Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is berekend op basis van 97 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sander 21-01-2021

Ik heb een Dali subwoofer recent gekocht. Correcte en snelle reactie op vragen. Subwoofer was een model waarvan de verpakking al een keer open is geweest.

Over de sub zelf; ik ben nog een starter op het vlak van home cinema dus er zullen ongetwijfeld betere zijn. Dit is bij mijn weten het instapmodel maar voor mijn ruimte klinkt de woofer keurig. Mooie lage tonen. In combinatie met mijn Dali Fazon Micro en Denon AVR 2700 een mooi setje.

JLN 21-01-2021

Er wordt snel en duidelijk gecommuniceerd, de prijzen zijn goed (stuur altijd even een berichtje voor de laagste prijs), ze doen enorm hun best voor een korte levertijd, ook als er geen voorraad is en een vergeten artikel (foutje van de fabrikant) wordt snel opgelost.

Kris Broodcoorens 20-01-2021

Ondanks de lockdown, ik de winkel nog nooit in werkelijkheid zag en onze contact enkel online verliep een goeie service, duidelijke en volledige informatie, goede communicate (zelfs op zaterdagavond en zondagochtend!), mooie prijs en vlotte levering. Ondanks dat dit een tweedekans was en de door behoorlijk gehavend was, zag het toestel er picobello uit en was het aansluiten een makkie. Nu mijn aankoop uittesten en er vooral veel plezier aan beleven.

Rob Groenevelt 19-01-2021

Zeer nette en behulpzame mensen . Geen gewoon internet bedrijf en altijd een oplossing klaar. Kom uit Eindhoven maar heb nu mij Electronica adres gevonden . Jammer dat de winkel niet open is , Corona , maar zo gauw het kan , kom ik zeker kijken .

Petrs 17-01-2021

2 speakers dali Oberon 3 aan gekocht! De medewerkers zijn vriendelijk, enorm behulpzaam ook achteraf te bereiken voor support. Goede prijs! Kortom goede service!

Ramon Sijstermans 15-01-2021

Ik woon niet eens in de buurt, maar aangezien ik het belangrijk vind in deze tijd om fysieke winkels te steunen ben ik op zoek gegaan naar een winkel die het product verkocht wat ik zocht. Ik kwam uit bij Smits Arnhem en nam contact op met deze firma.

Ik had vanaf het eerste moment een zeer goed gevoel. Er was duidelijkheid, openheid en vriendelijkheid. Zeer belangrijke ingrediënten voor een goede, klantgerichte, speciaalzaak.

Aangezien het opgestuurd moest worden en het daardoor iets langer zou duren, in combinatie met mijn eigen ongeduldigheid nam ik contact op met Smits en ook nu weer super professioneel en klantvriendelijk. Er is zelfs een andere transporteur opgeroepen om het product sneller bij mij te krijgen.

Een dikke 10 voor deze zaak!

Melvin 15-01-2021

Dinsdag de tv besteld en vandaag bezorgd. Contact gehad met xxc, snelle reactie op berichten en erg vriendelijk.
Ben goed geholpen en de verzending was ook top geregeld.

RdW 12-01-2021

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Snelle reacties op vragen en denken mee over alternatieven.

Manfred 09-01-2021

Overzichtelijk webshop; Ik ben er terecht gekomen via Marktplaats; vriendelijke mensen, reageren netjes en vlot. Helpen je uitstekend om tot een goede overeenkomst te komen.

Marcel Doornkamp 05-01-2021

De oudste hifi winkel van NL, dat zegt natuurlijk al genoeg.
Prima service, goede communicatie en snel van handelen in woord en daad. Ik had ‘s avonds gekocht, volgende dag gelijk verzonden.
Enige verbeterpunt (vandaar een 9) is dat sommige producten wat summier voorzien zijn van foto’s, maar als je daarom al af zou haken.
Omschrijvingen zijn helder en duidelijk en wijze van communiceren is gepast.
Wat mij betreft een echte aanrader.

Daniël 05-01-2021

Zowel zaken gedaan met de fysieke winkel als met de webshop. Kan het Smits Arnhem alleen maar aanbevelen. Grote winkel met ruime sortering. Ook high end apparatuur. Medewerkers hebben kennis van zaken. Er wordt altijd erg snel en accuraat gereageerd. Afspraken worden nagekomen. Gewoon een fijne winkel!

Maarten 02-01-2021

Naar aanleiding van een Marktplaats advertentie een set Dali luidsprekers besteld. Op mail berichten wordt snel, vriendelijk en precies gereageerd. Bij een vraag ook net even dat stapje extra om mij comfortabel door het bestelproces te leiden. Levering was snel en zorgvuldig. Top

Huib 30-12-2020

Een speaker dankzij een advertentie op marktplaats bij Smits gevonden, en hierna via de website van Smits verder alles afgehandeld. De speaker is vandaag geleverd en is precies zoals ik had verwacht. Ben erg goed en snel geholpen en voor een zeer scherpe prijs. Ik zal voortaan eerst bij Smits op de website kijken als ik wat nodig heb van audio of televisie.

