Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

AV 15-12-2021

Voor de tweede keer iets besteld bij Smits en wederom goed geholpen. Contact met de medewerker verliep goed en de prijs voor de aangekochte speakers was aanzienlijk lager dan bij andere zaken. Ik kom zeker nog een keer terug.

Top Winkel 15-12-2021

Was op zoek naar Dali HIFI speakers. Kwam uiteindelijk uit bij Smits Arnhem. Reden de scherpe prijzen en alles op voorraad. In eerste instantie voor een 2e kans centerspeaker voor een mooie prijs. Deze bleek er niet meer te zijn, maar voor dezelfde prijs kreeg ik zelfs een gloednieuwe. Echt Top. Door deze ervaring besloot ik ook bij hen te kijken naar Dali on the Wall speakers. Daar kreeg ik gelijk korting op, dus ook deze gekocht.

Heb ze zelf opgehaald. Makkelijk kosteloos parkeren achter de winkel. In de winkel brachten zij de speakers netjes naar de parkeerplaats waar mijn auto stond.

Ben dik tevreden over hun service, professionaliteit, vakkennis en scherpe prijzen.

Ad 15-12-2021

Snelle reactie op vragen en duidelijke status over voortgang bestelling, Scherpe prijzen

Marcel bos 08-12-2021

Heb deze shop gekozen vanwege de mooie prijs die de tv heeft en leek me een mooie winkel dus ga deze vaker kiezen.

Anton 03-12-2021

Bowers en Wilkins subwoofer aangeschaft via een advertentie op Marktplaats voor een prima prijs. Bleek ik ook nog 5 euro teveel betaald te hebben. Netjes direct door ze teruggestort. Dus goede klantenservice en ook snel geleverd.

Klaver 02-12-2021

Uitstekend en snel geholpen met mijn eerste webaankoop bij deze winkel via Marktplaats. Scherpe prijzen met goed verpakte en vlotte verzending via DPD. Zeer tevreden met aankopen en zal er volgende keer zeker nog eens kijken om er iets te kopen.

Luc van Hemert 02-12-2021

Tja wat moet ik nou nog over deze winkel schrijven. Letterlijk alles klopt gewoon en gaat zoals het zou moeten gaan en zelfs nog verder!
Recent 2 LG OLED televisies gekocht, 1 direct uitgepakt en aangesloten en de 2e TV 2 weken later ivm een COVID19 besmetting. Deze bleek defect te zijn en kon zonder kosten retour gestuurd worden. Achteraf was het een scheurtje in het paneel die ook ik over het hoofd had gezien bij het uitpakken. Maar aangezien de televisie (te) lang geleden geleverd is kon er geen aanspraak meer gedaan worden op een fout van de leverancier. Gelukkig wilde Smits Arnhem geen discussie of welles-nietes verhaal starten en levert het mij gewoon een nieuwe TV. Ze hebben dus ALLE vertrouwen in het verhaal van de klant en dat siert ze enorm.

Mijn hartelijke dank voor deze buitenaardse klantenservice!! Tot de volgende keer!

J. Bakels 30-11-2021

Gewoon keurig en conform afspraak. Eveneens zeer concurrerende prijs. Geheel tevreden.

Hans 29-11-2021

Zeer vriendelijk contact en deskundig advies. Winkels zoals Smits vind je nog maar weinig. Uitstekend hoogwaardig assortiment.

Richard 27-11-2021

Prima webshop en goede prijzen. Aanrader.
Wel wat lang moeten wachten op de levering maar goede communicatie.

Antoine 24-11-2021

Wat een top ervaring bij Smits! Vandaag de super service beleefd van Frits & Frank;

Ik had een mailtje gestuurd met navraag over een product. Werd netjes teruggebeld en vriendelijk te woord gestaan door Frank.
Terplekke het product telefonisch besteld; waarna Frits per mail binnen enkele minuten contact opnam om verzendgegevens & betaling in orde te maken.

In nog geen 20 minuten alles geregeld; vlot & ongecompliceerd.

Het is dat ze druk zijn met hun eigen klanten, anders zouden andere winkeliers bij Smits op cursus "klantenservice" moeten gaan!

Grote aanrader!

Paul 22-11-2021

Ik was op zoek naar een zwarte Bluesound Node N130 streamer, eventueel tweedehands. Gangbare winkelprijs € 599. Op marktplaats vond ik bij Smits in Arnhem een 2de kans streamer mét garantie voor € 479. Helaas was de zwarte versie niet meer beschikbaar, maar kon wel een nieuwe krijgen voor € 499. Dat is dus een flinke korting van € 100! Voor € 10 extra kon de streamer worden opgestuurd. Het contact met Smits was uiterst vriendelijk.

