marktplaats ben ik deze week bij Smits uitgekomen.
Ik reageerde in de avond op een advertentie op marktplaats en kreeg al snel een reactie. Omdat ik in de markt was voor een nieuwe tv, heb ik op basis van de goede reviews op internet om meer informatie gevraagd over de Sony 65XH9505, een van de flagship modellen van Sony op dit moment. Ik ga nooit over een nacht eis en heb me al enkele weken goed geïnformeerd via internet en marktplaats en heb deze tv de voorkeur gegeven boven de LG OLED 55CX6LA en de Samsung QLED. De laatste kan geen Dolby Vision afspelen, alleen HDR10+ en de LG heeft prachtig beeld, maar ik wilde geen enkel risico lopen op inbranden en ook meldingen van van connectiviteit problemen tussen de LG en mijn Nvidia Shield hebben mij doen kiezen voor de Sony. Bovendien krijg je voor hetzelfde geld een tv van 65 ipv 55 inch.
Ik werd gelijk terug gebeld naar aanleiding van mijn informatie aanvraag via de website van Smits en werd vriendelijk en netjes geholpen. Kort daarna heb ik via de website de bestelling afgerond.
De levering verliep snel. Op maandag middag heb ik de tv besteld en op woensdag ochtend werd deze door de transporteur geleverd door een vriendelijke bezorger.
De tv werd netjes in de woonkamer afgeleverd.
De avond voor bezorging werd er ook nog even netjes gebeld om de bezorging ook nog telefonisch af te stemmen.
Ik ben erg te spreken over de service en afhandeling van deze aankoop bij Smits en zou in de toekomst beslist nog eens bestellen. Hun prijsniveau is scherp en scherper als andere aanbieders op het internet.
Ik heb gelijk op advies van de medewerker een geschikte muurbeugel van Vogels meebesteld, waar de tv nu prima aan hangt.
Ik ben zeer tevreden met deze tv. De connectiviteit met mijn Samsung soundbar en Nvidia Shield werkt perfect.
Ik heb het beeld en het geluid nog aanpast met de instellingen van Rthings en een thread op reddit, waardoor het beeld nóg beter is! De tv is erg eenvoudig te bedienen middels het Android systeem.
Denk bij aanschaf van een 4K UHD tv aan de aanschaf van goede HDMI 2.0b , 60hz 4:4:4 kabels zodat de bron zoals Netflix ook daadwerkelijk het Dolby Vision of UHD beeld kan doorgeven aan de tv als je er een extern apparaat aan hangt. De tv geeft werkelijk prachtig beeld en in combinatie met een goede soundbar ga ik hier de komende jaren heel veel plezier aan beleven!!

Martijn Angenent 21-12-2020

Ik had een vraag mbt korting op een toestel. Kreeg daar meteen een eerlijk prijs op. Reactie’s waren snel. Uitleg was duidelijk en de koop was snel gesloten. Super voor elkaar!

Dhr. Collignon 21-12-2020

Een 9 (want een 10 is voor god, zei men vroeger :-)
-enerzijds omdat het product (bluesond flex speaker) gewoon een enorm goed product is)
-Anderszijds omdat Smits niet alleen goede spullen heeft maar gewoon netjes doet wat er wordt afgesproken en zelf nog even terugbelt als er toch nog iets mogelijk is dat eerder niet zo leek.
En omdat het december was ook nog wat extra kortingsacties, wat wil je nog meer.

Michel 16-12-2020

Bij bestellen van de node2 dat toen storm liep en snel uitverkocht was werd mij verteld dat deze er niet meer was, maar ze gingen voor goud zodat ik toch snel mijn node2i binnen in huis had. Werd telefonisch op de hoogte gehouden van de situatie en moet zeggen daar kunnen veel bedrijven wat van leren. Behulpzaam, vriendelijk en zeer netjes geholpen, dus bij deze heren van Smiths in Arnhem: Jullie zijn een TOP team en zien mij zeker terug en kan met gerust hart andere mensen jullie bedrijf aanraden.

