Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 102 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,5

BasE 27-09-2022
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

De shop werkte goed, ze hebben mooie aanbiedingen en snelle levering. Zondag begin van de avond besteld en alles was maandag al in huis. Tijdens het winkelen had ik een vraag en kon deze direct in de chat vragen.

Daarna kon ik voor de aflevering zelf een tijdvak kiezen waaronder 's avonds. Een half uur voor de levering kreeg ik een berichtje dat de bezorger er bijna was en was de bezorger er precies op de tijd die in het berichtje stond.

Perfecte ervaring, ik kan er niets anders van maken.

Jarno 27-09-2022

Afgelopen vrijdag een Tab S7 FE besteld bij Samsung vanwege hun studenten korting, en dankzij de exclusive acties die lopen op hun site. Op tijd geleverd, netjes verpakt, goede communicatie. Niks aan te merken! Zeker een aanrader.

Marjolein 24-09-2022

Via de Samsung webshop besteld vanwege 150 euro korting via Consumentenbond en MasterCard. De levering van mijn galaxy book2 pro was op tijd. Ik ontving berichtjes om me op de hoogte te houden van de bestelling en via de trace kon ik in de gaten houden wanneer de bezorger er precies was. Laptop was netjes verpakt in een omdoos, en de bezorger was erg vriendelijk. Prima geregeld dus!!

Annemarie 24-09-2022

De Samsungshop is een fijne shop online om te bestellen. Veel keus en alles zeer duidelijk beschreven. Kwaliteit van Samsung vinden wij erg goed en betaalbaar. Hebben nu een Samsung steelstofzuiger gekocht. Helemaal blij mee. Mooie kwaliteit en ziet er mooi uit en zuigt perfect. De Jet 60 turbo.

Ankit 22-09-2022

Ik koos voor de webshop omdat de prijs van de soundbar die ik had gekocht het laagst was van andere websites. De levering was snel geregeld maar ik heb niets thuis ontvangen. Ik kon de bestelbus volgen, deze stond voor mijn huis op het moment van bezorging maar niemand belde aan en even later kreeg ik een e-mail van Samsung dat de bezorging is geannuleerd omdat ik niet thuis was. Dit is helemaal niet waar! Ik was thuis en niemand nam contact met me op. De volgende dag belde ik Samsung om het probleem uit te leggen en ze reageerden snel, maar ze wisten ook niet wat de status van de bestelling was. Ik heb ook geprobeerd via Whatsapp contact met ze op te nemen en ze reageerden ook snel. Een paar collega's hebben het verzoek van elkaar overgenomen maar ik heb nog steeds niet de status van mijn bestelling. Dus goede ervaring met de webshop maar een hele slechte ervaring met de bezorging. Irritant is ook dat Samsung de status van de bestelling niet weet en ik met mijn vingers in de neus zit te wachten op een reactie van Samsung. Ik weet dus niet zeker of ik de webshop zou aanraden om spullen bij Samsung te bestellen. Ik heb totaal geen probleem met de levering als ik bij andere webshops bestel.

Martijn van vugt 21-09-2022

Ik ben normaal fan van de samsung watches na mijn watch active 2, maar ik had een watch 4 aangeschaft welke na een paar weken al een "ingebrand" display heeft door de AOD functie, ik heb vanwege prive redenen een watch nodig, dus om deze te kunnen laten repareren heb ik maar een 2e gekocht, weinig opties uit horlogebandjes die op voorraad waren... maar none the less heb ik de watch ontvangen, opgeladen en ingesteld, en na ongeveer 10 tot 30 minuten hetzelfde probleem met het "ingebrande" display... waardeloos product, ja ik kan een nieuwe ontvangen free of charge.. maar ik verwacht daar niet veel beters mee

Ben 21-09-2022

Al vaker spullen vanuit de Samsung shop besteld. Zoals altijd ook deze keer weer snel en efficient bezorgd. Uitstekende communicatie via de mail en sms. Heel blij met onze nieuwe aankoop

Dieter_H 21-09-2022

Prima winkel met een mooie aanbieding voor de Jet 70 Complete. Als beste getest bij de Consumentenbond. Ook de communicatie betreffende aankoop en levering waren prima. De bezorging was stipt op de aangegeven tijd. Een minpuntje: de extra batterij werd in een veel te grote doos geleverd, jammer. Nu even afwachten hoe de steelstofzuiger presteert.

