Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emma 19-11-2023

Samsung heeft een groot aanbod voor iedereen. Ze hebben de S-serie met alle luxe dingen en een A-serie voor mensen die geen 1000 euro willen betalen voor een telefoon. De A-serie is daarentegen wel super goed!

Esther 18-11-2023

Zeer tevreden, leuke acties en kortingen en super snelle levering die goed te tracken is.

DingoSpeed 18-11-2023

Perfect webshop met goede en duidelijke productinformatie. Als Samsung het op hun eigen site niet op orde zou hebben dan heeft niemand het :) Bestel en leveringsproces was top.

Edwin 18-11-2023

Hele fijne snelle en duidelijk shop en direct je korting , snelle levering chapou

Sjoerd 18-11-2023

Je wacht de hele dag op je bestelling! Als je naar de track and trace gaat en je de locatie van de bezorger bekijkt rijdt de bezorger alleen maar rondjes in een buurt. Dit is helemaal een andere kant waar je woont. Ik kreeg me bestelling pas om 21.55 . Super raar dit dat er steeds +5 minuten erbij komt en pas op de laatste moment de bezorger komt om je pakketje te brengen

Arjan 16-11-2023

Gewoon het juiste product voor de juiste prijs. In de avond besteld en de volgende dag in huis.
Enige min puntje , er wordt geen lader mee geleverd met een nieuwe dure smartphone dat zou het milieu moeten ontlasten. Beetje jammer dat je deze dan appart moet aanschaffen. Vandaar de 8.

Harm 16-11-2023

Via rentepunten van ING kwam ik bij Samsung terecht waar ik met korting de mooie Tab S9 heb besteld. De website is duidelijk en geeft goede informatie.
Gewoon de kortingscode invoeren en bij het afrekenen van de winkelmand werd dat netjes verrekend.
Bestelling werd keurig binnen 2 dagen geleverd.

Enige minpuntje was dat de via mail geleverde trackingcode op de website niet werd herkend.

J. Pronk 16-11-2023

Online een nieuwe smart-tv gekocht, met als mooi bijkomend voordeeltje een gratis soundbar-set. De levering vond keurig op de door mij voorgestelde dag plaats en ik ben daarbij prima middels e-mail en SMS op de hoogte gehouden van de verwachtte tijdstippen. De TV en Soundbar werden helaas wel in 2 deelleveringen geleverd, dat had naar mijn idee "groener" gekund door er 1 levering van te maken.

Lisa 15-11-2023

Erg snelle levering. Product was binnen 24 uur al in huis. Ook erg fijne en overzichtelijke productomschrijving op de website.
Inmiddels al behoorlijke wat producten van Samsung in mijn bezit en nog nooit problemen mee gehad.

Bernard 14-11-2023

onlangs voor mijn echtgenote een galaxy watch 6 besteld, de hele procedure verliep eenvoudig en de levering was snel, wat mij betreft een aanrader om nog eens te winkelen.

HJJT 07-11-2023

Informatie is duidelijk en je kunt verschillende producten vergelijken.
De prijsstelling is nauwelijks afwijkend van de bekende grote webshops en de levering was zeer snel.

Jan 07-11-2023

De vandaag geleverde droger is vakkundig geïnstalleerd en kan alles en meer dan wat veel duurdere apparaten ook kunnen!

I Aksan 07-11-2023

Ik wilde graag mijn ongenoegen uiten over de verschrikkelijke service die ik heb ervaren met betrekking tot een stofzuiger die ik in mei heb besteld. Ten eerste, werd mij een gratis accu beloofd als onderdeel van een promotie, maar uiteindelijk bleek deze niet meer leverbaar te zijn. Na 15 telefoontjes en talloze e-mails kreeg ik te horen dat ik een tegoedbon zou ontvangen om te gebruiken in de Samsung shop. Het probleem is dat tot op de dag van vandaag, maanden later, ik nog steeds niets heb kunnen aanschaffen omdat Samsung zo ontzettend traag reageert. De laatste e-mail die ik heb gestuurd dateert van 1,5 maand geleden, en ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Het duurt weken voordat ze überhaupt reageren of een vraag stellen. Dit is ronduit belachelijk en absoluut onacceptabel. Samsung, jullie moeten jullie klantenservice dringend verbeteren en jullie beloften nakomen!

Krzysztof 07-11-2023

The store/ shop has very low prices, accurate product description, fast delivery time. I highly recommend the Samsung.com shop. I like to come back here often.

Maarten 07-11-2023

Helemaal tevreden: product goed, bestel proces gemakkelijk en goede prijzen / acties / bundels via de website van Samsung zelf.

