Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is berekend op basis van 263 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

John Luppens 07-12-2020

Fijne en deskundige mensen op audiovisueel gebied.
Goed advies en dat voor een scherpe prijs.

Justin 06-12-2020

Netjes geprijsd, Verstand van zaken. Vlot en vriendelijk. Deal snel gesloten.

kat 06-12-2020

heel vriendelijk en reageert snel. de spullen waren goed verpakt en mooi op tijd.

AD 03-12-2020

Maandag een Audio Receiver besteld via Smits webshop en binnen 48 uur thuisbezorgd. Geweldige prijs, service en communicatie. Sterk aanbevolen.

Brian 01-12-2020

TOP zaak !

Goede uitleg , scherpe prijzen en zeer hoge klantenservice.
Gisteren een nieuwe tv via de site besteld en erbij aan gegeven dat ik hem snel mogelijk nodig had, kreeg ik binnen 10 minuten een telefoontje dat hij onderweg was en binnen 2 uur stond hij bij mij in de woonkamer te draaien.

Kijk dat is service en klantenbinding !

Marcel G 30-11-2020

De gemotiveerde medewerkers hebben veel verstand van de details van hun aanbod en weten deze met de specifieke vraag van de klant te combineren. Ik heb dan ook een goed en duidelijk advies gehad voor een concurrerende prijs. Top !!

Kenneth D. 29-11-2020

Prettig contact gehad via marktplaats, gelijk een scherpe prijs ontvangen voor een set speakers. Daarnaast ook eerlijke feedback dat mijn reeds aanwezige receiver en speakerkabels nog prima waren om deze speakers aan te sturen (waar ze bij andere winkels zeer fanatiek en onnodig aan het upsellen waren). Gezien de prettige ervaring de winkel ook aanbevolen bij een collega die op het punt stond iets te kopen, en die kreeg ook direct een scherpe prijs aangeboden en heeft bestelling geplaatst. Dus tot nu toe zeer tevreden, soeakers komen volgende week binnen maar heb er jet volste vertrouwen in!

Julia Hoekstra 27-11-2020

Bijzonder fijne service dienst. Helaas werkte mijn gekochte artikel niet vlekkeloos. Er werd meegedacht naar een oplossing. Het mocht kosteloos gemaakt worden of het artikel mocht terug. Ik koos voor het laatste. Retour verzending werd perfect geregeld. Ik had een verloopstekker perongeluk laten zitten na het terug sturen. Die kreeg ik een aantal dagen later per post retour gestuurd. Zeer attent!

Harry Winters 27-11-2020

Ik zocht nieuwe speakers en ging voor de Dali Oberon 5. Die vond ik overal eigenlijk te duur en bij Smits boden ze het overjarige model aan tegen een veel lagere prijs. Dat leek mij ook wel wat, echter was ik net te laat en bleken ze te zijn uitverkocht. “We kunnen u wel het nieuwe model aanbieden?”, met 25% korting! Zo goedkoop vond ik ze nergens. Ik woon niet in de buurt, maar binnen drie werkdagen werden ze keurig bij mij thuis afgeleverd, Top klasse!

Thijs 26-11-2020

Kennis van zaken, goede service, vriendelijk personeel en scherpe prijs. Voldoet aan al mijn verwachtingen.

Martin 25-11-2020

Een leuk gesprek gehad via Marktplaats, en ze hebben mij een mooi aanbod gedaan van een NAD receiver. Maar liefst 20% korting incl bezorging!!!
Heb ze later ook telefonish gesproken, en dat gesprek verliep ook plezierig.
Dus tot nu toe alleen maar positief over dit bedrijf!

JGvH 24-11-2020

Altijd een goede prijs, perfecte service, inruil mogelijkheden, vriendelijke behulpzame medewerkers

Arjan 23-11-2020

Goed contact met Smits medewerkers online. Duidelijk en snelle reactie op vragen mbt de producten.
Prettig dat er gevraagd werd of ik een tijd kon aangeven voor het ophalen van mijn aankoop zodat zij er rekening mee konden houden ivm de maatregelen rondom Corona.
In de winkel een stond alles klaar op aangegeven tijdstip en was het snel geregeld. Prima service..

Friso 23-11-2020

Smits Arnhem heeft mij zeer goed geholpen met de aanschaf van Dali speakers. Het model dat ik had uitgezocht bleek niet voorradig, waarna ik een zeer scherpe aanbieding kreeg voor een alternatief. Snel geleverd en de speakers zijn fantastisch!

Mike 21-11-2020

Vriendelijk en snel contact gehad via de mail. Artikel hadden ze niet meer en kwamen met een alternatief.
In de winkel zelf waren er drie verkopers binnen (zichtbaar) toch duurde het vrij lang voordat ik geholpen werd. Twee zaten er achter een tafel achter de pc en die won van mij.
Uiteindelijk geholpen door een medewerker die duidelijk nog niet heel lang in dienst was. Hij was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Verder prima geholpen en over het product zeer tevreden.

Rutger 20-11-2020

Met afstand de beste prijs die ik kon vinden, nette aflevering op afspraak en goede service.

