Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Smits Arnhem, hoogstaand in service 01-12-2018 Via de website gekocht

Wat een gewldige stvice

In januari 2017 heb ik een complete harman en kardon set online gekocht, receiver, speakers en cd speler. Ik had een bepaald type receiver besteld, deze hadden ze niet meer, wel een behoorlijk duurdere versie, ze belden me hierover op en boden me aan om voor maar €20,- meer deze te leveren, war ik een hele mooie deal vond. Alles netjes geleverd. In november ging de cd speler kapot. Ik belde naar Smits Arnhem. Ze stuurden me via de mail een reparatieformulier op en zo kon ik het apparaat opsturen. Meteen op de dag dat zij de cd speler ontvangen hadden (op zaterdag) belden ze mij weer op, om aan te geven dat zij de fout niet konden oplossen en dat ze mij een nieuwe hadden gestuurd. Ik vind dit wel een heel erg goede service en zal bij mijn verdere elektronica aankopen zeker aan de fa. Smits denken, ondanks dat ik 65 km. van hen weg woon, ook zijn ze qua prijs interessant

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hans Knaven 24-11-2018 In de winkel gekocht
ARNHEM

altijd de beste prijs en service

Smits verbaast mij . Geen platte prijzen,maar altijd alles bespreekbaarvoor ECHT de beste prijs!
Snelle levering van Europeesche producten. Ben zeer tevreden over mijn nieuwe LG OLED tv.
Wat een beeld en geluid,klaar voor de toekomst. DANKJEWEL

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rien 11-11-2018 Via de website gekocht

Goede deal

Tijdens het invullen van het formulier op internet voor een nieuwe Marantz N1508 bleek net de laatste verkocht te zijn. De verkoper vond dat ook sneu en we konden een goede deal maken teneinde de opvolger, de nieuwe N1509, aan te schaffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.A.G. 09-11-2018 Via de website gekocht

Precies zoals het zou moeten zijn

Wij wisten precies wat wij wilden hebben ( lg55e8) en voor welke prijs. Smits gaf zonder poespas een zeer goede prijs incl. transport. Wij werden op de hoogte gehouden van levering (wij wilden de T.V. op een bepaalde datum geleverd hebben)
Bravo Smits

Amersfoort 09-11-2018 Via de website gekocht

Kapotte subwoofer

Kapotte subwoorfer werd zonder aarzelen retour genomen en direct vervangen voor een nieuwe.
Dat noem ik service waar de grote winkels van kunnen leren.

Ilona 05-11-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf!!

Voor aankoop eerst telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk geholpen, goed advies en er werd met ons meegedacht. Na de bestelling werd onze televisie snel kosteloos bezorgd.

rb 04-11-2018 Via de website gekocht

Vakkundige service aan de telefoon, snelle verzending

Scherpe prijzen en mensen met verstand van zaken aan de telefoon. Levering was binnen twee dagen. Heb geen ervaring met after sales service, maar tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

Enthousiast 10-10-2018 In de winkel gekocht

Spot on shop

Deze winkel een paar keer (verschillende verkopers) aan de telefoon gehad. Zeer relaxed, beschikbaar en meedenkend. De prijs die je daar krijgt is altijd de laagste van alle on-line shops.
Klantvriendelijkheid en eerlijkheid staat hoog in de vaandel.

Hunemu 11-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Recentelijk een soundbar gekocht voor een zeer scherpe prijs op de overzichtelijke webshop van Smits Arnhem.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden over de order status en de verzending verliep ook zeer vlot.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 16-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Bij vragen wordt de juiste informatie snel gegeven.

Prijzen zijn echt de laagste in Nederland. Loont de moeite om eens te shoppen. Als je iets zoekt, dan zou ik aanbevelen om even naar de prijzen te informeren.

Bert Deurenberg 31-03-2018 In de winkel gekocht

In 1 woord TOP!

Naar de zaak in Arnhem geweest en aldaar een speakersset van Focal aangeschaft. Professionele uitleg gekregen.Naderhand via de online shop de rest van de speakers om een surroundset te maken.Het loont zich om naar de "smitsprijs" te vragen. Direct antwoord op je mails en perfecte afhandeling.........een aanrader.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel Jansen 21-03-2018 In de winkel gekocht
Smits Arnhem

Fantatstische service!

