Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roger Flamand 30-11-2023

Vanaf de aankoop tot de snelle aflevering van het Samsung product, verliep alles nagenoeg soepel en perfect.

Manisha 30-11-2023

Bezorging was helemaal goed te verden.
Ik heb altijd samsung telefoon dus ben ook tijd bij samsung tv ook gebleven en jaren nooit problemen gehad met televisie alleen die ik hiervoor had was in 2 jaar stuk heel vreemd.
Voor derest ben ik tevreden met samsung.

Caterina Mollica 30-11-2023

Excellent products, super fast delivery and efficient product installation. Also very easy to reach the customer service.

Danny 30-11-2023

Samsung QE75Q80C besteld, leuke actie om je oude tv in te leveren. Opties van tv waren erg duidelijk, keuze was dus snel gemaakt. Erg tevreden over het afhandelen en leveren van de tv.

Jarno 29-11-2023

Goede webshop, duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk in gebruik.
Veel keuzes in dagen en tijden voor levering.
Bestelling werd snel en goed geleverd op de afgesproken tijd. Je wordt per mail en sms goed op de hoogte gehouden. Ook op de dag van levering is het mogelijk om de bezorger te volgen. Zo weet je precies wanneer ze komen.
Vriendelijke bezorgers. (Hadden zelfs wat lekkers mee voor de hond)
Ondanks dat ze iets uitliepen in hun planning bleven ze erg vriendelijk.

I.S. 29-11-2023

Ik kon een promotie gebruiken in combinatie met een actie van Samsung. Daarmee was de tv die ik wilde heel aantrekkelijk geprijsd. Daarnaast was ik blij verrast door de snelle levering én de optie om zelf een tijdvak te kiezen op de dag van levering. Dat maakt rechtstreeks bestellen bij Samsung aantrekkelijker dan in een bekende elektronicawinkel, die minder snel leveren en waarbij je géén tijdvak kunt kiezen (en dus een dag thuis moet blijven). Ik heb m'n nieuwe tv in het weekend besteld en hij kon maandagavond worden geleverd.

Overigens heb ik eerder dit jaar een nieuwe tablet-pc besteld bij Samsung met exact dezelfde ervaringen. ⭐⭐⭐⭐⭐

Robert 29-11-2023

Afgelopen Vrijdag (blackfriday) Samsung Galaxy Tab S9 besteld, de oude S2 werd toch wat minder na al die jaren.
Tegen de verwachtingen in Maandag de tablet al ontvangen. Mooie snelle levering.
Eenvoudige website, met een scherpe prijs.

YA 29-11-2023

Ik kreeg een uitstekend product (hoes) op tijd geleverd en was erg blij met het gemak waardoor ik snel mijn ideale product vond en kon bestellen.

Stefan 28-11-2023

Mooie website maar dan is alle positieve ook wel gezegd, mijn opsomming van alles wat fout is gegaan:
Geen orderbevestiging, geen bezorgtijd (dynalogic), defecte oplader - geen omruiling, klantenservice telkens 15 minuten in de wacht en dan krijg je de helft vd keren een slecht verstaanbare persoon aan de lijn. Retour niet in het systeem gezet, retour nogsteeds niet in systeem, geen retourlabel.

Inmiddels al 4 weken bezig om een tablet te retourneren die ook nog eens €10 duurder is dan bol.com, vandaag de creditcardmaatschappij er achter gezet, en het enige wat de klantenservice daarop zegt "het ticket staat nog open en daar moeten we op wachten"

En maar raar vinden dat bol.com zo groot is !?

Willem 27-11-2023

Een mooie 55 inch tv gescoord via de Samsung webshop. In de avond besteld en de volgende dag reeds in huis en dat ondanks de drukte tijdens Black Friday. Tevens ook nog eens € 200,- retour voor de oude tv, welke gelijk meegenomen werd. Ik ben super tevreden met mijn nieuwe tv en over de geboden service.

Georgie 26-11-2023

Tv gekocht met Black Friday voor een hele lage prijs. bestelproces prima. Men kwam de tv brengen op het afgesproken tijdstip en netjes geinstalleerd. Ben heel blij met de goede service.

Claus 26-11-2023

Na eerder al zonder enig probleem wat besteld te hebben in de Samsung shop, was het dit keer met Black friday ook weer prima geregeld. Vrijdag besteld en zaterdag geleverd. Daarnaast keurig op de hoogte gehouden per mail over de status.

Adnan 26-11-2023

Erg gemakkelijk te navigeren op de website en de bezorgservice was op en top. Ze laten je een bezorgmoment kiezen en vervolgens als de levering onderweg is, kan je de chauffeur tracken en zien hoelaat die er ongeveer is. Echt top.

