Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ali Demirbas 09-09-2023

Ik ben onlangs overgestapt naar Samsung voor mijn nieuwe tv-aankoop, en ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over mijn ervaring. Allereerst was de levering supersnel en efficiënt, wat mijn verwachtingen overtrof. Maar wat me echt heeft weggeblazen, is de tv zelf. De beeldkwaliteit is ronduit verbluffend, met levendige kleuren en scherpe details die mijn kijkervaring naar een hoger niveau tillen. De smart tv-functies zijn intuïtief en gemakkelijk te gebruiken, waardoor ik moeiteloos kan streamen en surfen. Kortom, ik ben dolgelukkig met mijn Samsung-tv en zou het iedereen aanraden die op zoek is naar kwaliteit en innovatie. Samsung heeft zichzelf echt overtroffen!

johan 02-09-2023

Bestelling makkelijk en duidelijk, gehele proces uitstekend te volgen. levering volledig conform hetgeen er op de website staat.

Jeanique 31-08-2023

Samsung galaxy s23+ met een tab 8 als promotie artikel aangeschaft.
Door onze vakantie de tablet naar een DHL punt laten gaan, is daar na 2 dagen onterecht retour opgehaald. Die jongen was nieuw en begreep het allemaal niet zo.
Super vervelend maar zou in principe ook snel opgelost kunnen zijn als een klantenservice van een bedrijf zijn werk goed doet.
Vanaf 21 augustus al dagelijks met Samsung aan het chatten, wat een drama is dat zeg.. Vandaag geprobeerd te bellen nou dat is nog een grotere drama.
Ze kunnen niet fatsoenlijk Nederlands spreken, standaard antwoord is bij hun dat het een procedure is en zijn totaal niet klant gericht.
Ik kan in de track&tracé code zien dat de tablet daar 24 augustus is aangekomen maar hun hebben hem niet ontvangen.
Moest nog maar even geduld hebben volgens dat grietje.
Dat schoot in het verkeerde keelgat bij mij. Werk zelf op een klantenservice onze klanten worden toch echt wel met veel meer respect behandeld dan dat er bij Samsung gedaan wordt.
Misschien moet Teleperfomance die de klantenservice van Samsung in handen heeft even heel wat scholingen gaan geven om die klantenservice beter te gaan krijgen.
Voor mij is dit in elk geval mijn laatste Samsung artikel.

Pauline 30-08-2023

Prachtig horloge,werkt goed. Bezorgdienst van samsung heeft me goed op de hoogte gehouden wanneer het horloge bezorgd werd. Alleen jammer dat het zoveel langer duurde dan ik verwacht had, waarschijnlijk omdat dit type pas uit was. Verder alle lof voor samsung!!

Pauline 27-08-2023

Meegedaan aan de Promo actie van Samsung Tab S9 Ultra 5g. De cover kon je gratis krijgen en een Care twv 95. Besteld, maar er ging iets mis via het account en daarna opnieuw gedaan. Helaas is het vinkje niet aangezet bij de twede keer. Ik kreeg dus niet de cover . na bijna 2 weken gebeld en gechat, waar zeker de laatste 2 medewerkers zeer behulpzaam waren. Toch de cover nog kunnen krijgen voor een euro, de Care niet. Ik was er super blij mee dat het zo geregeld kon worden. Het verliep ook heel ssnel.Had de cover de volgende dag in huis. Om het blokje aan te zetten op de site was wat onnoverzichtelijk. Hartelijk bedankt Samsung, dat het recht is gezet.

Karina 27-08-2023

Super blij met mijn nieuwe wasmachine, duidelijke uitleg en bestelproces.
Op afgesproken datum geleverd , had de wasmachine ook zien staan bij bol.com , maar hier met €100,- inruil actie oude wasmachine en nog eens een half jaar wasmiddel erbij.
Super deal en blij dat ik het via Samsung zelf heb besteld

Hasham abuadla 27-08-2023

Het is een betrouwbare winkel, er is snelheid bij het leveren van de bestelling en uitstekende naleving van deadlines. Ik ben je dankbaar. Alles aan mijn ervaring met jou was goed

Miro 27-08-2023

Mooie, prettige weergave van artikelen. Informatie is duidelijk te vinden. Het enige jammere is dat je er scherp op moet zijn dat als je member bent je altijd via de membershop je aankopen doet, de korting die je hierbij krijgt wordt niet automatisch meegenomen als je inlogt in je account, wat echte een gemiste kans is.

M 26-08-2023

Altijd goede producten van goede kwaliteit. Mooie aanbieding en actie met oude telefoon inleveren. Snelle levering

Glenn 26-08-2023

De web winkel is duidelijk en overzichtelijk georganiseerd.
Na keuze van artikelen waar je geïnteresseerd bent kun je makkelijk verder gaan naar het samenstellen van je artikel.
De keuze mogelijkheden heb ik ook als prettig ervaren en heb daar door een artikel kunnen bestellen die aan mijn wensen voldoet.

Peter 21-08-2023

Heb in maart 2023 een Galaxy Tab S8 Ultra gekocht via de Samsung website. S-Pen niet goed. Diverse telefoontjes met veel wachttijd en WhatsApp nog geen nieuwe S-pen mogen ontvangen of een fatsoenlijke reactie waarom niet. Wat een nalatigheid en incompetentie. Nóóit meer Samsung.

