Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 308 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ferenc 17-01-2023

Vorige week een 55 inch Samsung qd oled gekocht bij thuiskomst wil ik hem ophangen blijkt er een aparte adapter set aangeschaft te moeten worden voor de tv beugel ik bestel deze set blijkt deze per 1 verpakt en had er blijkbaar 2 nodig kosten 6.20 plus 6.90 verzending komt er een doos met 1 ordinaire zwarte kunstof vulring om een verschil in diepte aan de achterzijde op te vullen, dit kan ook gewoon met een blokje hout met een gaatje m8 . Support en klantenservice weten eigenlijk van niks en bij de winkel hello tv kwam ik ook geen stap verder uiteindelijk dus zelf opgelost en het is dus totaal niet spannend “die adapterkit”. Jammer vd tijd en onduidelijkheid omtrent dit vage verhaal. Type is trouwens de qe55s95bxxan .

Sanharib maraha 13-01-2023

Fold na enkele weken al defect
NIET aan te raden. Scherm in vouw zwart en daarna hele binnenscherm zwart. Scherm scharniert niet goed en is nu volledig onbruikbaar.

Garantie, ongelooflijk, totaal onbeschadigde schermen, toch niet gerepareerd. Smoesje was een kras ergens in het frane die ik niet eens had gezien en totaal irrelevant gezien het scherm.

Nana 08-01-2023

Super slechte telefonische klantenservice. Vandaag zondag 8 Jan 2023 rond 8 uur sochtends gebeld over het wijzigen van een bestelling. Krijg een vrouw aan de lijn met een hese stem die op arrogante toon zegt dat ze het niet kan wijzigen maar alleen annuleren. Dat kan alleen wel 5 werkdagen duren, met de kans dat mijn bestelling alsnog bezorgd zal worden voordat het geannuleerd is. Ik geef aan dat ik dat nogal apart vind en slechte service, krijg ik hele preek dat ze zich aangevallen voelt en dat ze alleen haar baan doet en dat het niet haar schuld is. Ik onderbreek haar preek met mededeling dat ik een oplossing heb voor dit probleem. Ze wou mijn oplossing niet horen (ik wou voorstellen om mijn bezorgdatum uit te stellen zodat de bezorgdienst niet voor niks komt). Maar ze bleef hameren dat ze mijn oplossing niet wou horen. Ik heb het erdoorheen gezegd en toen werd ze stil. Blijkbaar kon ze zelf niet op deze voordehandliggende oplossing komen, maar vertikt het om naar de klant te luisteren. Uiteindelijk zei ze: "gaat u maar lekker uw bezorgdatum wijzigen, ik ga nu het gesprek beëindigen". Ik vroeg haar naam maar ze wou me dat niet geven. Super onbeschofte manier van praten tegen klanten. Dit kan echt niet! Ontsla aub zulke mensen bij de klantenservice. Dit is geen service, zo ga je niet met klanten om. Ik ga nu maar bij een ander merk kopen. En gezien de andere berichten hier van mensen over jullie klantenservice na aanschaf: I guess I dodged a bullet.

M. 07-01-2023

Zie eerder gemeld. Onbeschofte benadering servicewinkel Mosveld. Alle defecten afschuiven op gebruikers sporen/schade. Foei! Nog niet eerder zo 'n slechte service meegemaakt Een toestel van ruim 1000,- dat niet langer dan 2 jaar meegaat, dat is geldklopperij. Samsung zou zich moeten schamen!

Nicole 02-01-2023

Wauw. Ik heb nog nooit zo'n onproffesionele klantenservice meegemaakt.

