Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Carla 24-11-2023

Bestelling duidelijk, netjes en vlot afgehandeld. Groot assortiment. duidelijke omschrijving van producten.

Erwald 24-11-2023

Snelle levering, netjes verpakt, vriendelijke klantenservice, mooie en goede producten en prima prijzen.

Jeroen 24-11-2023

Bestel sinds c.a. 5 jaar regelmatig bij Knivesandtools en ben jaarlijks te vinden op hun Have A Knives Day messenevenement in Apeldoorn. Vooralsnog vrijwel alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Ik focus vooral op het website gedeelte in deze review, aangezien het in feite om een webshop gaat.

Pluspunten:
- Service is altijd vriendelijk, zowel telefonisch, per mail als IRL
- Website is duidelijk, met goede productinfo
- Website biedt naast producten ook tips & tricks voor allerlei handelingen als slijpen, je EDC samenstellen etc.
- Filterfunctie werkt prettig, veel filteropties
- Doorgaans groot assortiment beschikbaar
- Schappelijke prijzen en regelmatig leuke aanbiedingen
- Handige "best verkocht" categorie waar ook daadwerkelijk populaire producten van dit moment worden aangeboden
- Kennis & kunde van de producten die verkocht worden
- Levering verloopt doorgaans heel vlot (uitzondering hieronder daargelaten). Van de c.a. 20 items die ik er heb besteld kwamen er 19 binnen afzienbare tijd (enkele dagen).

Minpunten:
- 1 keer meegemaakt dat levertijd erg lang was (ongeveer een halfjaar). Dit had echter vooral met leverproblemen bij de fabrikant te maken, maar bij aanschaf waren deze items "op voorraad" volgens de site en dat klopte niet.
- hoeveelheid filteropties voor je zoekopdracht kan voor een leek ook intimiderend zijn. Gelukkig zijn deze filters optioneel!

Al met al een aanrader als je voor outdoor, voor dagelijks gebruik, voor in de tuin of voor in de keuken op zoek bent naar een (zak)mes of andere tool (denk ook aan pannen en ander kookgerei).

Henk 22-11-2023

site goed bereikbaar,
prachtig assortiment, snelle levering, geen problemen!!

jaap 21-11-2023

gewoon goede shop met prima producten. de merknamen staan gewoon voor kwaliteit.

Birgit 19-11-2023

Mooie en duidelijke website, zeer snelle levering van het bestelde messenblok in stevige verpakking.

ronald 19-11-2023

ik kreeg het juiste advies, maar bestelde toch het verkeerde........prima opgelost door knivesgndtools

Ron 18-11-2023

Work Sharp Culinary E2 elektrische messenslijper ontvangen 1 dag na bestelling.
Maar deze was al gebruikt geweest duidelijk te zien op het apparaat. er zat slijpsel over het hele bovenste gedeelte van het apparaat.
Niet heel erg dat het apparaat ooit eens is gebruikt en retour is gestuurd.
Maar maak het dan wel weer goed schoon voordat je het aan een andere klant levert.
Apparaat zelf werkt geweldig en maakt de messen goed scherp .

Ben 15-11-2023

Hetgeen ik zocht was bij deze shop het laagst in prijs en de verzendkosten waren ook prima

Rob Stam 13-11-2023

Dit bedrijf reageert altijd onmiddellijk via de mail en mijn bestellingen worden kort daarna al aan de pakketbezorger overgedragen.
Het kan gewoon niet beter of sneller gedaan worden bij Internetbestellingen

Jos Konings 09-11-2023

zoals altijd correct, goede producten, goede communicatie, de prijzen zouden wellicht iets aantrekkelijker mogen worden

Alberto 08-11-2023

Nette en vriendelijke medewerkers en zij hebben kennis van de producten. Hetgeen dat zij verkopen is van goede kwaliteit. Aanrader.

R Heuvelmans 07-11-2023

Zoals altijd wanneer ik op zoek ben naar gereedschappen voor thuis of outdoor, zoals messen, bijlen, verrekijkers etcetera, kijk ik altijd eerst even bij knives en tools. En ik ben nog nooit teleurgesteld. Goede uitvoerige beschrijving op de website, indien vragen telefonisch goed bereikbaar en deskundig, dat alles tegen een concurrerende prijs. Ook qua levering niets dan goeds, goed verpakt en meestal, zelfs in het weekend, dezelfde dag verstuurd.

Eric 07-11-2023

beste webshop voor de messen liefhebber;
mooie producten, goeie zoekopties/filter, uitgebreid info en foto's en prima levering- en retourafhandeling.

al meerdere bestelling gedaan

Noud 31-10-2023

Leveren eerste klas producten, hebben een goede voorraad en een hele snelle levering

Richard 30-10-2023

Komen hun woord na, en nooit problemen mee gehad. En als je een mes wil kopen koop het bij KaTo voor een eerlijke prijs.

M. Herweijer 30-10-2023

Bestelling correct en op tijd afgehandeld . Goed gecommuniceerd over de verzending van het gevraagde artikel. Artikel op tijd en netjes verpakt afgeleverd.

Josha van der Lee 29-10-2023

Snelle en goede service. Was iets kapot gegaan bij een bestelling en kreeg meteen een nieuwe opgestuurd, met nog een kleinigheidje erbij als excuses. Erg vriendelijke customer service en top producten. Ik ga hier zeker nog een keer wat bestellen.

Mike 28-10-2023

Mooie en duidelijke webshop met een mooi aanbod van producten
Na bestelling ook snel geleverd 👍

Fred 27-10-2023

Ik ben al jaren klant van Knives and Tools en koop hier regelmatig mijn zakmessen, voornamelijk Spyderco's.
Enorme keuze en altijd goed verpakt en de volgende dag in huis.

Anne 27-10-2023

Leuke site, heel veel mooie spullen, goede uitleg en snelle levering! Mag er ook altijd graag gewoon even rondneuzen.

Aad Baars 26-10-2023

Prima, niks mis mee..., goed verpakt, snel verstuurd…, zoals gewoonlijk…, heb hier vaker besteld.

Wessel 25-10-2023

Hoofdlamp van Fenix besteld en binnen 24 uur geleverd. Altijd weer topservice hier.

Jorian Miegies 25-10-2023

Duidelijke site. Hebben een post bezorger die zn afspraken nakomt.
Overal goed service

Marion 25-10-2023

Op zoek naar een verjaardags cadeau voor onze zoon kwamen we bij jullie terecht. Duidelijke site met alle informatie. Super snelle levering en een dol blje zoon. Dus een geslaagd cadeau. Echt een aanrader!