Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is berekend op basis van 241 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Hans B 24-07-2021

Door de (zeer) scherpe prijs kwam ik (via een advertentie op Marktplaats) bij Smits Arnhem terecht. De correspondentie verliep uiterst snel. Ik vind dat prettig omdat ik mij van tevoren goed heb georiënteerd en dus precies weet wat ik zoek. Voor iemand die nog "zoekende" is kan dat mogelijk wat pusherig overkomen, op mij dus niet. Zowel per E-mail, als per telefoon werd ik goed voorgelicht. Ook werd ik nog geattendeerd op eventuele accessores die ik mogelijk nog nodig had (wat inderdaad zo was) Die konden nu gelijk worden meegestuurd zodat ik geen extra verzendkosten had. Dus tot op heden zeer tevreden. Nu even afwachten of de levering even snel en correct zal zijn. Ik verwacht van wel.

Max Thoen 24-07-2021

Ik heb bij Smits Arnhem een LG Oled 77C1 gekocht voor een hele scherpe prijs. Donderdagochtend besteld en vrijdag in de middag al geleverd. Communicatie verliep heel soepel via marktplaats.

Remco 23-07-2021

Netwerkspeaker aangeschaft.
Wilde eigenlijk 2e kans product kopen. Website werkte niet goed, kon product niet in mandje stoppen.
Kreeg de mogelijkheid om nieuwe speaker voor lagere prijs dan elders aan te schaffen, inclusief verzendkosten.
Uiteindelijk heeft Smits account voor mij aangemaakt en product klaargemaakt voor verzending. Levering was snel en netjes.
Persoonlijk contact via kieskeurig liep goed en snel.

Marc L. 21-07-2021

Regelmatig "2e kans" artikelen voor scherpe prijzen. Vlotte communicatie en levering.

Merx 19-07-2021

Goede persoonlijke hulp, beantwoord mails / berichten vlot en maakt mooie prijzen. Komt alle afspraken na, toppers!

een klant uit de polder 18-07-2021

voor ons de eerste keer vandaag zondag in Arnhem bij Smits, maar al veel over gehoord een mooie ruime winkel een goede en overzichtelijke website gemakkelijk bereikbaar.
fijn geholpen door medewerkers prima luisterruimte met een ruime keuze uit mooie HIFI echt Top..
nu staat nog de cd speler van NAD op mijn verlanglijstje.
een Acht (8) voor het hele contact tot aankoop, minpuntje.. het kan niet allemaal hosanna zijn.. technisch wat meer verdiepen in je te verkopen product wat overigens de verwachting ver overtrof.
hartelijk bedankt graag tot ziens, oh ja ..mocht ik wat geld verdienen uit deze review dan steek ik dat in de cd speler.
SUCCES

Peter 18-07-2021

Ik heb de aanschaf via marktplaats geregeld maar het klantencontact was goed. Ik kreeg altijd dezelfde dag antwoord op berichten/vragen.
Toen ik de NAD M10 kwam ophalen werd me aangeboden om het product fysiek te bekijken/luisteren onder het genot van een kopje koffie. In eerste instantie werd ik geholpen door een andere medewerker dan ik op marktplaats contact mee had gehad. Tijdens de koffie en het luisteren kwam Marijn (waarmee ik contact had gehad) zijn gezicht nog even laten zien, heel attent! Die heeft me nog het 1 en ander over kabels verteld waar ik interesse in heb.
Al met al een goede ervaring, keep up the good job!

Peter Hendriks

Franz van der Laan 16-07-2021

LG smart tv via de webshop besteld was achteraf niet leverbaar waarbij een recenter model werd aangeboden voor de zelfde prijs
en dat terwijl de eerste aankoop al zeer scherp geprijsd was ten opzichte van andere webshops. bezorging gaat op afspraak en werd correcte wijze op tijd afgeleverd

Martin 11-07-2021

Heb voor Smits Arnhem gekozen omdat ze een mooie aanbieding van een Bluesound Node 2i hadden. Even wat vragen gesteld via de e-mail. Zeer snelle en cordate reactie gekregen. Besteld, betaald én de volgende dag in huis 👍🏼

Henk 08-07-2021

Koop al lang bij Smits . Goede service en scherpe prijzen. Vriendelijke mensen met verstand van zaken en een groot assortiment .Levering gaat vlotjes. Echt een aanrader

Harm van der Mossel 02-07-2021

Ik ben super geholpen.
Diegenen die mij hebben geholpen waren uitermate deskundig en vriendelijk..
Ik kreeg eerlijk advies waar ik op kon en mocht vertrouwen.
En na mijn aankoop werd er nog op mijn hart gedrukt dat ik ten alle tijden mocht bellen als ik vragen had.

