Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Enrico 30-05-2021

Heb een set luidsprekers en standaarden besteld bij deze winkel. De prijs was zeer aantrekkelijk. Bestellen en betalen gaan gemakkelijk via de webshop en de speakers werden meteen dezelfde dag verzonden. Bij de stands waren er wat problemen met de levering maar die werden door de support meteen verholpen. Het contact was erg vriendelijk en efficiënt. Ik kan deze winkel alleen maar aanbevelen.

Piet 29-05-2021

Uitstekende service: snelle levering , persoonlijk geholpen en fijne korting gekregen. Zeer tevreden.

Peters 28-05-2021

Goede prijzen, vriendelijk & reageert snel. Producten nog niet ontvangen, maar daar heb ik het volle vertrouwen in.

Mario van den Akker 27-05-2021

Heb hier onlangs een PowerQuest 3 stroom filter gekocht, reden omdat wel een héle scherpe prijs hadden en ik deze al een poos op mijn verlanglijstje had staan, en daarom ik niet lang hoefde na te denken voor de aankoop. Goede en snelle communicatie was aanwezig wat ik ook wel erg op prijs stel. Al bij al een winkel waar ik vanaf nu als eerste ga kijken voor ik ergens anders ga kijken 👍😀 THX Smits te Arnhem 👍

Stef 26-05-2021

Goede online deal gemaakt voor paar Dali Oberons.
Daarvoor ook al verscheidene keren contact gehad op mail.

Zeer klantvriendelijk.

Speakers ook zeer tevreden over.

Patrick 26-05-2021

Snelle reactie op berichten, vakkundige informatie over de aangekochte speakers en snelle verzending. Kunnen veel winkels nog een voorbeeld aannemen.

Edwin 26-05-2021

Top shop! Bestelling geplaatst voor de winkel open ging en vervolgens binnen 10 minuten reactie. Setje speakers 2e kans was reeds verkocht, maar kreeg nieuwe aangeboden voor dezelfde 2e kans prijs. Verzending op de dag van bestelling. Kortom, super service, snelle reactie en verzending. TOP !!!

Leroy89 26-05-2021

Supermooie winkel en hebben veel op voorraad en hebben vrijwel altijd de laagste prijs , het personeel weet waar ze over praten en zijn erg klantvriendelijk dus al met al een goeie 10 !

Koos 25-05-2021

Goed contact vooraf en daarna in de winkel zeer deskundig geholpen. De audioset klinkt erg goed!

Danirl 25-05-2021

Via Marktplaats gevonden en contact gezocht. Na het stellen van mijn vraag kreeg ik zeer snel een antwoord en werd vriendelijk en duidelijk verder geholpen. Vervolgens via de website een bestelling geplaatst en deze is dezelfde dag nog verzonden. Kortom vriendelijk, betrouwbaar en uitstekende service

Jeroen 24-05-2021

Smits reageerde snel en effectief. Kort contact via de email. Duidelijke instructie en de aankoopwaarde snel geregeld en ook snel ontvangen. Top service!

Marantz bezitter 22-05-2021

Via Marktplaats in contact gekomen met Smits. Was opzoek naar een goede homecinema receiver.
Vlot en net contact, deal was zo gemaakt.
En belangrijk, zij hebben het gewoon op voorraad.
Ik ben meer dan tevreden.

Peter 22-05-2021

Ik ging via marktplaats voor dali oberon on wall, was net iets te groot. door tip en uitleg van smits arnhem uiteindelijk gekozen voor B&W M1. Compacte speakers, goed geluid en concurrerende prijs. Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Eric 22-05-2021

Geen poespas, direct een goed en eerlijk prijsvoorstel, verder in de winkel ook goed en vriendelijk geholpen.

Frank 22-05-2021

Goede prijs en snelle levering. Ik werd snel, deskundig en vriendelijk geholpen door medewerker Marijn.

Petrus Ramdayal 20-05-2021

Erg tevreden.