Dirk 24-11-2023

Prijzen zijn marktconform,service is top, bezorging is accuraat en makkelijk te volgen

65" QLED 4K Smart TV QE1 (2023) 24-11-2023

Prima webshop. Fijn om rechtreeks bij de fabrikant te bestellen. Overzichtelijk, duidelijk. Goed geprijsd. Betrouwbaar. Duidelijke leveringsvoorwaarden welke prima nagekomen zijn

Neenk 24-11-2023

Via de rentenpunten van de ING besloten we een galagy Watch bij de website van Samsung bestellen. De website en het bestelproces waren duidelijk.
De levering was binnen 1 dag,

Samsung shop slechte service 24-11-2023

Ik heb een nieuwe wasmachine besteld via de Samsung shop en laten bezorgen en gekozen voor het aansluiten en waterpas zetten (full-service), ze hebben het netjes gebracht maar absoluut niet waterpas achter gelaten en netjes aangesloten. Ik heb de wasmachine bekeken en er zitten krasjes op, ik vroeg of ze daar wat mee konden.. korting of een simpel product, maar het enige wat ze konden was hem omruilen, nou oké dan wil ik dat (heel omslachtig maar oké dat is hoe hun het willen. Afspraak gemaakt voor een omruiling en ze kwamen zonder nieuwe wasmachine en wilde mijn eigen (nieuwe) wasmachine al meenemen.. ik heb gezegd dat ze deze niet meekrijgen zonder dat ik een nieuwe ervoor terug heb staan, dus ze gingen weer weg zonder mijn machine omgeruild te hebben. In de app staat zwart op wit dat het om een omruiling gaat en ik moest ook al even wachten op de nieuwe voorraad. De chauffeurs gingen weer weg en er zou contact met me opgenomen worden, maar tot op heden (omruiling 18 november) nog niks vernomen. Ik heb al meerdere malen via hun app gestuurd maar krijg niks terug, heb ook al gebeld maar je kunt eigenlijk alleen bellen voor een reparatie. Ik vind het het echt een hele slechte service want ze reageren nergens op en ik krijg ze niet te pakken. Ik wacht nog steeds op mijn nieuwe machine!!!!!! Als ze nergens op reageren ga ik zeker overal slechte revieuws schrijven want zo slecht is het bedrijf ook!!!!!

Mohammed 23-11-2023

Samenwerking tussen ICS en Samsung en daarbij horende korting is een goede zaak en heb om die reden door de jaren heen twee televisies, een koelkast, wasmachine en meerdere telefoons hier gekocht. Een keer problemen gehad met de levering van een product, waarbij de klantenservice ondermaats was. Gelukkig wel met het bezorgbedrijf een oplossing gevonden.

NvZ 22-11-2023

Heb over de jaren meerdere aankopen gedaan. Nooit een teleurstelling en trouwe kopers worden beloond met nog mooiere aanbiedingen

Rosalie 21-11-2023

Een mooie aanbieding gescoord via de Samsung webshop. Levering zou plaatsvinden op dinsdag tussen 8 en 13 uur. Op de dag zelf krijg ik een mail dat levering tussen 9.15 en 12.15 uur zal plaatsvinden. Hartstikke fijn tot zover. Echter nog geen uur later krijg ik een nieuwe mail. Door een foutje wist mijn tv vandaag niet geleverd. Binnen 3 dagen hoor ik meer. Ik boos en heb via whatts app contact met ene (*) vd klantenservice. Die merkt dat ik boos ben een vraagt of ik mijn order wil annuleren. Nee ik wil mijn tv vandaag geleverd hebben. Ik ben 1 dag vrij en ik wil niet 3 dagen in onzekerheid zitten. Gemakzuchtig vind ik zijn reactie ook. Ik ga nu maar gewoon naar de winkel.

Ibrahim 20-11-2023

Ik heb voor het eerst gewinkeld, ik heb een 75 inch tv en een Samsung-geluidssysteem gekocht, de levering op het adres was erg goed, de producten waren perfect en ik was zeer tevreden.

Jolanda 20-11-2023

In de shop is alles makkelijk te vinden door de vele leuke acties is het voor je portemonnee ook nog leuk winkelen.

Tim 19-11-2023

Ik ben erg tevreden met mijn soundbar. De levering door Samsung was vlot en netjes. De soundbar is geweldig. Mooi Dolby Atmos geluid.

Niels 19-11-2023

Ik koop de meeste samsung artikelen direct via de shop, dit is ook met garantieproblemen handiger. Onlangs kocht ik de Galaxy 6 watch Pro 47mm, daarvoor de Samsung 2023 Frame televisie. Beide geleverd door Dynalogic, de produkten werken naar wens en zijn door Dynalogic opgehangen en gebracht zials afgesproken.

J 19-11-2023

Ik ben zeer tevreden over de geboden service. En het leveren van mijn bestelling ging ook vlot.