Edmond 20-09-2022

Snelle levering, product voldoet boven verwachting. Ook prettig is dat je verschillende smsmberichten ntvang op de dag ontvangst, zodat je bijna op de minuut nauwleurig weet, wanneer het bestelde product wordt geleverd

M.Bekkema 19-09-2022

Gekocht een mooie tablet met bijbehorende pen en toetsenbord.. Het toetsenbord heeft nooit gewerkt geen probleem, gebruikte alleen de pen bij dagelijks. Helaas raakte het puntje van de pen versleten. Nergens deze te verkrijgen. Klantenservice gemaild voor oplossing. Deze kwam snel. Men had die puntjes niet meer, maar had waarschijnlijk de verkoop afdeling, want er werd direct geadviseerd naar een service center (totaal niet in de buurt en is dat kosteloos) te gaan met de tablet. Men kon de pen wel repareren, maar geen reserve puntjes leveren. Ook wilde men 100 euro korting geven voor een nieuwe tablet. (maar!!! de tablet werkt goed). Een mail terug gestuurd dat de tablet goed werkt em aleen de puntjes van de pen versleten waren. Geen antwoord meer ontvangen en inmiddels 2 weken later. Inmiddels de nieuwe puntjes aangeschaft bij Ali-Expres!!!!

Almendra 19-09-2022

Easy to find what I was looking for, shipping was fast and I could track very step. However, the website wasn't clear about the products included, since it doesn't include the charger, a bit disappointing in that part, and the earphones have a different entrance which wasn't detailed in the description.
In the other hand, you have great access to discounts!!.

Es 17-09-2022

Samsung smartwatch 5 BT besteld met gratis buds live en super fast wireless charger. Jammer dat er bij de smartwatch oplader geen stekker zit. Ook kwam het pakket in 2 delen zodat ik de hele dag thuis moest blijven. Wel erg blij met mn watch prima ding makkelijke installatie. Leuk dat je op de site kunt zien hoe je samengestelde watch met bandje eruit ziet.

Ignotus 17-09-2022

Hoesje bestel voor samsung s22 ultra. hoesje voldoet maar de verzending! Kan in een enveloppe en in de brieven bus maar het wordt bezorgd door een courier? ! Dat had wel iets en energiebewuster gekund.

Edith 17-09-2022

Goede en snelle levering, steeds duidelijk weergegeven waar de bezorger was, een kort tijdvak wat heel fijn is zodat je niet de hele middag thuis hoeft te zijn. Stond dat je wel korting kreeg via ics creditcard bij Samsung, maar het was dezelfde prijs dan als je zelf naar de Samsung site gaat, dat was wel jammer, haha.

EJ 16-09-2022

Galaxy ultra gekocht 512 gb geleverd;
- oplaadkabel zonder stekker
- sim kaart pincet
Thats was it prijs afgerond 1500 geen oordopjes, niet eens een hoesje niks

Dk 15-09-2022

Ontevreden over het aankoop van een product, geen idee wanneer dit geleverd wordt. Contact met de klantenservice was een slechte ervaring. Ik werd slecht geholpen. Ik koop nooit meer bij dit bedrijf.

Manon van Gruijthuijsen 14-09-2022

Afgelopen week een Samsung Watch 5 Pro aangeschaft.