Een super tevreden klant!

MvdK 02-07-2021

Ik kocht via hun website een LG Oled TV van Smits. Daags erop krijg ik een telefoontje dat die niet meer voorradig was maar dat ik een nieuwere model kon krijgen die, naar hun zeggen, de opvolger was van wat ik had gekocht en dat voor dezelfde prijs. Nadat ik hun alternatief opzocht bleek deze helemaal niet "hetzelfde maar nieuwer" te zijn. Het was weliswaar een nieuwer model maar het had ook minder mogelijkheden en slechtere specificaties. Ik ging dus net in op hun aanbod om een slechtere tv voor hetzelfde geld te kopen en ik krijg nu inderdaad mijn geld terug. Maar het model dat er zogenaamd niet meer was en ook niet meer komt staat nog altijd op hun website als zijnde te koop en dan ook ineens voor 60 euro meer dan vanochtend. Bij navraag bleek deze nog altijd niet op voorraad en wordt het ook niet verwacht. Dus waarom wel te koop aanbieden? Om opnieuw iemand anders weer "hetzelfde maar nieuwer" aan te bieden?

Carel 02-07-2021

Wederom een mooie aankoop gedaan bij Smits in Arnhem. Prettig contact, vlotte reacties, deskundig advies en goede prijzen!

Lennart Meijer 01-07-2021

Hele fijne speakers Wharfedale Evo 4 vandaag ontvangen en gister besteld! Klinkt super in mijn woonkamer… mooi vol geluid met sprankelend hoog erg blij mee :) Ze zijn zoals ik verwacht en gehoopt had. Bedankt voor de snelle service.

Jeroen Zuidijk 29-06-2021

Dit is een zaak waar de aandacht voor de klant zoveel gerichter en beter is dan bij de grote zaken.

Patrick76 27-06-2021

Televisie voor een mooie prijs kunnen kopen. Prima service, reageren snel op vragen en geven prima advies. Apparatuur wordt verzekerd verzonden. Dus ook met transport geen gedoe als er toch iets mis gaat. Hoop nog vele jaren van mijn Sony OLED televisie te mogen genieten.

Thijs 25-06-2021

Contact via marktplaats voor 2e kans speakers, die waren niet meer beschikbaar.
Mooie korting gekregen op nieuwe set plus goed advies over en korting op bijpassende versterker. Meteen besteld en snelle levering volgende dag.
Goede ervaring

Bart van Broekhoven 25-06-2021

Bij Smits Arnhem heb ik, in het begin van het jaar, een mooie set Bowers & Wilkins 706 S2 (Satin white) luidsprekers aangeschaft. Er waren leveringsproblemen bij B&W (Corona crisis, afschalen productie, voorraad uitdagingen) waardoor ik relatief lang heb moeten wachten op uitlevering. Met Smits Arnhem was het prettig communiceren, waarbij het vertrouwen groot bleef. De luidsprekers zijn uiteindelijk netjes geleverd en klinken fantastisch. Fijn dat deze partij, ook in moeilijkere situaties, overeind blijft en goed blijft handelen. Helemaal goed!

Dave Bais 24-06-2021

Wederom keurige service van Smits Arnhem.
Netjes geholpen met snelle en duidelijke communicatie. Altijd vriendelijk. En snel verzonden.

Peter 23-06-2021

Zeer scherpe prijs voor mijn subwoofer. Wilde er nog een kabel bij hebben en dat makkelijk geregeld via de telefoon. Makkelijke betaallink ontvangen om het verschil bij te betalen. Zeer snel geholpen en een dag later zowel de woofer als de kabel in goede staat ontvangen. Wat mij betreft een aanrader!

