Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 199 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gert 12-08-2022

Wat een fijne club mensen bij Smits! Naast het feit dat ze beslist in zijn voor een geweldige aanbieding, denken ze ook graag mee als je je wensen kenbaar maakt. Afgelopen maand hier een nieuwe versterker, en een set fraaie staande speakers (Silver 300s) gekocht en zeer tevreden mee. Ook de communicatie omtrent de artikelen zeer goed. Eventueel volgende aankoop kijk ik beslist eerst bij Smits in Arnhem!

Jan Morel 11-08-2022

Had hier al eerder gekocht en dat beviel prima, dus nu opnieuw gekozen voor Smits Arnhem voor een LG Oled TV

Ivo 10-08-2022

Via marktplaats in contact gekomen met Smits Arnhem voor de aankoop van een LG OLED C2 tv. Ik kreeg vrij snel reactie. Na een afspraak gemaakt te hebben, heb ik de tv opgehaald bij Smits waar de tv al direct klaar stond.
De communicatie verliep prima en ik heb de tv voor een goede prijs gekocht (De prijs scheelde behoorlijk vergeleken met andere winkels).
Ik zou bij Smits Arnhem in de toekomst zeker weer een tv kopen.

Marcel 10-08-2022

Nette prijs, redelijk vlotte levering.
Product is beschreven zoals in de advertentie stond aangegeven

Auke 10-08-2022

Ik kwam in contact met de behulpzame mensen van Smits via Marktplaats. De communicatie verliep vlot en prettig. Na enige mail wisselingen (via Marktplaats) mijn bestelling laten plaatsen. Alles prima verlopen.
Wat mij betreft een uitstekende winkel om zaken mee te doen!

Maurice 10-08-2022

Bij Smits in Arnhem hebben ze verstand van zaken en geven je een eerlijk er oprecht advies.
Ze hebben scherpere prijzen tov andere grote concurrenten.

Ga naar de winkel en ervaar daar zelf het juiste advies.

Sander 10-08-2022

Zeer fijne winkel om zaken mee te doen.
Prijs is altijd, snel leveren en zeer klantvriendelijk.
Ook assortiment is zeer uitgebreid.
Smits is echt een begrip in Arnhem en omgeving.

GÜRKAN 09-08-2022

Vriendelijke medewerkers, ze hebben altijd scherp prijs op hun producten.

Dali opticon mk2 vocal wat ik gekocht heb, dat het heeft compacte maat maar grote en helder geluid!

Patrick 08-08-2022

Fijne zaak. Ik kwam via hun Marktplaats advertenties bij een fantastische aanbieding voor een set Dali Rubicon 6 speakers. Ondanks de super scherpe aanbieding toch nog een redelijke inruil bedrag voor mijn oude speakers gekregen zodat ik hiervoor niet op Marktplaats hoefde te leuren.
Tijdens het bestelproces keurig telefonisch hier doorheen geleid door één van de vriendelijke medewerkers. Bij het ophalen in Arnhem keurig geholpen.
De eerste indruk van de speakers is precies wat ik er van verwacht. Al zal ik de komende tijd nog wel wat bezig zijn met het vinden van de juiste positie in de woonkamer en het inspelen van de speakers.

Mark Weidema 06-08-2022

Via marktplaats deze winkel gevonden. Er werd geadverteerd voor speakers van Dali. Ik was al een tijdje op zoek naar de Rubicon 6. Deze waren dusdanig laag in prijs dat ik ze wel moest kopen. Na een telefoontje was de deal gedaan. Verkoop gaat via hun website, dus niet via marktplaats, wat ik erg prettig vond. Het personeel is zeer behulpzaam en kundig. Bezorgen was top geregeld. Al met al een zeer positieve ervaring met deze winkel. Aanrader!

