Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jvdd 08-01-2020

Ik had bij deze winkel een 5.2 surround speakerset gekocht met Dolby Atmos van Onkyo voor mijn home cinema. Ik kende deze winkel eerder niet, maar het prijsverschil met andere webwinkels was zeer groot. De bestelde set werd zeer snel en correct geleverd. Jammer genoeg deed de subwoofer van deze set het niet dus heb ik dit de winkel via email laten weten. Ik kreeg binnen het uur antwoord en moest enkel de subwoofer terugsturen die zij dan zouden omruilen voor een nieuwe. Zo hoefde ik niet alle speakers weer los te koppelen en in te pakken. Het was eind December dus door de feestdagen heb ik even moeten wachten en nogmaals moeten mailen, maar ze hebben woord gehouden en ik heb zoals beloofd een nieuwe (en wellicht betere) subwoofer ontvangen die perfect werkt. De service is dus zeker prima en ik kan deze winkel daarom van harte aanbevelen.

Rick B 18-12-2019

Kan niet anders zeggen dan dat ze geweldige service en een fantastische klantenservice hebben.
Levering binnen een dag, ik ga hier zeker vaker bestellen.

Richard van Braam 16-12-2019

Had een soundbar gekocht en na 2 maanden viel het geluid af en toe weg. Ik heb een mail gestuurd en kreeg direct reactie dat ik deze kon omruilen voor een nieuwe. Ben zelf naar de winkel in Arnhem gereden en daar werd ik vriendelijk en goed geholpen. Ze namen alle tijd voor mij en heb in de winkel andere soundbars geluisterd. Met bijbetaling hebben we een nieuwere type soundbar uitgekozen. Zeer vriendelijk personeel en een goede Service!!

Wien 17-11-2019

Mooie winkel met een ruime keuze aan camera's, tv's en zelfs twee luisterruimtes. Het personeel heeft veel kennis en goed advies. Ook voor de prijs hoef je niet naar concurrenten er valt altijd over te onderhandelen.

Fred 14-11-2019

Snelle levering van een goed Pioneer toestel. Helaas bleek daar een exemplarisch softwarefoutje in te zitten. Begrip en souplesse van Smits: navraag bij de importeur en vervolgens probleemloze levering van een nieuw toestel, zonder retourkosten voor de klant. Klasse!

Ton 16-10-2019

Smits Arnhem, zeker een aanrader !
Kom nog uit het tijdperk van de tv met toeter, nu LG OLED B9 gekocht, super beeldkwaliteit, gecombineerd met op aanraden van Frits een BOSE soundbar 500, wereld geluid.
Aansluiten lukte prima, installeren was lastiger, gebeld met Luc, iom Frits betreffende koppelen afstandsbediening etc. Als leek zijnde klant, hebben ze een Engelen geduld, ook tegen sluitingstijd !
Levering is ook Top, iom Bram, netjes gebeld door transporteur voor tijdstip van aflevering.
Petje af mannen, weer een vaste klant 👌💪🏻👏

Tom 25-09-2019

Uitstekende service en bereikbaarheid, snelle verzending en super transparant. Vanaf nu koop ik alleen nog maar bij Smits.

Bas M 21-08-2019

Onkyo AV Receiver gekocht via webshop www.smitsarnhem.nl - overzichtelijke website, uitstekende prijs. Ontving de receiver de volgende werkdag via DPD die de levering tot op het uur nauwkeurig aangeven. Mijn verwachtingen volledig overtroffen - perfect gedaan.

Bob 20-07-2019

Ik heb hier een tv en een receiver gekocht, met een hoge korting. Snelle en vriendelijke reactie.
De levering was ook snel. Fijne winkel!

Hans Boehlee 25-06-2019

Bij Smit Arnhem een Denon AVC-X6500H besteld tegen zeer scherpe prijs. Gebeld met ...... Helaas niet op voorraad, belt binnen kwartier terug voor weekend in huis. Wordt niet door DPD geleverd. Kon ik op zaterdag alsnog een ander ophalen. Super service. En die Denon wist niet dat mijn luidsprekers zoveel beter beter konden klinken super.

