Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ties249 26-01-2024

Zeer nette website/app. Misschien minder nerd specifikaties geven en meer "apple specifikaties" .
Voor de rest is er niks te klagen.

Benjamin 26-01-2024

Fijne webshop met alle informatie die je nodig hebt over de diverse producten en variaties, bestel proces is makkelijk door te lopen en daarna veel en nauwkeurige informatie m.b.t. de levering van het product (in dit geval een smartphone).

Sven 25-01-2024

Super goede korting ontvangen. Vriendelijke bezorger en checkte ID. Ik ben erg blij met de s24 ultra. Hij heeft een erg fijne camera en is mega snel!!

Jamal kabalan 25-01-2024

IDe webshop ziet er verzorgd uit, maar ik zou het op prijs stellen als er een optie zou zijn om de bestelling te wijzigen. Ik wilde namelijk na het plaatsen van de bestelling nog accessoires toevoegen, maar dat was helaas niet mogelijk.

Jennie 25-01-2024

Blij met mijn aankoop, maar jammer dat via de telefoon ik niemand aan de lijn kreeg. Via chat, ook moeizaam. Voor de rest ben ik blij met Samsung, en hun promoties.

Alhoewel ik meer inruilkorting had verwacht voor mijn s23 ultra vergeleken in Amerika.

Sahil Soan 25-01-2024

Overall experience w.r.t webshop order and timely delivery of the product is very nice.

Samantha 25-01-2024

Ik heb inmiddels al vaker bij de samsung online webshop gekocht. Elke keer verliep het vlekkeloos.
Fijne website, veel betaalopties. Retourneren of ruilen gaat makkelijk .ook reparaties aanmelden via de website verliep snel en moeiteloos
Zelf een bezorgdag uitkiezen en snel verzonden

Aakanksha M 25-01-2024

It was the first time I shopped directly on the Samsung website and to my surprise it was a great experience buying my new phone.
The offers are great and you certainly can't find any better offers anywhere if you want to buy Samsung products.

It was an excellent experience altogether and would certainly recommend to my friends and family members.

Lucas 25-01-2024

Helaas zijn mijn ervaring van Samsung shop, producten en service beslist niet positief. Ik heb een Galaxy fold 4 gekocht en de scherm en scharnier zijn intussen kapotgegaan twee keer. De eerste viel naar samsung hun mening wel onder gaarantie. De tweede keer, was de schanier stug en nu moet zowel scharnier als scherm vervangen worden... met een mooi factuur van ZEVENDHONDERD EURO. Wat een knullig, slecht ontworpen telefoon. Vermijden.

Paulus 20-01-2024

Keurig geïnformeerd over bestelstatus en de volgende morgen keurig een bericht hoelaat de bestelling wordt afgeleverd, meerdere malen op de hoogte gehouden over de verwachte aflevering

Vilya 19-01-2024

De Samsung shop is overzichterlijk en heeft leuke aanbiedingen, daarnaast geeft het een duidelijk overzicht van de items die je kan kopen

M 18-01-2024

Via chat had ik contact over levertijd.en over kapote tv de medewerker gaf goefe informatie en een leuke korting.

Gert-Jan Arends 17-01-2024

Je denkt een leuke aanbieding te kopen via de fabrikant zelf, maar zodra er iets kapot is geven ze niet thuis en sturen ze je van het kastje naar de muur. Klantenservice is slecht bereikbaar. Afspraken worden niet nagekomen. Koelkast was na 9 maanden kapot en het duurde een maand en tien keer bellen voordat er eindelijk een monteur kwam kijken, maar die had niet het juiste onderdeel bij zich. Heb je daar een volledige dag voor vrij genomen, omdat ze geen tijdvenster kunnen geven. Daarna zou er een nieuwe monteur langskomen, maar na nog tien keer bellen willen ze toch de koelkast retour nemen en crediteren. Nu weer een maand verder en de koelkast is nog steeds niet opgehaald.

G 17-01-2024

Jammer dat acties of kortingscodes niet gelden voor de membershop of studentenshop. Werd blijgemaakt met een goede actie, terwijl deze niet toepasbaar was.
Daarnaast geen Samsung Rewards Punten gekregen voor de aankoop.
Bestelling werd wel volledig geleverd.

Fran 14-01-2024

Ik had een samsung watch maar die was roe aan vervanging. Uitgekomen op een watch 6 classic met een replica lederen bandje. Kosten acceptabel.
Oplader heeft een USB C aansluiting niet compatible met oude oplader. Wel met de Samsung oplaadpunt voor wach en telefoon. Heb dus een charger moeten kopen.
Dat was niet bekent. Want was in veronderstelling dat USB aansluiting op cable zat.

