Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,2

Marly 06-08-2021

Dit is werkelijk de slechtste service die ik ooit heb gezien. Telefoon 3 weken geleden besteld, zou de volgende dag in huis zijn. Niet geleverd, zelf contact opgenomen met de kcc. Kcc geeft aan vertraging en ze weten niet wanneer het weer op voorraad is. Enkele dagen later weer contact gezocht met de kcc, binnen 10 dagen op voorraad. Volgende dag wordt echter mijn order geannuleerd, omdat het te lang gaat duren. Mag wel met een kortingscode in een andere shop omgeving een toestel uitzoeken. Ik blij, een beter toestel voor dezelfde prijs. Helaas blijkt hier weer hetzelfde aan de hand te zijn en spreken de kcc medewerkers elkaar tegen. Ze reageren nauwelijks en weer mocht ik in de andere omgeving een telefoon uitzoeken met lagere prijs, blijkt de prijs hoger te liggen dan de eerdere aanschafwaarde. Een grote grap is deze service

Marleen 30-07-2021

Wasmachine besteld. De eerste keer oude machine meegenomen maar defecte machine gekregen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Een andere Wasmachine besteld. Een extra dag moeten wachten op levering. Vanavond zou het binnenkomen. Maar 15 min voor levering krijgen we bericht dat de machine niet in de vrachtwagen zit. En dat we nu 5 dagen extra moeten wachten tot er weer ruimte is voor bezorging. Klantenservice doet niets en schuift het probleem naar de bezorger. Dus naar mij, welk gezin kan nu 5 dagen extra zonder Wasmachine.

Johan de Jonge 30-07-2021

Slechter kan niet! Erg lang verhaal maar zal het kort samenvatten. 24 juni een telefoon besteld die op voorraad zou zijn en de volgende dag geleverd zou worden. U raad het al niks geleverd tot op de dag van vandaag 30 juli. Geen enkele update over de bestelling ontvangen. Op chat word nauwelijks gereageerd, ook telefonisch contact geen effect. Medewerkers van klantenservice spreken elkaar tegen, beloven van alles maar niets word waargemaakt. Blijkt achteraf een fout te zijn waardoot de bestelling niet verder ging, inmiddels telefoon niet meer op voorraad. Alles moet via hoofdkantoor geregeld worden die dit niet doet. Klantenservice kan geen contact zoeken met hoofdkantoor anders dan via het ticket systeem. Na 4 weken tevergeefs proberen mijn bestelling geleverd te krijgen word deze zonder overleg door samsung geannuleerd. Weer het zelfde, tegenstrijdige verhalen en loze beloften. Uiteindelijk een voucher ontvangen op voor het zelfde bedrag de telefoon opnieuw te kunnen bestellen voor hetzelfde bedrag ( geen enkele compensatie mogelijk). Nu weer wachten op voorraad in de webshop ( toezeggingen over voorraad deze week, kan vandaag nog...)
Nog nooit zoiets meegemaakt en ronduit belachelijk hoe samsung te werk gaat!

Sven Dc 07-07-2021

Monitors besteld via de samsung shop zelf omdat ze aan een mooie prijs stonden.
De betaling en orderbevestiging kwam binnen na de bestelling en 's avonds mocht ik ook de factuur en het trackingnummer ontvangen via mail. Echter de dag nadien werd er telefonisch opgebeld dat de bestellingen geannuleerd zullen worden en dat het geld binnen 3 dagen terug gestort ging worden.
Echter ging ik niet akkoord en wou ik mijn goederen geleverd zien.
Officieel kwam er niets van melding van annulatie binnen via mail.
Na een paar dagen met de klantendienst te bellen, vermelden ze me dat de producten opgestuurd waren. Echter de tracking vermeld dat dhl nog niets ontvangen heeft. Dit blijft zo een tijd staan.
Verzending is niet toegekomen. De tracking blijft op 'klaarmaken door samsung staan". maw DHL heeft nog niets ontvangen.
De klantendienst kan ook elkaars dossier niet opvolgen dus moet je telkens wachten tot de andere persoon er is.
In mijn ogen is de verkoopsovereenkomst tot stand gekomen en er was voorraad beschikbaar volgens de shop. Ondertussen heb ik nog altijd niets ontvangen (noch of mijn goederen of mijn geld)
Voor zo'n internationale firma is dit toch wel heel amateuristisch

