Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 293 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel 25-03-2024

De shop geeft uitgebreide informatie over de producten. De verzending van TV’s is gratis en bij modellen vanaf 55 inch is de installatie indien gewenst inbegrepen. Vanwege de omvang van grote modellen is dat erg prettig.

Hans 25-03-2024

Deze buds zijn super, niet alleen de prijs, maar ook de qualiteit van het geluid en het bedieningsgemak zijn prima.

Debbie 24-03-2024

Mooie televisie besteld, na een mooie aanbieding
Goede levering, track and trace goed te volgen

Anoniem 24-03-2024

Ik hen al vele jaren goede ervaringen met Samsung, nu was er voor de nieuwe Samsung S24 een mooie aanbieding. Ook mooie inruil voor mijn oude telefoon met duidelijke voorwaarden.

Dave 23-03-2024

Mijn Heos soundbar + subwoofer zijn defect geraakt.
Na reviews te hebben gelezen de Samsung HW-Q800C besteld bij de Samsung webshop.
Vandaag besteld en idd morgen in huis.
De soundbar en subwoofer probleemloos aangesloten.
Ik kan niets ontdekken wat niet goed is aan dit 5.1 systeem,echt een aanrader.
Beter geluid dan de Heos!

Miro 22-03-2024

Inmiddels 4 bestellingen gedaan bij deze webshop (via het 'membershop' gedeelte van de website), allen waren in no time en zonder problemen geleverd, met mooie prijzen. Je moet er wel aan denken altijd handmatig de membership shop te bezoeken, jammer dat dat niet automatisch gebeurd, maar verder heel overzichtelijke website met overzichtelijke en duidelijke informatie.

F. Winia 20-03-2024

De website is ok. Functies goed en bestelling en levering geen ook vlot, maar.... de specificaties / maatvoering is onduidelijk. Het apparaat is wel 60x60 echter zit er nog een flinke deur op en aan de achterkant de nodige slangen (type WW90T986ASH/S2). In de technische handleiding staat dan ook dat je 68cm nodig hebt. Mijn (afwerk)deur ging daardoor niet dicht!

F. Cornelissen 20-03-2024

Productinfo was helder, kon precies vinden wat de specificaties waren. Bestellen was super simpel en bezorging ging vlot (volgende dag al geleverd) en met goeie communicatie (tijdsindicatie wanneer ze zouden komen). Netjes en zorgvuldig verpakt, alles heel aangekomen. Product werkt meteen (heel gebruiksvriendelijk), dus ik ben zeer tevreden!

Fred Hartman 18-03-2024

Zeer snelle levering en correct. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, alles ging zoals afgesproken. En dat binnen 1 dag

Aysel 17-03-2024

Door de klantvriendelijkheid en professionaliteit heb ik niet anders dan een 10 kunnen geven! Dankjewel

Arie van Zaanen 17-03-2024

Wat een uitmuntend merk is Samsung ,ik ben zeer tevreden over mijn Telefoon, goede service en uitleg en zeer gemakkelijk digitaal te bestellen

Alex 17-03-2024

Goed geholpen via de chat en daarna snel geleverd door samsung. De oude tv werd keurig meegenomen en daar kreeg ik nog een leuke vergoeding voor.
Schermen van samsung vind ik super mooi beeld hebben.

David Stoica 15-03-2024

I love make online shopping, and always i had very nice experience with Samsung and the shipments are very fast! Thank you all for the very good work!

Biss 15-03-2024

Samsung probeert elke defect onder gebruikersschade te laten vallen om onder hun garantie uit te komen. Dit tot 2 keer toe mee gemaakt met de Spinner (dweil kopstuk van de steelstofzuiger)! Verschrikkelijke klantenservice!