HWF 19-11-2020

Prima prijzen, duidelijke en snelle communicatie. Correcte levering. Een winkel zoals je het eigenlijk wilt.

Roel lenaers 18-11-2020

Plezierige winkel met top service. Breed aanbod van goede merken. Tegenwoordig hebben meerdere winkels hetzelfde aanbod maar maak je verschil op service. Dat doet Smits. Helpen je bij de juiste keuze, goed bereikbaar voor vragen en snelle verzending. Aanbevolen dus!

Jeroen 15-11-2020

Ik heb bij Smits een nieuwe 65” Sony TV gekocht voor een zeer scherpe prijs. Zeer vriendelijk te woord gestaan, en goed geholpen. Vooraf de maten van de doos doorgekregen, en toen bleek dat deze niet in mijn auto paste afgesproken dat de TV verzonden zou worden met hun eigen koerier. Binnen 2 dagen in huis, perfect afgeleverd. Er zat ook nog een cash back op de tv, en ook dat verliep vlekkeloos.

Al met al een dikke aanrader!

Qton 15-11-2020

Goede service en scherp geprijsd. Ook tv van Sony gekocht en een Bluesound Node.

Stefan 14-11-2020

2 Dali zensor 7 speakers aangeschaft als 2de kans product. Als nieuw uit de doos.
Kabels waren helaas niet voorradig maar ook dit netjes opgelost met prima vervangende kabel
Al met al dus Zeer netjes geholpen door Wouter en Marijn
Speakers ook 2 dagen later gearriveerd en blij met de aanschaf !

Richard 13-11-2020

Goede producten die zeer scherp zijn geprijsd. Zeer goede en vriendelijke communicatie. Erg behulpzaam en meedenkend.

Vincent 13-11-2020

Uitstekende service na verkoop.
Ik kijk uit naar de volgende aankoop.

G Noziglia 10-11-2020

Product zoals afgesproken, top prijs kwaliteit verhouding, snelle verzending en vriendelijk 👍

top tent 10-11-2020

heb hier een lg soundbar lg sl 10yg gekocht voor de voordeligste prijs in heel Nederland .
perfect geholpen door..... kom zeker nog de Lg oled 55 cx 6 bij jullie kopen.
prachtige zaak .
was h
de rit Lelystad Arnhem zeker waard

Ian 05-11-2020

I have no problem with recommending this shop. The price, communication, and efficiency of getting everything to me was great and I'll shop with them again.

mikail 04-11-2020

Top dealer top deal snel leveren met hoog korting
De tv Sony KD 65 XH 9505 super mooi beeld
Bedankt voor het advies van SIMT in Arnhem

Carlo_A70 03-11-2020

Op zoek naar een tweedehands subwoofer, kwam ik op Marktplaats een advertentie van 'Wouter' tegen. Contact opgenomen om te vragen of deze nog beschikbaar was, snel antwoord ontvangen. Sub opgehaald in de winkel, was precies zoals geadverteerd. Prima geholpen!
Tip: zelf zou ik geen advertentie plaatsen onder de naam van een medewerker, maar gewoon onder Smits Arnhem, dat geeft meteen iets meer vertrouwen.

DF.Kaart 02-11-2020

Heb nieuwe Dali Oberon vocal centerspeaker bij smits gekocht.
Kan niks anders zeggen dan dat ze de beste prijs hebben voor al hun artikelen.
had de center de volgende dag binnen en in perfecte conditie, en met garantie garantie.
Als je een berichtje naar ze stuurt voor een bepaald artikel, ( waar ze niet mee adverteren ) kunnen ze dat ook vaak leveren tegen een scherpe prijs. ik weet waar ik voortaan moet zijn voor me apparatuur.
Ps. vraag naar wouter aardige man en valt goed mee te onderhandelen.

Jeroen E. 01-11-2020

Via Marktplaats terecht gekomen bij Smits Arnhem voor de aanschaf van een Dali E-12 F subwoofer. Communicatie via Marktplaats verliep heel erg vlot. Snelle reacties en antwoorden op vragen. Ik heb de koop snel kunnen sluiten en kreeg zoals beloofd een kortingscode welke ik op de website kon gebruiken om mijn bestelling te plaatsen. Meteen de volgende dag al de bestelling ontvangen. Bij aankomst bleek er een kleine beschadiging aan de voet van de subwoofer te zitten welke direct de zelfde dag nog verholpen is door Smits. Heb een nieuw onderdeel ontvangen inclusief een retour label om het defecte kosteloos terug te sturen. Kortom TOP SERVICE!!

Ik kan niet anders zeggen dan dat de communicatie en service van een enorm hoog niveau zijn wat je niet heel vaak meer tegen komt. Ik kan iedereen deze winkel met een gerust hart aanraden

Ruud 01-11-2020

Via een scherpe prijstelling op een TV terecht gekomen bij Smits im Arnhem. In de winkel werd ik aangenaam verrast het de gastvrijheid van het personeel. Daarnaast kon men mij allerlei technische informatie verschaffen waaruit ook de kundigheid van het personeel blijkt.
Al met al een zaak waar ik in de toekomst vaker zal terugkomen.

