Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is berekend op basis van 122 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Remco 13-10-2020

Samen met een vriend hier geweest voor de aanschaf van een Dali Subwoofer. Prettig geholpen door verkoper xxxx en onder genot van kop koffie in de luisterstudio beide de sub gekozen die het best bij ons past. Prima prijs en men neemt echt de tijd voor je. Aanrader

Jeroen App. 11-10-2020

Topwinkel! Personeel neemt de tijd voor je. Mooie luister/testruimte . Goede prijzen en service.

Srdjan 10-10-2020

Zeer snelle reacties op mijn vragen. Daarnaast werd er ook meteen goed meegedacht over wat het beste te nemen én kreeg ik ook nog eens een hele mooie aanbieding voor een setje speakers.
Levering tevens volgens planning. Ik zal hier zeker weer terugkomen.

Arisvh 09-10-2020

Super geholpen en snelle antwoorden gekregen.
Ook werd er goed meegedacht en een goede aanbeveling gedaan ! Hulde

Rene 07-10-2020

Wat een prachtige winkel en een geweldige service. Zeer behulpzaam, scherpe prijzen, prima.
Ik ben er meerdere keren geweest vanuit de Zaanstreek.
Aankoop Marantz NR 1710 en Dali sub 12 F
ik zou deze winkel zeker aanbevelen ook voor online kopen.

Pieter 07-10-2020

Goed advies en goede service. Communicatie is top en snel, personeel is erg vriendelijk en eerlijk. Aanrader!

Abhishek 07-10-2020

Just a brilliant service! I found out the store via Marktplaats and the agent (Marijn) answered all my questions patiently. He helped me make the final choice of speakers which will fit my requirements. He went above and beyond to get me a good discount too :)

Highly recommended.

LauraE 06-10-2020

Smits in Arnhem is echt een goede, behulpzame winkel die kwaliteit levert. Ik kende het nog niet, omdat het bij ons niet om de hoek zit. Maar via marktplaats kwam ik ze tegen, omdat ze de veroudere versie van speakers verkochten tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Precies de speakers die wij zochten. Ik ben zeer vriendelijke te woord gestaan, en geholpen hoe ik op hun webshop kon bestellen. 2 werkdagen later zijn ze netjes bezorgd, en ze doen het super! Zeker een winkel waar wij vaker gaan bestellen!!

Abdré 06-10-2020

Top service.! Een snelle en heldere reactie op vragen middels e-mail, snelle verzending .

Alex 06-10-2020

Op marktplaats helaas hun spullen vaker al verkocht voor de genoemde lage prijs. Maar direct en middels goede, schriftelijke en telefonische terugkoppeling van (*) heb ik hun winkel in Arnhem op afspraak bezocht om speakers te beluisteren.
Wij werden vriendelijke ontvangen met een kopje koffie en werden goed geholpen. Het is een mooie grote winkel met veel keus in het centrum van Arnhem op de Steenstraat.
Ik kon gelukkig makkelijk en snel (betaald) parkeren recht voor hun deur. Ze hebben door faillissement opkopen aantrekkelijke prijzen met normale garantie en zijn bereid te kijken wat eventueel nog aan de prijs gedaan kan worden.
Ik kan deze winkel, hun medewerkers en hun aantrekkelijk geprijsde spullen zeker aanbevelen. Zeker de moeite waard.

Bassa 05-10-2020

Voor aankoop contact gehad. Smits reageert snel, duidelijk en vriendelijk.
Aankoop snel verstuurd, en goed geleverd.
Klein Minpuntje, Er werd een artikel aangeboden wat uitverkocht bleek te zijn.
Dat is zeer netjes opgelost met een alternatief met extra korting.

Yvonne Koudijs 04-10-2020

Zijn via marktplaats advertentie bij die winkel gekomen .
Gingen informeren over een subwoofer , we zijn zaterdag naar Arnhem geweest en zijn daar heel vriendelijk ontvangen, we gingen voor de dali C-8D deze hebben wij gekocht voor een hele mooie prijs .
Normaal betaal je er veel meer voor,en het was een nieuwe.
Gekocht en thuis aangesloten,en we zijn er super blij mee.
Een aanrader om daar eens heen te gaan ,ik heb het adres bewaard als ik weer iets nodig heb ga ik eerst daar heen.
En het winkel personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Gr yvonne

Ziggy Lippens 04-10-2020

Vriendelijke mensen die altijd het beste voor je hebben en doen wat mogelijk is om een mooie prijs aan te bieden!

Michel 04-10-2020

Ruime overzichtelijke winkel met vriendelijke medewerkers. Er wordt met je meegedacht.
Nette prijzen, was de rit van 2 uur wel waard.

