Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

9,3 Lees 1930 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 15.000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is gebaseerd op 762 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

marco 05-06-2022

ruim assortiment, en de bezorging ging snel, en goed verpakt. bij het swiss army mes was ook een houder bijgeleverd.

erik 05-06-2022

Vanwege technische storing kreeg ik het pakket een dag later dan beloofd/verwacht, maar dat werd helder en op tijd gecommuniceerd. Dus al met al tevreden.

Henk 03-06-2022

Ruime keuze,kwaliteit en snelle levering
Netjes verpakt ook de service is uitstekend

Nikki 03-06-2022

Top pannen, even wennen met het seasonen. Maar ben er heel erg tevreden mee!

Martijn 03-06-2022

Mes besteld en laten graveren. Keurig gedaan en binnen 3 werkdagen ontvangen.

A. 02-06-2022

Niks op aan te merken. Site is mooi en duidelijk, de shop heeft een enorm assortiment.

Twee keer iets tussen 2130 en 2200u besteld, eenmaal op zondag rond 1730u. Alles de volgende dag voor 12u op het PostNL ophaalpunt. Netjes en stevig verpakt.

Na bestellen snelle en duidelijke bevestigingsmailtjes etc

Prettig online shoppen zo!

gerrit 02-06-2022

prima service, maken de belofte waar over tijd van aflevering en dat alles degelijk verpakt.

Marcel vD 02-06-2022

snelle deskundige behandeling. Goede zaak, snelle afhandeling en bezorging
Dit is wat mij betreft een hele goede website voor preppers.

Mieke Hamel 01-06-2022

Snel, accuraat, zorgvuldig. De site is duidelijk en goed te begrijpen envanuit de klant gedacht!

Juut 31-05-2022

Twee prachtige houten messenmagneten gekocht van Eden.
Helder bestelproces en snelle levering.

John de Mulder 29-05-2022

Het object was niet voorradig. Volgens afspraak kreeg ik na circa 14 dagen het bericht. Meteen mijn bestelling geplaatst prompt de volgende dag bezorgd.
Ik heb een electrisch aangedreven messenslijper van Cjhefs Choice gekocht.

Annette Metzemaekers 28-05-2022

Had een mes besteld maar was niet voorradig, gebeld en kreeg een ander mes toegestuurd, dat iets duurder was. Het mes kwam precies op tijd voor de verjaardag door meedenkend personeel. Heel blij mee.

Adrie 28-05-2022

Ik ben een terugkerende klant bij de shop. De website vind ik erg prettig en logisch ingedeeld. Dat maakt het voor mij lekker overzichtelijk. Knives and Tools hebben erg mooie en kwalitatief goede producten en hun hulp bij een keuze maken ervaar ik heel positief. Verder kijk ik regelmatig op site om te bekijken wat ze in hun assortiment hebben maar ook om te lezen wat er over geschreven staat. Er is namelijk voldoende informatie te vinden. Ook valt er genoeg te lezen over trends en andere onderwerpen gerelateerd aan hun producten. Knives and Tools kan ik iedereen aanraden.

Herman1973 28-05-2022

Denkt mee met de klant en niet in problemen maar in oplossingen. Fijn bedrijf om bij te bestellen.

Maarten 27-05-2022

Altijd goede producten, snelle levering, duidelijk advies. Ik bestel hier eigenlijk alles dat met de keuken te maken heeft.

bart moerkens 26-05-2022

Goede winkel waar ik al meerdere malen verschillende spullen heb gehaald. Duidelijke site en scherp geprijsd. Ook levertijd is fijn en alles goed verpakt

Tiny 25-05-2022

Website werd aanbevolen. Duidelijke webshop met ruime keus.
Pakket snel geleverd, goed verpakt.
Kwaliteit was zeer goed

Hanneke 25-05-2022

deze winkel was me door een vriend aangeraden en heb er geen tel spijt van gehad.
Super goed, vriendelijk, passend advies! Heb een verrekijker gekocht als beginnend vogelaar en het advies werd daar ook po aangepast. Vriendelijk en vrolijk geholpen!
After sale ook top!

