Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,5

Jochem 12-12-2020

Kortweg de slechtste klanten service waar ik ooit mee te maken heb gehad tot nu toe. Ik heb simpelweg 2 harde schijven (samsung t7) besteld via hun site. Op de site stond duidelijk aangegeven dat de producten binnen twee werkdagen aan zouden moeten komen. Na 1 week nogsteeds niets ontvangen, dus zelf contact opgenomen met de klanten service. Hier kreeg ik een nette vrouw aan de telefoon die mij heeft beloofd een berichtje naar het hoofdkantoor te sturen zodat ze uit konden zoeken wat het probleem was. Ik zou uiterlijk 3 dagen later op maandag iets terug horen. Na 5 dagen nogsteeds niks van samsung vernomen, dus heb ik maar weer zelf contact opgenomen, dit keer via whatsapp en telefonisch. Weer is mij 2 keer beloofd dat er contact met het hoofd kantoor is opgenomen en ze het zo snel mogelijk uit gingen zoeken. Vervolgens WEER 3 dagen gewacht en weer zelf contact opgenomen waarna ik volledig genegeerd ben!! Ik heb heel veel geld aan deze harde schijven uitgegeven en ben er nu al bijna 3 weken op aan het wachten! Wat een waardeloze klanten service!

erikv 27-08-2020

De winkel had een interessante aanbieding, en bood ook aan het product gratis te installeren, en de oude weg te halen.

Klein minpuntje was dat ik het product op vrijdagavond bestelde, en tot dinsdag moest wachten met de bezorging.

De beste onlineshop die ik ken 23-05-2020

De online schop en de klantenservice van Samsung zijn duidelijk en overzichtelijk. Ik koop mijn Samsung producten alleen op de site van Samsung zelf, zo weet ik dat ik altijd originele producten ontvang. De klantenservice krijgt van mij een 10+ zo behulpzaam zijn ze. Bedank voor alles weer Samsung.

Groeten van een super tevreden klant.

Bart Van Nieuwenhuyse 22-10-2019

Snel geleverd, goede klantenservice, toegezonden artikels zijn met zekerheid originele producten.

Hiro1976 18-07-2016 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden, shop is overzichtelijk ingedeeld en de menu's zijn logisch

Prima service alleen stond er bij het bestellen: maandag t/m vrijdag voor 20:30 uur besteld, volgende dag geleverd zou worden (dus ook levering op zaterdag). Zelf bestelde ik op vrijdag om 19:30 en kreeg de bevestiging van mijn order om 19:51, toch pas de maandag daarna geleverd.

Assortiment
Ze hebben alles. Zolang het van Samsung is natuurlijk, haha.

Aanbeveling
Als je op zoek bent naar een product van Samsung, dan kun je hier eenvoudig alles vinden, inclusief uitgebreide beschrijvingen, documenten en andere hulpvaardige linkse. Bestellen is eenvoudig en betalen kan onder andere met iDeal. Prima webshop!!