Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mikey 08-09-2021

Ze zijn vriendelijk, zeer informatief en nemen de tijd voor je, ook aan de telefoon. Communicatie is uitstekend, op e-mails en telefoon wordt snel en netjes gereageerd. Hiernaast is de service zelf ook erg goed.

Mike 04-09-2021

Klantvriendelijkheid staat op nummer 1 bij Smits Arnhem. Dit, in combinatie met de excellente product prijzen en de behulpzame aftersales, is de reden waarom ik voor de 2e keer mijn tv bij Smits Arnhem heb gekocht.

Een nieuwe tv kopen is (in vele gevallen) een grote investering, de behulpzame aftersales van Smits Arnhem (in tegenstelling tot andere tv verkopers) zorgde voor mij persoonlijk dat ik met meer zekerheid achter deze grote aankoop kon staan. Na diverse aftersales problemen bij andere tv verkopers, is dit een zeer groot pluspunt. In het vervolg bestel ik dus gewoon weer mijn tv bij Smits Arnhem!

Richard Halberstadt 03-09-2021

Wonende in Zuid-Frankrijk heb ik bij Smits Arnhem een Koptelefoon Denon AH-7200EM gekocht.
Zij hanteren een aantrekkelijke prijs en ik heb de koptelefoon in zeer goede en veilig verpakte orde ontvangen.
In hun standaard aan te geven landkeuze van levering is Frankrijk niet mogelijk.
Zij geven op hun website aan, dat in overleg zeer zeker levering mogelijk.
Smits Arnhem heeft er een hele goede bestel en betaal procedure voor!
Hun team van personeel is zeer open in communicatie en geven een duidelijke uitleg,
mede door de mogelijkheid te kunnen overleggen via chat en Email.
Ik kan Smits Arnhem dan ook ten zeerste aanbevelen.

Danielle 31-08-2021

Ik heb de aankoop via marktplaats gedaan en dat vond ik spannend maar het is een winkel en zeer betrouwbaar. Het contact verliep goed: goed advies over het product, duidelijke uitleg over het verschil tussen de aanbieding en de normale prijs en uiteindelijk binnen enkele dagen topspullen in huis!!

Mohamed 29-08-2021

Ik ken Smits Arnhem al jaren. Ze hebben de winkel mooi ingericht en ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik heb een LG OLED EVO 65 G1 gekocht en hiermee zijn ze de goedkoopste in Nederland.

rob molenaar 28-08-2021

goede info en contact met de medewerkers prima geholpen . bij aankoop dali speakers

Nicolai 27-08-2021

Vroeg om advies op de website en werd meteen opgebeld. Vervolgens een mooie subwoofer gekocht voor een top prijs.

Jer 27-08-2021

Persoonlijk contact gehad met de mensen Smits. Continu tijdig geholpen, zelfs in avonduren. Altijd fijn om met mensen samen te werken die passie hebben voor hun vak.

Hedendaags zijn er veel webwinkels, waar je veel producten kan bestellen. Maar vaak ontbreekt er degelijke kennis over producten die zij daadwerkelijk aanbieden, Smits laat zien waarom je altijd altijd bij experts moet bestellen.

Klasse!

Mario van den Akker 26-08-2021

Onlangs een LG Oled tv gekocht, eerste keer bij Smits te Arnhem. Goede prijs en goede snelle communicatie. Heb er ook andere toebehoren aangeschaft.

Jordan 26-08-2021

Prijs/kwaliteit en een goede service dat is waar Smits Arnhem nog steeds voor staat.
Koop hier al meer dan 25 jaar onbezorgd mijn audio/tv en nu ook weer geslaagd voor een scherpe prijs.
Gaan genieten van de nieuwe Oled .

L O te Houten 25-08-2021

Fijne snelle communicatie. Via Marktplaats een advertentie gezien, maar in de vertrouwde webwinkel van Smits kunnen bestellen. Levertijd werd goed gecommuniceerd en ook de prijs was scherp. Hartelijk dank!

Klaas Ploeger 18-08-2021

Onze tweede Panasonic Oled tv via Smits Arnhem ontvangen. Wat een service!
De eerste tv was 2 jaren en 1 maand oud. De garantie was dus 1 maand verlopen. Het beeld werd steeds donkerder.
Om dit te laten repareren zouden we zelf € 730,- bij moeten betalen. Dit terwijl de tv slechts 1 maand over zijn garantie was.
We hebben contact opgenomen met Smits Arnhem en dit aan hun voorgelegd.
Daar werken mensen die vol begrip reageren en oplossingsgericht denken. We kregen een nieuwe tv!!!
Door deze service en onze enthousiasme hebben we veel mensen gemotiveerd zodat zij in de toekomst ook van de service van Smits Arnhem willen gaan genieten.