Onlangs heb ik hier een 55 inch Sony XE9305 gekocht. In de winkel werd ik uitstekend geholpen en voor een keurige prijs heb ik het toestel meegenomen. Helaas bleek thuis dat er kleine onvolkomenheden aan het toestel waren. Hiervoor heb ik contact met Smits opgenomen. Op zo`n moment kom je er achter uit welk hout een leverancier gesneden is. Smits heeft dit geweldig opgepakt en hier ben ik dan ook zeer tevreden over. De tv is echt top. Ik hoop vele jaren van het prachtige 4K beeld te kunnen genieten.

Sonnyboy 14-02-2018 In de winkel gekocht
IJMuiden

Topwinkel

Ik wilde een nieuwe TV kopen en kwam toevallig op de site van Smits uit Arnhem terecht. Ik zag aantrekkelijke prijzen en zag ook dat je kon Whatsappen. En ik ik vond de kreet alles is bespreekbaar nogal uitdagend. Hoewel ik niet in de buurt woon, maar 16 maanden in de Oranje kazerne in Schaarsbergen had gediend kwam ineens nostalgie bij mij bovendrijven. Om een lang verhaal kort te houden heb ik mijn tv daar gekocht en was het gezien de korting de moeite waard mijn nieuwe tv persoonlijk op te halen.

Heijnders 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs voor AVT-x4400h

Wilde AVR-X4300h bestellen. Was niet meer op voorraad. Voor 120 euro meer kon ik de avr-x4400h bestellen. Toch 250 euro goedkoper dan de concurrenten. Snelle levering.

Frank van D 25-01-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

waardeloze winkels. slechtste service ooit

Cowboys met praatjes. Ongeïnteresseerd in de winkel. Slechte voorlichting en slechtere service.
Vooral nadat mijn camera defect was veel beloftes en lang wachten maar niets geregeld. Allerlei beloftes werden niet nagekomen. Ik koop hier nooit meer. Eerder al eens een tas besteld uit de folder. Werd een ouder model geleverd. Bestel gewoon bij Bol of coolblue. Een betere service als daar krijg je hier echt niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Frans 16-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima winkel met scherpe prijzen!

Ik kwam via Ebay.de bij een aanbieding voor een LG C7V.
Nergens was de tv zo goedkoop te vinden!
Een berichtje gestuurd en de volgende dag werd er direct gebeld.
Bij aankoop van een Aussteller kregen we nog fikse korting op een zelfde nieuwe tv!
Toen ik een soundbar erbij wilde bestellen, werd mij geadviseerd om daar mee te wachten en in de winkel de verschillende merken aan te horen!
En inderdaad. We kregen deskundig advies en hebben toch een andere gekocht!
Pprima winkel waar we zo weer heen gaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L de Jong, Leeuwarden 07-09-2017 Via de website gekocht

Service( en de prijzen !) zijn geweldig

Op zoek naar een vervanger voor mijn Panasonic plasma met geweldig beeld, kwam ik terecht bij Smits in mijn oude woonplaats Arnhem. Frits en Tony hebben mij geweldig geholpen, advies en prijsstelling. Alles, einde van afgel;open week, keurig geleverd door APS. Nu een LGOLED55C7V en LG SJ9 soundbar. De 55 inch blijkt toch een beetje klein te zijn voor onze opstelling. Nu met Matthew in de slag om dit op te lossen en voor de 65C7V te gaan.
Als dit ook opgelost gaat worden zoals de eerdere aankoop gaat het cijfer zeker naar een 10+

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bram 25-07-2017 In de winkel gekocht
Smits Arnhem

Perfecte prijs en service

Smits is een keurige winkel met veel kennis over het assortiment! De medewerker wist al mijn vragen te beantwoorden en kwam met een fantastische prijs!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk Visser 13-07-2017 In de winkel gekocht

AVR-X7200WA Denon

Deze versterker gekocht met de duurste DVD speler van Denon.
Snelle reactie op mail en na telefonisch contact tot een zeer goede prijs kunnen komen, volgende dag nog even langsgereden en de winkel en het personeel gaf mij een goed gevoel waarna de overeenkomst was gesloten
Bestelling gedaan en binnnen enkele dagen bericht dat alles binnen was.
Kon gratis worden verstuurd maar toch maar besloten om zelf op te halen, immers voldoende parkeergelegenheid als je doordeweekse dag overdag gaat.

