Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rolf 10-08-2023

aan de hand van nieuwe promoties bij galaxy Z FLip 5 heb ik een bestelling gedaan met extra accecoires welke eerst geleverd werden en enkele dagen later de rest web only kleur duurde iets langer qua levertijd kreeg eerst melding dat het een week vertraagd was maar uit eindelijk maar 2 dagen later en zonder problemen verlopen, Ook contact gehad met klantenservice voor een vraag waarbij ik goed geholpen ben voor zover zij dat kon. nu nog afwachten retour van inruil oude telefoon gaat verlopen maar dit gaat via bedrijf buiten samsung om

Leonie 10-08-2023

1 product was vertraagd, maar netjes op de hoogte gebracht. Andere producten mooi optijd geleverd. 1 pre order cadeau zat er niet bij, maar de klantenservice is er mee bezig om t op te lossen dus het komt vast goed.

Angela 09-08-2023

Je kan snel met leuke prijzen bij Samsung Elf bestellen, maat als je artikel stuk is, dan zit je er mee en wordt je door hun aan het lijntje gehouden. Zit nu 8 maanden met een kapotte tv, en ze zijn al 5 maanden naar een passende oplossing aan het zoeken. Ben bang dat ik kan fluiten naar mijn geld en tv. Voor mij niks meer van Samsung

Raymond 09-08-2023

Zeer gebruiksvriendelijke webshop. Samsung biedt voor jarigen een leuke korting/aanbieding, dat is ook de reden dat ik een bestelling heb geplaatst. Als Samsung via de webshop concurrerende prijzen of vaker aanbiedingen voor members zou hebben, dan ligt het in de lijn der verwachting dat ik meer zou bestellen. Bestelling werd op de afgesproken bezorgdatum netjes door verzendpartner bezorgd.

Liwei 05-08-2023

Ik heb de galaxy watch 6 classic (43mm zilver LTE)
het is overal een super mooi horloge wat we gewent zijn van samsung. De unieke bezel is voor mij een overstap geweest omdat de vorige generatie de bezel niet had. Ik had hem als pre-order en had hem vrijwel snel daarna al in huis. Ik kom van de galaxy watch 4 classic( 42mm BT)
En ziet echt dat het model verfijnd is. Ik ben blij dat de kast niet hoog glanzend is. De prestaties zijn super. Maar niet voor 50 a 40 uur. Ik kan er met alle functies aan 1 dag en nacht mee doen. Overal een top watch weer.

Eshan Mahadik 04-08-2023

I think Samsung Shop is the most user friendly shop for purchasing newly launched products because they have promotional offers and membership rewards which strengthens the bond of customer and the shop itself. I chose to purchase the new tab S9+ from samsung shop because they had a pre booking offer and a user friendly experience which made me purchase my desired product from the shop and iam about to make my second purchase this week. The product was delivered 1 day before the estimated day which amazed me. I would highly recommend buying Samsung products on the Samsung Shop which will provide you with an exclusive experience and you will surely recommend to your dear ones.

Martin 04-08-2023

Telefonisch onbereikbaar. Na +/- 10 minuten wachten wordt de verbinding verbroken. Meedere keren geprobeerd, met hetzelfde resultaat. Via WhatsApp krijg je geautomatiseerde antwoorden, vraag je om een medewerker, krijg je geen reactie meer. Onnodig twee bestellingen moeten plaatsen voor de juiste aanschaf.

RobinHood2802 03-08-2023

Nieuwe artikelen en promoties worden begrijpelijk weergegeven. En voor overige produkten is een en ander snel vindbaar.
Nieuwe smartphone (Fold 5) is direct na lancering te bestellen, de levering is zelfs eerder dan vermeld.
Dus dit typ ik vanaf de Fold-5...

Erik 03-08-2023

Duidelijk product aanbod en goede aftersales. Ik moest wat retour doen, en ik werd snel en vriendelijk geholpen. Zou er zo weer bestellen!

Jane 03-08-2023

Zeer tevreden. Ik heb z flip 5 besteld en zou 7 aug worden versturen. Maar ik kreeg hem al op 2 augustus!! Super snel. Ik ben een van de eerste die deze nieuwste mobile heb. Super blij ermee!!! Zeker tevreden met mobiel zelf, tis gewoon een gaaf telefoon!!

Rob 02-08-2023

Jet 90 stofzuiger in april gekocht. Deze week brak er een stukje van de zuigmond waardoor er een loopwieltje los kwam. Stofzuiger wordt normaal gebruikt en een zuigmond moet tegen een stootje kunnen.

