Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Duncan Smit 06-05-2021

Afgelopen zaterdag een LG Oled TV opgehaald en door de medewerker zeer vriendelijk geholpen.
Er waren bepaalde bestelde kabels niet op voorraad maar dat hebben ze goed opgelost door een betere aan te bieden voor een zeer schappelijke prijs. Ik ben een zeer tevreden klant die helemaal vanuit Lelystad naar Arnhem gereden is en niet voor niks. Deze winkel zou ik zeer zeker aanbevelen aan een ieder die mooie hifi en video producten wil bekijken en aanschaffen.

HJT 06-05-2021

De medewerkers van Smits reageren zeer snel en adequaat. De orderafhandeling en de service verloopt correct. Lof!

Allard 05-05-2021

Bij Smits speakers van Bowers en Wilkins gekocht. Personeel zeer adequaat en behulpzaam. Kom hier zeker terug voor een volgende aankoop.

Henk den hartog 03-05-2021

Prima service er werd door mij een gebruikt product besteld wat op de website stond.
Door een fout was deze niet van de website gehaald en dus niet meer leverbaar.
Dit werd opgelost door een nieuwe node 2 i te leveren tegen een gereduceerd tarief.

Kortom topservice

Bart 02-05-2021

Afgelopen week via Marktplaats mooie on wall luidsprekers gezien van Dali. Via de site van Smits Arnhem zelf EN wat berichtenverkeer via Marktplaats heb ik een hele mooie deal kunnen sluiten voor de witte uitvoering van de boxen. Tijdens het bestellen was de webshop niet helemaal goed maar dat werd on-line heel snel opgelost. Kortom, scherpe prijs, vlotte & soepele communicatie en ook de levering was accuraat en volgens afspraak.

Sander 30-04-2021

Ben mijn hifi systeem aan het updaten. Mijn versterker, Marantz PM7000N, had ik al gekocht bij een andere hifi zaak omdat ik toen nog niet van Smits had gehoord. Maar nu moesten er ook nieuwe luidsprekers komen. Heb eerst bij andere zaken Dali Oberon 5 en 7 besteld om thuis te luisteren. Mijn persoonlijke mening van de Oberon 5 was gewoon slecht. Heel vlak, klonk niet. De Oberon 7 was beter, maar haalde het niet bij mijn hele oude Magnats CD25M. Dus verder op zoek. Heb heel wat geluisterd en de Paradigms 700 zou een mooie 2 plaats worden. Ook de Acoustic Energy thuis gehad. Klonk ook best, maar nog niet overtuigd.
Toen naar Smits voor Wharfedale Evoke 4.4, Monitor Audio silver 200, Dali Opticon 6 en de Focal chora 816. Deze laatste mee naar huis genomen om te testen. Werd heeeel vriendelijk geholpen door Justin. Hij sleepte alle zware boxen naar de luisterkamer, allemaal geen probleem voor hem. Heel vriendelijk. En de 816 klonk ook echt goed. Ik hoorde sinds lange tijd nuances die ik eerder niet hoorde. Maar ondertusen ook over de ELac Carina gelezen. Dus 816 weer teug naar Smits, was ook geen probleem. Maar dit ook zo afgesproken. De Elacs waren helaas niet volledig vwb de spikes. Deze stonden koud op de vloer en bonkten nogal. Maar was wel te voorzien omdat de spikes dus ontbraken. Voor de rest wel goed! Helaas mocht ik ze thuis niet proberen op mijn eigen spikes. Maar wat een mooie speakers!
Toch maar weer eens kijken bij Smits online. Mss was de Focal chora 826 wel beter. EISA winnaar. Tenslotte ook een extra luidspreker een een nog lager laag. Dus weer gebelt met Smits. 816 op voorraad, 826 helaas niet. Dus besteld en even wachten wanneer ze binnen zouden komen voor de luistersessie. Maar Bram van Smits belt snel terug dat de 826 D gelijk is aan de 826. Had ie even gecheckt bij Focal. Netjes toch? Gelijk luister afspraak gemaakt. Heb ik daar weer 1 uur geluisterd naar 2 setjes Focals. Allemaal geen probleem, weer heel vriendelijk. Uiteindelijk toch voor de 816 gekozen. Maar een minimaal verschil. Bijna niet te horen. Maar wellicht iets teveel bass in de 826. Dus 816 besteld en keurige prijs bij Smits gekregen. Ben daar ook nog geholpen door 2 andere medewerkers omdat Bram iets eerder weg moest. Ben even de naam kwijt van deze 2 medewerkers maar ook super verder geholpen.
Dus, al met al, Smits is zeker aan te raden. Maar ik moet ook zeker zeggen dat ik in alle andere hifi zaken in omgeving Nijmegen Arnhem goed ben geholpen.

Rudolph 29-04-2021

Heel fijn contact: snel en terzake. Plezierige service. Snelle afhandeling en levering.

Robin 29-04-2021

Ik heb bij Smits 2 Dali oberon on-wall speakers gekocht, naast een hele mooie korting was het contact met de winkel zoals je die van een speciaal zaak verwacht. Klant is nummer een, kundig en snel geholpen en de bestelling werd snel verstuurd.

Na 2 weken hoorde we een kraak in de linker speaker bij een specifiek nummer. De winkel gebeld en de speakers terug gestuurd, het personeel kon de kraak niet ontdekken, maar hebben ons toch voorzien van een nieuw set. Het contact tijdens deze omruil procedure was ook zeer fijn, menig winkels kunnen hier een voorbeeld aan nemen

Roomenburg 24-04-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een zeer goede aanbieding hadden, contactformulier eerst ingevuld en kreeg heel snel antwoord.
Vanaf mijn woonplaats naar Arnhem gereden, ( uurtje rijden, was het meer dan waard) waar het artikel dat ik wilde al klaarstond.
Keurig geholpen, hulp bij de artikelen naar de auto brengen, echte klantvriendelijkheid.