Kortom een leuke winkel met echt scherpe prijzen, volgend jaar daar ook naartoe voor een nieuwe T

Ton.Dordrecht 03-07-2017 Via de website gekocht

service is top

Ik kwam toevallig op de site van Smits , en ik moet zeggen , ben ik blij om , de service is super , ze hebben verschillende keren contact met me opgenomen , voor info en of alles naar mijn zin is verlopen ,en ook of ik nog klachten had .
Het product wat ik in eerste instantie had besteld was niet meer voorradig en heb in plaats daarvan een behoorlijk duurder product tegen een kleine vergoeding gekregen.
Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker eerst met Smits contact opnemen , heel vriendelijk en optimale service { tenminste zo heb ik het ervaren }.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jordy 05-05-2017 Via de website gekocht

Top service weer en super snelle levering

Voor de 2e keer hebbe ze me uitstekend geholpen.
Meteen bellen meteen terug mailen alles op voorraad(voormij) vrijdag besteld dinsdag in huis.
Normaal duurt bestelling al 4 weken van b&w speakers

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jordy 14-04-2017 Via de website gekocht

Top service!

Was opzoek naar een product die smits aanbood op de site maar die was uit het assortiment werd niet meer verkocht website liep "achter" dus een fout gemaakt heb het nieuwste model gekregen voor bijna de zelfde prijs als de verouderde product, waar vind je nog zo iets! Was snel binnen bezorgt op zaterdag

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

A van Schaik 05-03-2017 In de winkel gekocht
arnhem

zeer goede service en vakbekwame mensen

ik heb bij deze zaak luidsprekers en een versterker aangekocht. na aankoop bleek dit niet te bevallen in mijn ruimte. hier werd geen enkel probleem van gemaakt en ik heb alles kosteloos retour kunnen doen. naderhand nog enkele sets kunnen proberen en op aanraden van de verkoper een set b&w en Nad versterker thuis geprobeerd. dit is zeer goed bevallen en heb dit gehele set aangeschaft. kortom zeer netjes behandeld in deze winkel een echte aanrader dus want waar vind je nu tegenwoordig nog echte service.... fantastische zaak!

ErikT595 04-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Denon AVR-X4300H

Kort geleden via de webshop de Denon AVR-X4300H receiver besteld. Helaas bleek de site niet geheel up to date. De door mij gekozen uitvoering was niet op korte termijn leverbaar. Ik werd snel gebeld met de vraag of ik een andere kleur wilde of een ander merk met dezelfde korting. Ik wilde graag deze Denon (en daar heb ik geen spijt van!) dus voor de andere kleur gekozen. De prijs was zeer scherp en de levering snel. Zo snel dat ik de mail van verzending nooit heb ontvangen ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ronnieboy58 02-02-2017 In de winkel gekocht

Echte Hi-Fi winkel

Een van de weinige echte hi-fi winkels die er nog zijn in Nederland. En zeer scherpe prijzen. Ga niet naar zo'n keten waar het personeel alleen het kaartje voorleest als je wat vraagt, maar ga voor de kwaliteit en de echte vriendelijkheid van de medewerkers van Smits. ik woon in Uithoorn, vlakbij Amsterdam, maar rij graag een flink stuk om voor deze winkel. Koffie staat klaar!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 01-02-2017 In de winkel gekocht

Marantz pm 6006

Fijn geholpen vandaag in tegenstelling tot de mediamarkt.
Laagste prijs van europa 379 euro
Fantastische versterker, eigenlijk voor mn zoon gekocht, klinkt grandioos voor het geld
Maar voor mezelf ook mooie spullen gezien tegen echt superprijzen.
En gewoon nieuw in de doos.
Kan deze winkel echt aanraden.
Mij zien ze er gauw terug

Pluspunten

• Service

Coyote 28-01-2017

Pioneer VSX-1131

Zeer slechte ervaring met deze winkel, ben je binnen kijkt rond verkopers kijken je wel aan maar doen voor de rest doen ze of je lucht bent voor ze. Schenken totaal geen aandacht aan de klant en zitten met z'n tweeën of drieën gezellig te praten maar komen helpen, nee dat is ze teveel gevraagd.
Kortom in het verleden regelmatig artikelen gekocht bij dit bedrijf o.a. smart TV receiver Blurayspeler, fototoestel.
Ben ook zonder dat ze maar iets te vragen ook het pand uitgelopen. Dit bedrijf is bijzonder slecht en met de zogenaamde emailservice ook. "stuurt U een mail dan wordt deze naar de juiste afdeling verzonden en zo snel mogelijk kontakt met U opgenomen. Dus niet, ik heb 2,5 week geleden een mail met een paar vraagjes erin gestuurd echter ik moet nog steeds antwoord krijgen.
Dus Smits Arnhem die heeft voor mij voorgoed afgedaan gewoon zeeeer slecht bedrijf.