Je denkt dan, geen probleem, stofzuiger 4 maanden oud dus garantie. Nou, nee dus. Allereerst lijkt het dat men de klantenservice bij Samsung uitbesteed aan derden. Dit betekent dat je met mensen te maken krijgt die het een zorg zal zijn of jij een probleem hebt en die simpelweg een soort standaard procedure volgen.

Men kijkt naar je foto's, vraagt daarna niet meer hoe dit zo gekomen is, bedenkt niet dat het afbreken bij normaal gebruik niet normaal is maar gooit het simpelweg op gebruikersschade, dus geen garantie. Geen optie om een supervisor te spreken, geen optie om dit te escaleren naar Samsung zelf. Contact gaat alleen via Whatsapp (krijg je simpelweg pas na 2 dagen antwoord), via socials en een telefoonnummer waardoor je telkens op een muur stuit en niemand de moeite wil nemen om samen met je naar dit verhaal te kijken.

We praten hier over een stofzuiger van meer dan 400 euro. Dus wil je een Samsung product kopen, doe dit in hemelsnaam niet bij Samsung zelf. Na het bestellen ben je aan de goden overgeleverd en is Samsung verder niet bereikbaar.

Robert 28-07-2023

Koop Jet75 steelstofzuiget met cleanstation als promotie. Stofzuiger goed geleverd voor prima prijs. Clean station van promotie via klantenservice aanmelden. Alleen contact via Whatsapp of bellen. Bij bellen wordt contact na wachttijden van langer dan 10 minuten verbroken. Niet één maar wel 4 keer. Whatsapp krijg je een enkele keer een respons maar een vervolg komt er niet. Zeer teleurstellend en klantenservice een dikke nul.

Shirley 28-07-2023

Ik had snel en wasmachine nodig en de volgende dag had ik deze al! De prijs was ook top dus dikke 10 voor de Samsung webshop!!

Evert 22-07-2023

Zo kan het ook. Bestellen, keurig op tijd leveren en perfect op z’n plek gezet. Oude koelkast en verpakking netjes meegenomen. Top hoor.

Edward 19-07-2023

Het bestellen van Samsung producten is bij uw webshop erg gemakkelijk. Inmiddels 2 nieuwe telefoons gekocht Galaxy Samsung S23+ en de nieuwste Samsung televisie 65 inch en een Samsung Smart4 en we zijn heel blij met deze producten.

Daniëlle 16-07-2023

Opzoek naar nieiwe combi oven. In de Samsung shop beste deal voor meeste opties. Duidelijke beschrijving van de specs. Snel geleverd en prettig dat je zel dag en tijd blok kan kiezen via GLS. Heren van GLS waren ook vriendelijk. Fijn dat de oude oven meteen mee terug kon.

Oven zelf bevalt goed! Makkelijk te bedienen en mooi design. Eerste baksels smaakten goed.

Wies 13-07-2023

Mijn aankoop was goedkoper dan bij andere winkels. Waardoor mijnkeuze viel op Samsung.com. Helaas verliep het bezorgen niet helemaal soepel. Maar dat lag mer aan het transport bedrijf dan aan samsung. Via een chat werd er excuses aangeboden. En via een telefoontje ook door het transportbedrijf. Ik heb verschillende electronica van samsung waar ik heel tevredn over ben , en zal daarom niet gauw switchen naar een ander merk.

Groetjes Wies

Rianne 13-07-2023

Het bestellenvan de koel/vries combinatie ging heel makkelijk, de bezorging iets minder een extern bedrijf had in eerste instantie de koel/vries combinatie niet uitgepakt in de keuken gezet. Dit is gelukkig netjes opgelost. Erg blij met de nieuwe koelkast!

Mgs 10-07-2023

Hele fijne webshop, heb al meerdere malen dingen gekocht op deze site. Ik heb de apparaten met studenkorting gekocht, ook fijn dat samsung aan studenten denkt. Zal het dus zeker aanraden aan familie en vrienden. Ze hebben trouwens ook een fijne klantenservice.

Eric 10-07-2023

Omdat onze Samsung wasmachine na 6 jaar defect is geraakt, hebben we Samsung benaderd voor advies over reparatie. Dit zou te duur worden, dus hebben wij, omdat het zo kort na de garantie was van Samsung een kortingsvoucher gekregen voor een nieuwe.
Deze besteld, en zou op vrijdag 30 juli geleverd worden, tussen 1800 en 1900 uur.
Ik heb daarvoor wat verlof moeten opnemen, zodat ik rond 17:00u op tijd thuis zou zijn.

