Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Steven 15-02-2022

Erg tevreden met de service van Smits Arnhem. Gekozen 2e hands item was niet meer beschikbaar, waarna ik van Smits een zeer scherpe prijs aangeboden kreeg voor een nieuw exemplaar. Heel vriendelijke service en snelle levering - ik had mijn producten na 2 dagen al in huis.

Kasper 14-02-2022

Na wat zoeken op Marktplaats kwam ik een advertentie van deze winkel tegen. Het contact was snel en prettig gelegd. Ik werd goed geholpen en mijn vragen werden kordaat beantwoord. Dat naast de goede prijs van de spullen maakte het voor mij aangename ervaring met deze winkel.

Audio liefhebber Emo 13-02-2022

Ik heb al enkele audio producten bij Smits Arnhem gekocht. Ik vraag altijd of de producten op voorraad zijn. Daarna stemmen we de prijs af en volgt de betaling. Versturen gaat snel via DPD. Het pakket is te volgen via de track en tracé code. De after sales is ook prima. Ik had een versterker gekocht die bij mij thuis niet tot zijn recht kwam. Deze heb ik terug gebracht en in de zaak hebben we bekeken of er eventueel een alternatief mogelijk was. Helaas konden we dit niet oplossen. Het bedrag van mijn aankoop werd binnen 3 dagen volledig terugbetaald. Mijn laatste aanschaf was de Bluesound Node N130. Deze zoals verwacht snel en in goede orde ontvangen. De Node was de aanvulling die ik nodig had in mijn set. Als ik opzoek ben naar audio is Smits Arnhem altijd de zaak waar ik het eerst kijk of ze het product of product range in huis hebben. De rest spreekt dan voor zich. Ik kan Smits Arnhem warm aanbevelen. Ook om er eens een bezoekje aan te brengen.

Mark de Jonge 12-02-2022

Via marktplaats een receiver gevonden voor een mooie prijs omdat het een tweede kans was.

Meteen reactie (in het weekend) terug, alles geregeld, betaald en dinsdag had ik hem in huis.

Zat nog helemaal netjes in doos, compleet met alle accessoires.

Al met al helemaal tevreden!

Lorenz 11-02-2022

Good and quick communication with the shop, very easy and quick payment and the item is as described.
Thank you.

Reno 10-02-2022

Hi All,
Zoals velen ben ik lang opzoek geweest naar een goede set speakers. Na wat reviews te hebben gelezen was ik uitgekomen op de Wharfedale evo 4.4. Smits is een van de weinige zaken die deze set heeft staan.

Na fijn contact te hebben gehad via de telefoon ben ik naar de zaak gereden voor een luistersessie. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ook goed advies en een heel relaxte sfeer!

Zeker een vaste klante erbij!

Wouter 09-02-2022

Wederom een erg prettige ervaring met Smits Arnhem. Korte lijntjes en een scherpe prijs, helemaal super

Andrej 09-02-2022

Ik heb een Sony SU-WL850 muurbeugel aangeschaft en deze kwam perfect in orde binnen. De deal was snel gesloten en het team is zeer behulpzaam. De prijs was lager dan eender welke andere winkel. Een aanrader.

Mark 09-02-2022

Ze bestaan nog, winkels zoals Smits Arnhem waar je als consument echt waar voor je geld krijgt. Naast een scherpe prijs en een goede klantenservice staat de slogan “Een woord is een woord” op de eerste plaats. Er was een klein misverstand over de prijs die ze hadden afgegeven maar in plaats daar een discussie van te maken was het binnen een paar minuten opgelost. Kijk, dat is wat je wilt van een bedrijf, geen gezeur of zoeken naar excuses maar gewoon oplossen. Top winkel waar je met een gerust hart (online) kunt kopen. Oh ja, op zondag de TV besteld en dinsdag precies op het aangekondigde tijdstip al in huis, wat wil je nog meer!

Jos 08-02-2022

Via marktplaats in contact gekomen met Smits voor een demo model. Uitstekende communicatie en snelle levering van een nieuw model, nadat demo model niet meer beschikbaar was.

J.C. Elenbaas 06-02-2022

Kreeg een geweldige aanbieding nadat een aangeboden artikel net voor mij was verkocht.
Top winkel, goede service en zeer klant vriendelijk.

Marianne 04-02-2022

Ik had gereageerd op een demo-artikel op marktplaats. Dat bleek al verkocht te zijn. Ik kreeg een mooi aanbod om het artikel of iets meer geld nieuw aan te schaffen. De aankoop werd vlot afgehandeld en ik heb er veel plezier van. De service is was voor mij betrouwbaar.