Martin 30-12-2020

Nieuwe centerspeaker gekocht via Smits. Snelle, kundige afhandeling, en ook nog een hele scherpe prijs. Top, ga zo door!

Roel Adema 28-12-2020

Sterke aanbieding, goed advies. Snel en netjes bezorgd. Product spreekt voor zich, erg goeie kwaliteit.

Pieter 27-12-2020

De hele afhandeling geen heel vlot.
De communicatie was helder en de service en info was top

Eddy 25-12-2020

Prima afhandeling van het via internet gekochte product. Tweede kans product ook netjes verpakt in de orginele verpakking. Zeer tevreden.

Danny Smit 23-12-2020

Via een advertentie op marktplaats ben ik deze week bij Smits uitgekomen.
Ik reageerde in de avond op een advertentie op marktplaats en kreeg al snel een reactie. Omdat ik in de markt was voor een nieuwe tv, heb ik op basis van de goede reviews op internet om meer informatie gevraagd over de Sony 65XH9505, een van de flagship modellen van Sony op dit moment. Ik ga nooit over een nacht eis en heb me al enkele weken goed geïnformeerd via internet en marktplaats en heb deze tv de voorkeur gegeven boven de LG OLED 55CX6LA en de Samsung QLED. De laatste kan geen Dolby Vision afspelen, alleen HDR10+ en de LG heeft prachtig beeld, maar ik wilde geen enkel risico lopen op inbranden en ook meldingen van van connectiviteit problemen tussen de LG en mijn Nvidia Shield hebben mij doen kiezen voor de Sony. Bovendien krijg je voor hetzelfde geld een tv van 65 ipv 55 inch.
Ik werd gelijk terug gebeld naar aanleiding van mijn informatie aanvraag via de website van Smits en werd vriendelijk en netjes geholpen. Kort daarna heb ik via de website de bestelling afgerond.
De levering verliep snel. Op maandag middag heb ik de tv besteld en op woensdag ochtend werd deze door de transporteur geleverd door een vriendelijke bezorger.
De tv werd netjes in de woonkamer afgeleverd.
De avond voor bezorging werd er ook nog even netjes gebeld om de bezorging ook nog telefonisch af te stemmen.
Ik ben erg te spreken over de service en afhandeling van deze aankoop bij Smits en zou in de toekomst beslist nog eens bestellen. Hun prijsniveau is scherp en scherper als andere aanbieders op het internet.
Ik heb gelijk op advies van de medewerker een geschikte muurbeugel van Vogels meebesteld, waar de tv nu prima aan hangt.
Ik ben zeer tevreden met deze tv. De connectiviteit met mijn Samsung soundbar en Nvidia Shield werkt perfect.
Ik heb het beeld en het geluid nog aanpast met de instellingen van Rthings en een thread op reddit, waardoor het beeld nóg beter is! De tv is erg eenvoudig te bedienen middels het Android systeem.
Denk bij aanschaf van een 4K UHD tv aan de aanschaf van goede HDMI 2.0b , 60hz 4:4:4 kabels zodat de bron zoals Netflix ook daadwerkelijk het Dolby Vision of UHD beeld kan doorgeven aan de tv als je er een extern apparaat aan hangt. De tv geeft werkelijk prachtig beeld en in combinatie met een goede soundbar ga ik hier de komende jaren heel veel plezier aan beleven!!

Martijn Angenent 21-12-2020

Ik had een vraag mbt korting op een toestel. Kreeg daar meteen een eerlijk prijs op. Reactie’s waren snel. Uitleg was duidelijk en de koop was snel gesloten. Super voor elkaar!

Dhr. Collignon 21-12-2020

Een 9 (want een 10 is voor god, zei men vroeger :-)
-enerzijds omdat het product (bluesond flex speaker) gewoon een enorm goed product is)
-Anderszijds omdat Smits niet alleen goede spullen heeft maar gewoon netjes doet wat er wordt afgesproken en zelf nog even terugbelt als er toch nog iets mogelijk is dat eerder niet zo leek.
En omdat het december was ook nog wat extra kortingsacties, wat wil je nog meer.

Michel 16-12-2020

Bij bestellen van de node2 dat toen storm liep en snel uitverkocht was werd mij verteld dat deze er niet meer was, maar ze gingen voor goud zodat ik toch snel mijn node2i binnen in huis had. Werd telefonisch op de hoogte gehouden van de situatie en moet zeggen daar kunnen veel bedrijven wat van leren. Behulpzaam, vriendelijk en zeer netjes geholpen, dus bij deze heren van Smiths in Arnhem: Jullie zijn een TOP team en zien mij zeker terug en kan met gerust hart andere mensen jullie bedrijf aanraden.

