Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 309 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joost 28-02-2024

Samsung heeft een koelkast geleverd die defect was maar vanwege dat je hem pas aan kan zetten na 6 uur kom je er dan pas achter. Vriendelijke man gesproken van klantenservice en koelkast zou binnen 3 dagen worden omgeruild dus aantal dagen zonder koelkast. Bij de omruiling was er geen nieuwe koelkast dus omruiling is niet door gegaan. Na telefonisch contact kwam ik erachter dat dat 14 dagen duurt en aangezien ik geen 3 weken wil wachten op een werkende nieuwe koelkast staat die nu buiten te wachten op retour en is er een nieuwe Siemens koelkast besteld want die heb je wel de volgende dag. Voor mij nooit meer Samsung vanwege de waardeloze service.

Stef 26-02-2024

Snelle duidelijke levering. Specifiek tijdstip van leveren. Netjes verpakt. En geweldig product ! Helemaal top !

Owen valencia 25-02-2024

Geweldige shop met geweldige deals voor de loyale klant van de producten die op het hoogtepunt staan van de tech. Ik heb nu net mijn s24 ultra een paar dagen, het voelt als een supermachine. Heel erg onder de indruk!

Johan peters 24-02-2024

Bestel site duidelijk levering op tijd en je werd steeds op de hoogte gehouden van het tijdstip
Aardige bezorgers en deden prima hun werk echt prima werk

Mheetu 24-02-2024

De winkel werkt snel en is zeer overzichtelijk. Alles werd de volgende dag geleverd en de klanten service reageerde snel. Enig minpunt was dat de klanten service een deel van de productinformatie verkeerd had doorgegeven. daarnaast vroeg de klantenservice of ik geïnteresseerd was in een korting. waarna ik een link kreeg naar een afzonderlijke webshop versie van Samsung waar ik een code moest invoeren om in te loggen.. Dit bleek een echte korting te zijn en alle bestelde producten werden snel en correct geleverd met goede communicatie via IDEAL. Alleen riep dit wat vragen op of ik met de echte klantenservice sprak.

Hans 22-02-2024

Goede aanbieding via ICS Creditcard. Zeer professionele en prettige levering en installatie!

Rianne 22-02-2024

Slechte service!!! Je wordt niet goed geholpen en afgedankt via de telefoon. Daarnaast moeten we 2 weken wachten op de reparatie ondanks het adverteren met reparatie binnen 3 dagen . Daarnaast is het aanbod van dag voor reparatie niet in overleg gegaan waardoor het niet past in de agenda. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar om een nieuwe afspraak te maken. Ik vind het onfatsoenlijk dat een gezin zo lang moet wachten op een reparatie van een wasmachine en niet goed geholpen wordt.

Floor Everts 19-02-2024

Mooie website + goede uitleg over het product. Ook ben ik erg blij met de geboden service om het product te installeren en het aanbod om het oude product weer mee te nemen. Al met al, ik ben superrrr blij met de Samsung Bespoke was- en droog set :)

Diana 12-02-2024

Duidelijke website alles makkelijk te vinden. Bestelling sneller geleverd dan verwacht.

J. Kuipers 09-02-2024

Zeer gebruiksvriendelijke website en een supersnelle levering van de pre-order van de nieuwe Samsung Smartphone S 24+.

Pebbie 07-02-2024

Als Samsung Member heb je echt een streepje voor. Ik had niet de intentie om mijn S22 in te ruilen voor de S24 maar het aanbod dat ze deden was gewoon te goed om te laten liggen. Telefoon werd ook nog eens 10 dagen eerder geleverd dan verwacht dus dat was helemaal tof. 20% extra korting op 2e product erbij vond ik wat magertjes. Als daar nog een goed bod had gelegen had ik ws ook gelijk de nieuwste smartwatch erbij genomen. Nu maar wachten tot de zomer voor de Watch 7 of de S-Ring als die gaat komen.

Verder ook tv,s soundbar en watch van Samsung in bezit. Voor mij niks anders meer.

