Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 341 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Jason 26-08-2024

De shop heeft vaak goede promoties met veel korting! Zeer tevreden met de ervaring, levering en service.

LBergers 26-08-2024

Uitermate fijne site. De productpresentatie en product specificaties zijn mooi gepresenteerd. In combinatie met de regelmatige promoties is het altijd de moeite om de webshop/app te gebruiken voor een aankoop van Samsung product.

Isabela 24-08-2024

De levering was zeer efficiënt en de producten zijn uitstekend. Een beetje duur, maar ze doen alles wat ze beloven.

Niels 24-08-2024

Goede levering en erg makkelijk bestellen

Ton 23-08-2024

Overzichtelijke shop met actueel aanbod en aanbiedingen.
Eenvoudig te bestellen en prima informatie over de status van de bestelling en de datum en tijd van aflevering.

DVW 23-08-2024

Vertrouwde en duidelijke website. Alle informatie voorhanden en vaak (Samsung) online exclusieve modellen beschikbaar. Goede prijzen als je vaker shopt met korting ook. Heel vlotte levering.

Ruben 23-08-2024

Samsung shop is een prima shop met verbeterpunten. Zo is het lang onduidelijk of een bepaald item ook echt bezorgd gaat worden. Ik moest op de dag voor aangegeven levering zelf gaan achterhalen of de levering voor morgen ook echt door ging. Pas tegen het einde van de middag wist ik dat ik volgende dag thuis moest zijn.

Margret 23-08-2024

Via de site een fijne keuze kunnen maken voor een nieuwe tv. Duidelijke productinformatie en makkelijk te bestellen.
Ook het kiezen van een bestelmoment en het op de dag van levering goed op de hoogte worden gehouden is fijn.
Contact met de chauffeur was zeer prettig en hij was supervriendelijk en behulpzaam.
Installeren van de tv was een fluitje van een cent. Een aanrader!

[ND] 23-08-2024

Shop is laagdrempelig, overzichtelijk, betrouwbaar en vind je duidelijke informatie. Tevens zie je direct alle populaire en nieuwe modellen van Samsung.
Bestellen gaat heel makkelijk, mooie aanbiedingen/promoties bij bepaalde type telefoons, smartwatches als bij de tablets.
Levering ging vrij vlot en je wordt goed geïnformeerd waar het pakket is en wanneer je dit ook ontvang.
Kortom blij met de aankoop van mijn Samsung Galaxy Watch 7 44 mm BT.
Prijzen zijn hier scherp tov anderen en je hebt het direct uit de eerste hand. Dat kan je niet altijd zeggen van sommige websites waarbij je in een review vaak lees dat het om een buitenlandse telefoon gaat of dat het om "buitenkansje" (refurbished) gaat.
Blij met mijn aankoop, zal anderen ook aanraden eerst bij de Samsung Shop te kijken.
Kijk snel uit naar de volgende aankoop.

D v.d. Berg 23-08-2024

De levering was top, wel vind ik de website te uitgebreid. Je vindt bijna door de bomen het bos niet meer. Samsung is altijd mijn 1e keus. Werkt goed en ziet er mooi uit.

M sanders 22-08-2024

Werkt goed duidelijke uitleg en alles is goed te volgen
Ook voor mensen die er niet in thuis zijn

Marina 22-08-2024

Afgelopen week de Samsung S24+ gekocht. De aankoop en de online medewerker die hielp met het maken voor een goede keuze van de telefoon op basis van mijn behoeftes en budget, heeft mij een gevoel gegeven dat er om de klant wordt gedacht en niet om de winst, wat bij andere bedrijven wel zo het geval is. Zal dus ook vaker hier apparatuur bestellen en indien mogelijk gebruik maken van de online chat.

Alejandra 17-08-2024

Heb een TV Samsung besteld direct betaald en het was meteen geregeld binnen 3 dagen had ik mijn tv binnen netjes op tijd . Goede service snel en duidelijk zonder poespas erom heen zoals het hoort en moet .

Serkan 17-08-2024

I order the product from samsung webshop. It is delivered on time. It is installed properly to place I want . I really like the service which they provided.

Mari van Rijn 17-08-2024

De levering was snel binnen 24uur mijn nieuwe telefoon, ook ideaal is de optie van klarna.

Wetjewelwieikben 16-08-2024

Via een link van de consumentenbond kon ik de 'beste uit de test' steelstofzuiger met ledenkorting kopen. Alles werkt zoals je zou verwachten. Ik kreeg bevestiging via mail en SMS. Ook op de dag van de bezorging.

Susan 15-08-2024

Oplader snel ontvangen, netjes afgeleverd door de bezorger aan de deur. Oplader werkt prima.

Sanchez 15-08-2024

Heel makkelijk en overzicht om te bestellen, goede omschrijving van het product en volgende dag al geleverd, ook het betalen ging makkelijk en soepel.

Mark 14-08-2024

Website duidelijk. Levering snel. Echter de service van het plaatsen was minimaal. Stelpoten moesten we er zelf nog over plaatsen, uitleg over het apparaat was niet mogelijk.

Frank 12-08-2024

Mooie aanbieding van Samsung om je toestel in te leveren en daar boven op nog eens 200 euro korting.
Kreeg mijn nieuwe toestel heel snel toegestuurd en oude weer gratis retour gestuurd. Alles werd gecontroleerd en goed bevonden, dus ik kreeg de maximale korting en heb weer het nieuwste model.

Danylo 08-08-2024

10 van de 10. Samsung is zoals altijd op topniveau. Uitstekende service, klantgerichtheid en productkwaliteit. Mijn vriendin was zo enthousiast dat ze met behulp van Samsung Trade-in haar iPhone 14 Plus heeft ingeruild voor een Galaxy S24.

Ford 06-08-2024

Goeie service. Product eerder geleverd dan afgesproken (pre-order) en coupons en acties kunnen combineren voor besparing van meer dan 1000€

Ronald Swinkels 06-08-2024

De webshop van Samsung is werkelijk om je vingers bij af te likken. De nieuwste producten worden prachtig tentoongesteld. Het design van de shop is modern van en overzichtelijk, wat zorgt voor een prettige winkelervaring. De informatie over de producten is gedetailleerd en duidelijk, wat helpt bij het maken van een weloverwogen keuze. Het zoeken en benutten van de juiste promoties is soms wat onoverzichtelijk maar wanneer je dit uitgezocht hebt is et bestelproces eenvoudig en intuïtief, waardoor ik zonder problemen mijn aankoop kon voltooien. Ik heel fijn dat het product keurig werd bezorgd op de door mij gekozen afleverdatum. Bij thuiskomst van vakantie meteen spelen met het nieuwe toestel. Al met al een uitstekende ervaring!

Jimmy 06-08-2024

Hele makkelijke shop alles duidelijk en overzichtelijk gepresenteerd alles wordt goed uitgelegd vriendelijke en snelle afhandeling.
Doe al jaren via deze shop zaken met Samsung.
Snelle levering geven aan hoe laat afleveren .
Fantastisch shop. raad het vele mensen aan om dit te doen.

Lil 06-08-2024

Al jaren spullen bij Samsung besteld. Alles wordt snel geleverd, webshop is makkelijk en overzichtelijk.