Anderhalf jaar geleden een wasmachine gekocht, toonde na een jaar mankementen. Afgelopen juli gebeld en er is vrij snel een monteur van Servilux langs geweest. Deze gaf aan dat er al slijtage was, maar ze hadden eerst een factuur nodig om de claim bij Samsung in te dienen. Deze factuur heb ik nooit van Samsung gekregen, dus ik heb Samsung om een factuur gevraagd. Dit heeft 2,5 maand moeten duren, waarin ik van het kastje naar de muur werd gestuurd en er totaal niet met elkaar werd gecommuniceerd. Uiteindelijk factuur ontvangen na zo'n 30x bellen, en heeft Servilux een claim ingediend bij Samsung. We zouden binnen 5 werkdagen een reactie ontvangen, dit heeft na 3x bellen weer een maand geduurd omdat ze blijkbaar de claim niet hebben gezien. Oplossing is nieuwe wasmachine maar garantie kan niet worden verlengd. Ik heb geen vertrouwen meer in een wasmachine die na 1 jaar al slijtage vertoont, dus ik wil mijn geld terug.

Dit wordt weer door een andere afdeling van Samsung geregeld die totaal hun mail niet leest. Ik geef aan dat ik mijn geld terug wil, en vervolgens krijg ik terug dat ik maar weer de klantenservice moet bellen.

Inmiddels is na lang zeuren mijn wasmachine eind november opgehaald en zou het geld binnen 14 dagen terug gestord worden. Het is nu januari, we zijn ruim 6 maanden verder en ik heb nog steeds het geld niet terug. In dit hele bedrijf worden mails niet goed gelezen, wordt niet met elkaar gecommuniceerd en moet de klant maar zelf alles zelf oplossen.

Het zijn oplichters daar. Voor mij geen Samsung meer, ik wil gewoon mijn geld terug!

Thijs 31-12-2022

Samsung!! Mooie producten, waardeloze service. Tv kapot naar 1 jaar, bedrijf waar ik deze kocht is failliet. Samsung gebeld. Tv blijkt een Europees model te zijn??? Garantie zit er wel op maar moest ik volgens de, niet al te vriendelijke klantenservice , maar verhalen in land van herkomst???? Bijzondere manier van service verlenen.
Hoe moet ik als leek, die in Nederland zijn/haar product koopt. Weten dat je geen garantie krijgt in het land waar je deze koopt, maar in het land waar deze wordt gefabriceerd.? Schimmige manier van zaken doen voor zo een groot bedrijf.

Lucas 24-12-2022

Samsung heeft lak aan consumentenrecht..
In november koelkast besteld. Levering zou eind december volgen. Betaald via Paypal. Deze week een mail ontvangen dat ik de bestelling zou hebben geannuleerd. Direct een reply gestuurd dat ik niets heb geannuleerd. Deze mail kwam echter terug waarschijnlijk omdat hun mail adres geen reply’s accepteert. Toen de klantenservice gebeld. Er werd verteld dat Samsung de bestelling heeft geannuleerd omdat een probleem zou zijn met betaling. Het bedrag zou worden teruggestort. Een kul reden natuurlijk omdat het geld via Paypal al een maand op hun rekening stond. Het was niet mogelijk om de koelkast alsnog voor de aanbiedingsprijs te verkrijgen. Toen ik aangaf dat ik dat niet accepteerde werd Mw van de klantenservice zeer onvriendelijk, op het onbeschofte af. Toen maar via de app geprobeerd: zelfde onfatsoenlijke behandeling. Gevraagd naar een e-mail adres om een klacht in te dienen over de gang van zakenmaar dat wordt niet gegeven. Het consumentenrecht wordt door Samsung met voeten getreden. Zeer spijtig dat dergelijke bedrijven op deze manier in Nederland mogen opereren.

M Rauwe 22-12-2022

Zeer slechte service. Anderhalf jaar terug een wasmachine gekocht en die geeft nu de geest. Op zich niet erg zou je denken want we hebben 2 jaar volledige garantie. Maar als je dan in je samsung account je bon niet meer kan vinden, omdat zij een nieuw systeem hebben, moet je hemel en aarde bewegen om je bon uiteindelijk toch terug te krijgen. We zijn drie weken verder en er is inmiddels beslist dat de wasmachine niet te repareren is. Het gaat alleen nog wel even 10 dagen duren voor er een beslissing genomen gaat worden of we een nieuwe machine krijgen. Al die tijd zitten we dus zonder wasmachine. Op de vraag of ik een leidinggevende kan spreken is het antwoord dat kan altijd ik mag u alleen niet doorverbinden, met andere woorden je kan dus gewoon de pleuris krijgen.
Nee ik raad het bedrijf niet aan. En ook de telefoon van samsung zijn kolere dingen. 3maanden na aanschaf gaat de telefoon gekke dingen doen, hij loopt vast is niet te resetten. Wat blijkt het moederbord is stuk deze wordt vervangen maar er komt wel de melding om bepaalde apps niet meer te installeren. Gewone apps zoals funda, Facebook Instagram enz. De telefoon kan dit niet aan????
Wat een schijt bedrijf is dit

