Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Mehmet 29-04-2022

Een goed vertrouwd winkel met een goeie service. Prijzen zijn eerlijk en top, ze staan altijd open voor vragen en hebben ook een goede bezorg service. Sowieso mijn go-to plek voor audio HiFi en televisies.

Wimpy50 29-04-2022

Eerlijke en duidelijke communicatie, goede en uitgebreide voorlichting.

Doen niet moeilijk dus aanrader!

Twan 25-04-2022

Ik ken Smits natuurlijk al wat langer, liep er regelmatig binnen toen ik nog in Arnhem woonde. Ook regelmatig wat gekocht, goeie prijzen en goeie service, kortom een prettige en vooral betrouwbare zaak om zaken mee te doen.

Mike 23-04-2022

Prima toko. LG OLED TV en Bluesound Powernode besteld. Telefonisch goede prijs gekregen zonder gedoe en snel geleverd, waarbij m’n oude TV meteen werd meegenomen. TV had helaas een defect maar werd zonder problemen binnen twee dagen omgeruild voor een nieuwe.

Peter 20-04-2022

Via Marktplaats in contact gekomen met Smits Arnhem over een NAD T778 receiver. Hierna telefonisch contact gehad: vriendelijk personeel en uiteindelijk een mooie aanbieding gekregen. Ik ben zeer tevreden.

Sjoerd 18-04-2022

Nadat ik mijn Dali Atmos speakers bij Smits gekocht had, nu ook vervangers voor de rear speakers en subwoofer bij Smits gekocht.
De koop ging op afstand, ik wist precies wat ik hebben wilde maar de support die je krijgt bij het koopproces is ongeëvenaard.
De prijs is daarbij ook nog erg goed.
Fantastisch bedrijf.

Rob 15-04-2022

Super aanbiedingen en snelle afhandeling van orders en verzenden van de artikelen.
Personeel weet waar ze het over hebben en kunnen je duidelijk uitleggen wat je wil weten.

Zeer tevreden zowel in de winkel als online

Ben bloemendaal 07-04-2022

Gisteren een mooie focal 1000 F subwoofer aangeschaft. Gaat als een beest .past zeer goed bij mijn focal aria 948 ook daar aangeschaft.
Fijne winkel en zeer goede service....

Ronald Sep 03-04-2022

Fijne winkel met snelle en goede service.
Behulpzaam en meedenkend personeel.

Eric 03-04-2022

Gisteren 02-03-'22 een prachtige Denon Receiver en nog een paar Audio Monitor surround speakers aangeschaft.

Heel vriendelijk geholpen door Dustin en Marijn. Ik kende de winkel al van mijn vorige aankoop van een receiver in 2008. Het is een fijne zaak, met een behulpzame crew en de prijzen zijn ok

Hans 02-04-2022

Op zoek naar een muurbeugel voor onze nieuwe tv kwamen we uit bij Smits Arnhem. Zij hadden het juiste type tegen een aantrekkelijke prijs. Aanschaf en versturen liep voorspoedig. Alles op tijd binnen . Ben zeer tevreden. Bedankt.

Wietse 31-03-2022

Vlak voordat de garantietermijn van 2 jaar afliep had ik problemen met mijn CD-speler. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg snel een reactie. Ik heb de CD-speler in de originele doos verzonden. Binnen 2 weken had ik mijn CD-speler gerepareerd kosteloos weer terug. De problemen waren verholpen.

Dikke pluim!

André 14-03-2022

Was opzoek naar een versterker en streamer en via Marktplaats kwam ik bij Smits Arnhem terecht.
Berichte meerdere keren en kreeg snel advies en antwoorden terug, zelfs in het weekend.
Kreeg een zeer mooi en goed aanbod, goedkoper dan wie dan ook, top.. en ook meteen de bestelling geplaatst op de website van Smits Arnhem
Wil bij deze nog hartelijk danken voor zijn correcte handelen en andwoorden, top !!

Alain G. 11-03-2022

2 dagen geleden 2 Audioquest kabels besteld via hun advertentie op Marktplaats. Hierbij zeer snel reactie gekregen rond levering en betaling. Vriendelijke mensen, vlug in reageren en super goede deal. Nergens anders aan zo een prijs. Levering vandaag waarbij ze netjes verpakt werden. Dus vanavond de luistertest . Zeer happy met de geboden producten,prijzen en levering. Volgende keer eerst een bij hen navraag doen eer ik nog iets bestel..

Leo 10-03-2022

Via Marktplaats bij de website van Smits gekomen. Had er nog nooit over gehoord. Ging voor een 2e kans product (cd speler) deze was echter al verkocht. Nieuwe cd speler was beschikbaar voor een hele scherpe prijs. 80% goedkoper dan de goedkoopste aanbieder die ik zo via google kon vinden. Afhandeling verliep verder perfect en cd-speler doet nu netjes z'n best.
Website aanbod is aan onderhoud toe denk ik, her en der zelfde product maar met verschillende prijzen. Ik heb van de website wel een bladwijzer aangemaakt aanbod is ruim en duidelijk.

Sjoerd 10-03-2022

Ik zag een leuke chromecast versterker als tweede kans voor een mooie prijs die ik wilde. Was helaas verkocht maar ze boden me als alternatief een nieuwe aan van zelfde model. Mogelijkheid tot reserveren en later betalen werd niet moeilijk over gedaan, reageren snel en kundig advies

S. Neeft 10-03-2022

Via Marktplaats in contact met ze gekomen. Telefonisch erg vriendelijk , snel en bovenal zeer voordelig mijn bestelling kunnen plaatsen. Alles was hier op voorraad, wat ik ook al vaak anders heb meegemaakt de afgelopen periode bij andere winkels. Alles laten bezorgen en de volgende dag 's ochtends alles al binnen. Uitzonderlijk goeie service. Dus zeer tevreden over deze zaak.

Niek 08-03-2022

Eerlijk advies en prima service buiten openingstijden. Meedenkend en kundige verkopers!

Jules 03-03-2022

Zeer goede en snelle service.
Snelle reactie op berichten.
Levering is ook zeer snel.
TOP!

Peter ‘t Hart 21-02-2022

Na degelijk advies een super Soundbare gekocht.
De JBL 9.1 voldoet aan al onze wensen.
De klantenservice is een voorbeeld hoe je als klant behandeld wil worden. Een grote pluim voor (*)

Jalke Peters 20-02-2022

Geweldige winkel goed geholpen snel geholpen en goede prijzen! Nu al meerdere keren dingen gekocht en altijd top geregeld 👍

Devlin 20-02-2022

Was opzoek naar een specifiek product zag een advertentie van een die zij aanbieden als een retour product, was jammer genoeg net te laat. Maar zij zouden ze weer binnen krijgen, liep wat uit maar na 3 weken namen zij weer contact op met me dat ze er waren en of ik nog interesse had. En na 3 dagen de gelukkige eigenaar van een bleusound powernode n330 en voor een leuke prijs. Echt een aanrader

Marco 16-02-2022

Zeer goede en snelle communicatie. Mooie prijs voor product en snelle verzending

kees van es 16-02-2022

Dat ging snel, speakers besteld werd gelijk opgepakt en afgehandeld een gedeelte hier van in het weekend maandag stond de rekening klaar voor mij.
Dinsdag in huis echt top geregeld een vette 10!!!
En nog goedkoper dan in alle andere zaken nog een vette 10!!!

Chris 16-02-2022

Alles prima hier! Prima communicatie, scherpe prijzen, afspraak is afspraak. Kortom, top!