Coos Vermeer 24-05-2019

Contact gekregen over de aanschaf van een nieuwe reciever, echter niet meer leverbaar maar ze konden me wel het nieuwe model geven met een (hele) fikse korting. Ik denk nog steeds dat ze een foutje hebben gemaakt maar ze konden mij verzekeren van niet. Ook in de winkel uitstekend geholpen. Top winkel! Kan niet anders zeggen.

Ik wordt vaste klant. 12-04-2019

Zojuist mijn nieuwe versterker persoonlijk thuis afgeleverd gekregen, nadat hij net daarvoor afgeleverd werd bij Smits. Zo vlak voor het weekend. Supersnel en vakkundig.
Na het lange wachten op mijn versterker raakte mijn geduld op en Smits toonde vol begrip.
Zij konden er niets aan doen dat de leverancier van dit merk telkens de datum van uitlevering aanpaste maar zoals goede muziekliefhebbers onder elkaar betaamt hebben ze alles op alles gezet. Zeker een aanrader en ook prijstechnisch een grote streep voor....

Rob van Vliet 10-04-2019

Na op zoek te zijn geweest voor een nieuwe installatie uitgekomen bij Smits.
Goed advies en een lage prijs. Wat het helemaal super maakte is dat ik alles op zondag thuis geleverd kreeg omdat ik zaterdag niet thuis was.
Voor het installeren liep ik tegen een probleem aan. Perfect geholpen via de telefoon waar men alle tijd nam totdat de instelling goed was.

Marcel 17-03-2019

Vorige week de winkel bezocht en na een prima voorlichting de Sony xf9005 gekocht. Op mijn verzoek een week later op de afgesproken tijd ontvangen.
Ik blijf klant.
Dank jullie wel.
Groetjes Marcel.

MdeB 15-03-2019

Ik zou deze shop niet aanraden. We bestellen een bepaald type en worden dan gebeld dat ze hem hebben klaarstaan maar dat ze ook nog een ander type hebben. Ik heb het nagekeken maar dat was een verouderd model met slechte recensies. Dus weer gebeld en gezegd dat ik gewoon het type wil hebben waar ik voor betaald heb. Ok geen probleem. En uiteindelijk hebben ze toch het oudere type opgestuurd. Was ook nog bij de buren afgeleverd dus niet in de mogelijkheid om te weigeren. Dat we weer belde waren ze bijna beledigd dat we niet hetgene wat ze hebben opgestuurd willen houden. Nu gaan ze een label opsturen om de set te retourneren maar waar is de garantie dat mijn geld terug krijg. Want ze hebben dus helemaal niet het type wat we besteld hebben.

Henny Stremmelaar 23-12-2018

Sympathiek en zeer kundig personeel bovendien uitermate service gericht. Absolute Top.

Smits Arnhem, hoogstaand in service 01-12-2018 Via de website gekocht

Wat een gewldige stvice

In januari 2017 heb ik een complete harman en kardon set online gekocht, receiver, speakers en cd speler. Ik had een bepaald type receiver besteld, deze hadden ze niet meer, wel een behoorlijk duurdere versie, ze belden me hierover op en boden me aan om voor maar €20,- meer deze te leveren, war ik een hele mooie deal vond. Alles netjes geleverd. In november ging de cd speler kapot. Ik belde naar Smits Arnhem. Ze stuurden me via de mail een reparatieformulier op en zo kon ik het apparaat opsturen. Meteen op de dag dat zij de cd speler ontvangen hadden (op zaterdag) belden ze mij weer op, om aan te geven dat zij de fout niet konden oplossen en dat ze mij een nieuwe hadden gestuurd. Ik vind dit wel een heel erg goede service en zal bij mijn verdere elektronica aankopen zeker aan de fa. Smits denken, ondanks dat ik 65 km. van hen weg woon, ook zijn ze qua prijs interessant