Marina 02-08-2022

Ze bestaan nog. Speciaalzaken waar de juiste apparatuur wordt verkocht, de medewerkers écht weten waar ze het over hebben en waar service en klantvriendelijkheid hand in hand gaan. Smits Arnhem kende ik nog niet en kwam er via internet terecht, op zoek naar een nieuwe tv plus soundbar en dvd speler. Wat ik wilde, wist ik. Wat daarbij paste, nog niet. Een kleine rondgang langs de grote aanbieders leverde een 'ongeveer goed' selectie op. Maar bellen met Smits (ik zocht een bepaald model tv, zij zouden er nog een hebben staan) bracht in 1 telefoongesprek alles wat ik zocht. Ik kreeg advies en er werden wat alternatieven besproken. Na een half uur had ik alles aangeschaft, was de aflevering geregeld en zou alles keurig geïnstalleerd worden. Wat diezelfde avond nog gebeurde.
Het is een prachtig bedrijfsmodel: verkoop kwaliteit, weet wat je verkoopt, neem de tijd voor je klanten en verleen service. Dat dit alles ook nog eens kan met concurrerende prijzen is knap en daarachter schuilt een bedrijfsfilosofie die je niet overal aantreft: we hebben een bedrijf dat jaren mag meegaan en dat kan alleen als je goed zorgt voor zowel de klant als je medewerkers.
De website is overzichtelijk, alles wat je wilt weten is makkelijk te vinden. Trouwens, voor wie RAF nog kent (Rijnstraat, Amsterdam, bestaat niet meer, heet nu HiFiKlubben): daar hadden ze altijd zowel nieuw als tweedehands. Smits doet mij daaraan denken, deze zaak heeft een prachtig aanbod van 2e kans apparatuur.
Conclusie: een topzaak en ik hoop dat ze zo doorgaan (lukt ongetwijfeld)!

Pieter 01-08-2022

Tevreden met aankopen en de gehanteerde prijsstelling.Goede communicatie and kennis. Behulpzame medewerkers.
Nog een echte winkel in centrum Arnhem.

Michel 28-07-2022

Na het zoeken op internet een Bluesound NODE (N130) via Marktplaats bij Smits in Arnhem gevonden. De beste prijs bij een gerenommeerde winkel. Op zondagmiddag gebeld en ik kon hem dezelfde dag ophalen.

Direct en netjes geholpen in de mooie winkel. Aanrader!

Pjotter Huissen 26-07-2022

Prima geholpen in de winkel bij de aanschaf van een soundbar voor een elders gekochte tv bij de overgang van Ziggo naar KPN. Hadden we álles maar gekocht en laten installeren door Smits. Omdat we geen audio/tv techneuten zijn (om het maar voorzichtig uit te drukken) waren we verschrikkelijk blij met de support aan huis van medewerker xxxx. Topvent met engelen geduld. Dikke complimenten voor hem. Hier moet Smits zuinig op zijn!

Epos 26-07-2022

Uitstekende communicatie en snelle verzending tegen een scherpe prijs. . Super blij met Smits Arnhem.

Jan-k 25-07-2022

Betrouwbare winkel in Arnhem en reageren snel en zijn gedurende de hele week bereikbaar ,zelfs op Zondag.

Bossebol 25-07-2022

Ik heb inmiddels 2 ervaringen met Smits Arnhem. De eerste vanwege de aanschaf van een streamer die uiteindelijk na 4 maanden nog niet geleverd kon worden (corona dus begrijpelijk). De andere is vanwege de aanschaf van een set speakers. Het was mij vanaf het begin niet duidelijk dat online eerst betaald (€3600)moet worden voor de levering. Ik wacht maar en wacht maar. Maar eens gebeld en toen werd me dit duidelijk gemaakt. Na betaling kreeg ik een mail dat de set geleverd ging worden omdat eenzelfde set pas over 2 weken geleverd zou worden. Mooi meegedacht vind ik. Ten tijde van de bestelling aangegeven dat ik ook stands wilde hebben voor de speakers. Ze hadden voor snelle levering alleen niet originele maar wel mooie stands. Stuur maar op. Nu blijkt dat de speakers er alleen los opgezet kunnen worden.....OK. Weer gebeld. Wordt netjes opgelost maar nu toch maar met de originele stands. Ik heb zeog niet binnen maar van mij krijgt Smits een aanbeveling. Ik zou zo weer iets kopen. Doe wel iets aan een goede communicatie zodat de klant nog tevredener is.