Fabian 16-12-2020

Vriendelijk geholpen en met passend advies, niet de standaard verkoop waarbij het duurste het beste is. Advies gekregen over een goedkopere optie die voor mij biedt wat ik nodig heb.

Prima service, vriendelijk personeel, goede prijs/ kwaliteit verhouding en bovenal eerlijk en oprecht.

Ik ben zeer tevreden.

Aangeschaft bluesound pulse set met soundbar en 2 flex speakers.

Marting 16-12-2020

Prettig zaken doen. Correct in de afwikkeling en snel tot zaken komend. Bestelling, spelers, nog dezelfde dag verzonden. En twee dagen later in huis.

Ed 15-12-2020

Afgelopen zaterdag bij deze winkel een lg oled 65gx6la gekocht en opgehaald alhoewel de tv nog in de doos staat be ik super professioneel geholpen .De winkel ziet er zeer goed uit en de mensen zijn aardig en hulpvaardig.Dit toestel was overal uitverkocht iedereen kon hem nog leveren maar niet meer in de cashback actie omdat hij niet op voorraad was bij Smits in Arnhem was het zo geregeld 10 december via internet besteld en gelijk reactie ontvangen dat de tv op voorraad was en er ook nog een cashback actie op zat van 200 € .12 december opgehaald in Arnhem alles klopte.Deze firma is zeker de moeite waard om zaken mee te doen.Ben super tevreden met hun handelswijze , zeker een aanrader.

Maurice 13-12-2020

Nieuwe LG OLED TV gekocht met black Friday. Zowel telefonisch als via mail zeer goed bereikbaar en heldere communicatie. Had een dode pixel, netjes en adequaat opgelost. Daarnaast gewoon de goedkoopste, dat gaat niet vaak samen met goede service 😊

Wander Postma 12-12-2020

Via marktplaats een bod uitgebracht op een 2e kans product.
Item was reeds verkocht, maar kreeg een erg goede korting aangeboden als ik het product alsnog nieuw bij hen zou kopen.
Erg goede service en klantgericht!
Netjes op de hoogte gehouden van de status van m’n bestelling en eerder geleverd dan verwacht.

Jeroen 10-12-2020

Goede service en het juiste advies gekregen met betrekking tot de aanschaf van een nieuwe subwoofer. Ook scherpe prijs incl de aangeboden accessoires. Ik kom hier zeker terug in de toekomst.

Sander Loderus 09-12-2020

Professionele medewerkers die je gevraagd en ongevraagd advies geven. Experts in optima forma.
Snelle leveringen in verzenden en de afhandeling van retourzendingen.
Zeer goede kwaliteit/prijs verhoudingen.
Zonder twijfel in mijn favorieten webshoplinks.

John Luppens 07-12-2020

Fijne en deskundige mensen op audiovisueel gebied.
Goed advies en dat voor een scherpe prijs.

Justin 06-12-2020

Netjes geprijsd, Verstand van zaken. Vlot en vriendelijk. Deal snel gesloten.

kat 06-12-2020

heel vriendelijk en reageert snel. de spullen waren goed verpakt en mooi op tijd.

AD 03-12-2020

Maandag een Audio Receiver besteld via Smits webshop en binnen 48 uur thuisbezorgd. Geweldige prijs, service en communicatie. Sterk aanbevolen.

Brian 01-12-2020

TOP zaak !

Goede uitleg , scherpe prijzen en zeer hoge klantenservice.
Gisteren een nieuwe tv via de site besteld en erbij aan gegeven dat ik hem snel mogelijk nodig had, kreeg ik binnen 10 minuten een telefoontje dat hij onderweg was en binnen 2 uur stond hij bij mij in de woonkamer te draaien.

Kijk dat is service en klantenbinding !