Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Knives and Tools.

Knives and Tools stelt zich voor

Knivesandtools.nl staat al sinds 1999 voor je klaar als betrouwbare webshop op het gebied van keukenmessen, zakmessen, multitools, messen slijpen, zaklampen, batterijen, accu’s, outdoorproducten en nog veel meer. We zijn echte liefhebbers en testen de producten zelf uit. Hierdoor weten we heel goed wat we verkopen. Alleen echte kwaliteit redt het tot onze website, inmiddels ruim 7000 producten. Wanneer je bij ons bestelt wordt jouw pakketje zorgvuldig verpakt en verzonden. Klantvriendelijkheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Deze score is berekend op basis van 479 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Frans 08-12-2020

Helaas werd de bestelling niet de volgende dag bezorgt, zoals wel op de sitestaat. Het duurde 3 dagen, voordat ik mijn bestelling ontving.
Ook werd er niet gereageerd op 2 e-mails.
Dus klantcontact slecht en ook de levering veel te laat.

Mats 07-12-2020

Ik koop al jaren spullen bij Knivesandtools voor survival en EDC. Altijd goed. Altijd snel. De enkele keer dat ik (als uitzondering op de regel) van de klantenservice gebruik heb gemaakt was het met één mailtje geregeld. Top bedrijf. Als je een mes of gear zoekt is dit je bedrijf. Punt.

Frank 07-12-2020

Knives and Tools hebben een uitgebreid aanbod en duidelijke omschrijvingen van kwaliteitsmessen. Levering was snel en netjes.

Ina Hemmer 07-12-2020

Getipt door mijn dochter bestelde ik online bij Knives and Tools. Wat een topproducten ontving ik. Twee heel goede messen: een broodmes en een koksmes. Dit was precies wat ik zocht. Gaan de rest van mijn leven mee, dus de prijs dik waard. Een plezier om mee te koken/snijden. Bovendien ontving ik ze de dag nadat ik de bestelling plaatste. En ook nog eens zorgvuldig verpakt. Klasse!

HansH 07-12-2020

Snelle correcte levering, probleempje met zaklamp snel opgelost door levering nieuw exemplaar

Janny 07-12-2020

Ik had al een messenblok van jullie. Bevalt prima! Maar er nog geen broodmes van. Vandaar nu geïnvesteerd in een broodmes. Super mes !

Hilda 07-12-2020

Ik bestelde 4 lange vleesspiezen. Snel geleverd en mooi product. Zag er net zo uit als op de online foto's. Veilig verpakt ivm de scherpe punten.

Edwin 07-12-2020

Topshop! Snelle levering, en een perfecte afterservice na een foutje in de levering!

J. Meyberg 06-12-2020

Zeer snelle levering,(ook in Belgie)
Zeer goede en uitgebreide informatie via de website.
Informatieve instructie d.m.v. video s.
Meerdere artikelen besteld en zeer tevreden.

HJM van Hal 06-12-2020

Duidelijke internetsite, scherpe prijzen, vertrouwde service en een nette aflevering. Dat volstaat om in alle tevredenheid een product te ontvangen én te gebruiken !!!

Bo 06-12-2020

Breed assortiment, goede product toelichtingen en keuzehulp, handige en praktische tips met uitgebreide product specificatie omschrijving, vlotte levering én uitstekende kwaliteit.

BMV 06-12-2020

Goed verpakt, snel bezorgd, redelijke prijzen dus waar voor je geld!
Wanneer ik weer iets nodig heb, weet ik hun site weer snel genoeg te vinden!

John. Versteeg 06-12-2020

Precies wat ik van het product verwachtte .
Snelle en goede levering.
Product was goed verpakt in mooie verpakking.

Wim Kappert 06-12-2020

Enkele weken geleden namens de Sint een bestelling geplaatst en deze bij PostNL punt laten afleveren. Van Knives and Tools netjes een bericht ontvangen dat pakket verzonden is, maar van PostNL nooit een bericht ontvangen dat deze gearriveerd is. Ik dacht (denk) dat je dit altijd ontving. Pakket is retour gestuurd naar Knives and Tools. Op zondag een mail verstuurd met uitleg en verzoek om pakket opnieuw te versturen. Op maandag netjes een mail retour dat ze dit meteen gaan regelen en op donderdag pakket bij PostNL al kunnen ophalen. Perfecte service.

Youssef 06-12-2020

Twee weken geleden een mes gekocht knivess and tools.Het is een goede bedrijf.Bestelling Snel en netjes geleverd.prachtig.