Arno 23-06-2021

Ik vind de shop 'Foto Video Smits' een prima shop, met zoals omschreven wordt op hun site: Altijd de beste prijs. Dit was zeer zeker het geval. Ik heb zelfs andere officiële LG-dealers benaderd, maar nergens kreeg ik zo'n goede prijs. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan (door Sander), die een duidelijk antwoord gaf op al mijn vragen. Een mail die ik verstuurd had met nog een (vergeten) vraag werd snel en duidelijk beantwoord door zijn collega Bram. De orderbevestiging met daarbij de factuur heb ik direct nadat de bestelling afgerond was per mail ontvangen, samen met de vervolgprocedure wat betreft de levering. Over de levering kan ik op dit moment nog niets zeggen, maar ik ga er vanuit dat dit prima zal verlopen. De site van 'Foto Video Smits' is zeer modern, overzichtelijk en duidelijk. Tot vandaag had ik nog nooit van deze shop gehoord (ik woon zelf in Noord-Brabant); via de prijsvergelijkingssite van Kieskeurig.nl ben ik bij deze shop terecht gekomen, waarvoor mijn dank. Deze shop is zeker een aanrader en heeft er aan mij een tevreden klant bij!

A. Stroeve 22-06-2021

Gebeld voor een 2e kans receiver maar deze was helaas al weg. Ze kwamen mij tegemoet met een aantrekkelijke korting op een nieuw product. Volgende dag opgehaald. Werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg de juiste uitleg. Aanrader voor een volgende keer.

Martin 15-06-2021

Deze winkel kwam ik tegen op Marktplaats. Ze hadden een hele goede aanbieding voor de speakers waar ik naar op zoek was. De speakers zijn vlot geleverd en bevallen uitstekend. Zeker een aanrader!

Jan J 15-06-2021

Vandaag een subwoofer opgehaald bij de audiovisuele Zaak van Smits te Arnhem.
Was een zeer fijne winkel vriendelijk personeel en goed geholpen.
Zeker een bezoekje waard mocht je iets nodig hebben een tv of iets anders genoeg keuze.

Bram 14-06-2021

Prima ervaring met Smits Arnhem.
Communicatie voor verkoop verliep vlotjes, al mij vragen werden snel beantwoord.
Daar kwam een leuke korting bij op de speakers die op het oog had waarmee Smits een zeer concurrerende prijs had.
Verzending verliep ook goed en de speakers stonden met een paar dagen bij me in huis.

Vandaag eindelijk de tijd de speakers aan te sluiten. Eindelijk weer fatsoenlijk geluid in de woonkamer.

Ik probeer altijd evenwichtige reviews te schrijven maar ik heb helemaal geen enkele kritiek in dit geval dus ik kan niet anders dan een volle 10 geven.
Goede site, goede service, extreem scherpe prijs, super product.

RvD 13-06-2021

Goede prijs en snel geleverd met daarbij een prettige en ook snelle communicatie.

Dominique vd hoek 11-06-2021

Altijd mooie deal en goede service , mijn halve instalatie komt daar vandaan. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je naar hobo iear of andere zaak gaat. Smits is alrijd het goedkoopst naar een babbeltje met XXX💪🏻💪🏻💪🏻👍🏻

Julien 10-06-2021

Ik kwam via kieskeurig op de shop en heb daar een surround systeem gekocht van JBL.
Na installatie deed deze een beetje raar maar na 1 telefoontje werkte alles weer top.
Zeer vriendelijk en netjes te woord gestaan .
Een dikke 10 dus

Mike 09-06-2021

Mooie, ruime winkel met vriendelijk personeel. Verkopen ook 2e kans artikelen en zo heb ik ze ontdekt.Artikel was al weg maar kreeg zelfde artikel nieuw voor maar liefst 600euro minder.Zeer sympathiek en daarom hou ik ze nu in de gaten,ook al woon ik in den haag

Walter 08-06-2021

Er stond een mooie tweedekans NAD M10 te koop bij deze winkel. Helaas was deze al verkocht toen ik reageerde. Er werd gelijk meegedacht en een nette aanbieding gedaan voor een nieuwe. De levering was snel en de service uitstekend!

Eric Zuijderduin 06-06-2021

Een advertentie op marktplaats met een tweede kans product na informatie was de versterker er niet meer maar bieden ze me een nieuwe aan voor dezelfde prijs. Dat is nog eens een aangename verrassing. In de winkel ophalen en een keurig advies en bevestiging dat ik op zoek was naar het juiste type versterker.
Sinds mensenheugenis zit Smits audio al in Arnhem. Een top zaak met vakmensen die op een leuke manier je een goede klantervaring geven.

Remon 05-06-2021

Hier weten ze wat klantvriendelijkheid is en denken ze met je mee. Goede prijzen, prettig contact en duidelijke afspraken. Zeker voor herhaling vatbaar!