Snell geleverd.
De Sony 85 inch TV hangt perfect aan de muur.
Vriendelijk en top service.

Groet,

Annemieke 19-05-2021

Alles is supersnel en prima geregeld. Snelle reactie en de volgende dag in huis!

Jefferey 15-05-2021

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. In de winkel een LG tv aangeschaft en dezelfde middag nog geleverd bij ons! Uitstekend en vriendelijk geholpen. We zijn erg content met de vlotte service en deze prachtige TV! Aanrader!

Marten 12-05-2021

Zeer tevreden, na contact met de winkel te hebben gehad, kreeg ik een kortingscode van 70 euro op de aanshaf van mijn versterker (NAD amp1). Deze werd gelijk de volgende dag verstuurd en was erg zorgvuldig verpakt.

MiesdeBies 12-05-2021

Goede ervaring!! Snelle en correcte afhandeling van de levering. Goede prijs. Dik tevreden.

Henny 11-05-2021

Op mijn vragen (email) kreeg ik snel reactie. Helaas was het wel verkeerde informatie. Toen de vergissing door de verkoper werd opgemerkt werd ik gelijk teruggebeld en is me een aantrekkelijk voorstel gedaan dat ik niet kon weigeren. Dus ik ben uiteindelijk na een teleurstelling toch een tevreden klant.

Barry 10-05-2021

Ik ben bij Smits heel goed geholpen met het maken van een keuze voor een nieuwe TV, daarnaast ook een goede aanbieding van Smits gekregen. Een hele tevreden klant!

Het contact verliep heel vriendelijk en Smits heeft verstand van zaken, ze verkopen je niet zomaar een TV maar weten ook wat ze verkopen. Dat vond ik erg prettig. Straalt veel vertrouwen uit. Daarnaast heb ik via de mail en telefoon contact gehad met Smits, dit verliep heel voorspoedig en had snel reactie/antwoord op vragen.

De TV heb ik laten leveren, ik woon zelf niet in Arnhem, Smits levert één keer per week in regio Zuid-Holland, ze gaven netjes aan dat de levering daarom wel een paar dagen kan duren. Dat vond ik helemaal geen probleem. De levering is ook helemaal netjes verlopen, stipt op tijd, TV is netjes binnengezet. Erg tevreden daarover.

Smits was voor mij een onbekende winkel, die ik op o.a. de Tweakers.net prijsvergelijking nog niet was tegengekomen. Maar in het vervolg zal ik deze winkel zeker aanbevelen!

Deniz 10-05-2021

I bought a 77 inch LG Oled TV and the price was 33% lower than main electronics store. It was supposed to be delivered in 5 working days, but it was delivered in 2 working days. Additionally, great customer support, replying all my questions very quickly. Lastly, TV was brand new, unopened and in original box. Simply, everything was just great!
____________
Ik kocht een 77-inch LG Oled-tv en de prijs was 33% lager dan in de belangrijkste elektronicawinkel. Het had binnen 5 werkdagen moeten worden afgeleverd, maar het werd binnen 2 werkdagen geleverd. Additioanlly, geweldige klantenondersteuning, ik beantwoord al mijn vragen heel snel. Ten slotte was de tv gloednieuw, ongeopend en in originele doos. Alles was gewoon geweldig!

Kees Rodenburg 09-05-2021

Deze winkel, meer dan 100 jaar oud, is bezig met een re-styling, geeft een enorme fijne service:
1. Direct, snell en vakkundig telefonisch contact.

2. Gevoel dat ze bij je zijn, in de start staan om jou te helpen met je verzoek.

3. Jou die servicekwaliteit en flexibiliteit verlenen die je haast nergens meer ziet, een verademing.

Kortom, daar moet je zijn!🙋👍

Max 09-05-2021

Snelle reactie en vriendelijke mensen. Artikel was uitverkocht, maar erg goeie deal gekregen op alternatief! Top!