De optie met gratis, of juist de duurdere airbuds, vond ik nogal onduidelijk.
Begreep pas toen ik wilde gaan betalen dat de betaalde airbuds erbij had aangeklikt.
Toen weer terug moeten klikken naar het optiescherm.
Verder heb ik heb het horloge eergisteren ontvangen en nu al klikt het horloge met het minste of geringste open. Het horlogebandje bedoel ik hiermee.

hylke 14-09-2022

zeer goede uitleg over de producten en makkelijk te navigeren website ook is het een goede webshop omdat ze een directe klantenservice hebben die in tegendeel van ander websites niet meteen uitklapt en 50% van het scherm in neemt

Stijn 13-09-2022

De producten van samsung vind ik altijd top. Maar ik vind de levering wat jammer laatst kocht ik op een vrijdag een laptop bij samsung en dan staat er "Vandaag besteld morgen in huis". Wat je al verwacht ik had hem niet zaterdag in huis (terwel ze wel op zaterdag leveren). Dus ik heb met ze lopen appen krijg ik hem pas WOENSDAG in huis. Nou allemaal prima maar is ie er woensdag nog niet, krijg ik als antwoord "ja hij komt waarschijnlijk volgende week ergens." kwam die uiteindelijk op vrijdag 7 dagen na bestelling.

Nu heeft mijn broertje gister ook iets besteld bij samsung weer "vandaag besteld morgen in huis" en moet je eens raden. Hij komt vandaag niet. En weet je wat dan het jammere is dat je zelf contact moet opnemen van waar je pakket is omdat HUN niet optijd kunnen leveren!! Ik vind niet dat ze "vandaag besteld morgen in huis" op hun website mogen hebben!

Peter D 11-09-2022

De shop van Samsung is makkelijk te vinden op internet. De producten die je zoekt, worden uitgebreid te toon gesteld. Accessoires zijn makkelijk te bekijken en eventueel mee te bestellen, en worden snel geleverd.
Ik had zelf mijn nieuwe telefoon binnen 2 dagen ontvangen.

Gerry 10-09-2022

Alles prima voor elkaar. Ook het overzetten van de contactpersonen van iPhone nr galaxy53 ging erg snel.

Ray 10-09-2022

Prima op tijd, netjes en snel geïnstalleerd. Apparaat werkt naar verwachting.

cees 07-09-2022

Omslachtig inloggen zeker als je niet regelmatig gebruiker bent en ook moeilijk om juiste product te vinden en dan twijfel je nog of je wel het juiste item hebt, want zoeken op model luchtreiniger is bijvoorbeeld onmogelijk of heb ik niet kunnen vinden.
Verzending oke, maar gebruik nooit DHL want pakket gaat via Eindhoven eerst naar Brussel en de volgende ochtend weer terug naar Eindhoven, typisch DHL (is dat duurzaam?) en daar ligt het dan bijna een week te liggen, aleer ze bereid zijn om langs te komen. Dus verzenden via Post NL want als ik geweten had dat via DHL werd geleverd was ik naar de fysieke winkel gegaan. Binnen 2 werkdagen gegarandeerd.

Ib 06-09-2022

Product is prima maar de service vind ik de laatste jaren slecht! Mijn pakket is niet geleverd op de datum waarvoor is koos. Communicatie over vertraging was op zijn minst wat ze kunnen doen. Pas toen ik belde en vroeg naar de status kreeg ik pas te horen dat de levering vertraagd zou zijn. Als ik niet had gebeld had ik het niet geweten. Nou van zo’n grote aanbieder verwacht je dit niet. Al eerder heb ik dit via samsung ervaren en me stil gehouden. Maar nu is de emmer vol.
Ik hoop dat ze er wat mee gaan doen maar heb er een hard hoofd in.

Het product had ik ook fysiek dan wel online kunnen bestellen bij andere aanbieders die in elk geval wel communiceren wanneer er iets wijzigt.

Lavina 04-09-2022

Mijn Samsung Active 2 was stuk gegaan en het viel net buiten de garantie. Bij de service center geweest en werd geadviseerd een nieuwe te kopen met een loyalty korting. Meteen gedaan en de Samsung BT4 44 mm werd de volgende dag geleverd. Super giede service bij de service center en super snelle service online. Ik ben zeer tevreden en heel blij met mijn nieuwe Samsung BT4 smartwatch.
Ik raad iedereen aan bij Samsung online te kopen.