Fabian 16-12-2020

Vriendelijk geholpen en met passend advies, niet de standaard verkoop waarbij het duurste het beste is. Advies gekregen over een goedkopere optie die voor mij biedt wat ik nodig heb.

Prima service, vriendelijk personeel, goede prijs/ kwaliteit verhouding en bovenal eerlijk en oprecht.

Ik ben zeer tevreden.

Aangeschaft bluesound pulse set met soundbar en 2 flex speakers.

Marting 16-12-2020

Prettig zaken doen. Correct in de afwikkeling en snel tot zaken komend. Bestelling, spelers, nog dezelfde dag verzonden. En twee dagen later in huis.

Ed 15-12-2020

Afgelopen zaterdag bij deze winkel een lg oled 65gx6la gekocht en opgehaald alhoewel de tv nog in de doos staat be ik super professioneel geholpen .De winkel ziet er zeer goed uit en de mensen zijn aardig en hulpvaardig.Dit toestel was overal uitverkocht iedereen kon hem nog leveren maar niet meer in de cashback actie omdat hij niet op voorraad was bij Smits in Arnhem was het zo geregeld 10 december via internet besteld en gelijk reactie ontvangen dat de tv op voorraad was en er ook nog een cashback actie op zat van 200 € .12 december opgehaald in Arnhem alles klopte.Deze firma is zeker de moeite waard om zaken mee te doen.Ben super tevreden met hun handelswijze , zeker een aanrader.

Maurice 13-12-2020

Nieuwe LG OLED TV gekocht met black Friday. Zowel telefonisch als via mail zeer goed bereikbaar en heldere communicatie. Had een dode pixel, netjes en adequaat opgelost. Daarnaast gewoon de goedkoopste, dat gaat niet vaak samen met goede service 😊

Wander Postma 12-12-2020

Via marktplaats een bod uitgebracht op een 2e kans product.
Item was reeds verkocht, maar kreeg een erg goede korting aangeboden als ik het product alsnog nieuw bij hen zou kopen.
Erg goede service en klantgericht!
Netjes op de hoogte gehouden van de status van m’n bestelling en eerder geleverd dan verwacht.

Jeroen 10-12-2020

Goede service en het juiste advies gekregen met betrekking tot de aanschaf van een nieuwe subwoofer. Ook scherpe prijs incl de aangeboden accessoires. Ik kom hier zeker terug in de toekomst.

Sander Loderus 09-12-2020

Professionele medewerkers die je gevraagd en ongevraagd advies geven. Experts in optima forma.
Snelle leveringen in verzenden en de afhandeling van retourzendingen.
Zeer goede kwaliteit/prijs verhoudingen.
Zonder twijfel in mijn favorieten webshoplinks.

John Luppens 07-12-2020

Fijne en deskundige mensen op audiovisueel gebied.
Goed advies en dat voor een scherpe prijs.

Justin 06-12-2020

Netjes geprijsd, Verstand van zaken. Vlot en vriendelijk. Deal snel gesloten.

kat 06-12-2020

heel vriendelijk en reageert snel. de spullen waren goed verpakt en mooi op tijd.

AD 03-12-2020

Maandag een Audio Receiver besteld via Smits webshop en binnen 48 uur thuisbezorgd. Geweldige prijs, service en communicatie. Sterk aanbevolen.

Brian 01-12-2020

TOP zaak !

Goede uitleg , scherpe prijzen en zeer hoge klantenservice.
Gisteren een nieuwe tv via de site besteld en erbij aan gegeven dat ik hem snel mogelijk nodig had, kreeg ik binnen 10 minuten een telefoontje dat hij onderweg was en binnen 2 uur stond hij bij mij in de woonkamer te draaien.

Kijk dat is service en klantenbinding !

Marcel G 30-11-2020

De gemotiveerde medewerkers hebben veel verstand van de details van hun aanbod en weten deze met de specifieke vraag van de klant te combineren. Ik heb dan ook een goed en duidelijk advies gehad voor een concurrerende prijs. Top !!

Kenneth D. 29-11-2020

Prettig contact gehad via marktplaats, gelijk een scherpe prijs ontvangen voor een set speakers. Daarnaast ook eerlijke feedback dat mijn reeds aanwezige receiver en speakerkabels nog prima waren om deze speakers aan te sturen (waar ze bij andere winkels zeer fanatiek en onnodig aan het upsellen waren). Gezien de prettige ervaring de winkel ook aanbevolen bij een collega die op het punt stond iets te kopen, en die kreeg ook direct een scherpe prijs aangeboden en heeft bestelling geplaatst. Dus tot nu toe zeer tevreden, soeakers komen volgende week binnen maar heb er jet volste vertrouwen in!