Ans P 12-01-2024

De aankoop via de shop is mij heel goed bevallen.
De bestelling ging best makkelijk en de levering was de volgende dag heel netjes met de eigen bezorgdienst

Sascha 12-01-2024

Zo snel heb ik nog nooit iets geleverd gekregen!! 'S avonds om 22.30 besteld en de volgende ochtend om 11.40 bezorgd. Wat een service! Chapeau!!

Catarina Teixeira 12-01-2024

I've had a fantastic experience with Samsung's online shop and their exceptional delivery service. The products I ordered were delivered promptly and in perfect condition. The tablet I purchased boasts a sleek design, a vibrant display, and impressive performance. I appreciate the range of features it offers. One area where Samsung could further enhance the experience is in their software updates – ensuring timely and consistent updates would make the overall experience even better. Overall, I'm a satisfied Samsung customer, and I greatly appreciate their excellent online shopping and delivery services.

Philip 12-01-2024

Goed bereikbaar, ook telefonisch 7 dagen per week! Snelle levering! De wasmachine werd op tijd geleverd....vantevoren kreeg ik ook nog smsberichten en e-mails over de tijden.

Julija 09-01-2024

Lang gezocht ,maar toch gekozen voor samsung saite.Heb een koelvries combinatie gekocht .Inruil actie heeft me geld bespaard en ook ben weg van oude koelkast ,zeer makkelijk te bestellen . Levering volgens plan ,snel .Leuke ,lieve chauffeurs. Ben zeer tevreden .Ik raad het aan.

Patrick 08-01-2024

Fijne shop de samsung shop, ik koos voor de samsung shop omdat ik een samsung member ben en daarom korting kreeg, samsung tab A9+ was snel geleverd, geweldige tablet

Anneke 08-01-2024

Samsung Galaxy Tab 9+ gekocht via website van Samsung. Zeer tevreden over de website. Duidelijke informatie welke er voor gezorgd heeft dat ik mijn aankoop hierop gebasseerd heb. Prijs/kwaliteit prima
Snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling door Samsung zelf.

Thijmen 30-12-2023

Mijn langdurige ervaring als trouwe klant van Samsung bevestigt de consistentie van hoogwaardige producten. Leveringen zijn altijd vlekkeloos verlopen, getuigend van betrouwbaarheid.

Specifieke voorbeelden van duurzaamheid en moeiteloosheid kwamen naar voren bij het overzetten van gegevens naar mijn nieuwe Samsung-telefoon, wat de gebruiksvriendelijkheid bevestigt.

Uniforme gebruikersinterfaces en compatibiliteit tussen Samsung-apparaten vereenvoudigen mijn digitale interacties. Het Samsung Members-programma voegt daar extra voordelen aan toe met aantrekkelijke deals en soms zelfs gratis items.

Ondanks een kleine struikelblok in de inruilprocedure, blijft Samsung mijn betrouwbare en klantgerichte keuze.

Fina groen 25-12-2023

Ik zocht een soundbar met subwoofer voor weinig geld en had al heel veel sites bekeken toen ik bij deze site kwaam schilde dat toch ff wel wat in het geld ,en nog snelle levering ook. Dus heel te vreden mee en een verdiende dikke negen +.

Leendert B 24-12-2023

Een bestelling via de ING rentepuntenwinkel ging niet vlekkeloos, maar is dankzij goede ondersteuning van Samsung Webcare uiteindelijk gelukt. Een toegezegde inruilkorting kwam niet tot stand. Via de webcare kreeg ik een aparte inlogcode en lukte het wel. De bestelling is vervolgens prompt de volgende dag netjes geleverd. Echter daarna kreeg ik via een andere organisatie (Buyback.be) de instructie om het in te ruilen apparaat terug te sturen, en ook hier klopten de gegevens niet. De staat van het apparaat was niet zoals ik deze had ingevoerd bij Samsung. Deze organisatie is niet te contacten wegens ontbrekende website, e-mail of telefoonnummer.
Kortom, de Samsung webshopt met Webcare werkt heel netjes, maar kennelijk gaat er op technisch gebied een en ander mis bij de koppeling van de Samsung winkel met de ING resp. de door hen ingezette inruilorganisatie.
Vanwege het goede webcare team toch een 7.5 (afgerond 8).