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hans Knaven 24-11-2018 In de winkel gekocht
ARNHEM

altijd de beste prijs en service

Smits verbaast mij . Geen platte prijzen,maar altijd alles bespreekbaarvoor ECHT de beste prijs!
Snelle levering van Europeesche producten. Ben zeer tevreden over mijn nieuwe LG OLED tv.
Wat een beeld en geluid,klaar voor de toekomst. DANKJEWEL

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rien 11-11-2018 Via de website gekocht

Goede deal

Tijdens het invullen van het formulier op internet voor een nieuwe Marantz N1508 bleek net de laatste verkocht te zijn. De verkoper vond dat ook sneu en we konden een goede deal maken teneinde de opvolger, de nieuwe N1509, aan te schaffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.A.G. 09-11-2018 Via de website gekocht

Precies zoals het zou moeten zijn

Wij wisten precies wat wij wilden hebben ( lg55e8) en voor welke prijs. Smits gaf zonder poespas een zeer goede prijs incl. transport. Wij werden op de hoogte gehouden van levering (wij wilden de T.V. op een bepaalde datum geleverd hebben)
Bravo Smits

Amersfoort 09-11-2018 Via de website gekocht

Kapotte subwoofer

Kapotte subwoorfer werd zonder aarzelen retour genomen en direct vervangen voor een nieuwe.
Dat noem ik service waar de grote winkels van kunnen leren.

Ilona 05-11-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf!!

Voor aankoop eerst telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk geholpen, goed advies en er werd met ons meegedacht. Na de bestelling werd onze televisie snel kosteloos bezorgd.

rb 04-11-2018 Via de website gekocht

Vakkundige service aan de telefoon, snelle verzending

Scherpe prijzen en mensen met verstand van zaken aan de telefoon. Levering was binnen twee dagen. Heb geen ervaring met after sales service, maar tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

Enthousiast 10-10-2018 In de winkel gekocht

Spot on shop

Deze winkel een paar keer (verschillende verkopers) aan de telefoon gehad. Zeer relaxed, beschikbaar en meedenkend. De prijs die je daar krijgt is altijd de laagste van alle on-line shops.
Klantvriendelijkheid en eerlijkheid staat hoog in de vaandel.

Hunemu 11-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Recentelijk een soundbar gekocht voor een zeer scherpe prijs op de overzichtelijke webshop van Smits Arnhem.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden over de order status en de verzending verliep ook zeer vlot.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 16-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Bij vragen wordt de juiste informatie snel gegeven.

Prijzen zijn echt de laagste in Nederland. Loont de moeite om eens te shoppen. Als je iets zoekt, dan zou ik aanbevelen om even naar de prijzen te informeren.

Bert Deurenberg 31-03-2018 In de winkel gekocht

In 1 woord TOP!

Naar de zaak in Arnhem geweest en aldaar een speakersset van Focal aangeschaft. Professionele uitleg gekregen.Naderhand via de online shop de rest van de speakers om een surroundset te maken.Het loont zich om naar de "smitsprijs" te vragen. Direct antwoord op je mails en perfecte afhandeling.........een aanrader.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel Jansen 21-03-2018 In de winkel gekocht
Smits Arnhem

Fantatstische service!

Onlangs heb ik hier een 55 inch Sony XE9305 gekocht. In de winkel werd ik uitstekend geholpen en voor een keurige prijs heb ik het toestel meegenomen. Helaas bleek thuis dat er kleine onvolkomenheden aan het toestel waren. Hiervoor heb ik contact met Smits opgenomen. Op zo`n moment kom je er achter uit welk hout een leverancier gesneden is. Smits heeft dit geweldig opgepakt en hier ben ik dan ook zeer tevreden over. De tv is echt top. Ik hoop vele jaren van het prachtige 4K beeld te kunnen genieten.

Sonnyboy 14-02-2018 In de winkel gekocht
IJMuiden

Topwinkel

Ik wilde een nieuwe TV kopen en kwam toevallig op de site van Smits uit Arnhem terecht. Ik zag aantrekkelijke prijzen en zag ook dat je kon Whatsappen. En ik ik vond de kreet alles is bespreekbaar nogal uitdagend. Hoewel ik niet in de buurt woon, maar 16 maanden in de Oranje kazerne in Schaarsbergen had gediend kwam ineens nostalgie bij mij bovendrijven. Om een lang verhaal kort te houden heb ik mijn tv daar gekocht en was het gezien de korting de moeite waard mijn nieuwe tv persoonlijk op te halen.

