Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Roger Seggelinck 28-05-2023

Weten wat ze verkopen, zijn vriendelijk, goede prijzen, leveren nadien ook service

Thomfr 24-04-2023

Smits Arnhem valt op in een wereld van cowboys die je een afwijkend (en goedkoper) type TV proberen te sturen dan wat je besteld had door snelle reactie op e-mails, persoonlijk terugbellen om een vraag te beantwoorden , goed advies en ook een correcte en snelle levering van exact het bestelde type (Nelderlandse uitvoering). Als klap op de vuurpijl zijn ze ook nog een van de goedkoopsten.
Kortom super tevreden met het hele proces en het product (LG Oled TV).
Kan er iets nog beter? Het proces is gewoon goed en betrouwbaar dus ga zo door.

Walter Langen 13-04-2023

Snelle vriendelijke reacties op advertentie Marktplaats en vervolgens hele snelle afhandeling van de bestelling. Mooi assortiment.

John Pattiata 25-03-2023

We hebben geweldige ervaring bij Smits in Arnhem!
Mensen met verstand van zaken! En ik kwam voor een soundbar, maar ging de winkel uit met een tv en een soundbar!! Frank Olaf en Koen hebben mij geadviseerd en! Ik ben zeer blij met mijn aankoop!!
Ook zijn we tot elkaar gekomen, nadat we op het internet de tv goedkoper konden kopen! Deed Frank en zeker Olaf niet moeilijk en kregen we ook de korting van de tv!! En alles nadat we alles al hadden afgerekend en in de auto op de terugreis dit hadden gevonden!! Geweldige winkel mensen koop hier want hier is de klant werkelijk een KONING!!!

Prem banarsie 20-03-2023

De kwaliteit en service van Smits is top
Bij vragen en problemen werd gelijk geholpen
Vriendelijke geholpen.

Peter 07-03-2023

Een snel antwoord op een bericht en een uitstekende communicatie. Vervolgens ontving ik een helder en overzichtelijk betaalverzoek. Twee dagen later heb ik de speler al in huis. Echt top!

Robin 14-02-2023

Afgelopen week een paar goed geprijsde Dali speakers gekocht in combinatie met een NAD versterker. Snelle reactie en duidelijke uitleg. En er wordt goed meegedacht en geadviseerd.

Peter 12-02-2023

Ik kom al meer dan 25 jaar bij Smits. Ze hebben altijd een goed assortiment en qua prijs kan er bijna nooit een andere zaak aan tippen! Vriendelijke medewerkers en een mooie en goed uitgeruste winkel.

Ron B 09-02-2023

Snel en zelfs bij veel vragen goed geholpen!! Mooie deal op een Audiolab 6000A 2de keus!! Thanks

J. Middeldorp 06-02-2023

Op internet gezocht naar een versterker.
De reviews over deze zaak waren al veelbelovend. Gebeld en uitvoerig te woord gestaan door de medewerkers aldaar. Ook het mail contact verliep vlot.
Het betalingsverzoek via de mail is goed verwerkt door het bedrijf.
Het product is vlot en goed verpakt afgeleverd.
Het bedrijf doet alle mooie reviews eer aan!
Bij deze hebben ze er wéér ééntje bij!

Nick Tol 06-02-2023

Zeer vriendelijke mensen die je goed op weg helpen naar de juiste keuze.

Ik had een mooi product gevonden op marktplaats die niet meer leverbaar was maar Smits kwam meteen met een mooi alternatief voor een mooie prijs. Ik ben er zeer tevreden mee. En het klinkt fantastisch.

Dankjulliewel!

Marco 05-02-2023

Fijne communicatie via marktplaats. Bij ophalen woofer snel en goed geholpen. Top!

Hans 03-02-2023

Snelle afhandling van je bestelling. En voor een hele mooie prijs
Al 2 keer speakers besteld en iedere keer helemaal top

Louis 23-01-2023

Bluesound Powernode hier besteld. Werd snel en adequaat te woord gestaan. Snelle verzending, goed verpakt. Aanrader!

