Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R.Lippe 11-02-2024

In mijn zoektocht naar een high end dolby atmos systeem, waarbij het muzikale stereo gedeelte voor mij ook belangrijk is heb ik bij diverse audio speciaalzaken verschillende set-ups beluisterd.
Bij Smits werd ik in mijn beleving het beste geadviseerd en krijg ik een mooie offerte voor het totaalplaatje.
Na vier maanden besloot ik dat ik mijn Rubicon 6 toch wilde vervangen door de Rubicon 8 ( Was bang dat de 8 teveel van het goede zou zijn in mijn woonkamer). Een mooie inruil, met mooie korting gekregen.
Ook wil ik nog een aparte eindversterker aanschaffen, hier heb ik ook een goed advies en mooie aanbieding op gekregen.

Ron 31-01-2024

Snelle levering van product (tv wandsteun) en zonder enig probleem snelle oplossing (en vervanging) van ontbrekende onderdelen en een kapot onderdeel.

Bert 30-01-2024

Eerst via de webshop een Jbl soundbar gekocht, keurig geleverd, echter na wat advies gevraagd te hebben met aansluiten e.d. kwam ik tot de conclusie samen met een medewerker dat ik toch voor de duurdere had moeten gaan.
Was geen enkel probleem en mocht deze in de winkel komen omruilen, wat ik dus ook gedaan heb, echter de medewerker die mij in de winkel hielp was niet zo technische onderlegd als alle medewerkers die ik telefonisch gesproken heb, dat was heel jammer, ik had nog eea willen vragen maar kon geen gesprek voeren. Maar telefonisch onderhoud maakte veel goed en ik ben zeer keurig en netjes geholpen, conclusie is een mooie winkel : top

j****@z************ 17-01-2024

Snel eerlijk goed onderbouwd advies , ook duidelijk over wat ze net weten of geen ervaring in hebben.
Goed advise. Mooie prijzen en ook interesante persoonlijke deals .
Dit is contact en winkel bezoek zoals je het wilt hebben. Zeer aardige en direct behulpzame medewerkers.
Pro actief ook zonder druk uit te oefenen.
Graag weer bij een volgende gelegenheid.

Henk van de Graaf 15-01-2024

Dit is een zaak naar mijn hart! Een prachtig aanbod in beeld en geluid. De mensen die er werken willen je graag helpen en hebben er verstand van.
Ik kreeg ook meteen reactie via de mail op mijn vraag, zelfs op zondag!

Florin Rusu 16-12-2023

I had a great client support from the Smits Arnhem Team and they are always keen to help you and to provide you very best services and solutions to your request. All that i can i say that they are the best!!! They are very professional and very helpful! I am very happy, I love their services, fast delivery and great prices!

Sander 04-12-2023

Prima shop met excellente service.

Ik had wat vragen over een set die ik wilde bestellen en ik ben uitstekend geadviseerd voor de set en ik kreeg daarnaast ook nog een scherp aanbod voor de hele set. Toen bleek dat 1 artikel niet meer leverbaar was heb ik een prima alternatief aangeboden gekregen.

Ik vond het (telefonisch) contact dat ik met de winkel had echt top, en kan ze warm aanbevelen.

Ben 21-11-2023

Prima shop, leuke website en prima service. Goed contact via mail. Door Black Friday duurt verzenden wat langer.

Wilma Pieters 27-10-2023

Wij hebben een Sony smart tv en een Sony soundbar gelijktijdig gekocht bij FOTO VIDEO SMITS in Arnhem .
Kwam bij toeval op hun website terecht en na even rondkijken aldaar heb ik eerst telefonisch contact gezocht.
Ik was blij verrast met het aanbod wat mij meteen al werd gedaan.
Bovendien zaten er een tweetal promoties op van Sony .
Onze keuze was snel gemaakt , alleen wonen wij niet in buurt maar geen nood , bezorgen was geen probleem en dat tegen een redelijke vergoeding.
Ook de verdere communicatie, zowel telefonisch als via mail verliep probleemloos.
Om een lang verhaal kort te maken
De tv en de soundbar zijn keurig op de afgesproken tijd bezorgd , opgehangen en geinstalleerd .
Later ondervond ik wat problemen met Sony ivm de promoties.
Ik heb contact opgenomen met de verkoper en in" no time " kreeg ik een telefoontje terugdat het probleem met Sony was opgelost !!
Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen , waar prijs, kwaliteit ,en communicatie TOP zijn en service nog hoog in het vaandel staat.
Eigenlijk zeg ik gewoon
GOEDE WIJN BEHOEFT GEEN KRANS 👌
P.s. Voor wie nog twijfelt :
GEWOON DOEN !👌