Denis 20-08-2023

Geeft een goed eerste gevoel, goede bouwkwaliteit en supersnel.Enorm handig dat de horloge weet wanneer je aan het fietsen bent zodat je dat niet zelf hoeft te doen.

Ilonka 20-08-2023

Online bij samsung besteld. Zeer tevreden over de afhandeling. Had nog een vraag en via de whatsapp snel antwoord gekregen.

Disastreuse levering 19-08-2023

Ik heb dit besteld maar u hebt de oorspronklijke levering veel vroeger gedaan dan verwacht Verleden week kreeg ik een bericht dat het by myn afhaal punt ligt tot 24 Augustus. Heb gevraad een dag uitstel geen reaktie
Nu vandaag komt een nieuw bericht wor nu teug gestuurd op 22 Augustus. Ik ben dan nog in Duitsland
De lever code is
Nu gaat het zeker weg. Hoe absurde is dit?
Elk geval weggegooid geld.
Ik neem aan dat ik myn geld niet terug kryg.
Had liever by Huawei nieuw horloge kunnen bestellen. Ik ben van 24 Augustus tot 7 September in Alkmaar. Ben aan het verhuizen buiten Nederland en moest een afhaal punt hebben.
Ik heb alles in myn huis in Samsung en word zo behandelt?
Ik heb elk email van Post NL beantwoord geen reaktie alleen dat ze het nu vroeger dan oorsproklijk gemeld terug sturen. Hun App hebt deze bestelling uberhaupt niet geregistreert zo ik kan geen communicatie bewerkstellen.
Ik ben hier zeer ongelukkig over maar gelukkig zyn er ook anderen die horloges verkopen

Jbc 16-08-2023

Wat Samsung levert is top altijd eerlijk en op tijd ben al jaren fan van de Samsung mobiel en ook heb ik andere producten van Samsung geweldig merk

Guido 16-08-2023

Onduidelijke informatie over lopende actie. Via de webshop een Frame TV gekocht met gratis omlijsting twv EUR 149. De omlijsting uiteindelijk niet gekregen. Contact gezocht met de klantenservice. De prijs op de webshop bleek niet te kloppen, zodat Samsung de omlijsting niet kon aanbieden.

S.elmedny 15-08-2023

Snelle levering, beste service, contact met klantenservice is perfect, heel blij met mijn bestelling. Mooi korting gekregen via ING punten, ik raad iedereen die Samsung apparaten willen aanschaffen aan het te bestellen op Samsung. Com

salur 14-08-2023

I am satisfy to use samsung online shop. I can easily review the products and order it very quickly.

Gympie 13-08-2023

Duidelijke webshop en snelle levering. Transparante communicatie tijdens bezorgproces.

Sjaak 13-08-2023

Ik ben erg tevreden over de levering, het installeren van alles en het gebruik van mijn smartwatch Galaxy Watch6 Classic. Een echte aanrader.

W.su 11-08-2023

Het is makkelijk en duidelijk.
Je wordt perfect en precies op de hoogte gehouden.
Als je bestelling wat later komt krijg je dat op mail met extra duidelijkheid.
Alleen het gedeelte met de track en trace kan verbeterd worden.
Dat zou wel iets nauwkeuriger mogen en een app waar je het op zou kunnen volgen.
Maar de Samsung galaxy watch 6 LTE is geweldig, één nadeel is dat het LTE gedeelte nog niet in Nederland beschikbaar is.
Het zou fijn zijn als je meer keus had bij het bestellen.

Goede duidelijke webshop 11-08-2023

Duidelijke webshop. Je ziet en weet precies wat je koopt. Levering op de afgesproken datum.

Jonathanx597 10-08-2023

It was easy to navigate and compare based on my price range.
Very fast delivery, and the washing machine works well.

Hans Scholte 10-08-2023

vanaf het eerste moment kreeg ik een betrouwbare indruk van de Samsung shop. Ik werd keurig begeleid door het besteltraject en ben uitstekend op de hoogte gehouden van het leveringstraject. Daarnaast is alles keurig overzichtelijk per mail bevestigd en was de leveringstermijn niet alleen kort maar ook nog eens zeer punctueel te volgen middels Track en Trace. Hulde voor het geheel!

Andrea 10-08-2023

Ik heb bij Samsung mijn Galaxy Tab S9 Plus/+ gekocht. Via de pre-order heb ik hem de dag na de aankondiging besteld samen met wat accessoires die ook bij een deal hoorde die ik bij het pre-orderen kreeg. Van te voren was al duidelijk wanneer de tablet verzonden zou worden en het kiezen van levering de dag erna vond ik erg prettig. (Had ook geen extra kosten)
Ik kreeg te allen tijde meer dan voldoende updates en communicatie over de levering. Één daarvan zei dat vanwege de drukte de tablet wellicht pas anderhalve week later dan de originele leverdatum geleverd kon worden. Ik balen... Totdat ik de dag vóór de originele leverdatum een berichtje krijg met: "Je tablet is verzonden en zal naar verwachting morgen geleverd worden" Ik natuurlijk weer helemaal blij, naast dat de deals, de goede levering en de updates allemaal top waren, heb ik nu ook gewoon een topproduct in handen waar ik niet snel meer afstand van doe. Hopelijk blijven ze nog lang beveiligingsupdates doen zodat dit echt een langetermijnaankoop blijft.