Ken 06-02-2024

Gewoon een goede webshop waar je alles makkelijk en snel kunt vinden en de bezorging is ook altijd goed.
Ik kreeg mijn telefoon 2 weken eerder dan gepland dus dat is altijd fijn. ;) maar ook de informatie die je krijgt over je bestelling en over de bezorging is altijd dik in orde bij samsung

Rob 06-02-2024

Goede voorlichting en snelle levering volgens afspraak.
Zeer concurrerende prijs kon geen winkel tegen op

Kuno 05-02-2024

Alles was succesvol gelopen, echter kreeg ik een andere bezorgingsdatum van de website vs de actuele bezorging (2-3 weken eerder). Hierdoor moest ik mijn plannen omgooien.

Marja 04-02-2024

Uitgebreide duidelijke informatie, makkelijk en goed te volgen bestelproces en geen verassingen in het winkelwagentje. De levering was precies op de afgesproken tijd.

Danny O 03-02-2024

Eenvoudig te bestellen en goede informatie (en prijs). Met name de telefonische klantenservice laat echt te wensen over.

Mysha 03-02-2024

Alle info goed op een rij. Makkelijk vergelijken. Mooie directe promotie en korting zonder door allerlei hoepels te hoeven springen.
Snelle leveren. Zou de S24+ pas de 14 februari krijgen maar op 30 januari kreeg ik al bericht dat ze hem de volgende dag kwamen bezorgen.
Bezorging was ook super en zeer professioneel.

Peter 03-02-2024

Goede webshop vanwege mijn interesse voor een nieuwe telefoon ben ik ook telefonisch goed geholpen.
kreeg een leuke korting en het toestel S24 Ultra is snel geleverd.

LDA 03-02-2024

Overzichtelijke, duidelijke, doeltreffende website met alle informatie die je nodig hebt. Zowel handleidingen als gewone productinformatie, ik heb daar geen tussenpersoon voor nodig.

Bas 03-02-2024

Duidelijk en beknopte uitleg over het product. In mijn geval de s24. De levering is netjes op het vooraf opgegeven tijdstip.

Patricia 03-02-2024

Via Samsung site besteld, zou pas 14 februari geleverd worden. Ik kreeg eerder een mailtje dat hij 30 januari al geleverd kon worden . De communicatie met Samsung ben ik tevreden over je word netjes op hoogte gehouden hoelaat de bezorger komt. De Samsung was netjes verpakt, Ik heb hem nu ongeveer 4 dagen in gebruik ik ben van iPhone naar Samsung gegaan, de s24+ is vele malen sneller, meer geheugen [512gb] kan dubbele simkaart in. De camera is erg mooi, en er zit mooi geluid in de telefoon voor afspelen van muziek. Een watch koppel je ook zeer gemakkelijk met de S24+ , kortom zeker een telefoon waar je lang mee toe kan, voelt fijn aan doordat hij zo licht is.

Klubbheadnl 03-02-2024

Al meerdere aankopen gedaan bij samsung.
Altijd perfect geleverd en vaak als member goede aanbiedingen.

Alleen de buy back procedure mag wel wat eenvoudiger.
2024 formulieren uit printen en bijvoegen.
Niet van deze tijd.

Steven 02-02-2024

Duidelijke site. Goede aanbieding als Samsung Member.

Na de bestelling ben ik middels diverse mailtjes op de hoogte gebracht van de status van de bestelling. Op de dag van levering een zeer nauwkeurige track and trace.

Waarom een 9, omdat je altijd scherp moet blijven en dat extra moet willen zetten!

Arie 02-02-2024

Goede product informatie en duidelijke verzend bevestiging met tijdstip van levering. Alleen jammer dat de bestelling in 2 etappes kwam. Verder helemaal top!

Den 02-02-2024

Mooie aanbieding gekregen. Makkelijk online te bestellen ,jammer dat je bij de chat beetje snel wordt afgekapt met kort antwoord.materiaal op tijd geleverd en in goede staat