Dave Lohuis 04-10-2020

Ik wil Marijn van Smits audio Arnhem bedanken voor zijn passie voor audio en service bij de aanschaf van mijn Bowers & Wilkins ASW608:) Hij neemt alle tijd om naar jouw wensen te luisteren en denkt mee voor de beste oplossing. Ik raad iedereen aan om de grote elektronicazaken als tweede keus te stellen en te gaan voor de echte hifiwinkel Smits Arnhem!

Marco 03-10-2020

Bij aankomst in de ruime winkel word je gelijk geholpen. Goede service en de juiste prijs. Zelfs na de aankoop word je nog goed behandeld.

Wien 03-09-2020

Smits gevonden via Kieskeurig.nl in de zoektocht naar een tv. Op de website kon je nog een Smitsprijs aanvragen. De tv was al erg goed geprijsd en hier kon eigenlijk niets meer vanaf. Wel een leuke korting gekregen, omdat ik de tv kwam ophalen. Ook een erg mooie winkel met vriendelijk personeel. Hier hebben ze tenminste nog verstand van zaken. Goed en eerlijk advies en ook nog eens een topprijs

Peter kruijssen 12-08-2020

Bij deze winkel heb ik een ruime keuzen en alles tegen een zeer goede prijs zonder import artikelen
Ik heb nu voor de eerst keer een product met problemen.
Na en telefoontje met een zeer vriendelijke verkooer was het binnen 15 minuten opgelost.

wietse 08-08-2020

Ik heb enige HiFi-artikelen bij Smits Arnhem gekocht. De prijzen zijn gunstig. Men reageert snel en vriendelijk. Ook in geval van een technisch probleem, is men coöperatief.

Tineke 07-08-2020

Ik heb niet bewust voor deze winkel gekozen. Kwam zaak tegen tijdens googelen. Maar de volgende keer is Smits de eerste winkel waar ik naar toe zal gaan voor electronica. Wat een goede service en vriendelijke mensen. Heel behulpzaam en fantastische telefonische support. Met hun hulp op afstand kreeg ik de Harman Kardon citation 700 aan de praat.

Kevin van Hoof 14-04-2020

Contact goed, prijs goed, levering goed. Bij Smits kun je zaken doen en inderdaad alles is bespreekbaar.

Hans Mestdagh 07-03-2020

Zeer goede service. Onkyo TX-NR686 besteld aan zeer scherpe prijs. Er was een probleem met een ARC instelling, gemailed met SMITS en het is verholpen nu.
Ook over de prijs kan onderhandeld worden. Top!

jvdd 08-01-2020

Ik had bij deze winkel een 5.2 surround speakerset gekocht met Dolby Atmos van Onkyo voor mijn home cinema. Ik kende deze winkel eerder niet, maar het prijsverschil met andere webwinkels was zeer groot. De bestelde set werd zeer snel en correct geleverd. Jammer genoeg deed de subwoofer van deze set het niet dus heb ik dit de winkel via email laten weten. Ik kreeg binnen het uur antwoord en moest enkel de subwoofer terugsturen die zij dan zouden omruilen voor een nieuwe. Zo hoefde ik niet alle speakers weer los te koppelen en in te pakken. Het was eind December dus door de feestdagen heb ik even moeten wachten en nogmaals moeten mailen, maar ze hebben woord gehouden en ik heb zoals beloofd een nieuwe (en wellicht betere) subwoofer ontvangen die perfect werkt. De service is dus zeker prima en ik kan deze winkel daarom van harte aanbevelen.

Rick B 18-12-2019

Kan niet anders zeggen dan dat ze geweldige service en een fantastische klantenservice hebben.
Levering binnen een dag, ik ga hier zeker vaker bestellen.

Richard van Braam 16-12-2019

Had een soundbar gekocht en na 2 maanden viel het geluid af en toe weg. Ik heb een mail gestuurd en kreeg direct reactie dat ik deze kon omruilen voor een nieuwe. Ben zelf naar de winkel in Arnhem gereden en daar werd ik vriendelijk en goed geholpen. Ze namen alle tijd voor mij en heb in de winkel andere soundbars geluisterd. Met bijbetaling hebben we een nieuwere type soundbar uitgekozen. Zeer vriendelijk personeel en een goede Service!!

Wien 17-11-2019

Mooie winkel met een ruime keuze aan camera's, tv's en zelfs twee luisterruimtes. Het personeel heeft veel kennis en goed advies. Ook voor de prijs hoef je niet naar concurrenten er valt altijd over te onderhandelen.

Fred 14-11-2019

Snelle levering van een goed Pioneer toestel. Helaas bleek daar een exemplarisch softwarefoutje in te zitten. Begrip en souplesse van Smits: navraag bij de importeur en vervolgens probleemloze levering van een nieuw toestel, zonder retourkosten voor de klant. Klasse!

