Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angel 22-12-2023

Ik heb mezelf de Samsung Galaxy Tablet S9 FE cadeau gedaan en ben er superhappy mee!! Binnen enkele dagen werd het geleverd (buiten verwachting hoe snel) en de tablet is heel makkelijk te linken met mijn Samsung Note 20 Ultra.
Ik wil al jaren alleen maar het merk Samsung voor mijn apparaten ;-)!! Absuluut aan te raden dus!!

Linda M 22-12-2023

Ik vind deze shop zeer betrouwbaar ,makkelijk te bestellen en goede informatie over product en levering.leuke aanbieding gehad en fijn dat je direct het afhaalpunt kan kiezen. Van mij een dikke 10

Auke 22-12-2023

Ik heb airbuds besteld. Deze werden snel geleverd ondanks de kerstdrukte. Het is een duidelijke website, en de informatie is duodelijker dan wanneer je bijvoorbeeld op een andere website besteld zoals amazon of mediamarkt.

Marc 20-12-2023

Goed eenvoudige site duidelijk aangegeven waneer het pakketje binnenkomt heel fijn om te weten.
En ook snel binnen

Vanes 18-12-2023

Goede informatievoorziening over bestelde product en waar deze in het bestelproces zit .
Ook het verzenden en bezorgen gaat heel netjes en is nauwkeurig volgbaar.

Marianne 17-12-2023

Vlot bestelproces, keuze in bezorgmoment, snelle levering. Duidelijk manier van bestellen, fijne site om te bestellen.

Ruud 15-12-2023

Soundbar besteld en binnen 1 dag gelevert. Keurig verpakt alles werkt perfect en ook de leverdienst kwam op de afgesproken tijd.

Ard 12-12-2023

Wasmachine en droger gekocht.
Op dag van levering gebeld door bezorger dat er schade zou zijn aan de wasmachine en de hele levering niet door kon gaan.
Dagelijks gebeld om te proberen dezelfde producten alsnog te ontvangen. Er zijn bijna 2 weken verstreken en steek verder gekomen, wel zijn we onbeschoft te woord gestaan.

Geen wasmachine, geen droger, geen geld en zeker geen service van dit waardeloze bedrijf.

Marcel 09-12-2023

De service is dramatisch te noemen. Ik had bij aanschaf van een tablet een toestel ingeruild. De tablet bleek niet naar behoren te functioneren. Toestel omgeruild, zelfde probleem. Vanaf dat moment beginnen de problemen. De medewerkers weten totaal niet waar ze het over hebben en zeggen bovendien verschillende dingen. Ik word naar de winkel gestuurd, daar blijken ze geen garantie gevallen af te handelen. Diverse telefoontjes gepleegd. Klacht ingediend, maar dan krijg ik een standaard antwoord terug. Uiteindelijk van retourrecht gebruik gemaakt. Maar mijn geld nog steeds niet terug (nu al 1 maand sinds terugsturen). De zaak is geëscaleerd zeggen ze, zonder aan te geven wat het probleem is. Ik kan niemand te spreken krijgen.

S.Sulubulut 07-12-2023

Wasmachine is 1 week geleden snel en gemakkelijk ingeleverd. De service was super leuk. De prijs was fantastisch goedkoop. Wasmachine werkt goed. Ik heb eerder geen droger gebruikt en ik vond nu het erg leuk. Helemaal is het in één woord geweldig.

Eef 07-12-2023

Wasdroger en machine besteld bij Samsung. Op de dag van afgesproken bezorging krijg ik te horen dat ze niet kunnen bezorgen ivm schade en toen is de gehele bestelling geannuleerd zonder dat ik daarmee akkoord ben gegaan. Het bedrijf heeft geen enkele moeite gedaan mij te helpen in een passende oplossing en melden mij dat ik maar opnieuw moet bestellen. Ook was de klantenservice onaardig en moest ik er steeds zelf achteraan. Na meer dan 1.5 week hebben ze nog steeds niet gebeld met een oplossing.
Ongelooflijk hoe dit gelopen is.Op het moment dat ik andere vertelde over mijn situatie klonk het: Oja dat klinkt wel als samgung, dus helaas ben ik niet de enige die tegen bellaberde service aanloopt bij dit bedrijf.

Al bijna twee weken krijg ik dit soort berichtjes:

Ik snap je volkomen! Het duurt momenteel inderdaad langer dan je van ons gewend bent en ik kan goed begrijpen dat je hier op niet zit te wachten. Excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken voor je.

Jan van den Berg 06-12-2023

Het is een fijne winkel en goede uitleg van alles ik heb gesproken met iemand die mij goed heeft geholpen met mijn aankoop

Erik 06-12-2023

Heb met een blackfriday actie (kortingscode) een wasmachine en droger besteld. Later bleek dat de code niet goed was doorgekomen. Dit houdt dus in geen korting.
Je wilt niet weten hoe vaak ik heb gebeld naar de klantenservice en hoe lang ik in de wacht heb gestaan om er vervolgens uitgegooid te worden. Lang verhaal kort te maken:
Heb iemand gesproken en de boel uitgelegd en ik zou binnen 2 werkdagen een terugkoppeling krijgen. ( was met hoge prioriteit doorgezet naar afd. Boekhouding.
Je raadt het al. Meer dan een week verder en nog niets gehoord. Was en droger zijn inmiddels geleverd en daar ben ik blij mee maar de service van Samsung is zeer triest!

