Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Hiro1976 18-07-2016 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden, shop is overzichtelijk ingedeeld en de menu's zijn logisch

Prima service alleen stond er bij het bestellen: maandag t/m vrijdag voor 20:30 uur besteld, volgende dag geleverd zou worden (dus ook levering op zaterdag). Zelf bestelde ik op vrijdag om 19:30 en kreeg de bevestiging van mijn order om 19:51, toch pas de maandag daarna geleverd.

Assortiment
Ze hebben alles. Zolang het van Samsung is natuurlijk, haha.

Aanbeveling
Als je op zoek bent naar een product van Samsung, dan kun je hier eenvoudig alles vinden, inclusief uitgebreide beschrijvingen, documenten en andere hulpvaardige linkse. Bestellen is eenvoudig en betalen kan onder andere met iDeal. Prima webshop!!