Niels Perik 06-12-2020

Duidelijke website. Prima assortiment. Goede verpakking. Snel bezorgd. Zelfs een aardige bezorger, maar dat is niet jullie schuld ;)

Een webshop zoals je hoopt dat alles goed gaat. Uitstekend zelfs.

Julienne 05-12-2020

goede kwaliteit voor een redelijke prijs en een snelle levering zelf als de bestelling vanuit het buitenland is gedaan en op een ander adres in Nederland geleverd moet worden
prima werk

Wim 05-12-2020

goed assortiment. Uitstekende behandeling bij vragen en zekerheid met betrekking tot leveringen.

scorpio 04-12-2020

Alles is naar wens, het mes is super gaaf en komt zeker weten van pas. Het enige wat het niet een 10 maakt is dat het ruil/retour beleid een raar en lang proces is.

Ik had de grote versie gekocht van mijn mes maar ik vond het toch uiteindelijk te groot. Gebelt om te ruilen. Maar dat is nog niet zo als we het gewend zijn. Eerst moet je het mes terug sturen je krijgt je geld binnen 8werkdagen terug en daarna kun je opnieuw bestellen.

Ondanks dat echt een aanrader!!

Ronald 04-12-2020

Ik ben zeer tevreden over Knives and Tools.
Het aanbod vam messen etc. Is enorm ,de prijzen zijn prima.
Verder ook een snelle levering van bestellingen.
Absoluut een aanrader voor messsen liefhebbers.

William 04-12-2020

Zoals altijd goede kwaliteit en snelle levering,
en in dit geval was het 1 om cadeau te geven en 1 om zelf te houden

Willem 04-12-2020

Zeer groot assortiment, Snelle levering, scherpe prijzen. Al jaren mijn vertrouwde en gewaardeerde leverancier van zakmessen en multitools.

wjk 03-12-2020

Er staat voor ieder artikel een goede beschrijving op de site. Het was keurig verpakt en heel snel geleverd. Ook voor het onderhoud van je product zijn er artikelen te koop.

Marjo Boom 03-12-2020

Zeer tevreden ! Werd goed geholpen toen ik ‘t in eerste instantie alleen niet voor mekaar kreeg!
Zeer tevreden met de zaklamp!!

cyr 03-12-2020

zeer uitgebreid assortiment , besteld en zeer snelle levering
edc mes besteld en voldoet geheel aan de verwachtin

Jaap 03-12-2020

Snel, accuraat, niets op aan te merken. Degelijk verpakt, de volgende dag binnen na besteld te hebben.

Wim 02-12-2020

Versleten onderdelen besteld voor Eden verrekijker, was nog garantie zonder probleem keurig opgestuurd. Top

David 02-12-2020

Knivesandtools.nl is zeer betrouwbaar, en ik gebruik de winkel al jaren. Nooit problemen mee gehad, altijd goed en vriendelijk behandelt. Vragen die ik had werden snel en goed beantwoord. Sterke aanrader voor elke messenliefhebber!

Ronald 02-12-2020

Knives and Tools heeft een prima website met uitgebreide informatie. Het is er gemakkelijk oriënteren en bestellen. Verder leverde K&T snel en wekten de juiste verwachtingen.

Peter 02-12-2020

Ik heb bij K & T diverse producten gekocht. Variërend van zakmessen, zaklampen tot pannen. Ze verkopen alleen de betere merken en dus koop je altijd qualiteit. Bovendien hebben ze veel op voorraad. De prijzen zijn schappelijk. Één keer gebeld over een product en ben vriendelijk te woord gestaan. Alles was, solide ingepakt, de volgende dag in huis. Al met al: een aanrader.

Bob 02-12-2020

Snelle verzending, goed verpakt, goed geinformeerd. Al eerder artikelen bij gekocht, altijd prima verlopen. Ook de communicatie (als die nodig was, dat was slechts 1x eerder in het verleden als gevolg van het laten graveren en dat ik zeker wilde weten dat ik het goed had begrepen en doorgegeven had).

Emma 30-11-2020

Heldere omschrijving van het product. Je krijgt waar voor je geld, precies zoals in de omschrijving stond.

Hans v 30-11-2020

De reclame die Knives and Tools maakt komt volledig overeen met wat ze leveren.Perfecte spullen die razendsnel worden geleverd.Topbedrijf .Ik ben al jarenlang klant en ben nooit teleurgesteld.

Serge 30-11-2020

Het is een mooie en overzichtelijke site met zeer veel keuze uit diverse producten, van koken tot outdoor artikelen.