Patricia 25-07-2022

Geweldige service! Medewerkers met verstand van zaken en fijne, duidelijke en heldere communicatie! Fijne winkel. Aanrader!

Bart 22-07-2022

Zeer prettig zaken doen met de medewerkers van Smits. Erg goede prijzen voor de producten, snelle reacties van de medewerkers bij vragen, en die medewerkers zijn ook zeer behulpzaam. De door mij aangekochte luidsprekers plus accessoires (ik heb er al meerdere keren iets aangekocht) worden standaard door een gespecialiseerd bedrijf voorzichtig behandeld en thuisbezorgd, waarbij ze de zware spullen thuis op de plek neerzetten die jij aangeeft. Helemaal top!

Marcel Schuurmans 13-07-2022

Hele scherpe prijs en alles snel en goed ontvangen! Heb hier voor een hele goede prijs een Audioquest kabel kunnen bemachtigen. De transactie was snel rond en communicatie was uitstekend.

Roel 12-07-2022

Gekozen wegens de zeer acceptabele prijs, heel vriendelijk aan de telefoon, en alles verlopen volgens afspraak.

Gerrie Heijnen 11-07-2022

Een bestelling geplaatst van twee zuilspeakers en een subwoofer van Wharfedale en een Denon receiver. Het bestellen verliep soepel. Toch even spannend als je een groter bedrag vooruit betaalt. Maar het voelde direct goed. De bestelling werd per ommegaande per e-mail bevestigd. Vragen werden snel per telefoon beantwoord en je wordt goed geïnformeerd over de status van de bestelling. Verder maakt Smits gebruik van een prima bezorgdienst. De muziekinstallatie werd snel geleverd en is naar volle tevredenheid tegen een gunstige prijs.

Frank Schut 11-07-2022

Via Marktplaats een paar 2de kans Dali Oberon 3 speakers gekocht.
Er werd snel en vriendelijk gereageerd en er werd snel een order gemaakt.
Betaling was makkelijk en de speakers waren de volgende dag binnen.
Heel erg tevreden met de communicatie en afhandeling.
En uiteraard met de speakers zelf ook zeer tevreden.

Rowan 08-07-2022

Hele scherpe prijs en alles snel en goed ontvangen! Heb hier aan een hele goede prijs, oude stock audioquest kabels kunnen bemachtigen. De transactie was snel rond en communicatie was uitstekend.

Bart 07-07-2022

De service is prettig.
Vragen worden heel snel beantwoord en de uitleg is goed.

Math 03-07-2022

Ik kende het begrip ‘B-stock’ of ‘2e kans’ niet. Via Smits Arnhem kennis gemaakt met deze formule.
Mijn cd-speler had het na 30 jaar begeven. Een mooie Rotel cd14 MKII gevonden bij Smits voor een hele mooie prijs. Vriendelijk te woord gestaan en -geholpen. Snelle levering van het apparaat. Doos was heel licht beschadigd, maar de cd-speler was in top conditie. Incl. Garantie.
Smits is vanaf nu mijn winkel voor elektronica, zeker in deze ‘weggooi’ maatschappij waarin we tegenwoordig leven.

Dieks 02-07-2022

Gezocht naar een compacte versterker en deze voor een veel lagere prijs gevonden bij Smits Arnhem.
Na wat verder onderzoek vanwege het grote prijsverschil, gevonden dat ze officieel dealer zijn en dus de bestelling met gerust hart geplaatst.