Heijnders 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs voor AVT-x4400h

Wilde AVR-X4300h bestellen. Was niet meer op voorraad. Voor 120 euro meer kon ik de avr-x4400h bestellen. Toch 250 euro goedkoper dan de concurrenten. Snelle levering.

Frank van D 25-01-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

waardeloze winkels. slechtste service ooit

Cowboys met praatjes. Ongeïnteresseerd in de winkel. Slechte voorlichting en slechtere service.
Vooral nadat mijn camera defect was veel beloftes en lang wachten maar niets geregeld. Allerlei beloftes werden niet nagekomen. Ik koop hier nooit meer. Eerder al eens een tas besteld uit de folder. Werd een ouder model geleverd. Bestel gewoon bij Bol of coolblue. Een betere service als daar krijg je hier echt niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Frans 16-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima winkel met scherpe prijzen!

Ik kwam via Ebay.de bij een aanbieding voor een LG C7V.
Nergens was de tv zo goedkoop te vinden!
Een berichtje gestuurd en de volgende dag werd er direct gebeld.
Bij aankoop van een Aussteller kregen we nog fikse korting op een zelfde nieuwe tv!
Toen ik een soundbar erbij wilde bestellen, werd mij geadviseerd om daar mee te wachten en in de winkel de verschillende merken aan te horen!
En inderdaad. We kregen deskundig advies en hebben toch een andere gekocht!
Pprima winkel waar we zo weer heen gaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L de Jong, Leeuwarden 07-09-2017 Via de website gekocht

Service( en de prijzen !) zijn geweldig

Op zoek naar een vervanger voor mijn Panasonic plasma met geweldig beeld, kwam ik terecht bij Smits in mijn oude woonplaats Arnhem. Frits en Tony hebben mij geweldig geholpen, advies en prijsstelling. Alles, einde van afgel;open week, keurig geleverd door APS. Nu een LGOLED55C7V en LG SJ9 soundbar. De 55 inch blijkt toch een beetje klein te zijn voor onze opstelling. Nu met Matthew in de slag om dit op te lossen en voor de 65C7V te gaan.
Als dit ook opgelost gaat worden zoals de eerdere aankoop gaat het cijfer zeker naar een 10+

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bram 25-07-2017 In de winkel gekocht
Smits Arnhem

Perfecte prijs en service

Smits is een keurige winkel met veel kennis over het assortiment! De medewerker wist al mijn vragen te beantwoorden en kwam met een fantastische prijs!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk Visser 13-07-2017 In de winkel gekocht

AVR-X7200WA Denon

Deze versterker gekocht met de duurste DVD speler van Denon.
Snelle reactie op mail en na telefonisch contact tot een zeer goede prijs kunnen komen, volgende dag nog even langsgereden en de winkel en het personeel gaf mij een goed gevoel waarna de overeenkomst was gesloten
Bestelling gedaan en binnnen enkele dagen bericht dat alles binnen was.
Kon gratis worden verstuurd maar toch maar besloten om zelf op te halen, immers voldoende parkeergelegenheid als je doordeweekse dag overdag gaat.

Kortom een leuke winkel met echt scherpe prijzen, volgend jaar daar ook naartoe voor een nieuwe T

Ton.Dordrecht 03-07-2017 Via de website gekocht

service is top

Ik kwam toevallig op de site van Smits , en ik moet zeggen , ben ik blij om , de service is super , ze hebben verschillende keren contact met me opgenomen , voor info en of alles naar mijn zin is verlopen ,en ook of ik nog klachten had .
Het product wat ik in eerste instantie had besteld was niet meer voorradig en heb in plaats daarvan een behoorlijk duurder product tegen een kleine vergoeding gekregen.
Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker eerst met Smits contact opnemen , heel vriendelijk en optimale service { tenminste zo heb ik het ervaren }.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jordy 05-05-2017 Via de website gekocht

Top service weer en super snelle levering

Voor de 2e keer hebbe ze me uitstekend geholpen.
Meteen bellen meteen terug mailen alles op voorraad(voormij) vrijdag besteld dinsdag in huis.
Normaal duurt bestelling al 4 weken van b&w speakers

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jordy 14-04-2017 Via de website gekocht

Top service!