Henk 24-05-2022

Breed assortiment en kwaliteit.Snelle levering en de producten prima verpakt

Merijn 23-05-2022

Overzichtelijke site, makkelijk zoeken op de site, de produkten worden goed omschreven, zodat je een goede indruk van het produkt krijgt, met duidelijke foto's van alle kanten. De bestelling wordt snel verwerkt en geleverd, de produkten zijn degelijk verpakt. Het is heel duidelijk wat direct leverbaar is, en zoniet, wanneer het dan geleverd gaat worden. Als er staat: direct leverbaar, dan is dat ook zo (bij sommige andere sites blijkt het produkt er soms toch niet te zijn).

Jack 23-05-2022

Als je een mes aanschaft van €300 moet dit 100% in orde zijn. De eerste zending was het product beschadigd. Retour zending met een omruil verliep netjes. Maar wederom een beschadigd product ontvangen. Ik krijg de indruk dat het retour beleid en weer verkopen letterlijk zijn sporen begint te geven. Dit is helaas een consequentie van kopen op afstand. Knifeandtools.nl heeft een goed concept maar helaas kunnen klanten eerst jouw aangeschafte product uit proberen?

Steve 22-05-2022

Product snel geleverd. Verder goede service. Er wordt snel en correct gereageerd op emails. De door mij bestelde graveertekst is netjes uitgevoerd.

Vincent 22-05-2022

zeer uitgebreide, goede en duidelijke webshop, voorzien van extra info en weetjes. Altijd snelle levering en goede service.

Egbert Kloppenburg 21-05-2022

Het is een shop die een geweldige grote en overzichtelijke keuze heeft aan outdoor materialen.
Je wordt perfect geholpen en wat ze beloven wordt ook waargemaakt.
De volgende werkdag werd de bestelling keurig afgeleverd.
Geweldig.

b.v.herwaarde 20-05-2022

maglite accu besteld, goede info, snelle levering, goede prijs voldoende keuze uit 2 soorten

DJ Burgers 19-05-2022

Goede omschrijving van de producten. Snelle levering en goed verpakt met meer info over andere artikelen.

bijltje 19-05-2022

snelle levering hoge kwaliteits producten tegen redelijke prijs
in het bijzonder het fiskar bijltje dat ik besteld heb
wat een verschil met de bijlen van een dhz bedrijf
de bijl is daar de helft goedkoper maar in gebruik inferieur

Robin 18-05-2022

Ik had aan het einde van de week, Vrijdag vroeg, een mes besteld met gravering bij Knives and Tools. De mail die naar de instructies vroeg kwam snel aan en had ik meteen ingevuld, waarna ik een bevestiging kreeg dat het naar de graveur zou gaan en spoedig verzonden zou worden. Zaterdag nog geen bevestiging van verzending, kan gebeuren, ik was laat met bestellen. Maandag? Geen bevestiging, dinsdag? Geen bevestiging. Besloot ik woensdag maar even te bellen. Meneer aan de Telefoon was heel aardig en duidelijk. Interne communicatie fout bleek het problem. Mijn bestelling was nooit doorgespeeld naar de graveur. Heeft hij meteen geregeld, kreeg woensdag avond bevestiging van bestelling en had hem de komende Vrijdag meteen in huis. Mes zag er in goede staat uit en de gravering was zeer netjes. Raad de winkel zeker aan, maar misschien iets beter op interne communicatie letten.

Henk 18-05-2022

Snelle levering, goed verpakt, product voldoet aan verwachting (goede omschrijving en duidelijke foto's)

Sander R. 18-05-2022

Hele goede overzichtelijke webshop met groot assortiment. Ook snelle en goede leverint.

Arnold 18-05-2022

Altijd superstrak..de volgende dag in huis betekent de volgende dag in huis! En de prijs is net zo scherp als het product!