Rein 01-11-2020

Via marktplaats in contact gekomen met Smits in Arnhem. Snelle en duidelijke communicatie en bovendien een erg mooie prijs kunnen maken voor een set. De rit vanuit Amsterdam zeker waard!

Edwin 28-10-2020

Prettig en snel geholpen, subwoofer volgende dag netjes geleverd.... prima winkel.
Ga hier zeker nog een keer wat bestellen.

WKV 27-10-2020

Goede service, ook blij met de prijs die ze rekenen voor het product wat ik zocht. Inmiddels al twee aankopen bij deze zaak gedaan. Zal zeker vaker kopen.

Bert 27-10-2020

Mooie winkel in Arnhem , alles is mooi ruim en overzichtelijk opgesteld.
Ook kun je het apparatuur beluisteren in speciale ruimtes.
Ik ben goed geholpen, ik kwam voor de vergelijking van twee receivers , de verkoper had alles al aangesloten en nam alle tijd voor mij en legde alles goed uit.
Goede service dus.

Mike 26-10-2020

Via marktplaats in contact gekomen en vanaf het eerste bericht vriendelijk en deskundig geholpen. Ben zeer tevreden. Ze hebben veel verstand van zaken (tv’s in dit geval) en daarnaast goed geprijsd!

Bjorn 26-10-2020

Goed advies, goede en snelle afhandeling. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Bertram 25-10-2020

Zeer goed geholpen. Door mijn eigen fout de verkeerde TV mee genomen, kon zonder problemen terug ruilen voor de juiste. Vriendelijk personeel en goede prijs.
Kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Nathalie 24-10-2020

Fijne winkelervaring bij Smits voor de aanschaf van een nieuwe speakerset (dali oberon 3's). Via Marktplaats bij hen terecht gekomen. In eerste instantie op zoek naar een ander model die ze op dat moment niet meer ter beschikking hadden, maar via de verkoper naar een goed alternatief doorverwezen en ook nog flinke korting ontvangen! Snelle levering, en een vriendelijke klantenservice waarbij tevens goed geholpen bij het tracen van mijn bestelling. Ik ben een tevreden klant.

Robert 23-10-2020

Snelle reacties en top service. Wilde een faillissement product kopen maar het model was net weg. Vervolgens een top prijs geleverd voor een nieuw model!

Hans 22-10-2020

Goed, snel en netjes geholpen. Product snel en in perfecte staat afgeleverd. Achteraf was ik de factuur kwijt welke na vragen netjes is toegestuurd.

Gerretje 18-10-2020

Keurig en vlot geholpen. Tweedekansje via Marktplaats in de winkel afgehaald.. optische kabel ontbrak, op mijn verzoek vervangen door andere kabel: geen meerprijs. Het verhaal klopt: goede deal.

Franklin 18-10-2020

Zeer nette winkel, fijne medewerkers die goed de tijd nemen voor klanten en proberen je niet het duurste product aan te smeren.
Top winkel

Jeroen 18-10-2020

Ik was opzoek naar een opvolger voor mijn KD-65XE9005 Sony tv en zag dat ze een scherpe aanbieding hadden voor de Sony KD-75XH9096. Contact opgenomen en werd netjes te woord gestaan en kreeg de informatie waar ik naar zocht. Opgehaald bij de Smits winkel zelf en ook daar netjes te woord gestaan. Nette winkel en je kan er prima een tv bekijken in het echt om een indruk te krijgen.

Zeer tevreden en kan Smits in Arnhem dan ook zeker aanbevelen!

Oky 16-10-2020

Communication was really good. Employee offered a very good price, explanation was very clear and helpful, and hold themselves accountable giving price guarantee to make sure I get the best deal. Delivery was arranged to make sure the TV is delivered safely, even though it takes a bit longer.

Robert 16-10-2020

Scherpe prijzen, goeie service en snel verzonden! Ik raad Smits zeker aan zowel particulier als voor zakelijke klanten.

Martijn Perez 16-10-2020

We zijn helemaal vanuit Beverwijk naar Arnhem gereden, omdat Smits hele scherpen prijzen heeft en een groot assortiment. We zijn prima geholpen in deze mooie winkel. Na ons 2e bakje koffie, zijn we huiswaarts gekeerd met een versterker, boxen en een soundbar. Deze winkel is echt een aanrader!

Remco 13-10-2020

Samen met een vriend hier geweest voor de aanschaf van een Dali Subwoofer. Prettig geholpen door verkoper xxxx en onder genot van kop koffie in de luisterstudio beide de sub gekozen die het best bij ons past. Prima prijs en men neemt echt de tijd voor je. Aanrader

Jeroen App. 11-10-2020

Topwinkel! Personeel neemt de tijd voor je. Mooie luister/testruimte . Goede prijzen en service.

Srdjan 10-10-2020

Zeer snelle reacties op mijn vragen. Daarnaast werd er ook meteen goed meegedacht over wat het beste te nemen én kreeg ik ook nog eens een hele mooie aanbieding voor een setje speakers.
Levering tevens volgens planning. Ik zal hier zeker weer terugkomen.