Was opzoek naar een product die smits aanbood op de site maar die was uit het assortiment werd niet meer verkocht website liep "achter" dus een fout gemaakt heb het nieuwste model gekregen voor bijna de zelfde prijs als de verouderde product, waar vind je nog zo iets! Was snel binnen bezorgt op zaterdag

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

A van Schaik 05-03-2017 In de winkel gekocht
arnhem

zeer goede service en vakbekwame mensen

ik heb bij deze zaak luidsprekers en een versterker aangekocht. na aankoop bleek dit niet te bevallen in mijn ruimte. hier werd geen enkel probleem van gemaakt en ik heb alles kosteloos retour kunnen doen. naderhand nog enkele sets kunnen proberen en op aanraden van de verkoper een set b&w en Nad versterker thuis geprobeerd. dit is zeer goed bevallen en heb dit gehele set aangeschaft. kortom zeer netjes behandeld in deze winkel een echte aanrader dus want waar vind je nu tegenwoordig nog echte service.... fantastische zaak!

ErikT595 04-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Denon AVR-X4300H

Kort geleden via de webshop de Denon AVR-X4300H receiver besteld. Helaas bleek de site niet geheel up to date. De door mij gekozen uitvoering was niet op korte termijn leverbaar. Ik werd snel gebeld met de vraag of ik een andere kleur wilde of een ander merk met dezelfde korting. Ik wilde graag deze Denon (en daar heb ik geen spijt van!) dus voor de andere kleur gekozen. De prijs was zeer scherp en de levering snel. Zo snel dat ik de mail van verzending nooit heb ontvangen ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ronnieboy58 02-02-2017 In de winkel gekocht

Echte Hi-Fi winkel

Een van de weinige echte hi-fi winkels die er nog zijn in Nederland. En zeer scherpe prijzen. Ga niet naar zo'n keten waar het personeel alleen het kaartje voorleest als je wat vraagt, maar ga voor de kwaliteit en de echte vriendelijkheid van de medewerkers van Smits. ik woon in Uithoorn, vlakbij Amsterdam, maar rij graag een flink stuk om voor deze winkel. Koffie staat klaar!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 01-02-2017 In de winkel gekocht

Marantz pm 6006

Fijn geholpen vandaag in tegenstelling tot de mediamarkt.
Laagste prijs van europa 379 euro
Fantastische versterker, eigenlijk voor mn zoon gekocht, klinkt grandioos voor het geld
Maar voor mezelf ook mooie spullen gezien tegen echt superprijzen.
En gewoon nieuw in de doos.
Kan deze winkel echt aanraden.
Mij zien ze er gauw terug

Pluspunten

• Service

Coyote 28-01-2017

Pioneer VSX-1131

Zeer slechte ervaring met deze winkel, ben je binnen kijkt rond verkopers kijken je wel aan maar doen voor de rest doen ze of je lucht bent voor ze. Schenken totaal geen aandacht aan de klant en zitten met z'n tweeën of drieën gezellig te praten maar komen helpen, nee dat is ze teveel gevraagd.
Kortom in het verleden regelmatig artikelen gekocht bij dit bedrijf o.a. smart TV receiver Blurayspeler, fototoestel.
Ben ook zonder dat ze maar iets te vragen ook het pand uitgelopen. Dit bedrijf is bijzonder slecht en met de zogenaamde emailservice ook. "stuurt U een mail dan wordt deze naar de juiste afdeling verzonden en zo snel mogelijk kontakt met U opgenomen. Dus niet, ik heb 2,5 week geleden een mail met een paar vraagjes erin gestuurd echter ik moet nog steeds antwoord krijgen.
Dus Smits Arnhem die heeft voor mij voorgoed afgedaan gewoon zeeeer slecht bedrijf.