R 26-10-2023

Heel slecht behandelt door deze firma, 2 maanden terug een receiver te duur aangeschaft bij ze, nu 2 maanden later bij ze in willen ruilen en er 1400 euro minder voor krijgen. Wat een winkel, zo ga je toch niet met mensen om.
Ik koop daar nooit meer en ik zal mijn verhaal ook zeker doen tegen iedereen, dozen schuivers, 0 verstand en kennis 0 service naar de klant.
Ronduit verschrikkelijk, nogmaals mensen koop hier aub niet, laat dit soort winkels niet doorgaan met dit soort praktijken.

Harry Eijkemans 03-10-2023

Fantastische werkelijk grandioze service, zowel uitblinkend in afwikkeling van aankoop dan wel de prijsafspraak en uitstekende verpakking.
Kende deze winkel nog niet maar zal er zeker opnieuw gebruik van maken als ik wederom mijn audio apparatuur moet upgraden.
Bijzonder dat dergelijke, ver boven gemiddeld uitstekende service zelfs via een online verkoop bestaat. Ben er duidelijk flink van onder de indruk.
Vertrouwen absoluut ten top !

Willy 27-09-2023

Zeer goed advies gekregen bij de aanschaf van mijn B&W SPEAKERSET. 1deze dagen er naartoe om een nieuwe reciever met dab+ uit te zoeken die bij mijn set past

Jack 31-08-2023

Ik heb in de winkel 2 Bowers en Wilkins speakers 607 S3 gekocht voor een zeer scherpe prijs. En 2 stands om de speakers op te zetten. Ben uiterst vriendelijk geholpen. En ze nemen alle tijd om je te helpen. We hadden onze twee kleine kinderen bij ons. Maar deze werden door een andere medewerker in de winkel vermaakt ten tijde dat wij met een andere collega het geluid van de speakers aan het beluisteren waren. Hoe leuk is dat!! Zo vonden zelfs de kinderen het leuk om een tijd in de winkel te zijn. We hadden uitgelegd wat voor versterker we hadden. Al ruim 20 jaar oud. Medewerker gaf aan dat het wel kon maar dat een andere versterker /receiver wel voor beter geluid kon zorgen. Ik heb hem gevraagd wat een goede receiver voor ons zou zijn. Waarop hij er een liet zien. Hij drong ons niks op en probeerde ook geen receiver aan ons te verkopen. Dit kwam zeer prettig over. Thuis de speakers aangesloten. En in dezelfde week nog even gebeld naar de winkel om nog wat vragen te stellen over de receiver die in de winkel stond. Werd keurig geholpen en namen weer alle tijd voor je en gaven ook nog wat andere keuzes aan voor receivers. Maar ook deze keer werd je niks opgedrongen. Besloten te kiezen voor de Marantz NR 1200 receiver. Deze heeft mijn vrouw bij ze gekocht in de winkel en gelijk speakerdraad gekocht en stekkers. We hadden 8 meter speakerdraad nodig. Maar mijn vrouw kreeg de hele rol mee waar 10 meter op zat. Mijn vrouw bood nog aan voor de hele 10 meter dan wel te willen betalen. Maar dat was niet nodig. Voor 8 meter betalen was voldoende. Ook de Marantz receiver was zeer scherp geprijsd. Thuis alles aangesloten. Met een prachtig geluid!! In dezelfde week nog even gebeld voor wat uitleg over de receiver. Ook nu weer keurig geholpen en namen weer alle tijd voor je. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik niet beter geholpen had kunnen worden. Ben zeer tevreden. En ga hier zeer weer mijn volgende aankopen doen. Alleen al voor de manier waarop je geholpen wordt!!

