Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sun 14-05-2023

Top levering, zo snel. De avond ervoor besteld en de volgende dag geleverd vanuit Schiphol!👍🍀 Netjes.

Plusss, net ingepakt en vriendelijk chauffeur bezorger.

Fardau 12-05-2023

Goede omruil deal, goede prijs voor inruil product gekregen en goed product terug gekregen

Leander 08-05-2023

Ik zou een gratis lijst bij mijn TheFrame tv krijgen. Als eerste werd mijn pakket in januari verstuurd, deze is nooit aangekomen. Daarna kon ik een nieuwe aanvraag indienen mbv een link die ik in de mail kreeg. 2 maanden later een totaal andere lijst ontvangen dan ik had besteld. Wel 4 keer aan de telefoon gehangen om een retourlabel te krijgen, uiteindelijk zegt de mevrouw aan de telefoon dat ze niets voor mij kunnen betekenen en dat ik een kortingscode kan krijgen. Ik zou nog even extra moeten selecteren wat voor kleur ik zou willen de tweede keer, terwijl ik bij de aanvraag in januari al heb laten weten wat voor lijst ik zou willen. Niemand heeft mij daar ooit op gewezen. Hele slechte service dit.
Dus een televisie gekocht van 1000 euro die ik als schilderij kan gebruiken, waar ik een lijst van 200 euro bij zou krijgen. Uiteindelijk door een fout van Samsung niets ontvangen, uiteindelijk een ander product gekregen, en Samsung zegt niets voor mij te kunnen doen. Dit is werkelijk waar onacceptabel. Ik kan de verkeerde lijst zo naar jullie opsturen zonder gebruikssporen. Ronduit slechte service en zeer ontevreden.

Martijn 06-05-2023

Fijne en duidelijke product uitleg alles overzichtelijk en makkelijk te vinden en makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Eva 05-05-2023

Bestellen ging snel en makkelijk, snel geleverd met up to date leverinformatie. Niks op aan te merken! Tablet werkt naar behoren en makkelijk te installeren. Zoon is er blij mee.

Anoniem 03-05-2023

Gisteren besteld, vandaag al binnen. Super snel. Erg tevreden met de tablet

Rvl45 03-05-2023

Snelle levering en goed contact gehad met de servicebalie ivm inruilwaarde etc. Goede aanbieding kunnen scoren voor een goede tv!

Jean11 01-05-2023

Duidelijk alle producten op een rij, makkelijk vergelijken, bij lopende acties, bv gratis batterij wordt deze direct meegeleverd. Bij aankoop in andere winkel moet dit apart aangevraagd worden. Levering snel en prettig door eigen bezorgservice, je weet waar je aan toe bent. Wordt duidelijk aangegeven met SMS en email wanneer bezorgt wordt. Over de kwaliteit van de producten alleen maar positieve ervaringen, van vriezer tot TV, van telefoon tot stofzuiger etc nog nooit 1 defect gehad. Top merk.

Steve 25-04-2023

Als je bij samsung garantie wil kom je in een web van chats mail en bel verkeer en je wordt aan het lijntje gehouden ben al 4 maanden bezig om mijn tv gerepareerd of vervangen te krijgen.... oh meeneer hij is gecrediteerd dus moet een code krijgen om een nieuwe uit tr zoeken of uw geld terug..... zal als ik ooit een code krijg het laatst worden.. nooit geen samsung meer wat een ellende

D.Bakker 24-04-2023

Prima ! Via de website Samsung A7 Lite WiFi besteld met een leuke aanbieding erbij. Keurig op de hoogte gehouden van bestel en verzendproces. De volgende dag bezorgd. Superhandig dat je een sms krijgt als de bezorger naar je onderweg is, overigens ook in de track en trace app nauwkeurig te volgen. Factuur via de mail, ook prima.

Mijn dochter is blij met haar tablet, doet wat zij ervan verwacht, netflix en roblox. Wel zelf nog extra geheugen erin gedaan dmv een micro SD card. Batterij gaat lang mee.