AdM 06-07-2021

Helaas slechte ervaringen en onmogelijk om ze te bereiken. Bestelling gedaan zou direct bezorgd worden nu reeds bijna twee weken geen enkel bericht?

jeroengoudswaard 06-07-2021

Op zondag 27 juni bestel ik een S21 op de Samsung webshop. De telefoon was meteen leverbaar en volgens de bevestigingsemail zou deze dezelfde dag nog verzonden worden zodat ik hem op maandag 28 juni in huis zou hebben. Op dinsdag 29 juni was ik nog steeds niet door DHL gecontacteerd. Ook geen enkele communicatie van Samsung. Na vergeefs via Whatsapp contact te zoeken met Samsung, naar de webshop gebeld. Blijkt dat de telefoon helemaal niet op voorraad was, maar "waarschijnlijk in de volgende fabriekslevering" van vrijdag 2 juli zou zitten. Op vrijdag 2 juli weer gebeld, en de levering wordt nu doorgeschoven naar "midden-juli, maar we kunnen geen garantie geven". Bij deze de order geannuleerd, en we krijgen ons geld binnen 5 dagen terug. Vandaag, 6 juli, nog steeds geen geld terug, en weer eens gebeld. Blijkt dat "2 mensen hebben de opdracht tot annuleren ingevoerd, maar dit is nog niet door het systeem geaccepteerd". En geld terug gaat nu 10 werkdagen kosten.

In het kort, een webshop die geen idee heeft van zijn eigen voorraad, geen idee van zijn eigen leveringstijden, totaal niet uit zichzelf communiceert dat er een vertraging is, niet antwoord op contactaanvragen, intern het niet voor elkaar krijgt om een order te annuleren, en het niet voor elkaar krijgt op redelijke termijn het geld terug te storten. Ronduit waardeloos.

Ik adviseer niemand om ooit iets bij de Samsung webshop te kopen.
jeroengoudswaard 08-07-2021

Hoewel de help desk geen idee heeft of de order nu wel of niet geannuleerd is, heb ik wel na 6 dagen mijn geld terug. Dat dan weer wel!

Liam 05-07-2021

Tijdens het plaatsen van een bestelling wordt er gesuggereerd dat jezelf het bezorgmoment kan bepalen maar uiteindelijk blijken de producten niet op voorraad en ze komen niet alleen hun belofte niet na maar ze geven ook geen enkele informatie over wanneer je je bestelling dan wel kunt verwachten (anders dan bestelling wordt voorbereidt). Ik wacht nu al 2 weken op mijn bestelling en heb nog steeds geen idee wanneer ik m'n telefoon kan verwachten. Onvoorstelbaar dat Samsung zo met z'n klanten omgaat. Mocht je een Samsung telefoon willen kopen dan raad ik aan dit in ieder geval niet bij de leverancier zelf te bestellen.

WIlber 26-06-2021

Samsung dwingt je na 4 jaar om een nieuwe TV te kopen. In 2017 de toen behoorlijk dure Samsung UE49KS7000 4K Smart TV gekocht met bijhorende apparatuur (HW-K850 Soundbar). De laatste maanden vallen steeds meer apps uit en komen er geen updates meer. Inmiddels werkt de door mij veel gebruikte Youtube APP 90% van de keren niet meer en ook RakutenTV app laad niet meer. Eveneens Vimeo en tal van andere apps. Ik vindt dat echt niet kunnen en verre van duurzaam. Ook is de verbinding met de speciaal gekochte Soundbar vaak teleurstellend. Deze kan vaak geen verbinding maken met de TV, ondanks dat beide van hetzelfde merk zijn en met een dure HDMI ARC zijn verbonden. Ook ondersteund de TV geen Dolby Atmos waardoor het Atmos gevoel alleen afkomstig is van een eveneens Samsung 4K Blu-Ray speler. Kortom. Ik ben atm zeer ontevreden over Samsung. Terwijl dat ik altijd 'zweerde' bij het merk. Nu maakt het me alleen maas boos. Samsung en duurzaamheid: No Way!! Teleurgesteld!