Anne uit Harlingen 20-01-2017 Via de website gekocht

LG OLED 65B6V

Tijdens mijn zoektocht naar een OLED tv stuitte ik op een aanbieding van de firma Smits welke te vinden was op MP. Daar werd een model uit 2015 aangeboden voor een scherpe prijs.
Toch was ik benieuwd of er misschien nog wat aan de prijs te doen was. Helaas, dit was de scherpste prijs. Toen kreeg ik een voorstel om het nieuwste model de 65B6V aan te schaffen voor een belachelijk lage prijs t.o.v de concurenten. In dit soort gevallen krijg je toch argwaan en heb Smits gebeld over dit voorstel. Uiteindelijk besloten om in te gaan op dit voorstel alleen was het toestel niet op voorraad.
Na 10 dagen was het toestel binnen en kreeg keurig een mail dat de tv binnen was en dat deze zo snel mogelijk wordt aangeboden aan de Arnhemse Pakket Service.
Diezelfde dag werd ik gebeld door APS met de mededeling dat de tv de volgende dag al bezorgd kon worden. Kijk, daar word ik nu vrolijk van.
Inmiddels de tv aangesloten en met wat aanpassingen in de beeldinstellingen kijk ik nu naar een fantastisch scherp gedetailleerd en kleurrijk beeld.
Ik wil de firma Smits en APS dan ook van harte bedanken voor het scherpe aanbod en de zeer snelle levering.

Een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Zeer scherpe aanbiedingen
  • Snelle levering

Minpunten

• Internetsite is niet altijd accuraat

Jef 05-01-2017 In de winkel gekocht

Oled tv gekocht lg55B6V

Fijne overzichtelijke winkel met nette service. In de winkel word je goed geholpen en ze hebben veel
Op voorraad, dus kopen en meteen meenemen

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Scherpe prijzen
  • Veel op voorraad

Minpunten

• Handgeschreven factuur

RT69 03-01-2017 In de winkel gekocht
Foto Video Smits Arnhem

Heel goede en fijne winkel

Ik heb 2x een tv om kunnen ruilen omdat ik niet tevreden was over de kwaliteit. Uiteindelijk voor een oled tv gegaan. Ook daar had ik op een gegeven moment een probleem mee (beeldfouten). Nadat ik daar terug ben geweest (na 4 maanden) om het aan te tonen, heb ik een ander type mee kunnen nemen, en nadat de vertegenwoordiger van LG langs was geweest hebben ze er voor gezorgd dat ik ook nog eens gecompenseerd werd (oled 55E6 naar oled 55B6)
Bij de oled problemen hebben de medewerkers alles voor mij gedaan om mij in de gelegenheid te stellen om aan te kunnen tonen dat er iets niet goed zat met de tv die ik had. Super!

Wes 03-11-2016 In de winkel gekocht

Super goede service

Zeer goede en behulpzame service, niks is teveel gevraagd en hebben mij zeer goed geholpen. Echt een aanrader. Zeer mooie LG Super UHD led tv.
Zeer tevreden!

Pluspunten

• Service
  • Flexibiliteit
  • Klantgericht

alaan3144 02-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en een mooie prijs

Soundbar uitgezocht via internet en na mailcontact een mooie prijs gekregen. Daarna besteld en binnen een paar dagen in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Frank Tool 13-06-2016 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen bij een storing in mijn subwoofer.
Na de melding van de storing kreeg ik gelijk een nieuwe toegestuurd. Deze had echter schade tijdens transport opgelopen. Na de melding hiervan kreeg ik gelijk weer een nieuwe subwoofer toegestuurd. Kosteloos kon ik de andere subwoofers terugsturen.