Robert 29-06-2022

Vrijdag besteld, dinsdag door Smits persoonlijk gebracht.

Het bestellen ging makkelijk, tussentijds nog aanpassingen gemaakt en advies gevraagd. Hierop ben ik keurig geholpen.

Ik ben super blij met mijn aanschaf bij Smits en beveel het andere zeker aan

DE 28-06-2022

Fijne communicatie. Goede prijzen. Duidelijke afspraken. Snelle en goede levering. Zeker voor herhaling vatbaar.

Top winkel 28-06-2022

Zeer fijne winkel, reageren altijd netjes en snel.
Zocht een soundbar had hiervoor al 2x een LG soundbar en tv gekocht.bij hun.
Gebeld of de prijs klopte. dat was inderdaad het geval.
Meteen besteld en 2 dagen later netjes door hun bezorgt.

Marc 28-06-2022

Goede zaak waar kwaliteit voor een eerlijke prijs gekocht kan worden, ik heb voor mijn NAD goed kunnen onderhandelen. En zijn flexibel in de inruil! Super service, ik koop mijn producten hier vaker

Rick 26-06-2022

Fijne winkel en online Super scherpe Oled Tv prijzen en snelle levering aan huis en gemonteerd!

Kamuus 24-06-2022

Goedenavond beste lezers , ik was opzoek naar een goede center speaker en die ook gevonden van monitor audio c150 zilver 6g . Alleen de prijzen lopen uit 1 van 399 tot wel 600 euro . En tot mijn geluk kwam ik bij de heren Arnhem terecht . En daar haddden ze mijn center speaker nieuw voor 279 en een 2de kans voor 199 euro. Nou ik heb geen moment getwijfeld en de center speaker gekocht, ik ben goed geholpen en binnen 3 dagen in huis. Kan niet anders zeggen dan top Arnhem. En mijn volgende ( wel even sparen lol) aankoop worden de zuilspeakers zilver 500 6g. Tot de volgende keer Arnhem. Met vriendelijke groet

Herman Oomen 20-06-2022

Na een informatief onderzoek wat ik wil hebben heb ik bi de firma Smit-Arnhem een Denon AVR-X1700 DAB versterker, een FInal S95 subwoofer en een Sony UBP-X800M2 bleu-ray speler gekocht. Na een snelle levering volgde een moeizame installatie van deze spullen, deels door mijn onbekendheid met dit soort installaties, maar met de niet aflatende hulp van de firma Smit-Arnhem is het uiteindelijk toch gelukt en ben zeer tevreden met mijn aankoop.

M. Hoekstra 20-06-2022

Super online geholpen! De speakers zijn erg snel en netjes bezorgd! Ik had ze de volgende dag in huis.
Ga hier zeker weer bestellen!

Mr. Brols 20-06-2022

Ik had gevraagd of ik een set tweedekans speakers mocht kopen. Aangezien deze snel wegwaren kon ik een set nieuwe krijgen voor nagenoeg hetzelfde bedrag. Dit soort service waardeer ik enorm. Ze stuurde me per ongeluk een hogere en duurdere set op, ik heb dat netjes aangegeven, mede doordat ik ook netjes door hun ben geholpen.

Ik kom hier zeker terug. Bedankt

Arend Voskuijl 18-06-2022

Kocht er de magnat receiver voor een prima prijs. Aardige mensen. De logistieke afhandeling was een beetje slordig, zoals in niet weten of ie nou op voorraad was en de verkeerde kleur speakers toesturen. Ach, er zijn ergere dingen.

Tony 15-06-2022

Via marktplaats interesse getoond in een tweede kans Bluenode soundbar. Zeer vriendelijk en snel geholpen, ook buiten openingstijden en zelfs op een feestdag. Omdat mijn vrouw de kleur uiteindelijk niet goed vond heb ik een nieuwe soundbar gekocht, tegen een scherpe prijs. Erg netjes bij Smits Arnhem, service, prijs, vriendelijk en betrouwbaar. En het product zelf, wat een geluid voor een soundbar, m.n. voor muziek!