Matthijs 17-08-2021

Goede communicatie, goede prijs, goede informatie
Deskundig personeel, goede bereikbaarheid

Michel 09-08-2021

Ik geef dit cijfer omdat ik vandaag een product retour heb gestuurd en dezelfde middag had ik het geld alweer op mijn rekening staan.

Hans B 24-07-2021

Door de (zeer) scherpe prijs kwam ik (via een advertentie op Marktplaats) bij Smits Arnhem terecht. De correspondentie verliep uiterst snel. Ik vind dat prettig omdat ik mij van tevoren goed heb georiënteerd en dus precies weet wat ik zoek. Voor iemand die nog "zoekende" is kan dat mogelijk wat pusherig overkomen, op mij dus niet. Zowel per E-mail, als per telefoon werd ik goed voorgelicht. Ook werd ik nog geattendeerd op eventuele accessores die ik mogelijk nog nodig had (wat inderdaad zo was) Die konden nu gelijk worden meegestuurd zodat ik geen extra verzendkosten had. Dus tot op heden zeer tevreden. Nu even afwachten of de levering even snel en correct zal zijn. Ik verwacht van wel.

Max Thoen 24-07-2021

Ik heb bij Smits Arnhem een LG Oled 77C1 gekocht voor een hele scherpe prijs. Donderdagochtend besteld en vrijdag in de middag al geleverd. Communicatie verliep heel soepel via marktplaats.

Remco 23-07-2021

Netwerkspeaker aangeschaft.
Wilde eigenlijk 2e kans product kopen. Website werkte niet goed, kon product niet in mandje stoppen.
Kreeg de mogelijkheid om nieuwe speaker voor lagere prijs dan elders aan te schaffen, inclusief verzendkosten.
Uiteindelijk heeft Smits account voor mij aangemaakt en product klaargemaakt voor verzending. Levering was snel en netjes.
Persoonlijk contact via kieskeurig liep goed en snel.

Marc L. 21-07-2021

Regelmatig "2e kans" artikelen voor scherpe prijzen. Vlotte communicatie en levering.

Merx 19-07-2021

Goede persoonlijke hulp, beantwoord mails / berichten vlot en maakt mooie prijzen. Komt alle afspraken na, toppers!

een klant uit de polder 18-07-2021

voor ons de eerste keer vandaag zondag in Arnhem bij Smits, maar al veel over gehoord een mooie ruime winkel een goede en overzichtelijke website gemakkelijk bereikbaar.
fijn geholpen door medewerkers prima luisterruimte met een ruime keuze uit mooie HIFI echt Top..
nu staat nog de cd speler van NAD op mijn verlanglijstje.
een Acht (8) voor het hele contact tot aankoop, minpuntje.. het kan niet allemaal hosanna zijn.. technisch wat meer verdiepen in je te verkopen product wat overigens de verwachting ver overtrof.
hartelijk bedankt graag tot ziens, oh ja ..mocht ik wat geld verdienen uit deze review dan steek ik dat in de cd speler.
SUCCES

Peter 18-07-2021

Ik heb de aanschaf via marktplaats geregeld maar het klantencontact was goed. Ik kreeg altijd dezelfde dag antwoord op berichten/vragen.
Toen ik de NAD M10 kwam ophalen werd me aangeboden om het product fysiek te bekijken/luisteren onder het genot van een kopje koffie. In eerste instantie werd ik geholpen door een andere medewerker dan ik op marktplaats contact mee had gehad. Tijdens de koffie en het luisteren kwam Marijn (waarmee ik contact had gehad) zijn gezicht nog even laten zien, heel attent! Die heeft me nog het 1 en ander over kabels verteld waar ik interesse in heb.
Al met al een goede ervaring, keep up the good job!

Peter Hendriks

Franz van der Laan 16-07-2021

LG smart tv via de webshop besteld was achteraf niet leverbaar waarbij een recenter model werd aangeboden voor de zelfde prijs
en dat terwijl de eerste aankoop al zeer scherp geprijsd was ten opzichte van andere webshops. bezorging gaat op afspraak en werd correcte wijze op tijd afgeleverd

Martin 11-07-2021

Heb voor Smits Arnhem gekozen omdat ze een mooie aanbieding van een Bluesound Node 2i hadden. Even wat vragen gesteld via de e-mail. Zeer snelle en cordate reactie gekregen. Besteld, betaald én de volgende dag in huis 👍🏼

Henk 08-07-2021

Koop al lang bij Smits . Goede service en scherpe prijzen. Vriendelijke mensen met verstand van zaken en een groot assortiment .Levering gaat vlotjes. Echt een aanrader

Harm van der Mossel 02-07-2021

Ik ben super geholpen.
Diegenen die mij hebben geholpen waren uitermate deskundig en vriendelijk..
Ik kreeg eerlijk advies waar ik op kon en mocht vertrouwen.
En na mijn aankoop werd er nog op mijn hart gedrukt dat ik ten alle tijden mocht bellen als ik vragen had.

Een super tevreden klant!