Bianca 07-12-2022

Ik heb een wasmaschien besteld via de samsung webshop omdat deze de wasmaschien naar boven tilt en aansluit en ook waterpas zou zetten. mijn wasmaschiene werd bezorgd letterlijk tot de drempel.
de heren waren onbeschofd onwillig en niet meewerkend, terwijl ik op mijn afleverbon heb staan dat het word aangesloten en naar boven getilt zou worden. ik ben alleenstaand en kan de wasmaschien onder geen beding naar boven krijgen. Ik vind dit een schandalig. kan al een week geen kleren wassen. als ik het probleem niet snel word opgelost mogen ze de boel weer op komen halen. ik ben zeer boos.

Manon 29-11-2022

Op 21.11.2022 stofzuiger besteld. Zou op 24.11 geleverd worden. Bericht: wordt op 02.01.23 geleverd. Contact met Samsung: foutje. Nieuwe afspraak voorlevering: 29.11. Weer avond van te voren: 02.01.23! Contact met Samsung: foutje. Het wordt geregeld. Stofzuiger zou geleverd worden. En daar blijf je dus (wéér) voor thuis. Niets gekregen: geen stofzuiger, geen telefoontje en geen e-mail. Op de site kun je geen klacht indienen vandaar dan maar deze recensie. Zeer ontevreden. 1x een fout maken kan, maar dit is werkelijk belachelijk.

Sacha 29-11-2022

De afgelopen 2 weken, 3 bestellingen gedaan bij Samsung.com Elke bestelling wordt de eerst volgende werkdag netjes thuis afgeleverd. Ook telefonisch zijn ze netjes professioneel en klantgericht.
Kortom heel blij met de service van Samsung, daar kunnen veel bedrijven iets van opsteken.
De aangeschafte producten A53, watch5 pro zijn echt geweldige nieuwe aanwinsten.
Geen seconde spijt dat ik voor Samsung.com ben gegaan

Hans 25-11-2022

Wij hebben op 13-11-2022 een Jet 75 complete (steelstofzuiger) besteld voor de prijs van € 389. Tot onze grote verbazing was de Jet 75 complete twee (2) dagen later €349. Ik heb hierover gereclameerd bij Samsung. Wij kregen als antwoord "de prijzen kunnen op en neer gaan, soms iets hoger soms iets lager. Wij kunnen hierin niets voor u betekenen". Ik vind het een slechte zaak hoe Samsung hiermee omgaat. ( Tot nu toe zijn wij wel zeer tevreden over de werking van de stofzuiger)

Karin De Jong 20-11-2022

Ben super tevreden ben echt een Samsung fan mijn laatste aanwinst een watch pro 5 mooi horloge

Micky 20-11-2022

Samsung producten zijn prima maar wel iets aan de dure kant. Zo koop ik nu een 128gb sd kaart van Samsung maar voor hetzelfde geld haal ik een 256 gb sd kaart van SanDisk.

De klantenservice is wel goed net als de producten.

Kees 19-11-2022

Wij dachten een mooie deal te hebben gesloten bij Samsung, maar is één en al drama.
De service is ver onder de maat.
Je krijgt een koelvries combinatie die niet werkt en wil hem dan gewoon omruilen dat kan niet.
Willen ze hem eerst ophalen en daarna een nieuwe sturen, ik denk dat gelijk omruilen goedkoper is, ze moeten er twee keer voor komen en wij twee keer voor vrij nemen.
Geen service dus terug ermee en geen Samsung meer.