De bezorgdienst was er al om 16:45u, mijn zoon heeft opengedaan, en gemeld dat ik rond 17:00u thuis zou zijn, want ik was nog onderweg.
Daar wilden ze niet op wachten, dus hebben ze de nieuwe wasmachine weer ingeladen en zijn vertrokken.
Ik heb daarop gelijk met de Webshop gebeld, want dit is een rare gang van zaken, zij zijn zelf te vroeg, en nu heb ik geen waswachine.
Niet handig met het weekend voor de deur.

De webshop medewerker was onvriendelijk en onvermurwbaar, want de bezorgdienst heeft aan Samsung laten weten dat er niemand thuis was (wat niet waar is!!) en wilde mijn kant van het verhaal niet eens aanhoren.
Ik kon een nieuwe afspraak maken of de bestelling annuleren.
Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan met een nieuwe afspraak, ondanks dat in mijn ogen Samsung (bezorgdienst) het probleem heeft veroorzaakt.
Deze afspraak was voor de maandag daarna, tussen 1800 en 2200.

Op verzoek van de medewerker van de Samsung- Webshop heb ik wel een officiële klacht ingediend bij hun, waarbij ik heb gemeld dat hun bezorgdienst:
a: te vroeg was, en dus zelf de veroorzaker van het probleem is/was
b: onwaarheden verkondigd, er zou niemand thuis zijn, terwijl ik camerabeelden heb die het tegendeel bewijzen.
Hierop heb ik een ticket-nummer gekregen voor referentie.

Ik heb die maandag dus wederom wat verlof opgenomen zodat ik op tijd thuis zou zijn.
De machine kwam pas rond 21:30u, waarbij de bezorgers probeerden onder het plaatsen uit te komen want ik zou geen montageservice gekocht hebben. Die had ik wel, dus met veel gezucht en gesteun werd de machine nar boven getild en neergezet.
Ondertussen waren ze continue met elkaar in gesprek in een taal die ik niet versta, waarbij ik het vermoeden kreeg dat het over mij ging.
De oude machine zat nog wat water in slang, dus die wilde ze eigenlijk niet meenemen, hebben ze wel gedaan.
Ik heb ze nog een blikje cola meegegeven, daarop werd niet eens dankjewel gezegd.
Nadat ze wegwaren de nieuwe machine bewonderd, die stond niet eens waterpas! Dus dat heb ik zelf nog maar gedaan.

Ook dit heb aan Samsung gemeld in het zelfde ticket als de eerste klacht,
waarbij ik aangegeven heb dat enige compensatie vanuit Samsung op zijn plek zou zijn.

De medewerker die mij toen te woord stond via de Whatsapp was erg kort, bondig en bot.
Het probleem is immers opgelost, want de machine is toch geleverd en werkt nu. punt, einde verhaal.
Hoe dit allemaal tot stand is gekomen wordt volledig aan voorbij gegaan, en van enige compensatie is geen sprake.

Ja, als ik besluit om ooit nog eens wat te bestellen bij Samsung, kunnen ze mij een beetje korting geven. Alsof ik ooit nog iets wil bestellen bij Samsung.

Mer 07-07-2023

Dit is mijn 2e aankoop bij samsung en ben super tevreden! Het is hier een stuk goedkoper, veel veiliger en heeft een super snelle verzending! Ook de mensen van de klantenservice zijn super lief!

Tim 01-07-2023

De webshop zelf ziet er mooi uit en vertelt alle informatie die je nodig hebt over bepaalde producten. Het leveren gebeurt mooi op de tijd die ze zeggen en de track en trace werkt heel goed, de tijd totdat je pakketje wordt geleverd staat zeer nauwkeurig aangegeven.

Chimène 29-06-2023

De website werkt erg fijn, heel duidelijk omschreven wat een apparaat voor eigenschappen heeft etc. Ook is het bezorgen erg fijn geregeld. Je krijgt de ochtend van bezorging een sms met het tijdvak van de bezorger, en dit wordt gedurende de dag constant geupdate. Kortom, erg fijn!

Sharon 28-06-2023

Samsung galaxy s23, groen aangekocht.
Fijn dat de €100 euro cashback meteen verwerkt is bij de aankoop. Geen gedoe met formulieren achteraf. Daarnaast nog 10% extra korting, gaf de doorslag. Op zondag geleverd (kon je gratis kiezen), alles keurig.

Aad 27-06-2023

Nou het spijt me maar zo betrouwbaar zijn ze niet ik wacht al anderhalve maand o p mijn telefoon al honderrd berichtjes gestuuurd maar er gebeurt niks ze hebben het naar de internec gestuurd zeggen ze steeeds zelf kunnen ze er niks aan doen ik ben heel boos ik dacht dat ze betrouwbaar waren.