Saskia 12-05-2021

Precies 7 dagen geleden een tv besteld (€2199,-) incl ophangen en installeren. Deze zou 2 dagen geleden in de ochtend geleverd worden. Dit hebben wij specifiek afgesproken omdat wij in de middag niet thuis zijn. Tussen 8 en 13.00 later wijzigde Dynalogics dat tussen 9 en 12. Voor ons prima alleen de chauffeur begint pas om 10.17 met rijden zagen we in de track and tracé...dus we kregen rond 10.00 een bericht dat hij tussen 13.00 en 15.00 zou komen. Dus wij hebben gebeld om te zeggen dat er niemand thuis is en geprobeerd nieuwe afspraak te maken en dat kon niet. Volgens Dynalogics moet dat gebeuren via Samsung. Volgens Samsung moet dat gebeuren via Dynalogics.
Ik ben nu al 48 uur bezig om een antwoord te krijgen via Facebook watsapp en telefoon. Klantenservice slecht bereikbaar. Heb een half uur gewacht aan de telefoon maar diegene neemt op en zet hem op
Mute. Via watsapp trage reacties en geen antwoorden op je vraag. Je krijgt standaard antwoorden en er word niet gekeken naar jouw specifieke situatie en ordernummer. Ze doen alsof jij het niet begrijpt en wimpelen je af. Terwijl het heel simpel is om het ordernummer in te voeren en te vertellen wie we moeten spreken om onze tv te ontvangen. Het gaat wel om €2200,-. Erg teleurgesteld in de (avond) klantenservice.

Pieter 30-04-2021

Wat een ellende zeg.... ik probeer namelijk al een maand mijn geld van een geannuleerde bestelling terug te krijgen.... meerdere belletjes, meerdere chats maar noppes, nada. Alleen maar mensen die je eigenlijk niet kunnen helpen. Had een amerikaanse koelkast besteld echter kwam zijn broer( identiek model) bij Mediamarkt in de aanbieding(500 eur verschil was mij te groot). Direct contact opgenomen om dit te melden, niks mogelijk en ik moest de koelkast maar aan de deur weigeren (welke pas een week later geleverd zou moeten gaan worden, heel sustainable ano 2021). Bellen met Samsung, nee liever chats. Op de chats, nee liever bellen. Verschil tussen koelkasten? Hier heb je een lijstje, kan je zelf even kijken..... wat een service zeg!!

R. Van benten 24-04-2021

Wasdroger zou aangesloten en waterpas gezet worden... Niks ervan zegt de bezorgdienst dan moet u bijbetalen. Alles netjes 2 maal doorgegeven aan samsung maar 2 maal geen reactie. Zeer onbeschoft van zo n bedrijf die de klant gewoon serieus neemt. Nooit meer iets bestellen zou ik zeggen

Wim 15-02-2021

Ik heb op 28 januari De S21 Ultra gekocht en die zou de 29e geleverd worden. Dat werd een weekje later ivm de drukte. Prima toestel trouwens niks mis mee. Tevens een lederen hoesje besteld tegen het beschadigen van het toestel. Deze werd echter niet meegeleverd. Dus maar even ge-Whatsapt met de costumerservices, alles zou snel geregeld worden, lag aan de drukte. Om een lang verhaal kort te maken, nog 4 keer telefonische contact opgenomen en het zou telkens snel worden opgelost ze waren op voorraad en was er iets in het bestelproces misgegaan. Bij het laatste contact waren de hoesjes opeens op en moest ik wachten tot 5 maart dan zouden ze weer geleverd worden. Al met al zou ik dus minimaal 5 weken met een onbeschermde telefoon van een kleine 1300 euro rondlopen. En waarschijnlijk zal ik 5 maart wel weer aan de telefoon moeten hangen om te vragen waar het hoesje blijft. Een chef spreken of klacht indienen lukte ook al niet. Dus maar een nieuw hoesje gekocht bij Bol.com. Daar zijn mijn leveringservaringen wel erg goed.
Kortom, goed te spreken over de Samsung producten maar de volgende keer koop ik het in een andere winkel, niet meer in de Samsung shop.