San 14-03-2024

1 ster is nog te veel. S24+ gekocht met inruil van oude toestel. Kreeg er met schade €115, voor. 3 weken later ontving ik een email van LOOP dat scherm ingebrand was en mijn toestel maar €36 waard was. Ik heb na mijn bestelling een mail gehad van loop waarin duidelijk stond dat mijn toestel beschadigd was en het €115,00 waard was. Nu zegt Samsung. Er was een fout op onze website waardoor de inruilprijs niet goed werd weergegeven en er ook verkeerde mails zijn verstuurd vanuit LOOP. Rechtsbijstand geeft aan dat ik volledig in mijn recht sta en het verschil niet hoef te betalen. Klantenservice 7 feb benaderd en mijn zaak ligt zogenaamd tot nu toe bij een andere afdeling, die zijn niet telefonisch bereikbaar en ze hebben geen idee wanneer ik meer hoor. Rekening moet morgen betaald worden bij LOOP maar Samsung houdt zich stil. Schandalig!! Overstap naar IPhone laat niet lang op zich wachten. Voor mij geen Samsung meer

Sas 11-03-2024

Ik ging voor de Samsung Watch 4. Duidelijke uitleg, mogelijkheid tot chatten om nog wat extra info in te winnen, track and trace tot op de minuut nauwkeurig waardoor het verheugen me nog meer plezier opleverde (als een kind zo ongeduldig en blij). Ook het installeren was supersimpel. Enthousiast ten top!!

Jessy 10-03-2024

De shop is geheel makkelijk te bereiken en alles is duidelijk te vinden. Elk kopje staat waar het hoort te staan, ook als er vragen zijn in de service heel dichtbij.

Zelf als member profiteer je makkelijk van de korting die wordt aangeboden en wordt het shoppen nog leuker.

Dustin Jagersma 07-03-2024

Alles ging goed tot aan de bestelling en betaling! 2700,- verder en toen begon de ellende. Alle bestelde producten waren op moment van bestellen voorradig. De bestelde producten zouden binnen 2/2.5 week geleverd worden(sommige producten waren pre-order). Na 3 weken werd aangegeven dat de bestelde producten niet geleverd konden worden, dus werd de bezorgdata verzet. Dit is uiteindelijk 3x verzet. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice! Slechte behandeling, slecht verstaan van de mensen door accenten, onbeschoft, niet uit laten praten, afschuifsysteem door middel van tickets, valse beloftes en de verbinding zomaar verbreken als ze er niet uit komen of jou niet kunnen overtuigen. Wanneer de producten dan uiteindelijk geleverd worden blijkt dat de order niet compleet is. Uiteraard weer bellen en weer afgescheept met een “ticket aanmaken”. Na 5 dagen krijg ik een mailtje met “jammer dat u uw bestelling heeft geannuleerd!” Ik heb geen annulering gedaan. Uiteraard wederom bellen. Ik word weer met een ticket afgescheept. Onderhand staan er dus al 5 tickets in het systeem zoals de telefoniste aangeeft maar er is er nog geen één afgehandeld of beantwoord. Bij overmaat van ramp word de annulering gewoon doorgezet, die ik niet heb gedaan. Nu moet ik een nieuwe bestelling plaatsen maar het product kost op dit moment 305,- duurder!

Mehdi 07-03-2024

It is nice to have the opportunity of selecting different features that are not available in the retail shops.

M. Blok 07-03-2024

Overzichtelijk shop. Verzending heel goed te volgen. Bij elke verandering wanneer je pakketje komt krijgt je een e-mail.

Sanny 06-03-2024

Ondanks dat het de website van de fabrikant zelf is, was de prijs al goed. Daarbij kwam nog een gratis cover en een inruilkorting. Al met al een betere deal dan ik elders kon vinden. Ruime keuze in betalingsmogelijkheden, vlotte webshop, snelle levering en prima communicatie.

Astuiver82 06-03-2024

Ik ben tevreden met de shop van Samsung. Hier een Tablet besteld met een actie van een case erbij. Levering was iets vroeger dan ik had laten inplannen, maar dat was gezien de mogelijkheid om de levering op een ander adres te laten plaatsvinden bij bestelling geen probleem.

De keuze is ruim, met voldoende accessoires.
Tablet functioneert naar behoren.

André van Zutphen 05-03-2024

Zeer netjes geregeld. Prijs / kwaliteit perfect. Keurig geleverd. En goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd werd. 100 % tevreden. Super bedankt. Groetjes van Andre van Zutphen

Ciska 03-03-2024

Nieuwe S24 ultra tijdens pre order actie besteld. Levering was zoals beloofd op dag can launch. Netjes track en trace

Andrea Sneller 02-03-2024

Gemakkelijke website om te bestellen, keurig op tijd geleverd en klantvriendelijke installateur. 👍👍👍👍👍