Edwin 12-06-2022

Node2i via marktplaats aangeboden door Smits. Snel contact gelegd en dezelfde dag de koop gesloten. Ik kreeg er meer accessoires bij dan verwacht tegen een meer dan schappelijke prijs.

Karin 12-06-2022

Goede winkel, nette communicatie en proactief met oplossingen wanneer product niet op voorraad is. Misschien wel andere pakketbezorgers contracteren

Gerard 10-06-2022

Bij mijn zoektocht naar nieuwe av receiver en 5.1 speaker set via google bij Smits (Arnhem) terecht gekomen en offerte gevraagd.
Hierop werd zeer snel gereageerd door een van de medewerkers (Dylan) die al direct (in tegenstelling met andere shops) een nette offerte mailden.
Het overige contact met hem verliep vlot en prettig (niet gehaast en geen druk) en dit gaf mij een prettig gevoel.
Na nog wat onderhandelen was ik er dan ook snel uit dat zij mochten leveren en plaatsten ik mijn bestelling met nog een enkele aanpassing van mijn kant die ook door Dylan zéér klantgericht werd verwerkt.
Enkele dagen na de aflevering van mijn nieuwe set kon ik deze door ziekte pas instaleren en kwam ik erachter dat de door mij aangekochte subwoofer eigenlijk niets aan de configuratie van mijn set zou toevoegen.
En nu komt het belangrijkste.
Ik besloot om op 2e Pinksterdag deze zelf terug te gaan brengen In Arnhem om zo ook gelijk eens een kijkje in de winkel te kunnen nemen. (keurige zaak trouwens)
Zodra ik binnen kwam met deze zware doos werd ik vriendelijk begroet en aan de kassa al snel geholpen.
Er werd mij gevraagd naar de rede van retour en de speaker werd ondanks dat deze ongeopend was geweest even gecontroleerd (wat ik niet meer dan normaal vind natuurlijk) en hierna zonder meer retour genomen.
Ik denk het gaat hier echt zoals het eigenlijk overal zou moeten zijn en besloot gelijk maar een nieuwe BluRay speler aan te kopen die netjes een prijs aanpassing kreeg.
Het retour bedrag stond al met twee dagen weer op mijn rekening.
Het is een lang verhaal maar ik weet al waar mijn nieuwe televisie als de spaarpot weer gevuld is vandaan komt.
En dat is mij best een stukje rijden vanuit Vleuten waard.
TOP PERSONEEL DAAR.

PvdB 09-06-2022

Tijdens mijn zoektocht naar een streamer/versterker kwam in contact met Smits Arnhem. Super vriendelijke te woord gestaan ( zelfs buiten reguliere winkeltijd ), goed geholpen en ook nog eens een interessante aanbieding gekregen voor een Bluesound Powernode N330! Deze werd vervolgens erg snel geleverd, top!
Ik heb heel even op het punt gestaan de N330 te ruilen voor een N130 en ook dit bleek geen probleem.
Inmiddels besloten de N330 te houden, wat een kwaliteit voor het geld!
Erg tevreden over de winkel en de apparatuur die zij aanbeveelt en levert voor een prima prijs!

Ernst 09-06-2022

Keurige service, goed oplossingsgericht bij een vraag en snelle verzending. Fijn!

Wouter Pieterse 08-06-2022

Via Marktplaats ‘tweede kans’ product gekocht.

1) erg goede foto’s en omschrijving
2) prima prijs
3) duidelijk over reserveren en in maken afspraak

In de winkel was de ontvangst wat apart, het leek alsof ik de drie mannen stoorde in hun werk achterin de zaak. Hierom geen 10

Want toen contact genmaakt was, was de service weer top. Toestel even getoond, werking toegelicht, net als garantie.