Jorg 22-01-2023

Bij Smits Arnhem kun je altijd terecht voor deskundig advies en kunnen ze soms een leuke korting geven.

lucas 21-01-2023

Snelle reactie, vriendelijk, goed advies en goede ( omruil / upgrade ) service.

Ronald Vriezen 14-01-2023

Bij Smits geweest omdat ik een mooie “2e kans” versterker had gezien. Deze mocht ik uitvoerig testen maar bleek niet helemaal wat ik zocht. Samen met de verkoper gekeken naar een andere optie en ook die uitvoerig mogen testen (zelfs nog even in hun eigen luister ruimte mogen “spelen”). En nu heb ik dus juiste versterker thuis. Bij Smits zijn ze geen “dozenschuivers” maar nemen de tijd voor je om de tot de goede keuze te komen. Echt aan te bevelen. Ouderwets goede service

Arjen Keijzer 30-12-2022

Prachtige zaak, met lekkere koffie, behulpzame medewerkers met kennis van zaken. Ik heb rustig op alle gemak naar de speakers kunnen luisteren die ik wilde horen.
Ik was gelijk helemaal overtuigd, en heb een prachtige Denon avr-x3800h, een mooie setje Wharfedale floorstanding speakers en een subwoofer meegenomen.
Ik werd in alle rust gelaten om te luisteren naar de speakers en ze hebben alles binnen een dag thuis geleverd, na het aansluiten zeker geen spijt van mijn aankoop.

Ik had zelf al veel vooronderzoek gedaan maar door de goede behandeling, het lekkere kopje koffie en de mooie deal die we hebben weten te sluiten was ik gelijk overtuigd.

Kortom zeker een winkel waar je naar toe moet willen als je opzoek bent naar goede speakers/versterkers.
Medewerkers hebben kennis van de producten die ze hebben staan en dus ook als je je wil oriënteren zeker een aanrader.

Ik ga hier zeker terugkomen!

Tot ziens Smits, Arnhem!

Robbert 23-12-2022

Via Marktplaats werd een inruil Bluesound Powernode aangeboden voor een zeer prettige prijs. Helaas was ik net te laat. Mij werd een nieuw product aangeboden voor dezelfde prijs! Gewoon omdat het kon.. Superblij met mijn aankoop en de vriendelijke service.
Binnen een paar dagen geleverd.

Robin 20-12-2022

Ik ben gek blij met de faire prijs stelling, de service en de flexibiliteit van Smits Arnhem. Top aankopen: LG 65”, twee Harman Kardon Cotation apparaten. Super!

M Toet 12-12-2022

Liep door omstandigheden een tweedekans product via hun webshop mis. Smits boodt mij de kans om het product alsnog te kunnen kopen tegen een voor mij acceptabel bedrag. Top dat men zelf het initiatief nam om met mij contact op te nemen. Heb direct van de mogelijkheid gebruik gemaakt en zeer tevreden. Top!

Michel 10-12-2022

Goed geholpen, zeer goede prijs kunnen krijgen voor een versterker en een snelle levering.

Dennis Flinterman 09-12-2022

Blij met mijn bluesound node muziekstreamer. Goede service en een goede prijs van Smits Arnhem. Duidelijke communicatie en snel geleverd 👍
Top!

JohnF 08-12-2022

Mijn persoonlijke ervaring met Smits is zeer goed. Bij ieder contact ging ik met tevredenheid weg. Zeer veel kennis op audio gebied en wat betreft de verkoop ook een super service. Een service waar je voor terugkomt.

Martin 07-12-2022

Had gereageerd op product dat te koop werd aangeboden. Bleek reeds verkocht, maar werd dezelfde dag teruggebeld met het aanbod om een nieuw exemplaar geleverd te krijgen. Sterk in prijs gereduceerd! Twee dagen later kosteloos bezorgd aan huis.

Grote klasse !