Aanbeveling
Uitstekende service voor een goede prijs.

Paul 16-03-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Fijne Winkel, goede indeling, ruim opgezet.

Prima service, ook toen er iets ontbrak snel opgelost.

Assortiment
Vele merken; goed apparatuur, ook de betere apparaten aanwezig

Geweldig geholpen!

Extra toelichting
Goed advies, goed geholpen en goede service.

Jeroen 27-11-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, snelle reactie en goede ondersteuning tijdens het koopproces.

Zeer goed geholpen op het moment dat het gekozen product niet voorradig bleek te zijn.

Veel aaternatieven.

Aanbeveling
Vanwege mijn ervaring met deze winkel ook als het dus om grote en dure apparaten gaat is zeer goed.

Extra toelichting
Normaal gesproken maak ik nooit een review, maar deze keer wil ik mijn zeer prettige ervaring met Smits te Arnhem graag delen. Namelijk de Marantz receiver die ik had besteld bleek na akkoord/bevestiging van de winkel toch niet helemaal op voorraad. (niet dezelfde kleur. Ik ben toen gebeld door de eigenaar/ persoon met bevoegdheid, en liet blijken het echt vervelend te vinden. Uiteindelijk mij een voorstel gedaan waar ik geen nee tegen kon en wilde zeggen. Nu een nieuwer model met een zeer hoge korting en een zeer tevreden klant erbij!!

Stirf 20-10-2015 Via de website gekocht

De webshop zit logisch in elkaar

Je word netjes geïnformeerd over de bezorg tijden en mijn vragen werden beantwoord aan de telefoon. Ze komen erg specialistisch over.

Fijn professioneel personeel!

janvanboven 14-08-2015 Via de website gekocht

Heel goed de Service ik had een vraag in
en dat was Zeer snel Beantwoord.

ook zeer goed met de+++++

ik met AVR-X 5200 Zwart Heel Mooi

Aan ieder een

Extra toelichting
Om dat ik dit heel goed vind

lol77 25-06-2015 Via de website gekocht

Ze helpen met alles en de bestelling werd de volgende dag keurig geleverd.

Ze regelen alles. Ook al is het niet standaard dat maakt hen niet uit! Top.

Assortiment
Nadat product was uitverkocht werd er een beter alternatief voor dezelfde prijs geboden.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden en wens anderen dat ook toe

Jean 18-03-2015 Via de website gekocht

prima en eenvoudige webiste

snelle email communicatie, vlotte afhandeling

dit had een 9 kunnen zijn als de status van hetgeen ik zocht klopte

Aanbeveling
de prijs maakt alles goed !

Extra toelichting
Email verkeer loopt soepel, moet ook wel want bellen naar een 0900 voor 0,45 euro p/m is een goede afschrikker. Ik heb nooit begrepen waarom ik zou moeten betalen om service te krijgen. Ik betaal toch ook geen entree bij de supermarkt? Smits gebruikt helaas DPD, niet zo snel en ook niet zo handig als je wilt weten hoe laat ze er zijn. Communicatie is wel oké als je daar weer per email vragen over stelt. Maar alle kleine nadelen die ik tegenkwam veranderden in een brede glimlach toen ik een uitstekend aanbod kreeg van Smits voor een vervangend product. Ik kreeg echt een superdeal, daarna nog een ander product gekocht wat ook scherper dan waar dan ook werd aangeboden. Smits staat nu natuurlijk nummer 1 op mijn favorieten lijst, dat mag duidelijk zijn. Gewoon een korte mail sturen en vragen om de scherpste prijs. Nee heb je al, de kans dat je bij Smits "ja" krijgt is blijkbaar groot.

pinokkia 28-01-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Zeer makkelijk alles te vinden.

Ik heb met deze winkel zeer goede service meegemaakt in 2009 met mijn plasma tv.

Assortiment
Ze kunnen bijna aan alle bekende merken en typennummers komen.

Aanbeveling
Vanwege eerlijk en goede service naar de klant toe.

Extra toelichting
Al mijn tvs (inmiddels 4 tv vanaf 2009) heb ik hier gekocht, omdat er altijd eerlijke nformatie tegen de klanten wordt verteld. Ik moet wel toegeven dat ik altijd maar door 1 Smits medewerker wil geholpen worden. Mocht hij dit lezen dan weet de smits medewerker wel welke klant dit is.