Tobias 14-02-2021

1e maal dat ik nieuwe gsm rechtstreeks bij Samsung heb gekocht. Blijkt ook direct de laatste maal te zijn. Producten worden na beloofde datum geleverd en zelfs nu, na 3 weken nog geen gelijktijdig meebestelde nieuwe lader geleverd. Terwijl andere winkels de lader gewoon op voorraad hebben blijft Samsung maar zeggen dat deze helaas nog niet leverbaar is.

bart 02-02-2021

Echt extreem slecht hoe samsung met de klanten om gaat. Pre orders S21 ultra zijn te laat en ze doen niet communiceren hoe de levering van de producten nu verder gaat...

Jochem 12-12-2020

Kortweg de slechtste klanten service waar ik ooit mee te maken heb gehad tot nu toe. Ik heb simpelweg 2 harde schijven (samsung t7) besteld via hun site. Op de site stond duidelijk aangegeven dat de producten binnen twee werkdagen aan zouden moeten komen. Na 1 week nogsteeds niets ontvangen, dus zelf contact opgenomen met de klanten service. Hier kreeg ik een nette vrouw aan de telefoon die mij heeft beloofd een berichtje naar het hoofdkantoor te sturen zodat ze uit konden zoeken wat het probleem was. Ik zou uiterlijk 3 dagen later op maandag iets terug horen. Na 5 dagen nogsteeds niks van samsung vernomen, dus heb ik maar weer zelf contact opgenomen, dit keer via whatsapp en telefonisch. Weer is mij 2 keer beloofd dat er contact met het hoofd kantoor is opgenomen en ze het zo snel mogelijk uit gingen zoeken. Vervolgens WEER 3 dagen gewacht en weer zelf contact opgenomen waarna ik volledig genegeerd ben!! Ik heb heel veel geld aan deze harde schijven uitgegeven en ben er nu al bijna 3 weken op aan het wachten! Wat een waardeloze klanten service!

erikv 27-08-2020

De winkel had een interessante aanbieding, en bood ook aan het product gratis te installeren, en de oude weg te halen.

Klein minpuntje was dat ik het product op vrijdagavond bestelde, en tot dinsdag moest wachten met de bezorging.

De beste onlineshop die ik ken 23-05-2020

De online schop en de klantenservice van Samsung zijn duidelijk en overzichtelijk. Ik koop mijn Samsung producten alleen op de site van Samsung zelf, zo weet ik dat ik altijd originele producten ontvang. De klantenservice krijgt van mij een 10+ zo behulpzaam zijn ze. Bedank voor alles weer Samsung.

Groeten van een super tevreden klant.

Bart Van Nieuwenhuyse 22-10-2019

Snel geleverd, goede klantenservice, toegezonden artikels zijn met zekerheid originele producten.

Hiro1976 18-07-2016 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden, shop is overzichtelijk ingedeeld en de menu's zijn logisch

Prima service alleen stond er bij het bestellen: maandag t/m vrijdag voor 20:30 uur besteld, volgende dag geleverd zou worden (dus ook levering op zaterdag). Zelf bestelde ik op vrijdag om 19:30 en kreeg de bevestiging van mijn order om 19:51, toch pas de maandag daarna geleverd.

Assortiment
Ze hebben alles. Zolang het van Samsung is natuurlijk, haha.

Aanbeveling
Als je op zoek bent naar een product van Samsung, dan kun je hier eenvoudig alles vinden, inclusief uitgebreide beschrijvingen, documenten en andere hulpvaardige linkse. Bestellen is eenvoudig en betalen kan onder andere met iDeal. Prima webshop!!