Promotieactie van Samsung 04-12-2023

Na het aanschaffen van een Samsung flip 5 kon je gaan registreren voor een promotie van Samsung en krijg je een watch kado.
Binnen twee weken zou je een mailbevesteging krijgen dat alles in goede orde is ontvangen.
Na deze mail kan het zeven weken duren voordat je daadwerkelijk je promotiekado opgestuurd krijgt.

Nu ruim een maand verder en nog steeds geen mail bevestiging ontvangen.

Na telefonisch contact en via app verkeer geen steek verder komen.
Het is in behandeling en houd je mail in de gaten. Is het enigste wat je te horen krijgt.
Promotie is zo'n succes dat ze het niet aankunnen en dus behoorlijk achterlopen met alles.

Dus mocht je deelnemen aan een promotie actie van Samsung neem hier ruim de tijd voor.
Ergens binnen een jaar krijg je promotiekado opgestuurd.

Senna 04-12-2023

Duidelijke productinformatie, duidelijke site en het product was er eerder dan verwacht.
Een minpuntje de Samsung site verwerkt adrestoevoegingen niet goed mijn pakket werd geleverd bij de buren.

Diana S. 04-12-2023

Een fijne webshop met een eenvoudig bestelproces. Mijn bestelling is goed afgehandeld met een snelle levering zonder verzendkosten.

Egbert 03-12-2023

Levering keurig op de afgesproken tijd. Verpakking goed stevig. Hele gunstige prijs.

Jeffrey 02-12-2023

Ik gebruik samsung producten sinds jaar en dag, nu net de galaxy watch 3 vervangen voor de 6 classic. Gekocht via de officiële samsung webshop (samsung members). Dat werkt fantastisch, snelle levering en hierdoor ook punten gespaard voor een volgende aankoop.

bjorn87 02-12-2023

De bestelling van de 45w oplader van Samsung is binnen 24 uur ontvangen. Dit is veel sneller dan verwacht.

Patricia 02-12-2023

Ik heb mijn Samsung S23 Ultra en Watch 6 via de website van Samsung gekocht. Door wat acties te combineren en een oude telefoon in te ruilen kocht ik de S23 voor een hele acceptabele prijs. Ook de watch 6 met wat korting en een actie op de kop kunnen tikken voor bijna dezelfde prijs als andere goedkope webshops. Je spaart ook punten voor korting. De artikelen worden verstuurd met een bezorgdienst waarbij de goed op de hoogte wordt gehouden. Het voelt goed om via Samsung zelf mijn nieuwe spullen aan te schaffen.

Jan Joas 02-12-2023

Makkelijke site goede productinformatie en een makkelijke bestelwijze, kortom super! 😀

Monique 01-12-2023

Op zich heeft Samsung een mooie website, helaas vond ik aan het einde bij betalen, de keuze van bezorging of bezorging en installeren niet duidelijk. De optie alleen bezorgen is met vet blauw omrand idem met de bezorgknop zelf. Daaronder stond in grijs omrand bezorgen en gratis installeren en ik dacht dat dit informatie was van wat daarboven stond, dus daardoor ging het bij mij verkeerd. Ik heb nu contact met Samsung en de lieve mensen zijn bezig het op te lossen om alsnog mijn TV te laten instellingen.

Tarik 01-12-2023

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Vlot bestelproces en snel & veilig kunnen betalen. Bezorging was perfect. Bezorgers waren erg vriendelijk. Het ophangen van de TV (Samsung the Frame) en installatie is zeer vakkundig gedaan!

Souf 30-11-2023

De Samsung webshop is heel overzichtelijk en er staat veel en duidelijke informatie over de producten die je elders vaak niet kan vinden. Ze hebben vaak acties en kortingen waarmee producten ook goedkoper uitkomen als elders. Zeker een aanrader.

Ik heb in 1 week tijd 2 x besteld via de Samsung webshop en beide producten zijn snel geleverd. Ik had een 43" 4kmonitor besteld en een wasmachine.

De monitor had ik korting op korting dankzij een black-friday actie, zo was deze 200 euro goedkoper als de mediamarkt en de wasmachine was ook goedkoper door een inruil actie waardoor ik nog een 100 euro korting kreeg.

Daarnaast kan je ook nog eens punten sparen voor je volgende aankopen. Zeker een aanrader!

Jelle dBB 30-11-2023

Ik kwam voor een goede aanbieding voor een TV (QLED). Toen werd ook geadverteerd met mooie inruilwaarde, dat was extra reden. De winkel leek betrouwbaar. Dwalen met de goede prijs heeft een Samsung dat wat mij betreft waar gemaakt. Ietwat lastig misschien omn modellen te vergelijken, maar de bestelling en bezorging gingen heel vlot. Het product ziet er nu ook goed uit! Heeft alles wat nodig is en mooie ondersteuning en mogelijkheden.