Anne uit Harlingen 20-01-2017 Via de website gekocht

LG OLED 65B6V

Tijdens mijn zoektocht naar een OLED tv stuitte ik op een aanbieding van de firma Smits welke te vinden was op MP. Daar werd een model uit 2015 aangeboden voor een scherpe prijs.
Toch was ik benieuwd of er misschien nog wat aan de prijs te doen was. Helaas, dit was de scherpste prijs. Toen kreeg ik een voorstel om het nieuwste model de 65B6V aan te schaffen voor een belachelijk lage prijs t.o.v de concurenten. In dit soort gevallen krijg je toch argwaan en heb Smits gebeld over dit voorstel. Uiteindelijk besloten om in te gaan op dit voorstel alleen was het toestel niet op voorraad.
Na 10 dagen was het toestel binnen en kreeg keurig een mail dat de tv binnen was en dat deze zo snel mogelijk wordt aangeboden aan de Arnhemse Pakket Service.
Diezelfde dag werd ik gebeld door APS met de mededeling dat de tv de volgende dag al bezorgd kon worden. Kijk, daar word ik nu vrolijk van.
Inmiddels de tv aangesloten en met wat aanpassingen in de beeldinstellingen kijk ik nu naar een fantastisch scherp gedetailleerd en kleurrijk beeld.
Ik wil de firma Smits en APS dan ook van harte bedanken voor het scherpe aanbod en de zeer snelle levering.

Een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Zeer scherpe aanbiedingen
  • Snelle levering

Minpunten

• Internetsite is niet altijd accuraat

Jef 05-01-2017 In de winkel gekocht

Oled tv gekocht lg55B6V

Fijne overzichtelijke winkel met nette service. In de winkel word je goed geholpen en ze hebben veel
Op voorraad, dus kopen en meteen meenemen

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Scherpe prijzen
  • Veel op voorraad

Minpunten

• Handgeschreven factuur

RT69 03-01-2017 In de winkel gekocht
Foto Video Smits Arnhem

Heel goede en fijne winkel

Ik heb 2x een tv om kunnen ruilen omdat ik niet tevreden was over de kwaliteit. Uiteindelijk voor een oled tv gegaan. Ook daar had ik op een gegeven moment een probleem mee (beeldfouten). Nadat ik daar terug ben geweest (na 4 maanden) om het aan te tonen, heb ik een ander type mee kunnen nemen, en nadat de vertegenwoordiger van LG langs was geweest hebben ze er voor gezorgd dat ik ook nog eens gecompenseerd werd (oled 55E6 naar oled 55B6)
Bij de oled problemen hebben de medewerkers alles voor mij gedaan om mij in de gelegenheid te stellen om aan te kunnen tonen dat er iets niet goed zat met de tv die ik had. Super!

Wes 03-11-2016 In de winkel gekocht

Super goede service

Zeer goede en behulpzame service, niks is teveel gevraagd en hebben mij zeer goed geholpen. Echt een aanrader. Zeer mooie LG Super UHD led tv.
Zeer tevreden!

Pluspunten

• Service
  • Flexibiliteit
  • Klantgericht

alaan3144 02-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en een mooie prijs

Soundbar uitgezocht via internet en na mailcontact een mooie prijs gekregen. Daarna besteld en binnen een paar dagen in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Frank Tool 13-06-2016 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen bij een storing in mijn subwoofer.
Na de melding van de storing kreeg ik gelijk een nieuwe toegestuurd. Deze had echter schade tijdens transport opgelopen. Na de melding hiervan kreeg ik gelijk weer een nieuwe subwoofer toegestuurd. Kosteloos kon ik de andere subwoofers terugsturen.

Aanbeveling
Uitstekende service voor een goede prijs.

Paul 16-03-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Fijne Winkel, goede indeling, ruim opgezet.

Prima service, ook toen er iets ontbrak snel opgelost.

Assortiment
Vele merken; goed apparatuur, ook de betere apparaten aanwezig

Aanbeveling
Geweldig geholpen!

Extra toelichting
Goed advies, goed geholpen en goede service.