Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MvdK 02-07-2021

Ik kocht via hun website een LG Oled TV van Smits. Daags erop krijg ik een telefoontje dat die niet meer voorradig was maar dat ik een nieuwere model kon krijgen die, naar hun zeggen, de opvolger was van wat ik had gekocht en dat voor dezelfde prijs. Nadat ik hun alternatief opzocht bleek deze helemaal niet "hetzelfde maar nieuwer" te zijn. Het was weliswaar een nieuwer model maar het had ook minder mogelijkheden en slechtere specificaties. Ik ging dus net in op hun aanbod om een slechtere tv voor hetzelfde geld te kopen en ik krijg nu inderdaad mijn geld terug. Maar het model dat er zogenaamd niet meer was en ook niet meer komt staat nog altijd op hun website als zijnde te koop en dan ook ineens voor 60 euro meer dan vanochtend. Bij navraag bleek deze nog altijd niet op voorraad en wordt het ook niet verwacht. Dus waarom wel te koop aanbieden? Om opnieuw iemand anders weer "hetzelfde maar nieuwer" aan te bieden?

Carel 02-07-2021

Wederom een mooie aankoop gedaan bij Smits in Arnhem. Prettig contact, vlotte reacties, deskundig advies en goede prijzen!

Lennart Meijer 01-07-2021

Hele fijne speakers Wharfedale Evo 4 vandaag ontvangen en gister besteld! Klinkt super in mijn woonkamer… mooi vol geluid met sprankelend hoog erg blij mee :) Ze zijn zoals ik verwacht en gehoopt had. Bedankt voor de snelle service.

Jeroen Zuidijk 29-06-2021

Dit is een zaak waar de aandacht voor de klant zoveel gerichter en beter is dan bij de grote zaken.

Patrick76 27-06-2021

Televisie voor een mooie prijs kunnen kopen. Prima service, reageren snel op vragen en geven prima advies. Apparatuur wordt verzekerd verzonden. Dus ook met transport geen gedoe als er toch iets mis gaat. Hoop nog vele jaren van mijn Sony OLED televisie te mogen genieten.

Thijs 25-06-2021

Contact via marktplaats voor 2e kans speakers, die waren niet meer beschikbaar.
Mooie korting gekregen op nieuwe set plus goed advies over en korting op bijpassende versterker. Meteen besteld en snelle levering volgende dag.
Goede ervaring

Bart van Broekhoven 25-06-2021

Bij Smits Arnhem heb ik, in het begin van het jaar, een mooie set Bowers & Wilkins 706 S2 (Satin white) luidsprekers aangeschaft. Er waren leveringsproblemen bij B&W (Corona crisis, afschalen productie, voorraad uitdagingen) waardoor ik relatief lang heb moeten wachten op uitlevering. Met Smits Arnhem was het prettig communiceren, waarbij het vertrouwen groot bleef. De luidsprekers zijn uiteindelijk netjes geleverd en klinken fantastisch. Fijn dat deze partij, ook in moeilijkere situaties, overeind blijft en goed blijft handelen. Helemaal goed!

Dave Bais 24-06-2021

Wederom keurige service van Smits Arnhem.
Netjes geholpen met snelle en duidelijke communicatie. Altijd vriendelijk. En snel verzonden.

Peter 23-06-2021

Zeer scherpe prijs voor mijn subwoofer. Wilde er nog een kabel bij hebben en dat makkelijk geregeld via de telefoon. Makkelijke betaallink ontvangen om het verschil bij te betalen. Zeer snel geholpen en een dag later zowel de woofer als de kabel in goede staat ontvangen. Wat mij betreft een aanrader!

Arno 23-06-2021

Ik vind de shop 'Foto Video Smits' een prima shop, met zoals omschreven wordt op hun site: Altijd de beste prijs. Dit was zeer zeker het geval. Ik heb zelfs andere officiële LG-dealers benaderd, maar nergens kreeg ik zo'n goede prijs. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan (door Sander), die een duidelijk antwoord gaf op al mijn vragen. Een mail die ik verstuurd had met nog een (vergeten) vraag werd snel en duidelijk beantwoord door zijn collega Bram. De orderbevestiging met daarbij de factuur heb ik direct nadat de bestelling afgerond was per mail ontvangen, samen met de vervolgprocedure wat betreft de levering. Over de levering kan ik op dit moment nog niets zeggen, maar ik ga er vanuit dat dit prima zal verlopen. De site van 'Foto Video Smits' is zeer modern, overzichtelijk en duidelijk. Tot vandaag had ik nog nooit van deze shop gehoord (ik woon zelf in Noord-Brabant); via de prijsvergelijkingssite van Kieskeurig.nl ben ik bij deze shop terecht gekomen, waarvoor mijn dank. Deze shop is zeker een aanrader en heeft er aan mij een tevreden klant bij!