Harry 17-05-2022

Opnieuw een prachtig zakmes gekocht voor dagelijks gebruik. De ruime keuze maakt het soms moeilijk om te kiezen. De uitgebreide beschrijving is echter uitstekend en een prima hulp bij het kiezen. Prima site, ruime keuze tegen een aantrekkelijke prijs.

Bart Dinnissen 17-05-2022

Bestellingen op deze website gaan 99% goed en als er contact nodig is wordt er snel, adequaat en naar volle tevredenheid gereageerd.

Herman 17-05-2022

Ik koop hier regelmatig. Het assortiment is goed, kwaliteit hoog. Voor beginnende en meer ervaren koks. De website geeft goed advies. Heb ze nog niet kunnen betrappen op 'verkooppraatjes'. Levering zoals beloofd. Kortom, prima winkel!

Lukas 17-05-2022

Ik werk in de machinekamer van een koopvaardij schip en gebruik dagelijks multitools, zaklampen, messen en de accessoires die daar bij horen. Knives and tools heeft een heel breed assortiment waar ik eigenlijk altijd wel slaag als ik wat zoek, verder zijn ze duidelijk als er iets niet op voorraad is wat ik ook erg fijn vind en anders is het pakketje er altijd heel snel. Ik vind het een hele fijne winkel en kom er ook al jaren.

Manfred 16-05-2022

Prijs kwaliteit verhouding was prima, levering was snel, en verpakking was super. Aanbeveler!

Eric van der Wallen 16-05-2022

Snelle service, Veel keus en wederom zeer goede kwaliteit. Perfect afgeleverd op de afgesproken tijd.

Marjo 14-05-2022

Vanwege goede beoordeling gekozen voor Knives en Tools.
Snelle levering.
Prachtige zaklamp.

Stan 14-05-2022

Ik vind knivesandtools een geweldige winkel voor de messen- en outdoorsfanaten. Messen online kopen doe ik eigelijk nergens anders. Snelle service, veel informatie en specificaties over de messen en een ruim assortiment!

Ed 12-05-2022

Groot assortiment, hele goede digitale shop, met goede omschrijving en veel foto’s van de producten.
Producten worden goed verpakt verstuurd. Snelle levering. Leertijden per product worden in de shop goed vermeld.
Meerdere aankopen hier gedaan. Prima winkel.

stefan hogenelst 11-05-2022

super snel geleverd en in goede conditie. Prijs kwaliteit prima. Dus aanbevelenswaardig

Michel 10-05-2022

Zoals altijd weer keurig verzorgd, op zaterdag besteld, (toen ze ook op een beurs stonden,) en toch was het op maandag al binnen.

gearman 09-05-2022

Fijne overzichtelijke winkel met een uitstekende service! Ik ben zeer tevreden met de snelle afhandeling van mijn klacht.

evert 09-05-2022

mooie shop, breed assortiment, met duidelijke informatie, snelle afhandeling en levering

Van Haselen 08-05-2022

Zeer goed produkt, mooi verpakt en optijd bezorgd tegen een mooie prijs. Messen worden super scherp.

Loes 07-05-2022

Uitstekend bedrijf om iets te bestellen.
Mijn bestelling werd super snel geleverd en was zorgvuldig verpakt.
Zeer zeker een aanrader……

lbf1965 07-05-2022

groot assortiment hoge kwaliteit. Een echte speciaalzaak. Als ik iets byzonders wil slaag ik hier altijd k

Jurij 07-05-2022

Very good store. I love it.High quality product. Fast delivery. Excellent packaging.

Arne koch 05-05-2022

Ik heb hier vaker besteld en telkens snel en betrouwbaar geleverd gekregen.
Top assortiment met veel keuze.

Henk 05-05-2022

Bij problemen goede communicatie en oplossingen
Bij normale omstandigheden correcte verzending zoals wordt vermeld. Keurig!