F. Peters 17-01-2014 In de winkel gekocht
Steenstraat (Arnhem)

Je maakt een account aan. Stopt het gewenste produkt in de winkelwagen.
Geeft aan dat je cash betaald bij afhalen en klaar is Kees.

Helaas was mijn gewenste produkt uitverkocht. Kreeg wel de aanbieding om met korting de nieuwere versie Samsung UE40F7000 te kopen, maar daar was ik niet in geïnterresseerd. Uiteindelijk na goed te zijn voorgelicht voor een scherpe prijs de UE40F6740 gekocht.

Assortiment
Ze hebben niet alle modellen (kan ook niet) en niet altijd alles op voorraad. Daarentegen wordt je goed geholpen en kan je nog weleens heel voordelig uit zijn. Niet altijd, heb ook wel eens geen korting gekregen, maar dan is er gewoon te weinig marge.

Aanbeveling
Als je weet wat je wilt en SmitsArnhem heeft dit artikel in hun assortiment, dan zal ik altijd eerst bij hen binnenlopen. Service en aftersale is top. Mocht je niet in overeenstemming komen over de aangeboden prijs, kan je altijd nog naar de ander stappen. Maar of je dan ook een goede aftersale heb?

Extra toelichting
Artikelen op de website zijn niet altijd voorradig. Zeker als het een topaanbieding is. Daarentegen bieden ze je altijd een heel scherp alternatief waar soms internetaanbieders niet tegenop kunnen en je bent verzekerd van een NL gecertificeerd model. Daarnaast is hun service top. Ze durven eerlijk te zeggen, dat type met zoveel Herz zou ik afraden. Dan kun je beter de goedkopere 32" kopen i.p.v. de tv aan jouw te slijten. 32" vond ik zelf te klein. Kreeg van SmitsArnhem een mooi aanbod voor de Samsung UE40F6740 waar ik geen nee tegen kon zeggen. Zelfde avond de tv geïnstalleerd. Echter de tv begon na een half uur kuren te vertonen. Volgende ochtend gebeld naar SmitsArnhem en uitgelegd. Een dag later (op dat moment niet op voorraad, moest besteld worden) kon ik de tv komen omruilen. Top.

sandersma 09-01-2014 Via de website gekocht

Goed advies, meerdere opties duidelijk aangegeven!

Extra toelichting
Telefonisch goed geadviseerd over product en interessante alternatieven gebaseerd op mijn bestaande audio configuratie. Zeer scherpe aanbieding en na vooruitbetaling keurig binnen 2 dagen geleverd! Top!

Rian69 08-01-2014 In de winkel gekocht
Steenstraat Arnhem

Makkelijk on line besteld. Betreffend product was niet meer leverbaar, voor 2 tientjes meer kreeg ik de opvolger die €80,00 duurder was.

Toen mijn toestel na reparatie op kosten van Smits teruggestuurd was en verdwenen bleek, hebben zij contact opgenomen met de bezorger. Alles keurig afgehandeld, steeds goed gecommuniceerd, en toen Smits nog bezig was met het geld van de verzekering terug te krijgen mocht ik al een nieuw fototoestel uit komen zoeken ter waarde van het vorige toestel.

Assortiment
Zeer veel keuze van goede kwaliteit tegen zeeeeeer scherpe prijzen.

Aanbeveling
Geweldig vriendelijk deskundig personeel. Je krijgt echt het gevoel dat je koning bent als klant, en dat vind je niet veel meer tegenwoordig.

Extra toelichting
Geweldig! Ik kom er zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Steegeh 24-12-2013 In de winkel gekocht
Steenstraat

6,2

Winkel is goed, maar niet overdreven rijk gesorteerd. Bij de aanschaf van een camera (ik wist al precies wat ik wilde) uiterst prettig geholpen. Op professionele wijze gewezen op alternatieven.

Bij de verkoop uiterst professioneel geholpen. Hoewel ik precies wist wat ik wilde hebben wees verkoper mij op alternatieven met een goede motivatie.
Bij controle thuis bleek de accu niet in de verpakking aanwezig te (demo model gekocht). Een telefoontje naar de verkoper zorgde ervoor dat een accu werd klaargelegd.
Bij ophalen bleek deze op een sd-kaart te zijn geplakt. Degene die mij hielp haalde de accu eraf en gaf alleen deze mee. Opmerking over speciale reis maken lever opmerking "dom om te vergeten". Gemiste kans.
Volgende keer toch maar weer ergens anders!