Vishal 24-04-2023

Prima ervaring gehad in het hele aankoopproces van de Samsung jet 90 complet via de members website van samsung. Allereerst was het een top aanbieding wat mij heel wat euro scheelde ten opzichte van de goedkoopste aanbieding elders. Ook koop je vertrouwd via de officiële website waarbij je een tweede accu en schoonmaak station erbij krijgt. Product is netjes 2 dagen later bezorgd en ben continue op de hoogte gehouden van het bestelproces. Het product zelf is top. Met 1 accu doe ik het hele huis 150 m2. Qua zuigresultaat komt deze gewoon in de buurt van een normale stofzuiger. Verder oogt het product premium. Geen spijt van de aankoop.

T 13-04-2023

Levering heeft iets langer geduurd, maar product is geleverd zoals verwacht.

Joyce 07-04-2023

De webshop is mooi opgezet en duidelijk.
Product info word ook goed gegeven.
De afhandeling was keurig. En vooral het op de hoogte gehouden van alle stappen vond ik prettig.

Zou mijn volgende samsung product ook hier aanschaffen

Toet 07-04-2023

Wij hebben besteld een Samsung s23 ultra op de site gaven ze aan tussen 3 en 5 werkdagen. Maar bleek 5 weken volgens hun. Telefoon hebben we betaald. En hebben contact gehad met een medewerker, begrijpt niks van ons verhaal luisterde totaal niet naar het probleem vond haar zelf nogal belangrijk. Wij wouden een oplossing en niet te annuleren. Maar kreeg niet de kans om het uit te leggen. En wij moeten volgens de medewerkster goed luisteren. De oordopjes moeten retour anders zijn we ons geld kwijt.

Cas 04-04-2023

De webshop werkt goed en soepel, ook zijn ze makkelijk en snel te bereiken via instagram. Zo stuurde ik om 03.00 een berichtje en kreeg ik nog binnen 10 minuten antwoord.

kevin 04-04-2023

het item kwam snel en de track en trace was super, alleen had ik een heel klein product besteld (smarttag) en het kwam in een grote doos waar meerdere telefoons in hadden gepast, het had makkelijk via een envelop door de brievenbus gekunt.

Smit 27-03-2023

We kochten een Samsung "the frame" tv. Een tv eruit ziet als een schilderij. Als actie bood Samsung aan dat je er een gratis lijst bij zou krijgen zodat de tv echt op een schilderij lijkt. Helaas zag de lijst er anders uit dan verwacht en dus hebben wij Samsung gecontact om deze om te ruilen. Samsung wil hier echter niet aan meewerken. Ze gaan voorbij aan het consumentenrecht voor recht op retour of omruilen van het artikel. Na veel whatsapp berichten (telefonisch niet bereikbaar) boden ze ons EUR 15 korting voor een andere lijst. Waardeloze service. Waardeloze verkoopactie.

Tom 23-03-2023

Belachelijke service! 1 maand oude steelstofzuiger mondstuk afgebroken en dat zou gebruiksschade zijn.
Gebruikten hiervoor 5 jaar Dyson, daar was de klantenservice wel goed!

Koop geen Samsung, zeker niet bij Samsung 22-03-2023

Hagelnieuwe Neo Qled 75" besteld, op de website van Samsung. Maar tijdens het kijken van voetbal of andere egale kleuren zien we dikke verticale strepen in beeld. Klacht ingediend.

Reactie Samsung: dat is 2 dagen ná de 30 dagen terug termijn, dus we kunnen niet omruilen en we laten een CE monteur eerst minimaal 3x langskomen (dat werd echt al gezegd bij het eerste gesprek).

Inmiddels zijn die 3x geweest (niets gedaan, steeds na 1 minuut weer weg) en mailden ze net om een 4de x langs te komen. Maar ook dat gaat niet helpen zeggen ze nu al, want... Die verticale strepen vallen nu eenmaal binnen de specificaties zegt Samsung.