GEORGE55 31-10-2023

Snel gevonden wat ik wilde, afrekenen ging soepel en s'morgens besteld dezelfde avond in huis. Perfect

Duvan 31-10-2023

Beste lezers. Ik ben een Samsung liefhebber. Alles wat ik thuis heb is Samsung (tv, koelkast, droger, vaatwasser, droger, wasmachine, gasfornuis enz enz.
Vorige week 26-10 ging mijn wasmachine stuk van 7 jaar oud. Ik bel Samsung op en ik krijg een persoon aan de lijn. Hij bood mij een nieuwe wasmachine aan voor 875€. Ik zeg maandag komt er een monteur kijken en ben ik dan te laat. Hij zegt je hebt een unieke code die 7 dagen geldig is. Ik zeg dankjewel. Wasmachine van 1100€ was in de aanbieding voor 999€ en kreeg inruil actie125€.
Maandag bel ik op en hoor ik ‘ja sorry mijn collega heeft een foutje gemaakt en ik kan het voor 999€ aanbieden. Hij geloofde het niet en hij was niet mee eens!!! Waarom zou ik liegen…. Een product die binnen 7 jaar stuk is en ga nog steeds voor een Samsung…. Jammer echt jammer, zo raken ze klanten kwijt. Mij zijn ze al kwijt. Zal nooit meer kopen en aanraden. Wat een slechte service, Bah! Ook al heeft hij een fout gemaakt, klant is koning en je moet de klant geloven en meegaan…..

Danielle 30-10-2023

Ik ben iemand die graag bij het merk/bedrijf zelf besteld. Overzichtelijke website, betaald en 12 uur later in huis. Mega blij met mijn aankoop, Samsung galaxy tab S9FE. Werkt precies zoals omschreven. Ik ben fan, voor mij geen Apple meer!

Danielle Bockel 30-10-2023

Op 22 september 2022 heb ik een Samsung wasmachine gekocht. Op 11 oktober 2023 aangemeld omdat hij stuk is afspraak op 18 oktober gemaakt afspraak word op 17 oktober afgezegd rond 14:30 in de middag nieuwe afspraak voor donderdag 26 oktober gemaakt afspraak word 25 oktober even voor 17:00 afgezegd dus al 2 dagen mezelf vrij gepland van werk om thuis te wachten op een monteur donderdag Samsung meteen gebeld ze gingen het doorzetten naar de klachten afdeling dan zou er een oplossing komen. Vandaag is het 30 oktober ik zit al vanaf 11 oktober zonder wasmachine weer van alles gebeld maar nog steeds geen afspraak de reden de monteur die zou komen heeft zich ziek gemeld en onze spullen om de wasmachine te maken in zijn bus meegenomen naar huis. eerste afspraak was afgezegd omdat ze geen monteurs hadden.

Het is voor mij echt een principe kwestie geworden had de eerste dag gezegd mevrouw we weten gewoon niet wanneer we kunnen komen kan weken duren dan had ik een nieuwe machine gekocht nu heb ik 2 dagen niet gewerkt dat kost geld ben ik naar een wasserette gegaan kost geld kost tijd als ik dit had geweten had er al een nieuwe wasmachine gekocht en lekker gewerkt.

Samsung zegt we gaan mailen meer kunnen we niet doen ik heb het aangekocht bij Samsung het is jullie service die jullie niet verlenen.

Waar kan ik nu terecht met deze klacht want ik kom nergens doorheen.

SRJ 30-10-2023

Snelle en nette service
Klantvriendelijk en fijn geholpen, direct erna ook online besteld en binnen 48u al ontvangen

Ella 29-10-2023

snelle levering, leuke korting voor members, prima service, blij met mijn watch

J. 27-10-2023

De samsung webshop ziet er goed uit en is overzichtelijk. De producten zijn goed uitgelegd en laten de mogelijkheden zien.
Voor mij aantrekkelijk genoeg om ook het product aan te schaffen!

Jan 27-10-2023

Alles was simpel en duidelijk, de bestelde artikelen kwamen goed verpakt op het verwachtte tijdstip binnen

Samsung Soundbar 26-10-2023

Mooie Set Soundbar. Alleen vind ik het heel erg dat er Geen kabel werdt meegeleverd die in de TV moet. De Istalateurs zijn geweest en konden niks instaleren dan maa bezorgen. Ter plekje gi gen ze pas vragen of ik zo,n kabel had!🙃🙃🙃🙄🙄🙄😐🤔🤔🤨Natuurlijk niet want die want ik dat dat de Soundbar Compleet was. Ook vind ik het heel jammer mij daarover had geïnformeerd 🤨🤨🤨. Ik moest die kabels bestellen en ze zouden nog vandaag binnen komen maar zijn er nog niet. !!!

JonathanM 26-10-2023

Samsung is my favorite brand and I love how the ecosystem just works.
I have purchased a washmachine, S23 Ultra, Watch6 Classic, Galaxy buds2pro, Tv, monitors, and a lot of accessories. They are all well built.

I recently purchased the Wireless charger, S23 Ultra case and screen protector. They arrived within one day. The screenprotector was easy to appy, and the case feels so velvety and quality. The wireless charger is right next to my bed, it fit perfectly with my aesthetic and i love that the cable is at the back easy to hide.

Its my first time owning a Ultra, and I am not disappointed, I am a heavy user and get a full day even 2 days of battery.

10/10 for this purchase, I'll be back on Black Friday for a droger and Tv for the bed room.