Martin 04-06-2021

Prima focal Aria luidsprekers gekocht.
Aardige verkopers , niet opdringerig.
Mooie prijs voor de speakers.
Het is een electro winkel met allerlij audiovisuele apparatuur.
Dus geen gespecialiseerde hifi winkel.
De keuze is dus wat beperkter.
Al met al een aanrader .

Sidney 04-06-2021

Al tijden op zoek naar een mooie deal voor de nieuwe 77 inch LG G serie. Hier werd ik direct goed geholpen en werden al mijn vragen beantwoord. Super service en super prijzen!

M H Doeland 31-05-2021

Alle tijd gekregen om luidsprekers te beluisteren
Goed advies gekregen zeker een aanrader

Ruben de Groot 30-05-2021

Prima, het contact via marktplaats verliep soepel en in de winkel snel geholpen. Mooie winkel trouwens!!

Enrico 30-05-2021

Heb een set luidsprekers en standaarden besteld bij deze winkel. De prijs was zeer aantrekkelijk. Bestellen en betalen gaan gemakkelijk via de webshop en de speakers werden meteen dezelfde dag verzonden. Bij de stands waren er wat problemen met de levering maar die werden door de support meteen verholpen. Het contact was erg vriendelijk en efficiënt. Ik kan deze winkel alleen maar aanbevelen.

Piet 29-05-2021

Uitstekende service: snelle levering , persoonlijk geholpen en fijne korting gekregen. Zeer tevreden.

Peters 28-05-2021

Goede prijzen, vriendelijk & reageert snel. Producten nog niet ontvangen, maar daar heb ik het volle vertrouwen in.

Mario van den Akker 27-05-2021

Heb hier onlangs een PowerQuest 3 stroom filter gekocht, reden omdat wel een héle scherpe prijs hadden en ik deze al een poos op mijn verlanglijstje had staan, en daarom ik niet lang hoefde na te denken voor de aankoop. Goede en snelle communicatie was aanwezig wat ik ook wel erg op prijs stel. Al bij al een winkel waar ik vanaf nu als eerste ga kijken voor ik ergens anders ga kijken 👍😀 THX Smits te Arnhem 👍

Stef 26-05-2021

Goede online deal gemaakt voor paar Dali Oberons.
Daarvoor ook al verscheidene keren contact gehad op mail.

Zeer klantvriendelijk.

Speakers ook zeer tevreden over.

Patrick 26-05-2021

Snelle reactie op berichten, vakkundige informatie over de aangekochte speakers en snelle verzending. Kunnen veel winkels nog een voorbeeld aannemen.

Edwin 26-05-2021

Top shop! Bestelling geplaatst voor de winkel open ging en vervolgens binnen 10 minuten reactie. Setje speakers 2e kans was reeds verkocht, maar kreeg nieuwe aangeboden voor dezelfde 2e kans prijs. Verzending op de dag van bestelling. Kortom, super service, snelle reactie en verzending. TOP !!!

Leroy89 26-05-2021

Supermooie winkel en hebben veel op voorraad en hebben vrijwel altijd de laagste prijs , het personeel weet waar ze over praten en zijn erg klantvriendelijk dus al met al een goeie 10 !

Koos 25-05-2021

Goed contact vooraf en daarna in de winkel zeer deskundig geholpen. De audioset klinkt erg goed!

Danirl 25-05-2021

Via Marktplaats gevonden en contact gezocht. Na het stellen van mijn vraag kreeg ik zeer snel een antwoord en werd vriendelijk en duidelijk verder geholpen. Vervolgens via de website een bestelling geplaatst en deze is dezelfde dag nog verzonden. Kortom vriendelijk, betrouwbaar en uitstekende service

Jeroen 24-05-2021

Smits reageerde snel en effectief. Kort contact via de email. Duidelijke instructie en de aankoopwaarde snel geregeld en ook snel ontvangen. Top service!

Marantz bezitter 22-05-2021

Via Marktplaats in contact gekomen met Smits. Was opzoek naar een goede homecinema receiver.
Vlot en net contact, deal was zo gemaakt.
En belangrijk, zij hebben het gewoon op voorraad.
Ik ben meer dan tevreden.

Peter 22-05-2021

Ik ging via marktplaats voor dali oberon on wall, was net iets te groot. door tip en uitleg van smits arnhem uiteindelijk gekozen voor B&W M1. Compacte speakers, goed geluid en concurrerende prijs. Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Eric 22-05-2021

Geen poespas, direct een goed en eerlijk prijsvoorstel, verder in de winkel ook goed en vriendelijk geholpen.