Jannie 30-11-2020

Kado gekocht voor 5 dec. Gietijzeren wafelijzer.
Goede site vlotte en correcte levering, goed verpakt.

Arjan 30-11-2020

Zocht een goede zaklamp voor dagelijks gebruik (op de manege, waar het deels onverlicht is). Zaklantaarn bevalt goed en geeft -gezien zijn kleine formaat- boven verwachting veel licht. Snel geleverd en netjes verpakt

Andy 30-11-2020

Open en complete site.
Je vindt snel wat je zoekt.
Uitgebreide beschrijvingen.
Kwalitatief hoogwaardige producten.
Klantvriendelijk.
Snelle service.

Sven 29-11-2020

Bij Knives and Tools heb ik een Wusthof Messenblok gekocht, maar helaas braken aan de bovenkant na 1 week al stukjes hout van af. Dus heb deze terug gestuurd naar Knives and Tools, maar tot op heden heb ik niets meer vernomen van Knives and Tools.
Officiele reactie van Knivesandtools.nl 03-12-2020

Goedemorgen Sven,

Ik ben blij om te zien dat de garantiezending inmiddels is ontvangen en we u hebben bericht dat het product onder garantie wordt vervangen. Onze excuses voor de vertraagde verwerking, dit hangt samen met de drukte die vervoerders op dit moment ervaren in de aanloop naar de feestdagen.

Fred Mas 29-11-2020

Prettige site. Duidelijk en overzichtelijk.
Betrouwbaar bedrijf. Reeds meerdere artikelen gekocht.
Per email wordt je op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Artikelen worden door PostNL bezorgd. Bestelling was goed en degelijk verpakt.
Kortom prettig zaken doen met dit bedrijf !

Evert 28-11-2020

Goede communicatie, was bekend dat het artikel niet op voorrad was. Zelf twee keer geinformeerd, duidelijk mail terug. Artikel geleverd en naar volle tevredenheid.

Kokkisarron 28-11-2020

Mooi vormgegeven shop.duidelijke uitleg. Groot assortiment. Meerder keren al iets gekocht. Ook de graveer service al eens gebruikt.

Annoniem 28-11-2020

Perfect in orde en snelle levering.
Bezorging op een afhaalpunt mogelijk, wat een groot pluspunt is.
Nu nog alle bezorgdiensten bezorgen bij een door jouw geselecteerd afhaalpunt, in plaats van elke bezorgdienst op zijn eigen afhaalpunt.

Robert 27-11-2020

Ben tevreden over deze webwinkel waar ik al jaren lang producten aanschaf. Verzending is altijd snel en goed verpakt. De communicatie is doorgaans even snel als het het product naar je toe komt. Als een product niet helemaal voldoet aan de verwachting doen ze daar niet moeilijk over en kan je het terugsturen. Het geld staat dan na ongeveer een week weer op je rekening.

Ollekke 27-11-2020

Top. Geleverd top product.al vaker bij deze winkel gekocht altijd okay kan aan iedereen aanbevelen

EVR 26-11-2020

Ze zijn duidelijk in de advertentie, reageren direct en correct. Het mes was anoniem en goed verpakt. Levering was snel en volgens afspraak. Aanrader !!

zaiko 26-11-2020

Levering was ok . Spijtig genoeg na één maand was de plank wat krom getrokken . Na contact , plank teruggestuurd en heb een nieuwe gekregen . Goede opvolging en prima service !

Ron 26-11-2020

Snelle levering,netjes,website is overzichtelijk
Aanrader,heb er vaker besteld,nooit problemen,gewoon perfect

Amie 26-11-2020

Ik heb al regelmatig bij deze webshop spullen besteld en ben nog nooit teleurgesteld. Levering is op tijd of sneller dan verwacht, producten zijn van goede kwaliteit en als je dan wel een keer voor garantie contact opneemt, dan is de afhandeling daarvan ook nog super!
Ook als je je product afhaalt, is de service prima. Ik kan niets dan deze webshop aanbevelen.

PCM Jacobs 26-11-2020

De info op de website klopte, het gekozen kelnersmes was inderdaad aanwezig (itt andere webshops die geraadpleegd waren) en werd direct verwerkt en opgestuurd. Het kelnersmes kwam goed verpakt in een doosje aan.

Yvonne 26-11-2020

Erg goede producten tegen een acceptabele prijs. Op de website zijn ook goede informatie en instructies te vinden voor niet professionele gebruikers. De producten worden zorgvuldig verpakt verstuurd en erg snel geleverd. Ik kan er echt niets op aanmerken.