Marcel Daniel 23-04-2021

Fijne service en verstand van zaken. Mooie set op advies besteld, helaas na 3 maanden nog niets geleverd vanwege grote problemen bij leveranciers. Bij Smits Arnhem doen ze niet moeilijk, storten het geld netjes terug. Top!

Stijn 22-04-2021

Snel en goed geholpen met het nodige advies. Goed toestel, scherpe prijs en snel geleverd! Mooie dienstverlening!

RE Pijpers 18-04-2021

Deze week mijn NAD versterker C368 bij Smits Arnhem gekocht.
Via DOD laten bezirgen👍
Hulde en wat een professionele super goede service en adviezen👍👍

Dank

Bart 18-04-2021

Fijne winkel, vriendelijke mensen met kennis van hun producten. Allen dure producten laten bezorgen door reguliere pakketdienst heb ik twijfels over. Dus dan zou ik zeggen haal je pakket op, dat ging bij mij niet goed maar ook dat is netjes opgelost. Dus ik beveel Smits graag aan.

T.Windt 18-04-2021

Erg snel en duidelijk geholpen, erg vriendelijke mensen en we kregen na de lange rit koffie aangeboden. Mooie winkel met een grote assortiment.

Ron 16-04-2021

Paar Dali Oberon 5 aangeschaft + subwoofer voor een zeer aantrekkelijke prijs. Gisteren 15 april besteld en de dag erna al geleverd.
Echt blij met deze aankoop.

Wouter 15-04-2021

Een set Dali Oberon 3 gekocht via de webshop, na een korte online chat.
Er werd snel en kundig gereageeerd op mijn vragen en nu staat er een mooi setje speakers in m'n eetkamer.
Levering en trace-n-trace was wat minder duidelijk, maar daar kan Smits niets aan doen, ligt aan de transporteur.

Wim 15-04-2021

Super goed geholpen i.v.m. aanschaf TV voor mijn bejaarde ouders. En wat ik het leuke vind is dat deze winkel in Arnhem concurrerend is met internet aanbieders. Waarbij het maar de vraag is of je bij deze internet aanbieders wel europese onderdelen krijgt. Mooie winkel waar je er hier in de omgeving nog maar weinig van hebt.

Nils Bakker 15-04-2021

Vorige week mijn tv bij Smits besteld en deze was niet voorradig. Werd een paar dagen later netjes gebeld dat de TV afgehaald kon worden op de afgesproken dag in de winkel. Bij aankomst stond alles netjes klaar.
Nette zaak met prima medewerkers !

Michel te Veldhuis 13-04-2021

Twee luisterruimtes en vakkundig personeel.
Waar vind je dat nog?
Ik geniet nog elke dag van de goed geadviseerde set!

M. van K. 12-04-2021

Ik heb pas een account aangemaakt bij Smits Arnhem.
En had gereageerd op een receiver van NAD die in de winkel nog zal staan voor een zachte prijs, vanwege het
een winkel model is.Bleek al wel verkocht , mag nieuwer
Model ca prijs gelijk.TOP.!!

Frans van Gils 11-04-2021

Normaliter geef ik nooit een 10 omdat ik dit vaak ongeloofwaardig vind overkomen.
Echter m.b.t Smits Arnhem maak ik graag een uitzondering.

Mijn LGOLED55E7N van Oktober 2017 had voor de tweede keer onherstelbare gebreken. Details vind ik hierin niet heel belangrijk maar het was een ergerlijk probleem. De eerste keer binnen de garantie, de tweede keer na 3.5 jaar. LG gaf, ondanks dat het hier zeker geen ‘instapper’ betrof, niet thuis en nadat ik dit probleem met Smits Arnhem besproken had hebben zij de communicatie met LG overgenomen en is het probleem door Smits Arnhem op perfecte wijze opgelost. LG blijkt minder achter hun product te staan als hun reseller. Ik ben méér dan tevreden over de geboden oplossing. Chapeau voor Smits Arnhem en hun medewerkers.

Nabie 10-04-2021

Zeer tevreden met de personeel van smits arnhem, vakkundig en behulpzaam, aanrader voor al je beeld en/of geluid apparatuur en ook nog voor een scherpe prijs!!

Iwan 10-04-2021

In deze COVID tijden zijn wij afhankelijk geworden van de adviezen van gezichten die wij niet meer in de winkel kunnen zien. Dit vergt een nieuwe aanpak van consument en ondernemer. Mijn ervaring met Smits is uitermate goed geweest recentelijk, letterlijk 10-tallen vragen zijn beantwoord, snel en met duidelijke uitleg om zodoende tot een weloverwogen verkoop over te kunnen gaan. Ik wil toch ook even aanhalen dat men goede inhoudelijke kennis van zaken heeft (dus geen zogenaamde dozenschuiver), uitermate vriendelijk is en met behoorlijk scherpe prijzen uit de hoek komt! Dus TOP!!

Haris Patrick 08-04-2021

Excellent service bought LG OLEDB6V in 2017. Thet offered best price at that time in the market and now on verge of getting my second OLED soon again foe a competitive price. Highly recommended seller and very professionally

Franka 07-04-2021

Vorige week opzoek naar een LG soundbar en subwoofer, plus de set surround speakers, toen zag ik via Marktplaats een mooie prijs voor deze set.
Contact gehad via Marktplaats en een winkel afspraak gemaakt voor de volgende dag.
Voor de deur parkeren, in de winkel uitstekend en vriendelijk geholpen.
Een aanrader!