Ik kom hier wel weer.
SmitsArnhemB.V. 08-06-2022

Hoi Wouter,

Dank voor je review.

Excuus voor het wat minder warme welkom. Maar fijn om te horen dat je verder goed geholpen bent.

We zullen hier in het vervolg beter op letten!
Hopelijk tot een volgende keer.

SmitsArnhemB.V. 08-06-2022

Hoi Wouter,

Dank voor je review.

We zullen hier in het vervolg beter op letten!
Hopelijk tot een volgende keer.

Mart 07-06-2022

Ik werd mee genomen in de wereld van audio. Duidelijke uitleg en een prima aanbieding. 2 collega’s gesproken en allen zeer vriendelijk, hulptaal en professioneel. Ik zal hun een volgende keer dat ik iets nodig heb, niet vergeten.
Gr Mart Koolen

Martijn 07-06-2022

Smits Arnhem heeft op Marktplaats soms net wat scherpere prijzen dan op hun eigen website. Contact verliep soepel en levering was vlug.

Bert 02-06-2022

En dan heb je de afgelopen jaren geïnvesteerd in een receiver, een DAC erbij... En daarna nog goede luidsprekers. Een kameraad gaf aan om op Marktplaats te kijken. Wat duurdere, 2e hands luidsprekers. 2e hands??? Weet ik veel wat er mee gebeurt is. Maar toch .....zo kom je uit bij Smits Arnhem. Op zondag appje gestuurd want bij de advertentie staat " ook buiten kantooruren" . Snel app verkeer, vriendelijk, to the point. Maandagmiddag knoop doorgehakt, de Dali Opticon 6. Woensdag binnen. Wat een geluid, wat een service en wat een prijs. Erg top bij Smits Arnhem . Vriendelijk, vlot en, belangrijk, betrouwbaar . En ja, vrienden raad ik zeker Smits aan. Bedankt allemaal.

George 01-06-2022

Geweldige deals, top service, vriendelijk en snel. Ook enkele vragen die ik gesteld heb over mijn nieuwe versterker zijn zelfs op zondag(!!) beantwoord. Complimenten

Denon AVC-X6500 28-05-2022

Denon AVC-X6500 gekocht. Prijs was goed, snelle verzending, helaas was het (inruil) apparaat niet schoongemaakt en zat de stroomstekker niet in de doos.
Bij de advertentie stond dat het een tweede keus apparaat (dus een retour?) was, maar het blijkt een inruilapparaat te zijn. Er werd verteld dat het apparaat 1/1,5 jaar oud is, maar daar twijfel ik nu sterk aan.
Er werd aangeboden een nieuwe (of ook tweede hands) stekker te versturen, maar aangezien ik geen zin heb om vier dagen op een stekker te wachten had ik er zelf al eentje gekocht. Ik had eigenlijk een andere geste verwacht, maar helaas, geen reactie meer ontvangen.
Ik twijfel of ik deze winkel aanbeveel aan vrienden/collega's.
Ik overweeg om het apparaat retour te sturen.
SmitsArnhemB.V. 31-05-2022

Beste klant,

Nogmaals onze excuses dat het apparaat niet is aangekomen zoals u verwacht had. We hebben hier duidelijk een steek laten vallen door het apparaat niet grondig te controleren voor verzending. Uiteraard niet onze normale gang van zaken.

We nemen graag nog even telefonisch contact met u op voor een passende oplossing en hopen uw vertrouwen in onze winkel te kunnen herstellen.

Lucas 27-05-2022

Ik heb nu al een paar keer producten besteld bij Smits en iedere keer met grote tevredenheid. Het contact is fijn, de prijzen zijn erg goed, ze zijn bereid af en toe tegemoet te komen in de prijs en de verzending wordt snel geregeld. Goede service, hier kom ik vaker terug!