Assortiment
In winkel redelijk, maar niet super uitgebreid.

Aanbeveling
Service tweeslachtig. Goed om aanbiedingen te kopen.

Extra toelichting
Enerzijds is de service beperkt, maar de kleinzieligheid van degene die mij hielp maakt dat ik een nare smaak heb overgehouden.

ger49 07-11-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijke besting via de site. Alleen geeft de site geen indicatie van het op voorraad hebben van het bestelde product en dat zou gemakkelijk te realiseren moeten zijn zelfs met zowel een winkel als een webwinkel

Zeer behulpzame en adequate service die erop gericht is om een oplossing te vinden voor een probleem in plaats van het afwimpelen ervan. Ze doen zich echt moeite en dat valt te waarderen.

Assortiment
De winkel heeft een beperkt assortiment elektronica. Geen computers ed. Alleen beeld, geluid en foto.

Aanbeveling
Product dat we besteld hadden was uitverkocht omdat het een uitloopartikel was. Smits heeft ons daarop een werkelijk aantrekkelijk alternatief aangeboden waar we goed mee konden leven. De meerkosten van het alternatief werd goedgemaakt door een fabrieksactie van een gratis tablet.

Extra toelichting
zie hiervoor. We zijn steeds vriendelijk een reeel behandeld door Smits en de levering verliep perfect. Beetje traditioneel met betalen via bankoverschrijving. PayPal en iDeal zouden sneller werken, maar kosten geld en daarmee biedt Smits concurrerende prijzen. Prima afwikkeling en wat betreft after sales hoop ik ze nooit nodig te hebben, dus geen ervaring op te doen.

wimkl 19-06-2013

1,8

Voordat je het product op de site ziet moet je eerst inloggen met je e-mail en wachtwoord. Dan heb je de aanbieding dus nog niet gevonden. Betaling alleen per vooruitbetaling of afhalen. Vooruitbetalen bij een nogal vage site.. ik heb maar gekozen voor afhalen ook al lag de winkel in Arnhem. Op de site is niet terug te vinden over het al dan niet op voorraad zijn van artikelen.

Het supergoedkope artikel bleek net uitverkocht en niet meer leverbaar..?

Assortiment
De artikelen die ze aanbieden kunnen dus blijken uitverkocht te zijn. Op de site leek overigens verder niet veel keuze.

JTDB 03-06-2013

Duidelijke website, zo gevonden wat ik zocht

Zelf bezorgdatum gekozen, was geen probleem. Vragen per email: gelijk snelle kundige reactie

Assortiment
Goede voorraad, boden gelijk alternatief toen product niet meer leverbaar was

Aanbeveling
Snelle service, snelle reactie op emails

jurijus 29-04-2013

Ik heb net besteld Harman Kardon, alles OK.
Hoogst geadviseerde verkoper, prettige communicatie, snelle levering, goede service.
Met plezier terugkomen voor nieuwe bestellingen. Jurij

mthomas 04-01-2013

5,8
Een paar dagen terug heb ik een Nikon 1 besteld. Het pakketje was er op tijd. Ik op de website de witte nikon 1 besteld maar nadat bestelling geplaatst was werd het opeens een zwarte die ik toegestuurd kreeg. Was hier dus niet mee tevreden en heb ik naar smits gebeld. Ik ging wel een kwartier aan de lijn voordat er iemand Op nam. Ik kreeg hier te horen dat de witte niet meer leverbaar was en dat ze ook niets meer voor me konden doen. Nu zit ik dus met een zwarte camera die ik helemaal niet mooi vind. Ben ik dus weer lekker klaar mee. Het is weer 250 euro teveel voor iets wat je niet hebt besteld. Ben benieuwd of er nog meer van deze beoordelingen voorbij komen. Dure spullen haal ik voortaan weer in een winkel zodat ik weet wat ik koop.

Christiandt 09-11-2012

Ik ben prima geholpen bij deze winkel, behulpzaam, vriendelijk personeel. Op verzoek was het geen enkel probleem om een testopstelling te laten maken zodat ik de set kon horen. Na aankoop werd alles dezelfde dag nog bezorgd.