Henk 31-01-2022

Keurige mensen, nette service, en niet goed ruilen binnen 2 weken. Erg tevreden over. Alleen parkeren is hopeloos, wel onhandig als je zware of grote spullen gekocht hebt..

Marco van der Kooij 30-01-2022

Wat een fijne ervaring met Smits Arnhem!
- Snelle, vriendelijke en duidelijke communicatie
- Goeie en betrouwbare service
- Mooie spullen

Via Marktplaats op een advertentie gestuit, een Bluesound Soundbar. Deze had een mooie prijs, dus ik was direct geïnteresseerd.
Nadat ik een paar vragen had, kreeg ik binnen het uur antwoord. Vragen zijn ook naar alle tevredenheid beantwoord.
De bestelling geplaatst en betaald, via de Smits website op verzoek van de medewerker. Dit ging allemaal prima.
Vervolgens was er bij mij wat onduidelijkheid over levertijd.
Via Marktplaats daarover een vraag gesteld, ook weer direct antwoord, waarna alles soepel verliep.
Enige dagen later mijn soundbar binnen gekregen.
Deze staat nu alweer een paar dagen te schitteren onder mijn tv.
Al met al dus een zeer positieve ervaring met Smits Arnhem.

Peter 27-01-2022

Onlangs voor een leuke prijs een tweedekans speakersetje (Dali Oberon On Wall) gekocht bij deze winkel. Product zag er als nieuw uit. Helaas bleek de speakerset niet ideaal voor mijn setup / woonkamer, en besloot ik deze retour aan te bieden en een ander setje te bestellen. De retourzending werd snel verwerkt, en ook het retourbedrag stond heel snel op mijn rekening. De nieuwe speakerset (Dali Oberon 1) bevalt uitstekend! :) Tevens ook goede ervaringen met eerdere bestellingen; de Dali Spektor 1 speakerset en de Denon RCD-N10 receiver.

Snelle verzending, zeer snelle reactietijden (zelfs buiten kantooruren), vriendelijke service. Ik ga zeker nog eens bestellen bij deze winkel. Als punt van aandacht zou ik mee willen geven dat de medewerkers van deze winkel iets actiever mogen meedenken / adviseren.

Frank 25-01-2022

Na online contact te hebben gehad goed advies gekregen. Tevens eerlijke prijs voor de subwoofer en snelle levering. Tweede bestelling alweer dus helemaal tevreden.

W. Dijkstra 25-01-2022

Snelle bereikbaarheid en beantwoording van mijn vragen. Product snel verzonden en goed afgeleverd. Top service!

Wiebe 24-01-2022

Zorgvuldig kunnen kiezen op site, correct voorzien van iets uitgebreidere productinfo middels berichtgeving.
Prima kwaliteit en uiterst zorgvuldi verzonden/ verpakt.
Snel en precies.

Stemajo 18-01-2022

Prima contact gehad voorafgaande aan de aanschaf.
Scherpe verkoopprijzen.
Informatie vooraf kwam overeen met het uiteindelijk geleverde.

Kortom… prima shop!

Maarten 18-01-2022

Via marktplaats kwam ik bij deze firma. Ik overwoog de aanschaf van een demo apparaat, maar ben uiteindelijk geslaagd met een nieuw apparaat tegen zeer concurrerende prijs. Contact verliep erg plezierig en spullen snel in huis. Tevreden over service en apparaat. Dank.

Marc 17-01-2022

Prima service. Vriendelijk personeel. S elle en correcte afhandeling. Product zoals verwacht mogen ontvangen. Aanrader.

Abab 15-01-2022

Waarom zou ik zoveel positieve reacties geven….neem contact op met hen of indien mogelijk een bezoek nemen aan Smits Arnhem. Eerlijk, duidelijk en ….mag jezelf invullen 👍👍
Arthur Brender

Danny Koel 15-01-2022

Ik heb gehandeld met hen via een Marktplaatsadvertentie. Goede en snelle communicatie, prima service! Na wat overleg de versterker op hun website besteld. Dit was ook een prima ervaring. Het product is snel verstuurd en was prima verpakt.

Niels 13-01-2022

Aardig personeel en goede service bij het ophalen van mijn bestelling, ook in Corona tijd

Aziz 12-01-2022

Heel professionele en vriendelijke mensen, die kwalitatieve service en advies geven . Ik heb luidsprekers gekocht, goed gestuurd, in perfekte staat , en zeer tevreden van . Zeker een aanrader .