Pascal Wouters 28-08-2023

Op zoek naar een nieuwe stereoset bij Smits in Arnhem terechtgekomen.
Met een grote keus in bijna alle grote merken viel mijn keuze op een versterkerset en besloot ik de optie “vraag naar de Smits prijs” te gebruiken. Al snel een reactie gekregen met een prima aanbod dat ruim onder de vermelde prijs lag.
De 2de kans luidsprekers waren inmiddels al verkocht maar mijn mail hierover werd gelijk beantwoord met een prima aanbod voor een nieuwe set luidsprekers.
Na de set bij Smits beluisterd te hebben de deal beklonken en de versterkerset alvast meegenomen, de luidsprekers zouden zsm geleverd worden.
Helaas bleek de eindversterker defect te zijn; 1 belletje en er zou een nieuwe worden besteld.
Omdat ik echter nog twijfelde aan de capaciteit van de versterker in goed overleg toch voor een zwaarder type gekozen met wederom een prima aanbod!
Bij het omruilen alleen het verschil bij moeten betalen ipv het gehele bedrag, wat een service!
Met alle korting die ik heb gekregen heb ik nu een set die nog beter is en alles nog binnen mijn budget, waar vind je nog zoiets?
Kortom; snelle service, prima prijzen en meedenken met de klant, xxx en je team bedankt en je hebt er een klant bij voor het leven!

Marten, Noordwijk 07-08-2023

Had hier ook al een TV besteld in 2016, had toen ook al een zeer goed gevoel over dit bedrijf.
Ik kan eigenlijk niets bedenken wat negatief is aan Smits te Arnhem, de mensen zijn zeer service gericht, ze nemen de tijd voor je voor advies, ze hebben de beste prijzen, ze komen hun afspraken na, ze werken netjes en ruimen alles op en nemen de lege doos mee, ze zijn eerlijk en correct en werken op vertrouwen, had niet moeten aanbetalen, daarom een 10.

Yilmaz 28-07-2023

Toch ergens wel vreemde gang van zaken. Aanvankelijk wilde ik een TV bestellen (Sony XR77a84K) die ook vandaag nog wordt aangeboden via de site. Eenmaal bij bellen om te bestellen werd er gezegd dat de TV niet meer beschikbaar is. Wel was er een ander model van een ander merk, echter 100 euro duurder dan de eerst genoemde. Deze aangeboden TV is eerlijkheidshalve kwalitatief op papier een goed toestel. Echter besprak ik dat ik wel een strak budget had apart gehouden en dat het er wel overheen ging.
Na wikken en wegen toch maar wel gedaan. Wat ik dan toch vreemd vind, is dat de Sony dan toch nog al die tijd op de site blijf staan en mee geadverteerd wordt en nu momenteel ook nog eens zo een 100 euro goedkoper dan toen ik het wilde aanschaffen. Zou er dus op neer komen dat de TV waarvan tegen mij werd gezegd dat het niet beschikbaar zou zijn, nu nog steeds wordt aangeboden voor een nog lagere prijs. Had me dus een paar honderd euro kunnen schelen, want was ook blij geweest met de Sony.
Het vervelende is ook nog dat ik soortgelijke reviews van eerder lees. Geeft toch een nare smaak

