Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AM 26-10-2023

Goede promoties worden geboden via de samsung website (korting, inruilvoordeel, stapelkorting en membershipvoordeel). Op de site kun je eenvoudig verschillende types van alle producten met elkaar vergelijken en is er uitgebreide info te vinden. Ook extra fijn is de ruime mogelijkheid in keuze voor een voor jou passend bezorgmoment. Inmiddels al diverse aankopen via de site gedaan en zal zeker terugkeren wanneer ik weer nieuwe elektronica nodig heb.

Mac 23-10-2023

Zeer toegankelijke online-webshop, zeer gebruiksvriendelijk, zeer nuttige informatie, goede vergelijkingen tussen de verschillende producten en zeer snelle levering! Alle onze apparaten en gadgets zijn van Samsung "het is ons ultieme elektronicamerk geworden".

Gerard 21-10-2023

Mooie toegankelijke website met uitstekende informatie en snelle levering van de Samsung Galaxy S22

Danny 20-10-2023

Zeer gebruiksvriendelijk met veel informatie en vergelijkingen tussen verschillende producten. Hierdoor heb ik een juiste keuze kunnen maken qua telefoon en buds 👌👌

CA sadie 18-10-2023

Easy and hassle free shopping. Samsung store near me does not have stocks. Opted for online. Would be 10/10 if the delivery is not late by one day.

Sou 18-10-2023

Een was-droogcombinatie gekocht en er super blij mee! Levering was snel, goede deals op de site, ruime bereikbaarheid van contact met de klantenservice en een goed werkend product met veel extra’s!

Thijmen 18-10-2023

Top website. Het bestellen gaat makkelijk en is zeer gebruiksvriendelijk. Samsung doet ook vaak aan promoties bij de aankoop van één van hun producten, zo kreeg ik een gratis wireless charger.

Het enige minpunt is dat ik voor deze promotie wel eerst een vrij lange enquête moest invoeren met informatie over mijn recente aankoop.

Hakan 18-10-2023

Op 23 november 2022 heb ik via de webshop van Samsung een oven kocht. Sinds de aankoop werkt deze oven niet. Reparateur is meerdere keren langs geweest, maar de oven kon niet worden gerepareerd. Afgelopen maanden heb ik tientallen keren via de telefoon, mail, whatsapp, samsung member app contact opgenomen. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Dit is echt schandalig en zeer schaamtelijk voor een bedrijf als Samsung. Na zoveel moeite heeft de zaakbehandelaar 2 maanden geleden met mij contact opgenomen, na een maand wachten heeft hij voorgesteld om een nieuwe oven aan te bieden. Ik heb zijn oplossing geaccepteerd. Hiervan heb ik zeer spijt. Ik wacht al een maand op de nieuwe oven, maar heb nog steeds niets van gehoord. Ik heb wederom meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, tegen mij wordt gezegd dat ik nog steeds moet wachten.

Marleen 13-10-2023

Fijne shop met veel informatie over de producten en de mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken.

KevinMrl 11-10-2023

Ik vind de Samsung webshop echt een fijne website om te gebruiken, alles is duidelijk aangegeven en werkt redelijk snel. Ik was opzoek naar een nieuwe tablet en kwam terecht bij Samsung door de ING Winkel. Ik kwam er vrij snel achter dat er meerdere promoties en kortingen gegeven werden bij aankopen van verschillende producten. Toen ik echter de product pagina op Samsung.com bekeek heb ik toch besloten om het product te gaan kopen. Kort samengevat fijne webshop en goeie (redelijke) promoties, verder worden de specificaties ook duidelijk aangegeven.

Yvonne 11-10-2023

Was-droger combinatie aangeschaft werd keurig op tijd geleverd werd van tevoren gebeld en bericht over de tijd uitleg gekregen over gebruik en oude werd meegenomen .
Op Zaterdag besteld en Maandag al in huis super snel.
Ik ben tevreden over de Samsung Shop

Mari van Rijn 08-10-2023

Samsung levert snel en beloofd wat men zegt.
Ook nog wat vragen gesteld via WhatsApp snel en correct geholpen.
De watch 6 is een fijn horloge kan nu al niet meer zonder

Karoline 05-10-2023

Net als heel veel mensen eerst een goedkoop hoesje voor mijn flip5 gekocht, wat een irritatie, paste voor geen meter, mobiel betalen g8ng niet meer. Een hoesje gek9cht van Samsung via de website van samsung. Snelle, goede levering en helemaal blij mee, top!