Dimitri 03-09-2022

Bestelling gegeven betaling gedaan... Alles liep mis met de levering... Zogezegd zijn langsgekomen maar nooit geweest of gebeld en moet altijd nieuw afspraak maken. Ga naar een gewone wi kel NOOIT aankopen bij Samsung zelf

Lisa 03-09-2022

I am very happy with the samsung shop, especially because I was able to get a great deal thanks to member discount codes.
The only thing I wasn't too happy about was that they shipped the two things I bought separately... Not great for the environment because more packaging and driving but also more waiting.
All in all I am definitely going to order again.

Marcel 02-09-2022

Ik koop nooit meer iets bij de webshop van Samsung. De klantenservice is een lachertje. Wacht al weken op levering. En Samsung doet niet eens de moeite fatsoenlijk antwoord te geven.

Niel 02-09-2022

Kwaliteit en prijsverhouding klopt, tevreden over mijn aankoop, levering was ook goed...ik beveel dit wel aan.

WYI Abueleyan 01-09-2022

Afgelopen dagen heb ik de Spinning Sweeper WB650A besteld. De Spinning Sweeper is een extra onderdeel van de stofzuiger Turbo Jet 70. Met de Spinning Sweeper WB650A onderdeel, wordt het heel erg makkelijk om je vloer of laminaat te dweilen.
Ik heb gisteren het onderdeel getest, De Spinning Sweeper WB650A werkt perfect op mijn houdvloer. De bestelling via de online shop was erg makkelijk, overzichtelijk en informatie voorzien. De bestelling was snel verwerkt en door DHL aan mij persoonlijk overhandigd.

Samsungproducten lijn voor thuis is zeer goed. Ik ben onder de indruk en dat raad ik ook aan

NB 01-09-2022

Onduidelijke webshop voor mij, keuze en overzicht minder. Samsung galaxy tab s8 is wel in goede staat geleverd. Orderinformatie kon beter net als bezorging. Verder erg tevreden met aanschaf van dit product

Leida 01-09-2022

Wel wat zoeken wat precies moest worden ingevuld en hoe ik mijn kortingscodes moest gebruiken maar uiteindelijk kwam het goed. Wel jammer dat niet duidelijk was dat bestelling in 2 delen kwam en je maar 1 bezorgmoment kon invullen.

A 31-08-2022

Kreeg mijn bestelling tab 8 thuis en na 2 dagen was hij al stuk , had hem nog helemaal niet gebruikt ,moest 2x met de bus naar de samsung shop om te horen te krijgen dat mijn tablet stuk was , ipv omruilen in de winkel (wat naar mijn mening een goede service en makkelijker zou zijn ) en een buskaartje kost tegen woordig aardig wat, en na lang bellen met Samsung mag je het apparaat eerst terug sturen voor reparatie of vervanging van een een nieuwe tab , dus hup eerst weer naar post nl met je pakket, hoop gedoe, , terwijl het naar mijn mening makkelijker zou zijn als ze dit bij de Samsung Shop meteen zouden kunnen oplossen , had hem niet bij media markt gekocht maar bij Samsung , dus veel geld voor de bus tid en dergelijke kwijt, vind dit geen goede service van Samsung

Riley 31-08-2022

Had een telefoon besteld met een hoes alleen had ik me bedacht dat ik toch niet die hoes wou hebben . Heb contact opgenomen met de webshop om die hoes te annuleren, de medewerker verzekerde mij dat ze die hoes eraf had gehaald van mijn bestelling en dat ik alleen de telefoon zou ontvangen, nu kwam mijn bestelling en toch die hoes erin ik vind dit heel vervelend want nu moet ik een retourformulier invullen, hoes terug sturen ik heb hier geen tijd voor dat is de hele reden waarom ik online bestel

Petra 31-08-2022

De shop is helemaal goed gegaan. De bezorging liet te wensen over. Mijn bestelling zat in de verkeerde route. En bleef daar. Ondanks dat de klantenservice meerdere malen heeft gebeld ging het steeds niet goed. Heb ze zelf nog gebeld maar ook dat hiep in eerste instantie niet. Uiteindelijk was er 1 medewerker die door had waar het mis ging. Terwijl ik het zelf al had aangegeven bij de andere medewerker. Maar naar 5 pogingen kreeg ik het eindelijk

Jan 31-08-2022

Alles wat je als koper mag verwachten van een professionele site; directe en snelle info, keurige levering op tijd/plaats.