John Roetmman 17-11-2022

Daar. ik velen producten. van samsung heb.Helaas is het. deze keer op een grote teleurstelling uit gedraaid. Er was iets fout gelopen en daar, ook door Samsung kon geen oplossing voor bedacht worden

Jansen 16-11-2022

Galaxy smartwatch 5 besteld.
Dynalogic zou deze bezorgen maar plotseling om 16.00 uur kreeg ik een sms dat de watch om 16.39 uur bezorgd was. Niemand gezien, geen briefje in de brievenbus en niet bij de buren afgeleverd.
Klantenservice gebeld ge-appt etc. Dan kom je in de mallemolen van bureaucratie, ondeskundige medewerkers en iedere keer herhalen wat er gebeurt is. Nu 4 dagen later nog steeds aan het wachten op fatsoenlijk antwoord........

Y96H 16-11-2022

Makkelijk te bestellen en te navigeren over de website.

Ook erg blij met het product wat ik heb aangeschaft.
Al meerdere samsung producten in gebruik en altijd tevreden over geweest

Karabay 15-11-2022

Ik heb gekozen voor Samsung webshop om een Galaxy Z Flip4 bespoke edition te bestellen met opstapeling van kortingscode's van Samsung en heb gebruikt gemaakt van de inruilactie tijdens de promo net nadat het toestel uitgebracht werd.

De shop is duidelijk, overzichtelijk, snel en werkte feilloos op mijn smartphone!
De lettertype is groot genoeg zodat alles gemakkelijk te lezen is.
De kortingen werden allemaal zonder issues toegepast.
De gebruiksvriendelijk van de site is uitstekend!

Met de levering ging het goed.
De levertijd van de bespoke edition zou 3-5 in beslag nemen.
Na 3 weken had ik mijn telefoon in handen dus ik ben tevreden over de levering.
Als mijn volgende telefoon weer Samsung wordt dan ga ik zeker weer bestellen via de Samsung webshop.
Ik kan het iedereen aanbevelen!

Rob 13-11-2022

Duidelijke site, eenvoudig bestellen en volgende dag geleverd voor een buitengewoon mooie Samsung Freestyle.

Avzal 13-11-2022

Geweldige telefoon.
Ik ben erg tevreden met mijn S22. Ik had hiervoor de S21. Uiterlijk erg mooi. Een metalen behuizing vindt ik eleganter staan. Gebruiksvriendelijk is hetzelfde gebleven. De scherm en camera zijn wel beter. Ik houd van harde kleuren. Dit ziet er geweldig uit. Ook de camera werkt perfect.
Ik heb de toestel los gekocht. En het kost wel wat. Maar niet anders dan de topmodellen van de andere merken.

Pajot 13-11-2022

Aangezien dat ik een Apple man ben beviel het mij hier toch goed. Moest een telefoon voor mijn zoon hebben. Alles ging van een leien dakje. En oprijd binnen.

M. Hageman 12-11-2022

Ik had problemen met mijn tablet en had een aantal vragen voor de klantenservice.
Na afloop kreeg ik een link met leuke korting op een nieuwe telefoon of tablet.
Via de link heb ik een nieuwe telefoon gekocht en een paar dagen later een tablet.

Zeer tevreden met Samsung haar producten, service en klantenservice

Micky 11-11-2022

Ik heb n.a.v een aanbieding besloten een sd kaart te bestellen. Bij Samsung. De site laadde wat moeizaam met alle afbeeldingen per categorie maar dat helpt wel met de overzichtelijkheid dus uiteindelijk is dat een voordeel.

Retour was niet goed afgehandeld in automatisering in eerste instantie. Contact gehad via whatsapp en opgelost in een relatief kort gesprek waarbij er even werd gekeken.

Natascha 10-11-2022

Product is prima, goed op de hoogte gehouden omtrent de bezorging, MAAR de bestelling bestond uit 2 kleine doosjes die we in 2 hele grote dozen bezorgd kregen. Alle lucht werd opgevuld door plastic. Waar gaat het hier mis????