Ton 16-10-2019

Smits Arnhem, zeker een aanrader !
Kom nog uit het tijdperk van de tv met toeter, nu LG OLED B9 gekocht, super beeldkwaliteit, gecombineerd met op aanraden van Frits een BOSE soundbar 500, wereld geluid.
Aansluiten lukte prima, installeren was lastiger, gebeld met Luc, iom Frits betreffende koppelen afstandsbediening etc. Als leek zijnde klant, hebben ze een Engelen geduld, ook tegen sluitingstijd !
Levering is ook Top, iom Bram, netjes gebeld door transporteur voor tijdstip van aflevering.
Petje af mannen, weer een vaste klant 👌💪🏻👏

Tom 25-09-2019

Uitstekende service en bereikbaarheid, snelle verzending en super transparant. Vanaf nu koop ik alleen nog maar bij Smits.

Bas M 21-08-2019

Onkyo AV Receiver gekocht via webshop www.smitsarnhem.nl - overzichtelijke website, uitstekende prijs. Ontving de receiver de volgende werkdag via DPD die de levering tot op het uur nauwkeurig aangeven. Mijn verwachtingen volledig overtroffen - perfect gedaan.

Bob 20-07-2019

Ik heb hier een tv en een receiver gekocht, met een hoge korting. Snelle en vriendelijke reactie.
De levering was ook snel. Fijne winkel!

Hans Boehlee 25-06-2019

Bij Smit Arnhem een Denon AVC-X6500H besteld tegen zeer scherpe prijs. Gebeld met ...... Helaas niet op voorraad, belt binnen kwartier terug voor weekend in huis. Wordt niet door DPD geleverd. Kon ik op zaterdag alsnog een ander ophalen. Super service. En die Denon wist niet dat mijn luidsprekers zoveel beter beter konden klinken super.

Coos Vermeer 24-05-2019

Contact gekregen over de aanschaf van een nieuwe reciever, echter niet meer leverbaar maar ze konden me wel het nieuwe model geven met een (hele) fikse korting. Ik denk nog steeds dat ze een foutje hebben gemaakt maar ze konden mij verzekeren van niet. Ook in de winkel uitstekend geholpen. Top winkel! Kan niet anders zeggen.

Ik wordt vaste klant. 12-04-2019

Zojuist mijn nieuwe versterker persoonlijk thuis afgeleverd gekregen, nadat hij net daarvoor afgeleverd werd bij Smits. Zo vlak voor het weekend. Supersnel en vakkundig.
Na het lange wachten op mijn versterker raakte mijn geduld op en Smits toonde vol begrip.
Zij konden er niets aan doen dat de leverancier van dit merk telkens de datum van uitlevering aanpaste maar zoals goede muziekliefhebbers onder elkaar betaamt hebben ze alles op alles gezet. Zeker een aanrader en ook prijstechnisch een grote streep voor....

Rob van Vliet 10-04-2019

Na op zoek te zijn geweest voor een nieuwe installatie uitgekomen bij Smits.
Goed advies en een lage prijs. Wat het helemaal super maakte is dat ik alles op zondag thuis geleverd kreeg omdat ik zaterdag niet thuis was.
Voor het installeren liep ik tegen een probleem aan. Perfect geholpen via de telefoon waar men alle tijd nam totdat de instelling goed was.

Marcel 17-03-2019

Vorige week de winkel bezocht en na een prima voorlichting de Sony xf9005 gekocht. Op mijn verzoek een week later op de afgesproken tijd ontvangen.
Ik blijf klant.
Dank jullie wel.
Groetjes Marcel.

MdeB 15-03-2019

Ik zou deze shop niet aanraden. We bestellen een bepaald type en worden dan gebeld dat ze hem hebben klaarstaan maar dat ze ook nog een ander type hebben. Ik heb het nagekeken maar dat was een verouderd model met slechte recensies. Dus weer gebeld en gezegd dat ik gewoon het type wil hebben waar ik voor betaald heb. Ok geen probleem. En uiteindelijk hebben ze toch het oudere type opgestuurd. Was ook nog bij de buren afgeleverd dus niet in de mogelijkheid om te weigeren. Dat we weer belde waren ze bijna beledigd dat we niet hetgene wat ze hebben opgestuurd willen houden. Nu gaan ze een label opsturen om de set te retourneren maar waar is de garantie dat mijn geld terug krijg. Want ze hebben dus helemaal niet het type wat we besteld hebben.

Henny Stremmelaar 23-12-2018

Sympathiek en zeer kundig personeel bovendien uitermate service gericht. Absolute Top.