Dus:
- Waardeloze kwaliteit: durf dan op je site te zetten dat je duurste tv's verticale strepen hebben
- Waardeloze service: nu al bijna een half jaar klantje pesten totdat die opgeeft. Nou dat klopt, ik geef op, maar wel even deze review en NOOIT meer een Samsung.

anoniem 21-03-2023

waarom is het moelijk om een klacht die onder garantie valt te behandelen en uit te voeren en mensen bijna 2mnd te laten wachten en zonder wasmachine te laten zitten.
dit verdiend geen pluim slecht een beoordeling .
hogerop zoeken en flink samsung op zn plaats zetten.

Lakhal 16-03-2023

Eind januari mooie grote koelvries combinatie gekocht. Helaas konden de deuren niet worden overgezet. Dit bij Samsung gemeld, monteur half februari geweest, helaas foutje in systeem dat niet hersteld kan worden. Samsung besluit koelkast te crediteren of om te ruilen. Wij wilden graag omruilen. Na meer dan 100 minuten aan de telefoon te hebben gehangen en steeds verschillende antwoorden te hebben aangehoord, krijgen we geen nieuwe koelkast, maar wordt er gecrediteerd. Nu weer een maand later hebben we nog steeds niets ontvangen. We ontvingen wel een kortingsvoucher die binnen 7 dagen moest worden gebruikt, maar ja wat moet ik daarmee als ik mijn geld niet terug heb. Bovendien komt een zelfde koelkast met de korting duurder uit dan waar ik voor had gekocht. Ik ben dus niet blij.

Hendrik de Vries 10-03-2023

Wat een verschrikkelijke ervaring !!!
Bij het bestellen van S23 Ultra 1TB zou deze direct geleverd kunnen worden, dat werd 1 week, nou prima dan wacht ik wel even. Na die week niets ontvangen, gebeld en dan krijg je te horen dat het er aan komt. Daarna blijft het drie weken stil, diverse medewerkers melde elke keer een ander verhaal. Uiteindelijk melde ze dat het 12 weken zou gaan duren. Even snel omboeken naar een andere kleur wilde ze niet doen, heel jammer want dan was het gelijk opgelost. Bestelling zou ik dan kunnen annuleren, ik zou binnen 3 dagen mijn geld retour krijgen. Annuleren kon dus niet via de website, ik moest wederom bellen en om daar de bestelling te laten annuleren. Nu drie weken later heb ik nog steeds mijn geld NIET retour. Je komt slecht met ze in contact, elke keer hoor je een ander verhaal, heel triest en niet wat ik verwacht had.
Nu heb ik bij de VISA een dispuut aangemeld en ik hoop dan maar op deze manier mijn 1500 euro terug te krijgen.
Wat een onprofessionele bedoeling daar, nooit meer een Samsung voor mij,

YB 08-03-2023

Tijdens promotie S23 gekocht met inruil oude toestel. De inruil gebeurd door L8P, partner van Samsung. Bij problemen is service van Samsung afwezig en partner L8P niet te bereiken.
Nooit meer Samsung.

Paul 12-02-2023

Wat een slechte klantenservice en garantievoorwaarden!!

Tv net na 1 jaar een donkere vlek in beeldscherm. Volgens SAmsung niet storend en dus maar te accepteren? Heel bijzonder dit als we 2 jaar produktgarantie hebben! Waardeloos deze service !!!

Azhar 09-02-2023

Horrible experience! ordered a dishwasher on 28.01.23. Delivered the next day, all broken inside out like someone was playing football with it. we spent an hour to get through to the customer service to start a returning process. the same delivery company came to pick it up on 30.1.23. Since then no dishwasher and no refund. Only hours spend on the phone to customer service trying to find why it is not with Samsung yet. such a disappointing experience. We were not offered another items and now we have to wait because internal Samsung issues which impact customers who done nothing wrong . I guess this shop is not concerned with customer satisfaction...