Hans 02-10-2023

Uitstekende service en advies bij de aankoop van mijn nieuwe Samsung s 23+. Telefoon op de afgesproken tijd geleverd. Mijn oude Samsung s 20+ ingeruild voor een goede prijs. En ook de 'after sale' was keurig. Ik had nog wat vragen en die waren snel beantwoord. Ik koop voortaan rechtstreeks bij Samsung. Hier word ik nou blij van.

Sbox 02-10-2023

Ik werd snel geholpen door een medewerker via whatsapp. Hele snelle reactie en bijna direct een passende oplossing gevonden :)

Rianne 01-10-2023

Zeer tevreden met mijn aankoop! Bestelling ging makkelijk en snel. Moment van aflevering kon ik zelf kiezen en daardoor kon ik mijn bestelling op een voor mij goed moment in ontvangst nemen. Ik heb mijn aankoop gedaan met inruil product. Dit vond ik wel wat spannend. Instructie voor terugsturen komt pas op het moment dat het nieuwe product is geleverd en het inruilproduct moet binnen 7 dagen bij Samsung binnen zijn. Dit vind ik wel aan de krappe kant. Bij levering vrijdag aan het eind van de middag zijn verstuur mogelijkheden van het oude product wel aan de krappe kant.

Willem 26-09-2023

Buiten de schuld om van Samsung kreeg ik een beschadigde tv. Die wilde ik natuurlijk retourneren. En dan kom je bij de klanten'service' van Samsung. De mensen aan de telefoon hebben er geen verstand van of ze beloven dingen die niet waargemaakt worden. Dan maar naar Sam, de digitale WhatsApp hulp. Die begrijpt mijn probleem niet. Hij weet wel direct te melden dat mijn probleem niet onder de garantie valt. Wanneer ik hem vraag waarom het niet onder de garantie valt belooft hij mij door te sturen naar een echt mens. Helaas, niemand van Samsung meldt zich . Hierna maar twee mails gestuurd naar de klantenservice, waarop je geen reactie krijgt. Van een Zuid-Koreaans bedrijf verwacht je efficiency en snelheid. Die verwachtingen worden totaal niet waargemaakt.

Annabelle 26-09-2023

Ik heb Galaxy S23 gekocht en alles ging snel en soepel. Bestellen via de homepage ging heel gemakkelijk en duidelijk. Wat niet lastig was, was dat je een account nodig hebt om het product te kunnen traceren. Maar je ontvangt een melding via e-mail en sms, zodat je hoe dan ook op de hoogte wordt gehouden.

Johan Reis 24-09-2023

Als je iets van Samsung koopt moet je hopen dat het niet net na de fabrieksgarantieperiode stuk gaat. Samsung heeft namelijk een bijzondere wijze om met de wettelijke garantie om te gaan. Samsung zal een reparatie aanbieden tegen exorbitante kosten (lees praktisch de oorspronkelijke aankoopprijs). Onder het mom van coulance geven ze een kleine korting (op hun eigen onderdelen). Als je daar geen gebruik van maakt mag je nieuwe producten kopen met ‘korting’, producten die elders goedkoper te vinden zijn.
Restitutie van aankoopbedrag, of een deel daarvan nav de economische levensduur wordt geen gehoor aan gegeven.

John 24-09-2023

Jos 22-09-2023

Zoals altijd was de levering van Samsung weer erg betrouwbaar. Je krijgt duidelijke mails en SMS over je bestelling en ontvangt deze ook erg snel. Ik zou aanraden om je producten daarom ook rechtstreeks bij samsung te bestellen i.p.v. een andere winkel.

Qled TV Samsung QN95C 2023 service en product 20-09-2023

Qled TV Samsung QN95C 2023 ontvangen met defecte beeldscherm. Melding gedaan en van de app dienst naar bellen, naar nogmaals bellen, uiteindelijk heeft het hoofdkantoor besloten de gehele aanbieding dus ook met soundbar terug te moeten sturen, ze kunnen geen vervangend uitgeven of een andere gelijk waardig toestel uitgeven.
Zeer ontevreden over de service of het aanbieden van een andere aanbieding en of oplossing dan alleen terug sturen en hopen dat ik me geld optijd terug krijg om snel een ander toestel te kopen gezien ik nu niks meer heb.

Agata 18-09-2023

Nog meer producten van Samsung. Ik ben tevreden met hen. Meerdere producten in één toepassing. Het belangrijkste is dat ik tevreden ben met de aankoop van de drog-wasmachine combinatie.

Tevreden 13-09-2023

Samsung heeft alles netjes geleverd met Dynalogic en waren ook snel beschikbaar op de chat. Mijn toestel duurde langer dan verwacht

Ger 10-09-2023

Alles duidelijk en erg goed weer gegeven met goede foto's en bij schrift.
Makkelijk te bestellen en zeker erg snel en op tijd geleverd.