A. Stroeve 22-06-2021

Gebeld voor een 2e kans receiver maar deze was helaas al weg. Ze kwamen mij tegemoet met een aantrekkelijke korting op een nieuw product. Volgende dag opgehaald. Werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg de juiste uitleg. Aanrader voor een volgende keer.

Martin 15-06-2021

Deze winkel kwam ik tegen op Marktplaats. Ze hadden een hele goede aanbieding voor de speakers waar ik naar op zoek was. De speakers zijn vlot geleverd en bevallen uitstekend. Zeker een aanrader!

Jan J 15-06-2021

Vandaag een subwoofer opgehaald bij de audiovisuele Zaak van Smits te Arnhem.
Was een zeer fijne winkel vriendelijk personeel en goed geholpen.
Zeker een bezoekje waard mocht je iets nodig hebben een tv of iets anders genoeg keuze.

Bram 14-06-2021

Prima ervaring met Smits Arnhem.
Communicatie voor verkoop verliep vlotjes, al mij vragen werden snel beantwoord.
Daar kwam een leuke korting bij op de speakers die op het oog had waarmee Smits een zeer concurrerende prijs had.
Verzending verliep ook goed en de speakers stonden met een paar dagen bij me in huis.

Vandaag eindelijk de tijd de speakers aan te sluiten. Eindelijk weer fatsoenlijk geluid in de woonkamer.

Ik probeer altijd evenwichtige reviews te schrijven maar ik heb helemaal geen enkele kritiek in dit geval dus ik kan niet anders dan een volle 10 geven.
Goede site, goede service, extreem scherpe prijs, super product.

RvD 13-06-2021

Goede prijs en snel geleverd met daarbij een prettige en ook snelle communicatie.

Dominique vd hoek 11-06-2021

Altijd mooie deal en goede service , mijn halve instalatie komt daar vandaan. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je naar hobo iear of andere zaak gaat. Smits is alrijd het goedkoopst naar een babbeltje met XXX💪🏻💪🏻💪🏻👍🏻

Julien 10-06-2021

Ik kwam via kieskeurig op de shop en heb daar een surround systeem gekocht van JBL.
Na installatie deed deze een beetje raar maar na 1 telefoontje werkte alles weer top.
Zeer vriendelijk en netjes te woord gestaan .
Een dikke 10 dus

Mike 09-06-2021

Mooie, ruime winkel met vriendelijk personeel. Verkopen ook 2e kans artikelen en zo heb ik ze ontdekt.Artikel was al weg maar kreeg zelfde artikel nieuw voor maar liefst 600euro minder.Zeer sympathiek en daarom hou ik ze nu in de gaten,ook al woon ik in den haag

Walter 08-06-2021

Er stond een mooie tweedekans NAD M10 te koop bij deze winkel. Helaas was deze al verkocht toen ik reageerde. Er werd gelijk meegedacht en een nette aanbieding gedaan voor een nieuwe. De levering was snel en de service uitstekend!

Eric Zuijderduin 06-06-2021

Een advertentie op marktplaats met een tweede kans product na informatie was de versterker er niet meer maar bieden ze me een nieuwe aan voor dezelfde prijs. Dat is nog eens een aangename verrassing. In de winkel ophalen en een keurig advies en bevestiging dat ik op zoek was naar het juiste type versterker.
Sinds mensenheugenis zit Smits audio al in Arnhem. Een top zaak met vakmensen die op een leuke manier je een goede klantervaring geven.

Remon 05-06-2021

Hier weten ze wat klantvriendelijkheid is en denken ze met je mee. Goede prijzen, prettig contact en duidelijke afspraken. Zeker voor herhaling vatbaar!

Martin 04-06-2021

Prima focal Aria luidsprekers gekocht.
Aardige verkopers , niet opdringerig.
Mooie prijs voor de speakers.
Het is een electro winkel met allerlij audiovisuele apparatuur.
Dus geen gespecialiseerde hifi winkel.
De keuze is dus wat beperkter.
Al met al een aanrader .

Sidney 04-06-2021

Al tijden op zoek naar een mooie deal voor de nieuwe 77 inch LG G serie. Hier werd ik direct goed geholpen en werden al mijn vragen beantwoord. Super service en super prijzen!

M H Doeland 31-05-2021

Alle tijd gekregen om luidsprekers te beluisteren
Goed advies gekregen zeker een aanrader

Ruben de Groot 30-05-2021

Prima, het contact via marktplaats verliep soepel en in de winkel snel geholpen. Mooie winkel trouwens!!