Julia Hoekstra 27-11-2020

Bijzonder fijne service dienst. Helaas werkte mijn gekochte artikel niet vlekkeloos. Er werd meegedacht naar een oplossing. Het mocht kosteloos gemaakt worden of het artikel mocht terug. Ik koos voor het laatste. Retour verzending werd perfect geregeld. Ik had een verloopstekker perongeluk laten zitten na het terug sturen. Die kreeg ik een aantal dagen later per post retour gestuurd. Zeer attent!

Harry Winters 27-11-2020

Ik zocht nieuwe speakers en ging voor de Dali Oberon 5. Die vond ik overal eigenlijk te duur en bij Smits boden ze het overjarige model aan tegen een veel lagere prijs. Dat leek mij ook wel wat, echter was ik net te laat en bleken ze te zijn uitverkocht. “We kunnen u wel het nieuwe model aanbieden?”, met 25% korting! Zo goedkoop vond ik ze nergens. Ik woon niet in de buurt, maar binnen drie werkdagen werden ze keurig bij mij thuis afgeleverd, Top klasse!

Thijs 26-11-2020

Kennis van zaken, goede service, vriendelijk personeel en scherpe prijs. Voldoet aan al mijn verwachtingen.

Martin 25-11-2020

Een leuk gesprek gehad via Marktplaats, en ze hebben mij een mooi aanbod gedaan van een NAD receiver. Maar liefst 20% korting incl bezorging!!!
Heb ze later ook telefonish gesproken, en dat gesprek verliep ook plezierig.
Dus tot nu toe alleen maar positief over dit bedrijf!

JGvH 24-11-2020

Altijd een goede prijs, perfecte service, inruil mogelijkheden, vriendelijke behulpzame medewerkers

Arjan 23-11-2020

Goed contact met Smits medewerkers online. Duidelijk en snelle reactie op vragen mbt de producten.
Prettig dat er gevraagd werd of ik een tijd kon aangeven voor het ophalen van mijn aankoop zodat zij er rekening mee konden houden ivm de maatregelen rondom Corona.
In de winkel een stond alles klaar op aangegeven tijdstip en was het snel geregeld. Prima service..

Friso 23-11-2020

Smits Arnhem heeft mij zeer goed geholpen met de aanschaf van Dali speakers. Het model dat ik had uitgezocht bleek niet voorradig, waarna ik een zeer scherpe aanbieding kreeg voor een alternatief. Snel geleverd en de speakers zijn fantastisch!

Mike 21-11-2020

Vriendelijk en snel contact gehad via de mail. Artikel hadden ze niet meer en kwamen met een alternatief.
In de winkel zelf waren er drie verkopers binnen (zichtbaar) toch duurde het vrij lang voordat ik geholpen werd. Twee zaten er achter een tafel achter de pc en die won van mij.
Uiteindelijk geholpen door een medewerker die duidelijk nog niet heel lang in dienst was. Hij was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Verder prima geholpen en over het product zeer tevreden.

Rutger 20-11-2020

Met afstand de beste prijs die ik kon vinden, nette aflevering op afspraak en goede service.

HWF 19-11-2020

Prima prijzen, duidelijke en snelle communicatie. Correcte levering. Een winkel zoals je het eigenlijk wilt.

Roel lenaers 18-11-2020

Plezierige winkel met top service. Breed aanbod van goede merken. Tegenwoordig hebben meerdere winkels hetzelfde aanbod maar maak je verschil op service. Dat doet Smits. Helpen je bij de juiste keuze, goed bereikbaar voor vragen en snelle verzending. Aanbevolen dus!

Jeroen 15-11-2020

Ik heb bij Smits een nieuwe 65” Sony TV gekocht voor een zeer scherpe prijs. Zeer vriendelijk te woord gestaan, en goed geholpen. Vooraf de maten van de doos doorgekregen, en toen bleek dat deze niet in mijn auto paste afgesproken dat de TV verzonden zou worden met hun eigen koerier. Binnen 2 dagen in huis, perfect afgeleverd. Er zat ook nog een cash back op de tv, en ook dat verliep vlekkeloos.

Al met al een dikke aanrader!

Qton 15-11-2020

Goede service en scherp geprijsd. Ook tv van Sony gekocht en een Bluesound Node.

Stefan 14-11-2020

2 Dali zensor 7 speakers aangeschaft als 2de kans product. Als nieuw uit de doos.
Kabels waren helaas niet voorradig maar ook dit netjes opgelost met prima vervangende kabel
Al met al dus Zeer netjes geholpen door Wouter en Marijn
Speakers ook 2 dagen later gearriveerd en blij met de aanschaf !

Richard 13-11-2020

Goede producten die zeer scherp zijn geprijsd. Zeer goede en vriendelijke communicatie. Erg behulpzaam en meedenkend.