Maurice 22-11-2021

Op aanbeveling van een vriend wie ook een tv bij smits heeft gekocht deze zaak gebeld en werd zeer vriendelijk en goed geholpen in korte tijd. Ze beantwoorden netjes iedere vraag en luisteren naar je wensen. De tv welke ik nu ook gekocht hebt voldoet aan alle wensen en ook de prijs lag een stuk goedkoper dan bij andere grote bekende winkels , echt een aanrader hier je elektronika te kopen. Ik weet nu ook waar ik in de toekomst mijn spullen ga kopen of om advies vragen

Rob 20-11-2021

Goede communicatie, goede prijzen voor de producten.

Dit is een winkel waar ik terug blijf komen, dit was voor mij ook niet de eerste aankoop bij Smits Arnhem.

Toen het door mij gevraagde product reeds verkocht bleek (een tweedekans product) kreeg ik meteen hetzelfde product nieuw aangeboden tegen een zeer nette prijs.

Dik tevreden, weer goed geregeld.

Toon 17-11-2021

Heel groot assortiment voor alles van hifi en video. Hele kundige medewerkers en ook heel vriendelijk! Bestelling gedaan voor 3 hoogwaardige hdmi kabels. En erg snel geleverd tegen een hele scherpe prijs! Echt een adres om te onthouden.

Simon 17-11-2021

Bij Smits via Marktplaats een 2ekans Dali Sub C8D kunnen bemachtigen. Fantastische unit en voor bijna de helft van de adviesprijs. Communicatie was helder en in de avonduren. De deal was dezelfde avond gesloten en hij werd de volgende dag verzonden. Facturering verliep direct via eigen webshop met betaalverzoek per email, zoals het huurt. Dus alles naar wens.

Alex 15-11-2021

Gister heb ik de Wharfedale Linton Heritage luidsprekers met bijbehorende stands bij Smits Arnhem voor een zeer scherpe prijs aangeschaft.
Ik ben uiterst tevreden. Het personeel stond mij goed te woord voordat ik naar de winkel kwam en eenmaal in de mooie winkel, met goed ingerichte luisterruimtes kon ik zelf op mijn gemak via Spotify-connect naar mijn eigen muziek luisteren.
Ik kan Smits Arnhem van harte aanbevelen!

Ernesto 10-11-2021

Heel goed gezorgd,beleeft,snel verzend,heel goed ingepack en heel goed ontvangen op de juist tijd
Een winkel voor iedereen,heel goede prijs
Ik ben heel content

Carl 09-11-2021

Mooi hoor
Al eerder een aanschaf gedaan bij deze winkel
Ook nu gekregen wat werd gezegd, betrouwbaar dus
Zal ik in de toekomst zeker weer doen

Roy 08-11-2021

Waarom kiest men voor Smits Arnhem, bij mij was het toeval. Ik zocht een AudioQuest Cinnamon HDMI kabel en kwam via het internet op de website van Smits terecht. De kabel was aantrekkelijk geprijsd en ik kreeg nog een extra korting en dat gaf voor mij de doorslag. De webshop zit er gelikt uit en last but not least een snelle bestelprocedure, top.

De Jager uit almelo 07-11-2021

Prima webwinkel, een mooie deal gesloten via een advertentie op marktplaats, de speakers waren snel geleverd, Ben er heel content mee bedankt.

Eric 03-11-2021

Prima geholpen naar aanleiding van wat vragen over de bestelsite. Snel opgelost en in goede staat mijn bestelling ontvangen. Wat ik altijd waardeer is dat een bedrijf ook buiten de normale winkeltijden reageert. Dat is namelijk meer dan je verwacht.

Frans 03-11-2021

Snelle reacties op vragen. De koop is vervolgens ook snel en correct afgehandeld. Scherpe prijs voor het gekochte artikel.

Dennis 03-11-2021

Ik heb de NADS AMP1 gekocht bij Smits en is voor mij ideale apparaat van topkwaliteit tegen een goede prijs en met geweldige service. Volgende aankoop zeker weer via Smits de absolute koploper in NL met jarenlange ervaring

Sonny 01-11-2021

Keurige levering, het zou de volgende komen en dat gebeurde ook. Prima verpakt, extra schuimpje om de speaker + filter te beschermen.