Olesya 31-08-2022

Bestellen en betalen gaat heel erg makkelijk via de webshop. Ook de levering is ontzettend snel. Wat ook heel erg fijn is dat je heel erg goed op de hoogte wordt gehouden van alle stappen die je bestelling door maakt: vanaf bestelmoment tot uiteindelijke levering!

Taiga 31-08-2022

Bestellen was heel makkelijk, zelfs met mijn samsung members korting. Heel blij met mijn nieuwe telefoon.

Angie 31-08-2022

Bestelling ging eenvoudig. De bezorging was lekker snel. En ik ben superblij met mijn nieuwe SmartWatch!

Nisha 30-08-2022

Everything went vey smooth from purchasing till delivery. Now I have a great laptop from Samsung and I am very happy with it.

MN 30-08-2022

De shop zelf is prima, aardig personeel, houden je keurig op de hoogte en hebben goede prijzen en acties. Maar helaas doen ze zaken met ...... , en dat zijn kneusjes. Mailen 2 uur voor bezorging af dat ze het niet meer redden. Word de volgende dag tussen 8.00 en 22.00... Je schrikt als je de reviews leest over dit bedrijf. Snap niet dat een bedrijf als Samsung zaken doet met ........ Beter ga je gewoon voor de kwaliteit van ......
Dan maak ik er een dikke 9 van voor Samsung.

Jeroen 30-08-2022

mooie korting, levering was vlot en keurig. Product is heel goed, ondersteuning vanuit samsung ook zeer prima.

Markus 30-08-2022

Het gaat makkelijk en heerlijk snel bij het bestellen van artikelen via de shop.

Levering is binnen een of twee dagen, dus heerlijk snel, prima!!

Teun 30-08-2022

Goed uitleg, snelle levering, iets minder snel is klantenservice na een probleempje met bandje.

Maar is nu netjes opgelost en zeer blij met functionele horloge.

Nico 30-08-2022

Het gaat makkelijk en snel bij het bestellen van artikelen via de shop.
Levering is binnen een paar dagen, dus heerlijk snel

Angelo 29-08-2022

Het gemak om te kunnen bestellen, de snelheid van de levering en de goede prijs waren allemaal een factor om te kiezen voor samsung. Achteraf bleek de kwaliteit van de Galaxy Buds2 Pro ook nog ver boven verwachting te liggen. Mooi helder geluid, en dolby atmos is echt een plus punt... Vroeger was ik niet zo'n fan van Dolby, maar tegenwoordig klinkt het alsof je in de bios zit.

Leon Assink 29-08-2022

Erg fijne en gebruiksvriendelijke webwinkel. Bestelproces is makkelijk en bezorging gaat soepel, je kunt je bestelling tot op de minuut nauwkeurig volgen. Het fijne aan Samsung is dat ze hun langdurige klanten waarderen, hierdoor heb ik extra VIP-korting gekregen op m'n Samsung watch.

Muzzzy 28-08-2022

Waanzinnige korting gehad met heel veel extra's en het is allemaal goed en snel geleverd. Dit was mijn eerste aankoop via de Samsung site en ik kan je verzekeren dat dit niet de laatste was.

Niet twijfelen gewoon doen. Ze zijn goedkoper dan de plaatselijke elektro-boer

Kayleigh 26-08-2022

Overzichtelijke website om spullen te bestellen en ook heel fijn dat je als student korting kan krijgen.
Mijn horloge was snel binnen en doet het perfect.

Jack 26-08-2022

Helemaal niets op aan te merken. Goede aanbieding (tablet met gratis bookcase t.w.v. € 49,-). Goed op de hoogte gehouden over de voortgang. Binnen een dag geleverd.