Patrick Kremers 18-07-2023

Ik bestelde de Wharfedale Denton 85, enkele een dag of 10 geleden, Ze waren 2dekans speakers en de prijs was 442 euro voor een paar. Ik ben altijd enthousiast geweest van Wharfedale speakers, en deze hadden ook die classic look. Maar toen ze aankwamen volgde een grote teleurstelling, ze waren verstuurd met DPD zonder de originele beschermende omdozen en hadden flinke deuken in de fineer op de hoeken opgelopen.... Ik heb er onmiddelijk foto's van genomen en doorgemaild naar Smits. Een uurtje later had ik een reply, ze boden me twee opties, optie 1 retourneren en het aankoopbedrag terug, of 2 een korting van 170 euro. Dit heb ik dan even overwogen omdat ze dan nog maar 280 euro gekost hadden per paar, maar ik ben zo voorzichtig en fier op mijn materiaal dat ik me er niet overheen kon zetten. De sound van de Dentons was dan ook niet wat ik ervan verwacht had in combinatie met mijn buizenversterker. Ik vermoed een impedantie-mismatch...Ik liet dan de dag erna weten dat ik de Lintons aan het overwegen was, en vroeg of ze hier nog iets in 2dekans van hadden staan, Dit was niet het geval, Ik had intussen ook al de telefoon gepakt en Smits opgebeld, ik kreeg Sander aan de lijn, hij ging voor me kijken of hij nog Lintons had staan in de kleur die ik prefereerde, n.l. de mahonie, en ja hij had nog een set staan, splinternieuw, en nadat hij zich excuseerde voor de minder dan ideale verpakkingsmethode die ook wel tot de schade had bijgedragen maakte hij me een prijs van 700 euro voor de set... :-) Nu ja, dat had ik niet verwacht, en was érg aangenaam verrast. Zo zijn er nog maar weinig winkels die hun klanten voorop stellen, de verzendingskosten moest ik ook niet betalen, Enkel de oorspronkelijke verzending van de eerste aankoop. Wanneer ik een online aankoop doe kijk ik altijd eerst naar trustpilot e.a. om te zien of de winkel wel oké is, zo heb ik me al veel ellende bespaart, en de reviews die Smits krijgt zijn echt wel uitzonderlijk, maar dubbel en dik verdiend 4.8/5 zag ik op de meeste reviewsites. Sander belde me ook nog terug op na een mail die ik stuurde omdat ik met iemand had gesproken die me zei dat ik de Lintons waarschijnlijk ook niet goed ging vinden wegens de matching met mijn versterker, Sander vertelde me dat hij de speakers al gehoord had met een buizenversterker en dat hij alleszins het een goede combinatie vond. En dat indien ik ze toch niet goed gematch moest vinden ik ze terug zou kunnen sturen en naar andere speakers zou kunnen zoeken dan. Echt TOP !!! mijn volgende aankoop van hifi materiaal zal zeker bij Smits gebeuren, Ik ben nu aan het uitzien naar een platendraaier, dat gaat mijn volgende aankoop zijn. Het is leuk om met een gerust hart te kunnen kopen, dergelijke aankopen doe je niet elke maand (ik toch niet), en je zuurverdiende geld met vertrouwen spenderen is de beste manier ;-) !
De lintons zijn vandaag aangekomen en ze spelen prachtig, de combinatie is zeer goed.. Ik ben super tevreden van de speakers, en de service en betrokkenheid, en natuurlijk ook de prijs.

Marijn 12-07-2023

Goed geholpen, veel kennis in huis en dus een uitstekend ( niet commercieel) advies!
Fijne winkel, absoluut aanrader!

Henk van Tol 12-07-2023

Snel en vriendelijk geholpen.
Stel speakers gekocht tegen mooie prijs.
Daags erna al bezorgd.
Op de hoogte gehouden van de aflever tijd.

Martijn 11-07-2023

Top tent veel gekocht al hier vriendelijke medewerkers , met kennis.
Sindsdien koop ik alles hier.

Robert 09-07-2023

Via internet bij deze winkel terecht gekomen voor een LG tv.
Zeer scherpe prijs , goede communicatie en duidelijke afspraken.
Volgende dag al geleverd 👍

Erik 03-07-2023

5 jaar geleden een tv gekocht welke buiten garantie kapit was gegaan. Toch een coulance regeling kunnen krijgen op een vervangende tv.

Snel antwoord op email maakt het helemaal af.

Was 10van10 geweest als ze binnen 1 dag kunnen leveren, maar helaas moet ik nog even geduld hebben!

Mr.T 19-06-2023

Zeer net bedrijf. Uitstekende service., en zeer behulpzaam/klantvriendelijk!
Ik had een bepaalde set Klipsch speakers in gedachte maar na advies een iets andere klipsch set gekocht., en deze is werkelijk perfect!! ( RP 280-f )
Aanrader!!!

Marc Tijman 07-06-2023

Versterker en later ook speakers gekocht. Goede prijzen voor goede producten. Erg klantgericht en -vriendelijk, kan niet anders zeggen!

Rob 03-06-2023

Clear informative description of the amplifier, and at a great price. good follow-up by mail