Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ellen 02-02-2024

Inlevingsvermogen van een regenworm. Wasmachine gekocht en na 2 maanden problemen met trommel. Geen sticker aanwezig met serienummer. Zelf wasmachine en droger uit hok halen. Kunnen wij niet, is door monteurs geplaatst. Dus pech.

YC 02-02-2024

Prettige winkel met snelle ondersteuning via chat voor vragen over de producten. Van tijd tot tijd aantrekkelijke aanbeidingen en combi bundels.

Sandra 01-02-2024

Snelle levering.
Zeer goede prijs.
En een heel goede tablet lekker snel en lekker dun.
Al met al zeer tevreden

H 31-01-2024

Net een nieuwe Samsung s24 plus aangeschaft. Van bestellen tot leveren ging perfect. Toestel reeds ontvangen en we zijn er heel blij mee!

Petra 31-01-2024

Gisteren de samsung s24 ultra ontvangen. Precies geleverd zoals bij het bestellen al werd vermeld. De telefoon doet precies alles wat duidelijk beschreven werd op de website. Erg tevreden over zowel de samsung shop als ook de telefoon zelf

G. Timmermans 30-01-2024

. : de eenduidigheid van de verstrekte informatie is slecht. er wordt door Samsung medewerkers afspraken gemaakt die even later door mails weer worsn worden tegengesproken. na telefonisch contact met klantenservice wordt verwezen naar procedures die eenmaal zo zijn ingericht. al met al zit de klant, ik dus in dit geval, met een probleem.
Inmiddels ben ik nog steeds niet geholpen. Dit is erg vervelend

PeterB 30-01-2024

Rechtstreeks via Samsung mijn S24 ultra besteld.
Met een Early bird kortingscode nog eens 12% extra korting bovenop alle andere korting.
Super snel geleverd en correct.

Feiko Hollander 30-01-2024

Ik wilde een origineel hoesje voor mijn telefoon en kon die met een vouchercode het voordeligst op de webshop van Samsung zoeken. Het was eenvoudig op de site te bestellen en het pakje werd op de afgesproken dag geleverd. Enige minpunt is de grote verpakking waar het in zat waardoor het hoesje niet gewoon door de brievenbus pastte.

Benjamin Braanker 29-01-2024

Erg makkelijke webstite/app alles is duidelijk aangegeven en je komt er makkelijk doorheen. Ook na het bestellen krijg je goede updates en de levering klopte met wat ze aangegeven hadden.

Jacky 29-01-2024

Duidelijke webshop met een aantrekkelijk ontwerp. Ik vind het altijd fijn om mijn samsung producten hier te kopen, vanwege:
- Een grote aantal opties wat betreft samsung producten die aangeboden worden tegen een competitieve (vaak zelf goedkopere) prijs
- Promoties met goede kortingen. Ik heb de samsung ultra 24 gekocht met hele goede korting!
- Ik ben zelf nog student en maak dan ook weleens gebruik van de studentenportal. Deze pagina biedt vaak nieuwe samsungproducten tegen een kortingsprijs of een andere promotie (zoals het cashback of een gratis extra product)
- Voor elke aankoop op deze webshop verdien ik rewards. Dit is een loyaliteitsprogramma waarin je cashback verdiend van 1% van je aankoopbedrag, dat je kan besteden bij je volgende aankopen.

Salem 28-01-2024

Een zeer goede winkel, met alle originele producten, en nauwkeurigheid bij het bepalen van de levertijd

Amro 28-01-2024

Uitstekende TV, duidelijke informatie en tijdige levering, wel hadden we te maken met twee onervaren installateurs bij het monteren en installeren van de TV zoals is afgesproken. Dat hebben we niet verwacht van Samsung.
De installatie is uiteindelijk gedaan door een bekende van ons om deze fantastische TV werkend te krijgen.

Klaasjan Schipper 28-01-2024

Prijs (inclusief korting), kwaliteit, snelheid van levering en transparantie van informatie zijn volledig in balans. Top!

Armand 27-01-2024

2 leuke aanbieding hier gekocht, was beter als in de reguliere webshop en winkels. Alleen klantenservice waar ik vervolgens nog gebruik van heb gemaakt was niet je van het, zeker voor verbetering vatbaar,beheersing van de Nederlandse taal is absoluut een must als je Samsung Nederland hier vertegenwoordigd.

J Burger 27-01-2024

Shop is overzichtelijk en duidelijk ingedeeld.
Acties worden duidelijk aangetoont en zo is de beste deal makkelijk te vinden.
Bestellen is makkelijk en snel

Bart 27-01-2024

Mijn aankoop van mijn telefoon was van het begin tot het eind goed geregeld.
Online webshop werkte goed .
Vragen aan de telefoon werden snel en goed beantwoord .
Communicatie over de levering was perfect .
En uiteindelijk product goed ontvangen en op de aangegeven datum.
Top!

Brouwer 27-01-2024

Goede klantenservice en super bezorging !! Blij met mijn was en droog set !!

Sandra 27-01-2024

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Als je member bent krijg je vaak nog extra kortingen. De producten worden snel geleverd en goed verzorgd ingepakt. Wel zijn de prijzen soms wat aan de hoge kant

Matthijs 27-01-2024

Dezelfde stofzuiger heb ik één dag later in de mediamarkt gekocht voor euro 450(!)!. Ik heb in de mediamarkt Samsung gebeld en zij ontkenden dat het hetzelfde apparaat was. De Samsung werknemer in de mediamarkt gaf toe dat het een groot schandaal is. Euro 485 ipv 1100.....

Ik stelde Samsung voor om het verschil te verrekenen maar ging niet, nu dus wachten dat de ene opgehaald word en de volgende komt zondag. Absoluut gestoord...

ter Horst 27-01-2024

Duidelijke webshop, op woensdag een wasmachine besteld, donderdag in huis.
Nette bezorgers die de wasmachine ook aangesloten hebben.
Het is even wennen met de bediening van de machine, deze heeft veel meer mogelijkheden dan de oude.
Dit wend wel, even oefenen,
Ook is goed af te spreken het tijdstip van bezorging en met een track en trace.
Al met al een goede aanrader bij vrienden.

Jan B 27-01-2024

De samsung shop is duidelijk. Heeft regelmatig aanbiedingen. Makkelijke bestelprocedure. Een goede leveringsservice door dynalogic. Pakketje wordt persoonlijk overhandigd en niet zoals bij andere bedrijven voor de deur gegooid.

Anton 27-01-2024

Nette en overzichtelijke shop. als klant werd ik netjes op de hoogte gebracht over de bezorging van mijn product

Melvin 26-01-2024

Goede ervaring in de samsung store gehad. Duidelijke informatie en levering ruim op tijd.

Chris 26-01-2024

Ik heb laatst de s24 ge-preordert. Ik schrijf deze review op dit apparaat. Het pre-orderen zelf ging op zichzelf wel goed maar soms kwam ik op een siteversie van samsung waar de prijs hoger was dan op een andere site versie. Maar in het algemeen was het een soepel verloop.

HenkieT 26-01-2024

De S24 Ultra via Samsung-preorder aangeschaft.
Makkelijke shop en snel geleverd.