Smits Arnhem, hoogstaand in service 01-12-2018 Via de website gekocht

Wat een gewldige stvice

In januari 2017 heb ik een complete harman en kardon set online gekocht, receiver, speakers en cd speler. Ik had een bepaald type receiver besteld, deze hadden ze niet meer, wel een behoorlijk duurdere versie, ze belden me hierover op en boden me aan om voor maar €20,- meer deze te leveren, war ik een hele mooie deal vond. Alles netjes geleverd. In november ging de cd speler kapot. Ik belde naar Smits Arnhem. Ze stuurden me via de mail een reparatieformulier op en zo kon ik het apparaat opsturen. Meteen op de dag dat zij de cd speler ontvangen hadden (op zaterdag) belden ze mij weer op, om aan te geven dat zij de fout niet konden oplossen en dat ze mij een nieuwe hadden gestuurd. Ik vind dit wel een heel erg goede service en zal bij mijn verdere elektronica aankopen zeker aan de fa. Smits denken, ondanks dat ik 65 km. van hen weg woon, ook zijn ze qua prijs interessant

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hans Knaven 24-11-2018 In de winkel gekocht
ARNHEM

altijd de beste prijs en service

Smits verbaast mij . Geen platte prijzen,maar altijd alles bespreekbaarvoor ECHT de beste prijs!
Snelle levering van Europeesche producten. Ben zeer tevreden over mijn nieuwe LG OLED tv.
Wat een beeld en geluid,klaar voor de toekomst. DANKJEWEL

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rien 11-11-2018 Via de website gekocht

Goede deal

Tijdens het invullen van het formulier op internet voor een nieuwe Marantz N1508 bleek net de laatste verkocht te zijn. De verkoper vond dat ook sneu en we konden een goede deal maken teneinde de opvolger, de nieuwe N1509, aan te schaffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.A.G. 09-11-2018 Via de website gekocht

Precies zoals het zou moeten zijn

Wij wisten precies wat wij wilden hebben ( lg55e8) en voor welke prijs. Smits gaf zonder poespas een zeer goede prijs incl. transport. Wij werden op de hoogte gehouden van levering (wij wilden de T.V. op een bepaalde datum geleverd hebben)
Bravo Smits

Amersfoort 09-11-2018 Via de website gekocht

Kapotte subwoofer

Kapotte subwoorfer werd zonder aarzelen retour genomen en direct vervangen voor een nieuwe.
Dat noem ik service waar de grote winkels van kunnen leren.

Ilona 05-11-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf!!

Voor aankoop eerst telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk geholpen, goed advies en er werd met ons meegedacht. Na de bestelling werd onze televisie snel kosteloos bezorgd.

rb 04-11-2018 Via de website gekocht

Vakkundige service aan de telefoon, snelle verzending

Scherpe prijzen en mensen met verstand van zaken aan de telefoon. Levering was binnen twee dagen. Heb geen ervaring met after sales service, maar tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

Enthousiast 10-10-2018 In de winkel gekocht

Spot on shop

Deze winkel een paar keer (verschillende verkopers) aan de telefoon gehad. Zeer relaxed, beschikbaar en meedenkend. De prijs die je daar krijgt is altijd de laagste van alle on-line shops.
Klantvriendelijkheid en eerlijkheid staat hoog in de vaandel.

Hunemu 11-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Recentelijk een soundbar gekocht voor een zeer scherpe prijs op de overzichtelijke webshop van Smits Arnhem.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden over de order status en de verzending verliep ook zeer vlot.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 16-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Bij vragen wordt de juiste informatie snel gegeven.

Prijzen zijn echt de laagste in Nederland. Loont de moeite om eens te shoppen. Als je iets zoekt, dan zou ik aanbevelen om even naar de prijzen te informeren.

Bert Deurenberg 31-03-2018 In de winkel gekocht

In 1 woord TOP!

Naar de zaak in Arnhem geweest en aldaar een speakersset van Focal aangeschaft. Professionele uitleg gekregen.Naderhand via de online shop de rest van de speakers om een surroundset te maken.Het loont zich om naar de "smitsprijs" te vragen. Direct antwoord op je mails en perfecte afhandeling.........een aanrader.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel Jansen 21-03-2018 In de winkel gekocht
Smits Arnhem

Fantatstische service!

Onlangs heb ik hier een 55 inch Sony XE9305 gekocht. In de winkel werd ik uitstekend geholpen en voor een keurige prijs heb ik het toestel meegenomen. Helaas bleek thuis dat er kleine onvolkomenheden aan het toestel waren. Hiervoor heb ik contact met Smits opgenomen. Op zo`n moment kom je er achter uit welk hout een leverancier gesneden is. Smits heeft dit geweldig opgepakt en hier ben ik dan ook zeer tevreden over. De tv is echt top. Ik hoop vele jaren van het prachtige 4K beeld te kunnen genieten.